Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Air France KLM SA (AFp)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
3,76 -0,02    -0,56%
03/12 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Euro Zone
ISIN:  FR0000031122 
  • Volume: 568.446
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 3,71 - 3,82
Air France KLM 3,76 -0,02 -0,56%
PlaatsGebruikersnaamTotaalGesloten SentimentenWinnende SentimentenWin %+/- %
1Richard Adrchw44250+33.81%
2Pierre Taing111100+17.1%
3wanchai lin21201050+11.58%
4roberto roberto1100-0.84%
5Martin Heijt1100-9.6%
6Nyls Nubret1100-10.01%
7Eric Pucciarelli1100-11.1%
8jean luc1100-32.89%
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies AIRF

Laat weten wat u vindt van Air France-KLM BATS EU
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Arie Wappie
Arie Wappie 01.12.2021 22:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Onder de 4 kan je blind inkopen
Kish Bander
Kish Bander 26.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Covid je moederMooi moment vooor een kleine inkoop
Bram Al
Bram Al 26.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Even wachten nog het kan nog veel lager.. de bigboys gaan ook nog uitstappen... en dan moeten de (r)overheden weer bijspringen.. als ze dat al doen dit keer.
Kish Bander
Kish Bander 18.11.2021 17:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ga ook voor onder 4
Kish Bander
Kish Bander 18.11.2021 17:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jojo ik ben er weer ben gekapt met waterstof en EV aandelen.Ga dec vooor vliegBen kerst spirit
Arie Wappie
Arie Wappie 17.11.2021 22:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Onder de €4 weer kopen en rustig afwachten
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.10.2021 15:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vroeger gingen kleintjes failliet, nu is het de beurt aan de titanics van de21 eeuwDus be carefull !!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.10.2021 14:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Afblijven wachten!!!!!
Kish Bander
Kish Bander 07.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Denk het nie kan veel lager
Paul Boonstra
Paul Boonstra 07.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Slot van vandaag 4,04. Op een prachtig groene beursdag. Nog fff wachten. Als door de rente en inflatie de markt weer in paniek raakt. Is dat het juist moment.
Marco Wessels
Marco Wessels 07.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
air france is failliet verklaard.
Dragon master
Dragon master 06.10.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
onder 4 euro koopje
Kish Bander
Kish Bander 01.10.2021 11:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zakt ie nog verder??? Of kopenNet in klm vliegtuig gezeten op vakantie druk druk 🤑
Paul Boonstra
Paul Boonstra 30.09.2021 11:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mayday Mayday 4,32
Kish Bander
Kish Bander 29.09.2021 15:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Buy tha dip?????
Paul Boonstra
Paul Boonstra 29.09.2021 15:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor een koop moment of verkoop kijk ik vaak naar WFD Unibail. Beide aandelen zijn lopen vaak gelijk op of niet. Nu 4,50
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 29.09.2021 15:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nog te vroeg ik koop wel als het nog wat lager gaat,rond de 4 euro.
Kish Bander
Kish Bander 29.09.2021 15:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Was te verwachten
Kish Bander
Kish Bander 28.09.2021 11:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hmmm. Foutje😭
Paul Boonstra
Paul Boonstra 28.09.2021 11:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb niks met dit aandeel gedaan. Was druk met de aandelen die rond de 5% veranderen vandaag. Onveranderd is niet slecht toch, op een rood gekleurd scherm. Slot 4,74
Paul Boonstra
Paul Boonstra 28.09.2021 11:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ook maar verkocht voor 4,65. En in tech gestoken.
Kish Bander
Kish Bander 28.09.2021 11:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Over een week weer kopen
Kish Bander
Kish Bander 28.09.2021 10:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Te snel gestegen voor een klm aandeel.....Correctie eeens??????
Kish Bander
Kish Bander 28.09.2021 9:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bear deze week ismijn vermoedenHeb verkocht wacht een week
Kish Bander
Kish Bander 24.09.2021 16:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja netje paul eindelijkDenk dat het nu tijd is voor de vliegaandelen
Paul Boonstra
Paul Boonstra 24.09.2021 16:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat lekker weer 5% erbij. Nu 4,70.
Kish Bander
Kish Bander 24.09.2021 16:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lekker 6k bijgekocht ochtend
Paul Boonstra
Paul Boonstra 24.09.2021 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Allemaal nog even lekker naar het zuiden voor het zonnetje wat we hier gemist hebben. Nu alweer 4,44. Al een tijd niet gezien..
Kish Bander
Kish Bander 20.09.2021 16:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
What goes down must come up
Naomi van Loon
Naomi van Loon 20.09.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waar komt deze plotselinge stijging vandaan?
Arie Wappie
Arie Wappie 20.09.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lage koers, verbreding van het aantal vluchten en de cijfers komen eraan die er goed uitgaan zien.
Arie Wappie
Arie Wappie 17.09.2021 15:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Prima aandeel om nu te kopen, gaat straks weer omhoog
Bram Al
Bram Al 16.09.2021 16:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀🤑🥳
Kish Bander
Kish Bander 16.09.2021 16:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
✈️🔥🤬💥🤚
Kish Bander
Kish Bander 14.09.2021 10:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wanneer klm??????
Kish Bander
Kish Bander 10.09.2021 11:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Again i bought for 10k
Bram Al
Bram Al 10.09.2021 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
remember to buy is september
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail