Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Royal Dutch Shell PLC Class A (RDSa)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
18,36 -1,24    -6,35%
26/11 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Nederland
ISIN:  GB00B03MLX29 
  • Volume: 23.108.345
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 18,14 - 18,74
Royal Dutch Shell A 18,36 -1,24 -6,35%
Tom Lassing
Marktbeeld 24 november 2021 Door Tom Lassing - 24.11.2021

Powerhouse Australia is door Shell (AS:RDSa) gekocht van Meridian Energy Ltd. (NZ:MEL) Het is een transactie van 573 miljoen US$. Voor Shell dus geen enorm grote deal, maar het is wel een belangrijke...

Tom Lassing
Marktbeeld 6 okt 2021 Door Tom Lassing - 06.10.2021

Storingen zijn populair deze week, dus de dag nadat Facebook (NASDAQ:FB) er uit lag wilde mijn server niet achterblijven. Die server van mij is hipper dan ik zelf ben. De gasprijs is flink door de...

Jan Bouius
Don’t worry, it’s the Wall of Worry Door Jan Bouius - 24.09.2021

Nadat er gisteren geen vuiltje aan de lucht leek en de beurzen in Europa en de Verenigde Staten enthousiast de weg omhoog zochten nadat de Fed duidelijkheid verschafte wat betreft het taperbeleid,...

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies RDSa

Laat weten wat u vindt van Royal Dutch Shell PLC Class A
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
AB CD
AB CD 9 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is erg belangrijk dat u dit systeem begrijpt, bekijk de video's ... market.prorealcode.com/product/pack-skynet-vendetta/
rob lunsingh
rob lunsingh 21 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zodra meevallende berichten over de nieuwste variant verschijnen, dan..........zijn de aandelen niet aan te slepen n.m.m.
moos dr
moos dr 19 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en als die berichten niet komen breekt de pleuris uit. de deltavariant legt europa weer deels lam. als nieuwe variant ernstiger is zijn we weer net zo ver als zonder vaccins. behalve dan dat en fed en ecb de markt nu niet eindeloos kunnen steunen vanwege inflatie. pas als olie hestel toont shell kopen.
Ben VB
Ben VB 8 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het zal zo een 10 dagen duren tegen dat we weten of huidig vaccinatie werken tegen de nieuwe variant.
James Bond
James Bond 26.11.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als verschillende landen hun strategische reserves in gaan zetten terwijl het verbruik van olie door vliegrestricties afneemt is mijn motto op dit moment;Shell go to hell...ik blijf er lekker af en vergeet de dislikejes niet🥳🤣
Vorige antwoorden weergeven (1)
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 26.11.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En dat in minder dan 24 uur tijd!
James Bond
James Bond 26.11.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja maar helaas voor je is het niet geregistreerd dus telt het ook niet;-)
Ben VB
Ben VB 26.11.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Strategische reserves hebben nu geen invloed. Het is de schrik van een covid variant die echt kans maakt om huidige vaccinaties zo goed als zinloos te maken. En dus weer lock downs wereldwijd.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 26.11.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Haha!
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 26.11.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verdomme.
James Bond
James Bond 26.11.2021 15:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik blijf er nog even lekker vanaf vrienden.
Marinus Versluis
Marinus Versluis 26.11.2021 15:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
die heb jij niet
James Bond
James Bond 26.11.2021 15:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Klopt want ik heb hier ook vertelt dat ik ze ongeveer anderhalve maand geleden voor 20.53 verkocht had...ik zei in mijn post toch ook niet dat ik ze had? Begrijpend lezen valt voor stommerikken als jou ook niet mee.
Marinus Versluis
Marinus Versluis 26.11.2021 15:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eh..bedoel eigenlijk dat je geen vrienden hebt. Als ik zo es rondlees op dit forum zie ik daar veel bevestiging van. Sterkte kerel
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 12 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zou me pas zorgen maken als je hier veel vrienden maakt Marinus, vele dislikes en de jacht erop is natuurlijk eerder een adelskenmerk dan iets anders. Wil je hier veel likes krijgen dan moet je iets stoms roepen als Hup Shell of never sell Shell.
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.11.2021 14:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lekker ingekocht en nu maar hopen op één vruchtbare komende week !😎
Ben VB
Ben VB 26.11.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel nieuwe variant vrees, dit zal een zeer lechte dag worden.
Ben VB
Ben VB 26.11.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en ING had toch wel eens eindelijk een reel koersdoel.
moos dr
moos dr 26.11.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
heb je bijgekocht Ben? ik wacht zelf namelijk nog even.
Ben VB
Ben VB 26.11.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
idem , weekend voor de deur liever iets minders winst en meer zekerheid
moos dr
moos dr 26.11.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
shell profiteert nauwelijks van gasprijzen. olie daalt al enige tijd. voorlopig in gazprom. en shell sterk in de gaten houden. mogelijk halverwege volgende week duidelijk hoe ernstig het is. als het meevalt zal snel herstel volgen.
Jeffrey ter Veer
JR89 24.11.2021 15:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Never sell shell✔️
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 24.11.2021 15:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Had nu toch maar even verkocht he.
Jeffrey ter Veer
JR89 24.11.2021 15:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hi Eddy, prima dividend en ruim in de plus. Dus nee :-)
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 24.11.2021 15:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja maar het heeft toch een te sterk wisselend koersverloop om die slogan te verdienen. Bij iedere significante stijging kun je er donder op tegen zeggen dat de koers terug zal vallen. Als je na zo’n stijging verkoopt kun je er vrijwel zeker van zijn dat je het aandeel een tijdje later goedkoper weer kunt terugkopen. In die veronderstelling heb ik ze ook verkocht op 20 euro. Eigenlijk om ze op 18,80 weer terug te kopen, maar inmiddels vertrouw ik Shell niet meer zo en ga ik er vanuit dat ze nog wel lager zullen komen te staan.
Xavier Hendriks
Xavier Hendriks 23.11.2021 9:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ABP verkoopt nu iedere keer wat van hun aandelen. Zodra alles is verkocht, koopt Shell voor een lagere prijs de aandelen terug.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 23.11.2021 8:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Fasten your seatbelts!
Nic Stocks
Nic Stocks 22.11.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dit gaat snel wel weer keren. Had het totaal niet zien aankomen en rekende eerder al voorzichting richting 25.
Vorige antwoorden weergeven (4)
Ben VB
Ben VB 22.11.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja akkoord maar dus zal de prijs wat zakken om daarna weer te stijgen.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jullie gaan eraan voorbij dat Shell het slechtst presterende oliefonds is. Andere olies stegen ruim een procent tot ruim twee procent. Shell staat onder meer druk dan alleen die van de olieprijs.
Ben VB
Ben VB 22.11.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zou er bij shell mss het omgekeerde van een eindejaarsrally zijn. Dat er fondsen wat "groener" willen zijn en dus minder shell willen hebben tegen eind dit jaar ?
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk niet dat dat nu al speelt. Volgens mij is het probleem veel ernstiger: geen hond weet waar ie aan toe is met Shell.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nic Stocks tja hoe ernaast kun je zitten he - en ik weet wel zeker dat je er totaal niks van leert met je ‘had het totaal niet zien aankomen’ maar dat het wel snel weer zou keren.
Ben VB
Ben VB 22.11.2021 14:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
coronacijfersDuitsland lockdowns ??Engeland ??oliereserves aanspreken ???
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Shell staat inmiddels ruim onder de koers waarop het stond toen bekend raakte dat het geheel Brits wenste te worden…trek Uw conclusie…
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mooie ommekeer, maakt het weer lastiger om te beoordelem.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niettemin blijft Shell het slechtst presterende oliefonds dezer dagen.
Albert Klein
Albert Klein 22.11.2021 12:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De vlucht naar England wordt hier afgestraft en terecht jaren lang geprofiteerd van de belasting voordelen en nu met een smoes voor div. belasting naar een ander land uitwijken, dag SHELL en niet meer terug komen!!
Vorige antwoorden weergeven (4)
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 12:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Quasi volwassen opmerkingen zijn het allerergst Albert…
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 12:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar past alleen een cynische of quasi kinderlijke opmerking bij als reactie.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 12:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar ja, dat snap je toch niet, dus lama…
moos dr
moos dr 22.11.2021 12:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
albert ik kan er ook slecht tegen dat voor sommige Nederland een belasting paradijs is. burgers en kleine bedrijven betalen zich altijd blauw. de fout ligt nogmaals niet bij de bedrijven. tesla kan ook 1 miljard subsidie krijgen voor fabriek in duitsland. ze zouden gek zijn om daar geen gebruik van te maken. burgers draaien uiteindelijk overal voor op als het fout gaat net als beleid van ecb. geen hond die daar naar kraait. misschien moeten activisten even bij ecb op de stoep staan. maar natuurlijk niet, dat laat denken dat ze enige benul hebben van financiën.
James Bond
James Bond 22.11.2021 12:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Doe jij dat ook dan kleine Albert,gaan en niet meer terug komen aub...hup,hup,op naar je matties op het AEX-forum en voorlezen uit je grote TA-sprookjesboek👐
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 22.11.2021 10:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je ziet het sentiment voor Shell toch duidelijk kantelen, op dit moment is het veruit het slechtst presterende oliefonds, terwijl het een tijdlang juist eruit sprong.
Ben VB
Ben VB 19.11.2021 12:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
4de golf paniek ?
moos dr
moos dr 19.11.2021 12:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
tja paniek of terecht goeie vraag. olie voorlopig lager. als landen reserves op de markt brengen kan dit korte termijn daling veroorzaken. lange termijn meer vraag dus stijging. de hogere cijfers zullen n.m.m. niet voor lange lockdowns zorgen. ik wacht zelf nog even af op de eerder vermelde €18,50. daarboven voor mij risico te groot.
Albert Klein
Albert Klein 19.11.2021 12:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
In de dag grafiek lijkt het meer op de laatste golf 5 een correctie abc lijkt nu mogelijk, naar rond de 20/21 we zullen wel zien wat er gebeurd ik kan ook niet in de toekomst kijken.
Nic Stocks
Nic Stocks 16.11.2021 9:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goeie zet Andre, ik heb vorige week al bijgekocht toen dit nog niet bekend was. Vind het alleen jammer dat ze door een vervelend cluubje het land worden uitgepest.
Andre Houtgraaf
Andre Houtgraaf 16.11.2021 9:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoi Nichet is zeker jammer dat Shell uit Ned. weg gaat. ben zelf ook ondernemer en in Ned. wordt het steeds lastiger echt te ondernemen. ik noem alleen de privacy wet is om gek van te worden.
Marnix Van
Marnix Van 16.11.2021 9:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hopelijk geen dividend belasting meer want wij in België betalen 2maal
Tony De Witte
tonydw 16.11.2021 7:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Shell wil de goedkeuring van de aandeelhouders vragen om zijn statuten te wijzigen en zijn dubbele aandelenstructuur (A- en B-aandelen) te vereenvoudigen tot één enkele in het VK gevestigde lijn. Tegelijk zal het zijn fiscale woonplaats afstemmen op zijn land van oprichting, namelijk het VK. Bijgevolg zullen zowel de CEO als de CFO van Shell naar het VK verhuizen, waar de groep ook haar toekomstige bestuursvergaderingen zal houden.Op 10 december zal een Buitengewone Algemene Vergadering worden bijeengeroepen waar de aandeelhouders hun stem kunnen uitbrengen over de veranderingen, die tegen het einde van het eerste kwartaal van 2022 een feit zullen zijn.
Tony De Witte
tonydw 16.11.2021 7:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Shell wil de goedkeuring van de aandeelhouders vragen om zijn statuten te wijzigen en zijn dubbele aandelenstructuur (A- en B-aandelen) te vereenvoudigen tot één enkele in het VK gevestigde lijn. Tegelijk zal het zijn fiscale woonplaats afstemmen op zijn land van oprichting, namelijk het VK. Bijgevolg zullen zowel de CEO als de CFO van Shell naar het VK verhuizen, waar de groep ook haar toekomstige bestuursvergaderingen zal houden.Op 10 december zal een Buitengewone Algemene Vergadering worden bijeengeroepen waar de aandeelhouders hun stem kunnen uitbrengen over de veranderingen, die tegen het einde van het eerste kwartaal van 2022 een feit zullen zijn.
Andre Houtgraaf
Andre Houtgraaf 16.11.2021 6:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goeie stap van Shell om van de die vervelende urgenda en dat vervelende advocaatje af te zijn. Ga er daarom wat aandeeltjes bijkopen. Denk dat shell nu rustig verder kan werken aan verduurzaming en waterstof en tot die tijd ons kan voorzien van de noodzakelijke brandstof.
moos dr
moos dr 15.11.2021 17:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
toen shell werr veroordeeld vroeg ik me nog af of een verhuizing naar buitenland de uitspraak teniet zou doen. volgensmij zijn ze nog een hoger beroep aan het voorbereiden maar mogelijk is dit dus niet meer nodig.
Gerrit de Groot
Gerrit de Groot 15.11.2021 17:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het gas en de aardolie in de Nederlandse bodem is toch op. En aan de Nederlandse regering hebben ze ook niet zoveel. Wel dividend geen dividend belasting jojo beleid logisch dat ze vertrekken
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 15.11.2021 16:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik voel toch echt iets van gekrenkt patriotisme bij dit voornemen van Shell. Benieuwd hoe ze daar op de aandeelhoudersvergadering over denken.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 15.11.2021 16:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eerst laten we ons op beschamende wijze afbluffen door Montenegro en nu dit. Philips krijgt ook al internationaal op zijn donder. What’s next - het Koningshuis dat er geen zin meer in heeft…?
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 15.11.2021 16:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De BV Nederland heeft het zwaar in deze donkerende dagen voor Sinterklaas
Nic Stocks
Nic Stocks 15.11.2021 15:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Echt jammer dat Shell ons land gaat verlaten. Slecht nieuws vind ik. Op deze manier ontlopen ze in ieder geval die freaks die daar bijna wekelijks op de stoep staan.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 15.11.2021 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tja, wat moet je daar nu weer van denken…Shell zegt de Nederlandse nationaliteit op. Een direkt gevolg van de klimaatactivisten en de rechterlijke uitspraak die ze wisten te ritselen, lijkt me. Als Engels bedrijf hoeft ze zich daar niet meer aan te houden. De koers reageert zeer positief op het nieuws maar ik betwijfel of dat terecht is en het zou me niet verbazen als ie toch weer inzakt. In mijn ogen wordt in ieder geval plots een boel minder duidelijk en ik weet niet of ik er nog instap. Maar dat is een eerste reactie, het moet even bezinken. Leuk vind ik het in ieder geval niet.
Chris Zierikzee
Chris Zierikzee 15.11.2021 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
shell is die klimaatwappies en beroepsdemonstrantjes meer dan zat denk ik
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 15.11.2021 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
In principe krijgt ze daar in Groot-Brittannië natuurlijk ook mee te maken. Maar waarschijnlijk zien ze daar toch meer armslag voor zichzelf om het tempo van de transitie zelf te bepalen.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 15.11.2021 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar het lijkt me ook wel dat je kunt stellen dat ze hier gewoon weggepest zijn.
Ben VB
Ben VB 15.11.2021 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goed nieuws ! maar of dit het aandeel nu helpt met deze onzekerheden ? Ik denk dat er veel hoop op 2022 is gevestigd.
James Bond
James Bond 13.11.2021 17:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En Saxon is dikke vette shit maar daar zijn Eddy en ik het allang over eens...meer kosten,een veel mindere service en als je er iets over zegt raken ze geïrriteerd en zeggen ze eraan te werken om er vervolgens niks aan te doen...ik doe er niks meer mee en ben daar tevreden over. Het feit dat Saxon geen officiële reactie geeft en laat weten dat klanten kosteloos(moet ik eerst nog eens zien!) over kunnen stappen spreekt boekdelen...de arrogantie ten top met de Deense slag lijkt me.
James Bond
James Bond 13.11.2021 17:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tijdje terug winst genomen aan 20.53,gaat ie terug naar 18,40-18.60 koop ik hem terug zo niet laat ik hem voor wat het is. BP overigens wel aangehouden want ik geloof absoluut in de sector alleen is van tijd tot tijd winst nemen natuurlijk niet verkeerd.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail