Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Anheuser Busch Inbev SA NV (ABI)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
50,84 -0,35    -0,68%
17:35:23 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  België
ISIN:  BE0974293251 
  • Volume: 2.150.691
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 50,72 - 52,24
Anheuser Busch Inbev 50,84 -0,35 -0,68%
Melding aanmaken
Voeg toe aan Portfolio
Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio  
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

 IndexLaatstHoogLaag+/-+/- %Tijd
 Euro Stoxx 504.109,514.154,154.097,98+19,93+0,49%17:35:00 
 BEL 204.139,684.179,354.136,61+12,95+0,31%17:29:58 
 Consumer Goods NR6.589,816.589,816.589,81+177,66+2,77%06:00:00 
 Euronext 1001.312,451.324,291.309,960,000,00%06:00:00 
 STOXX 600467,24470,52466,42+3,20+0,69%17:50:00 
 BEL Continuous Stocks Net Return43.560,2744.069,7243.368,43+191,84+0,44%06:00:00 
 BEL All Share Net Return46.955,1646.955,1646.955,16+206,73+0,44%06:00:00 
 BEL All Share12.177,0212.319,0512.123,41+53,61+0,44%06:00:00 
 MSCI Pan Euro1.391,711.427,071.390,52-55,71-3,85%26/11 
 Dow Jones Gl Titan 50 EUR638,56640,79628,52+10,70+1,70%22:19:00 
 STXE 50 Nrt8.753,498.967,118.752,07-345,58-3,80%26/11 
 Stoxx 600 Food & Beverage PR827,52832,67825,79+2,18+0,26%17:50:00 
 Stoxx 600 Food & Beverage NR1.646,181.678,111.636,23-43,87-2,60%26/11 
 STOXX Europe 50 EUR Price3.625,663.651,263.621,12+19,08+0,53%06:00:00 
 STOXX 50 EUR Net Return9.026,919.301,379.020,45-449,54-4,74%26/11 
 DJ Global Titans538,01539,60530,16+7,40+1,39%22:19:00 
 STOXX Europe Large 200 EUR Price461,78471,83461,38-17,66-3,68%26/11 
 DJ Food & Beverage Titans 30615,44616,11611,44+2,78+0,45%22:19:00 
 DJ Sector Titans Composite587,86589,19582,47+4,04+0,69%22:19:00 
 EN BENE 40 EW2.850,992.879,122.850,99+7,07+0,25%06:00:00 
 STOXX Europe Large 200 NR1.067,541.067,541.067,54-40,82-3,68%26/11 
 STOXX Europe 50 Price3.047,893.099,653.036,10-90,79-2,89%26/11 
 STOXX Europe 50 NR7.393,627.393,627.393,62-220,23-2,89%26/11 
 EURO STOXX 50 NR7.628,507.803,497.611,11-305,24-3,85%26/11 
 STOXX Global 150 USD Price5.391,555.391,555.391,55-118,42-2,15%26/11 
 STOXX Global 150 EUR Price6.379,646.582,656.376,05-201,47-3,06%26/11 
 STOXX All Europe 100 EUR Price1.417,431.472,741.416,36-57,21-3,88%26/11 
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies ABI

Laat weten wat u vindt van Anheuser Busch Inbev SA NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Tony De Witte
tonydw 29.10.2021 9:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Deutsche Bank heeft vrijdag het koersdoel voor AB InBev verhoogd van 60,00 naar 64,00 euro met een onveranderde koopaanbeveling.Analist Mitch Collett ziet overal "groene signalen", nadat de resultaten van AB InBev in het derde kwartaal op vrijwel alle fronten meevielen. Zo stegen de volumes autonoom met 3,4 procent, terwijl analisten gemiddeld op een heel kleine krimp hadden gerekend.Ook de omzet en de EBITDA vielen hoger uit dan verwacht.Alleen in Noord-Amerika kwamen de volumes niet hoger uit dan voorzien, merkte Collett op. Maar die tegenvaller was slechts heel klein, benadrukte de analist.De onderliggende winst per aandeel viel 4 procent hoger uit dan analisten hadden voorzien.AB InBev rekent voor 2021 op een autonome EBITDA-stijging van 10 tot 12 procent, waar de brouwer eerder mikte op 8 tot 12 procent. De analistenconsensus gaat vooralsnog uit van 9,8 procent.
Tony De Witte
tonydw 29.10.2021 9:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koers nu 52,72 €
Enzo Vandewalle
Enzo Vandewalle 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waar gaat dit nazr toe? 45?
Vorige antwoorden weergeven (1)
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja en nog lager wat heb ik gezegd.Maar dan koop ik me wel een pakketje.
Jan Daelemans
Jan Daelemans 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En lager
vsw Jim
vsw Jim 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rudy Verguts
Rudy Verguts 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
80 binnen een jaar
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja goed nieuws dus bijkopen die handel.Op weg naar 67 zeker.
christophe portelette
christophe portelette 01.10.2021 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd dave, ik sprak hieronder als ze de 52 breken naar 55, vermits ze ze deze niet genroken hebben heb ik er een aantal buitengegooid om lager terug in te kopen
Matthias Vlaemynck
Matthias Vlaemynck 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zit er eigenlijk nog hoop op dit aandeel? Ik krijg er stilaan genoeg van. Lange termijn visie, iemand?
Luc De Byser
Luc De Byser 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Begin te kijken om ze buiten te gooien….
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag een bloedrode dag je zal wel zien.Die 45 euro komt eraan geloof me.Maar als het bloed door de straten vloeit dan weet je wat je moet doen.Maar wacht tot het bloeden is gestopt.
christophe portelette
christophe portelette 23.09.2021 9:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eindelijk die 50 terug doorbroken, Hopelijk gaan we ineens door die van 52 ook. Dan gaan we even aanmodderen tussen de 56 en de 52 voor een tijdje denk ik. Hopende bij de volgende resultaten meer duidelijkheid over hun marges.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 14.09.2021 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
45 euro komt alsmaar dichter.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 14.09.2021 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kansen nemen toe inderdaad, ik heb nog geen order ingelegd, maar de vingers zitten aan de knoppen :-)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er kan vertraging opzitten maar gaat zeer kort terug naar 60 zeker weten !!!😎😎😎😎
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ooit krijg je zeker gelijk, maar ik blij ftoch gewoon even aan de zijlijn, totdat de rook is opgetrokken, technisch ligt het aandeel er slecht bij, uitbraak naar beneden uit driehoeksformatie. IN de maandgrafiek pas echt steun rond EUR 40,-
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo denk ik er ook over,denk wel als hij rond de 45 komt ik koop voor de lange termijn en bijkoop als nog lager gaat.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal ergens tussenin zijn, ik schat een bodem op 42,50
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgende week omwille van interne progressie zou de koers volgende week terug stijgen ? Misschien morgen al , terug naar 60 … 61 komende week zou in de lift zitten, dus twijfelaars wacht niet 47 van van davy, zou wel eens te laat kunnen zijn om in te stappen 🤩
Vorige antwoorden weergeven (3)
Hermanus Driver
Hermanus Driver 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maarten Bouwman Davy gaat nog gelijk krijgen
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hermanus Driver ???👀 reken er niet op , 🚀🚀
Hermanus Driver
Hermanus Driver 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sprak gisteren nog met een CEO van een brouwerij en grondstoffeninflatie gaat wel degelijk een rol spelen als de grondstoffencontracten vernieuwd gaan worden, deze gaan wel degelijk de resultaten drukken
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als mijn berekeningen kloppen reken er maar wel op.Mijn volume profiler is de beste indicator die ik ooit heb gebruikt en werkt voor alles.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb zelfs mijn kooporder nog verlaagd naar 45 euro.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 25.08.2021 20:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wacht ook op dat moment, maar leg nog geen order in, 🤞
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 19.08.2021 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Groot kooporder staan op 47 euro.Kopen voor de toekomst.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 03.08.2021 15:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
162799886154601.jpg
Indien we een bodem vormen rond EUR 51,- is de uitbraak uit de downtrend getest en kunnen we verder omhoog
Marc Kuys
Marc Kuys 29.07.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niemand laat de achterzijde van zijn tong zien ivm Corona.Cijfers stijgen ondanks de vaccinatie.Dat maakt de toekomst onzeker voor ABI en onzekerheid gaat blijven wegen op de koers. Wat brengt de toekomst ???????
vsw Jim
vsw Jim 29.07.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
heb echt niet veel vertrouwen meer in Anheuser Busch Inbev het gaat al slecht van in 01/05/2016
Marc Kuys
Marc Kuys 29.07.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ze moeten Heineken te slim af zijn. Tennis, formule 1 en the Champions League , Olympische Spelen en noem maar op.Allemaal reclame van Heiniken. Abinbev moet hun voor zijn.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 29.07.2021 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zie toch nog wel een verdere daling na de cijfers naar minimaal EUR 52,-
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 29.07.2021 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
We staan er al bijna, nu kijken of er een bodem gevormd kan worden
Johan Ysenbaert
Johan Ysenbaert 20.07.2021 14:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
@ Davy v Camp. : héél juist voorspeld
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 20.07.2021 14:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja we zijn iets lager gegaan maar dit aandeel moet je gewoon bijhouden.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 25.06.2021 11:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik verwacht een terugval rond de 57 euro. Op naar de 70 80 euro.
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.06.2021 15:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Schol , nog een stellatje en 🚀🚀🚀🚀
Marc Kuys
Marc Kuys 08.06.2021 15:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
peter raket
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 02.06.2021 10:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀💉💉💉. De goede richting
Qqqq Aloo
Qqqq Aloo 18.05.2021 17:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heineken in talk to buy majority of South African brewer Distell?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat fors stijgen na botermelkaffaire ??
Dave De Bondt
Dave De Bondt 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
botermelkaffaire?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dave De Bondt uitdrukking possitief bedoeld
Paul Verh
Paul Verh 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik dacht dat ze bier verkochten :)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Paul Verh AB heeft ook aandelen in botermelk en die lopen ook goed !!!Amerikaans platform !!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter Kabelacs oatly group AB
Dave De Bondt
Dave De Bondt 18.05.2021 10:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De koers beweegt al enkele dagen tussen de 61,50 en 62,35, hopelijk herneemt de eerdere opwaartse trend zich met een uitbraak boven dit weerstandsniveau
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 12.05.2021 14:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ook nu lancering alcoholisch bruiswater van inbev — is een topper in usa succes !!!!
Dave De Bondt
Dave De Bondt 11.05.2021 14:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
deze kleine correctie creëert een interessant instapmoment na de knappe cijfers van vorige week...
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 10.05.2021 17:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als het stijgt kan het niet anders maar eerst naar 65 🚀🚀🚀🚀en dan 80 en meer !!!!!🏦🏦🏦🤫🤫
Roel Segers
Roel Segers 07.05.2021 15:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat stilletjes aan richting 80 denk ik!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 07.05.2021 15:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja maar niet de eerste dageb (weken)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.05.2021 15:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
62🚀🚀🚀🚀🚀. 🤩🤩
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail