Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Anheuser Busch Inbev SA NV (ABI)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
59,52 +0,54    +0,92%
17:13:03 - Real-time Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  België
ISIN:  BE0974293251 
  • Volume: 740.708
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 58,77 - 59,69
Anheuser Busch Inbev 59,52 +0,54 +0,92%
Loading
Laatste update:
  • 1 dag
  • 1 week
  • 1 maand
  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 1 jaar
  • 5 jaar
  • Max
Aanpassen

Candlestickpatronen

Periode
Patroonindicatie
Type
Betrouwbaarheid
Patroon Tijdschema Betrouwbaarheid Candles geleden Candle-tijd
Opkomende patronen
Hanging Man 1D Huidig
Hanging Man 1H Huidig
Complete patronen
Bullish Engulfing 1M 3 Okt 2021
Harami Bullish 15 3 17.01.2022 16:15
Engulfing Bearish 15 4 17.01.2022 16:00
Evening Doji Star 15 4 17.01.2022 16:00
Evening Star 15 4 17.01.2022 16:00
Three Black Crows 1M 5 Aug 2021
Three Outside Up 1D 5 10.01.2022
Doji Star Bearish 15 5 17.01.2022 15:45
Three Outside Up 15 5 17.01.2022 15:45
Bullish Engulfing 15 6 17.01.2022 15:30
Hanging Man 15 7 17.01.2022 15:15
Dragonfly Bearish 15 7 17.01.2022 15:15
Harami Bearish 1D 11 31.12.2021
Engulfing Bearish 1M 12 Jan 2021
Bullish Engulfing 1D 12 30.12.2021
Doji Star Bearish 1H 14 14.01.2022 12:00
Three Inside Up 5H 16 07.01.2022 15:00
Engulfing Bearish 30 16 17.01.2022 09:00
Bullish Engulfing 1W 17 19.09.2021
Inverted Hammer 5H 17 07.01.2022 10:00
Harami Cross 1W 18 12.09.2021
Advance Block Bearish 1M 19 Jun 2020
Bullish doji Star 30 20 14.01.2022 16:00
Harami Bullish 1W 21 22.08.2021
Harami Bearish 5H 23 04.01.2022 17:00
Rising Three Methods 5H 28 03.01.2022 06:00
Bullish Hammer 1H 28 12.01.2022 16:00
Three Inside Up 15 29 17.01.2022 09:45
Upside Gap Three Methods 1M 32 Mei 2019
Bullish Engulfing 1D 32 02.12.2021
Three Inside Up 1D 32 02.12.2021
Three Black Crows 1H 32 12.01.2022 12:00
Hanging Man 15 32 17.01.2022 09:00
Harami Bullish 1D 33 01.12.2021
Harami Cross 1D 33 01.12.2021
Doji Star Bearish 30 35 13.01.2022 17:30
Inverted Hammer 5H 36 29.12.2021 06:00
Rising Three Methods 30 36 13.01.2022 17:00
Advance Block Bearish 1W 38 25.04.2021
Three Outside Down 5H 38 28.12.2021 10:00
Belt Hold Bearish 5H 39 28.12.2021 05:00
Engulfing Bearish 5H 39 28.12.2021 05:00
Doji Star Bearish 30 39 13.01.2022 15:30
Three Outside Down 1M 40 Sep 2018
Downside Gap Three Methods 1D 40 22.11.2021
Harami Bullish 15 40 14.01.2022 15:45
Harami Cross 15 40 14.01.2022 15:45
Abandoned Baby Bearish 1M 41 Aug 2018
Engulfing Bearish 1M 41 Aug 2018
Falling Three Methods 1M 41 Aug 2018
Bullish Engulfing 1H 41 11.01.2022 12:00
Engulfing Bearish 15 41 14.01.2022 15:30
Three Outside Up 1M 42 Jul 2018
Bullish Engulfing 1M 43 Jun 2018
Hanging Man 1W 43 21.03.2021
Three Outside Down 1M 49 Dec 2017
Engulfing Bearish 1H 49 10.01.2022 13:00
Upside Gap Three Methods 1H 49 10.01.2022 13:00
Evening Doji Star 30 49 13.01.2022 10:30
Engulfing Bearish 1M 50 Nov 2017
Doji Star Bearish 30 50 13.01.2022 10:00
Three Inside Up 1M 51 Okt 2017
Separating Lines Bullish 30 51 13.01.2022 09:30
Harami Bullish 1M 52 Sep 2017
Tri-Star Bearish 30 52 13.01.2022 09:00
Dragonfly Doji 30 52 13.01.2022 09:00
Bullish Engulfing 1D 53 03.11.2021
Doji Star Bearish 30 54 12.01.2022 17:00
Engulfing Bearish 1M 55 Jun 2017
Doji Star Bearish 5H 56 16.12.2021 13:00
Harami Bullish 1H 58 07.01.2022 13:00
Bullish doji Star 30 61 12.01.2022 13:30
Three Outside Down 1M 62 Nov 2016
Doji Star Bearish 5H 62 14.12.2021 11:00
Engulfing Bearish 1M 63 Okt 2016
Bullish doji Star 30 65 12.01.2022 11:30
Dragonfly Doji 30 65 12.01.2022 11:30
Engulfing Bearish 1D 66 15.10.2021
Upside Gap Three Methods 1D 66 15.10.2021
Hanging Man 1M 67 Jun 2016
Harami Cross 1W 68 27.09.2020
Rising Three Methods 1D 68 13.10.2021
Deliberation Bearish 15 68 13.01.2022 17:30
Doji Star Bearish 15 68 13.01.2022 17:30
Bullish Engulfing 5H 69 10.12.2021 07:00
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies ABI

Laat weten wat u vindt van Anheuser Busch Inbev SA NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Didier Missotten
Didier Missotten 08.12.2021 17:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koersdoel richting nieuwjaar?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.12.2021 17:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
48,50€
Tony De Witte
tonydw 29.10.2021 9:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Deutsche Bank heeft vrijdag het koersdoel voor AB InBev verhoogd van 60,00 naar 64,00 euro met een onveranderde koopaanbeveling.Analist Mitch Collett ziet overal "groene signalen", nadat de resultaten van AB InBev in het derde kwartaal op vrijwel alle fronten meevielen. Zo stegen de volumes autonoom met 3,4 procent, terwijl analisten gemiddeld op een heel kleine krimp hadden gerekend.Ook de omzet en de EBITDA vielen hoger uit dan verwacht.Alleen in Noord-Amerika kwamen de volumes niet hoger uit dan voorzien, merkte Collett op. Maar die tegenvaller was slechts heel klein, benadrukte de analist.De onderliggende winst per aandeel viel 4 procent hoger uit dan analisten hadden voorzien.AB InBev rekent voor 2021 op een autonome EBITDA-stijging van 10 tot 12 procent, waar de brouwer eerder mikte op 8 tot 12 procent. De analistenconsensus gaat vooralsnog uit van 9,8 procent.
Tony De Witte
tonydw 29.10.2021 9:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koers nu 52,72 €
Enzo Vandewalle
Enzo Vandewalle 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waar gaat dit nazr toe? 45?
Vorige antwoorden weergeven (1)
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja en nog lager wat heb ik gezegd.Maar dan koop ik me wel een pakketje.
Jan Daelemans
Jan Daelemans 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En lager
vsw Jim
vsw Jim 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rudy Verguts
Rudy Verguts 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
80 binnen een jaar
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja goed nieuws dus bijkopen die handel.Op weg naar 67 zeker.
christophe portelette
christophe portelette 01.10.2021 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd dave, ik sprak hieronder als ze de 52 breken naar 55, vermits ze ze deze niet genroken hebben heb ik er een aantal buitengegooid om lager terug in te kopen
Matthias Vlaemynck
Matthias Vlaemynck 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zit er eigenlijk nog hoop op dit aandeel? Ik krijg er stilaan genoeg van. Lange termijn visie, iemand?
Luc De Byser
Luc De Byser 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Begin te kijken om ze buiten te gooien….
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag een bloedrode dag je zal wel zien.Die 45 euro komt eraan geloof me.Maar als het bloed door de straten vloeit dan weet je wat je moet doen.Maar wacht tot het bloeden is gestopt.
christophe portelette
christophe portelette 23.09.2021 9:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eindelijk die 50 terug doorbroken, Hopelijk gaan we ineens door die van 52 ook. Dan gaan we even aanmodderen tussen de 56 en de 52 voor een tijdje denk ik. Hopende bij de volgende resultaten meer duidelijkheid over hun marges.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 14.09.2021 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
45 euro komt alsmaar dichter.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 14.09.2021 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kansen nemen toe inderdaad, ik heb nog geen order ingelegd, maar de vingers zitten aan de knoppen :-)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er kan vertraging opzitten maar gaat zeer kort terug naar 60 zeker weten !!!😎😎😎😎
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ooit krijg je zeker gelijk, maar ik blij ftoch gewoon even aan de zijlijn, totdat de rook is opgetrokken, technisch ligt het aandeel er slecht bij, uitbraak naar beneden uit driehoeksformatie. IN de maandgrafiek pas echt steun rond EUR 40,-
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo denk ik er ook over,denk wel als hij rond de 45 komt ik koop voor de lange termijn en bijkoop als nog lager gaat.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal ergens tussenin zijn, ik schat een bodem op 42,50
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgende week omwille van interne progressie zou de koers volgende week terug stijgen ? Misschien morgen al , terug naar 60 … 61 komende week zou in de lift zitten, dus twijfelaars wacht niet 47 van van davy, zou wel eens te laat kunnen zijn om in te stappen 🤩
Vorige antwoorden weergeven (3)
Hermanus Driver
Hermanus Driver 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maarten Bouwman Davy gaat nog gelijk krijgen
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hermanus Driver ???👀 reken er niet op , 🚀🚀
Hermanus Driver
Hermanus Driver 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sprak gisteren nog met een CEO van een brouwerij en grondstoffeninflatie gaat wel degelijk een rol spelen als de grondstoffencontracten vernieuwd gaan worden, deze gaan wel degelijk de resultaten drukken
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als mijn berekeningen kloppen reken er maar wel op.Mijn volume profiler is de beste indicator die ik ooit heb gebruikt en werkt voor alles.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb zelfs mijn kooporder nog verlaagd naar 45 euro.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 25.08.2021 20:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wacht ook op dat moment, maar leg nog geen order in, 🤞
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 19.08.2021 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Groot kooporder staan op 47 euro.Kopen voor de toekomst.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 03.08.2021 15:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
162799886154601.jpg
Indien we een bodem vormen rond EUR 51,- is de uitbraak uit de downtrend getest en kunnen we verder omhoog
Marc Kuys
Marc Kuys 29.07.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niemand laat de achterzijde van zijn tong zien ivm Corona.Cijfers stijgen ondanks de vaccinatie.Dat maakt de toekomst onzeker voor ABI en onzekerheid gaat blijven wegen op de koers. Wat brengt de toekomst ???????
vsw Jim
vsw Jim 29.07.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
heb echt niet veel vertrouwen meer in Anheuser Busch Inbev het gaat al slecht van in 01/05/2016
Marc Kuys
Marc Kuys 29.07.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ze moeten Heineken te slim af zijn. Tennis, formule 1 en the Champions League , Olympische Spelen en noem maar op.Allemaal reclame van Heiniken. Abinbev moet hun voor zijn.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 29.07.2021 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zie toch nog wel een verdere daling na de cijfers naar minimaal EUR 52,-
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 29.07.2021 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
We staan er al bijna, nu kijken of er een bodem gevormd kan worden
Johan Ysenbaert
Johan Ysenbaert 20.07.2021 14:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
@ Davy v Camp. : héél juist voorspeld
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 20.07.2021 14:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja we zijn iets lager gegaan maar dit aandeel moet je gewoon bijhouden.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 25.06.2021 11:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik verwacht een terugval rond de 57 euro. Op naar de 70 80 euro.
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.06.2021 15:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Schol , nog een stellatje en 🚀🚀🚀🚀
Marc Kuys
Marc Kuys 08.06.2021 15:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
peter raket
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 02.06.2021 10:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀💉💉💉. De goede richting
Qqqq Aloo
Qqqq Aloo 18.05.2021 17:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heineken in talk to buy majority of South African brewer Distell?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat fors stijgen na botermelkaffaire ??
Dave De Bondt
Dave De Bondt 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
botermelkaffaire?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dave De Bondt uitdrukking possitief bedoeld
Paul Verh
Paul Verh 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik dacht dat ze bier verkochten :)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Paul Verh AB heeft ook aandelen in botermelk en die lopen ook goed !!!Amerikaans platform !!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 18.05.2021 13:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter Kabelacs oatly group AB
Dave De Bondt
Dave De Bondt 18.05.2021 10:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De koers beweegt al enkele dagen tussen de 61,50 en 62,35, hopelijk herneemt de eerdere opwaartse trend zich met een uitbraak boven dit weerstandsniveau
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 12.05.2021 14:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ook nu lancering alcoholisch bruiswater van inbev — is een topper in usa succes !!!!
Dave De Bondt
Dave De Bondt 11.05.2021 14:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
deze kleine correctie creëert een interessant instapmoment na de knappe cijfers van vorige week...
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 10.05.2021 17:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als het stijgt kan het niet anders maar eerst naar 65 🚀🚀🚀🚀en dan 80 en meer !!!!!🏦🏦🏦🤫🤫
Roel Segers
Roel Segers 07.05.2021 15:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat stilletjes aan richting 80 denk ik!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 07.05.2021 15:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja maar niet de eerste dageb (weken)
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail