Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Futures zilver - Mrt 2022 (ZIH2)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
Let op: Het contract voor Zilver is op 28.11.2021 overgegaan in het contract Mrt 2022
23,165 +0,030    +0,13%
22:04:05 - Afgeleide gegevens in realtime. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
Eenheid:  1 Troy Ounce
  • Vorig slot: 23,135
  • Open: 23,415
  • Dagbereik: 23,052 - 23,700
Zilver 23,165 +0,030 +0,13%
Periode:
29/10/2021 - 29/11/2021
 
Datum Laatste Open Hoog Laag Vol. +/- %
29.11.2021 23,168 23,587 23,700 23,052 - -1,79%
28.11.2021 23,590 23,415 23,595 23,337 - 2,09%
26.11.2021 23,107 23,580 23,735 22,915 - -2,01%
25.11.2021 23,582 23,585 23,733 23,562 - 0,37%
24.11.2021 23,496 23,640 23,695 23,400 54,62K 0,26%
23.11.2021 23,435 24,210 24,340 23,280 93,87K -3,55%
22.11.2021 24,297 24,670 24,955 24,140 78,54K -1,43%
21.11.2021 24,650 24,655 24,688 24,555 - -0,53%
19.11.2021 24,781 24,850 25,040 24,610 67,98K -0,48%
18.11.2021 24,900 25,150 25,230 24,730 63,62K -1,06%
17.11.2021 25,167 24,860 25,285 24,850 54,35K 0,89%
16.11.2021 24,944 25,135 25,490 24,825 77,00K -0,64%
15.11.2021 25,105 25,425 25,465 24,970 68,48K -1,27%
14.11.2021 25,427 25,413 25,462 25,390 - 0,32%
12.11.2021 25,346 25,350 25,470 24,925 66,39K 0,18%
11.11.2021 25,301 24,710 25,365 24,645 82,02K 2,14%
10.11.2021 24,772 24,375 25,220 24,040 131,56K 1,87%
09.11.2021 24,318 24,550 24,565 24,090 65,11K -0,91%
08.11.2021 24,542 24,285 24,590 24,130 67,62K 1,35%
07.11.2021 24,215 24,212 24,277 24,210 - 0,24%
05.11.2021 24,157 23,870 24,255 23,665 73,24K 1,03%
04.11.2021 23,911 23,530 24,115 23,485 68,46K 2,93%
03.11.2021 23,231 23,570 23,665 23,045 67,16K -1,17%
02.11.2021 23,507 24,130 24,140 23,430 63,00K -2,35%
01.11.2021 24,073 23,985 24,175 23,810 37,06K 0,98%
31.10.2021 23,840 23,950 23,983 23,808 - -0,46%
29.10.2021 23,949 24,135 24,140 23,705 57,80K -0,71%
Hoogste: 25,490 Laagste: 22,915 Verschil: 2,575 Gem.: 24,252 +/- %: -3,947
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Futures zilver
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Stijgende dolllar en edelmetalen houden toch netjes stand. Weinig inflatievrees op de beurs maar toch oplopende inflatiecijfers. Wereldwijd komen de nieuwe coronagolven op gang,,Beurs op alltime high.Tina overheerst. De ‘normale’ regels gelden niet meer in deze tijd van ongebreideld geld pompen. De geldstromen vinden hun weg naar de happy few. Zij beleggen in vastgoed dus huizenprijzen op krankzinnige hoogte. Woningnood in zicht. Waar zal dit eindigen?
Jan Hinderks
Jan Hinderks 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
oorlog
Gino van Hal
Gino van Hal 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Protesten, veel ongenoegen en een grotere kloof tussen arm en rijk, maar oorlog ... neen, dat denk ik niet. Toch niet in de Westerse wereld.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal Er zijn toch erg kwalijke ontwikkelingen de laatste jaren. Polarisatie en steeds sterker wordend polpulisme ( zelfs bij wereldmachten) Gevaarlijke gekken aan het roer in oost europa en klein aziëOpstanden, volksverhuizingen, klimaat elende, ziektes en steeds groter wordende ongelijkheid en onvrede. Laten we hopen dat het zo’n vaart niet zal lopen maar Ik zou niets uitsluiten of wegwuiven. De volgende grote oorlog zal best wel eens om ruimte, zuurstof, water en voedsel kunnen gaan.
Linda Bakker
Linda Bakker 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
chaos is de weg naar vernieuwing
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
naar $50
Steve Moyaert
Steve Moyaert 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Linda Bakker waarop gebaseerd ? zou al zeer mooi zijn dat manipulatie beetje weggewerkt kan worden en we zo misschien nog naar $ 28-30 kunnen evolueren tegen einde jaar.
ivo meerschaert
ivo meerschaert 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
idd Steve , maar het mag altijd wat meer zijn hé
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Steve Moyaert de Beursman zegt dit in zijn nieuwsbrief
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 04.11.2021 12:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
niks is nog normaal in deze wereld...Een grote stijging van de dollar en toch een stijgings van goud en zilver ...zoveel te beter voor goud en zilvermijnen
Jan Hinderks
Jan Hinderks 02.11.2021 9:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als met de emotie van de dag handelt, raak je dagelijks in de war. Je kiest voor iets, dan zul je vaak geduld moeten hebben.Dat pensioenfondsen obligaties verkopen en daarvoor in de plaats gaan beleggen in goud, zilver en andere grondstoffen, is voor mij de bevestiging, dat ik goed zit met zilver. Zeker als ik naar de koperprijs kijk, denk ik dat er nog een grote golf gaat komen.Tijd is net elastiek, je kunt er lang aan trekken maar als het klapt, komt de reactie.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 02.11.2021 9:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op zich natuurlijk ware woorden Jan, maar ons geduld wordt wel op de proef gesteld.Het lijkt zo langzamerhand wel of goud en zilver niet MOGEN stijgen. Word het bewust laag gehouden i.v.m. een op hande zijnde ‘big reset’ , zijn de grote kopers als landen en centrale banken nog niet klaar met hun inkoop targets. Of is er een ander mechanisme gaande? Wie zal het zeggen. Tot dan blijf ik waar ik ben qua goud en zilver. Ik ben benieuwd wanneer het ‘elastiek’ gaat knappen.Ik heb ooit de fout gemaakt de handdoek in de ring te gooien met aandelen Wavin jaren geleden. Plotseling een sterke daling en in paniek mijn turbo’s verkocht. De volgende dag waren ze 10x zoveel waard. 20k door het putje. Dat zal me niet nog een keer gebeuren.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
straks mooie stijging voor zilver en goudmijnen
Vorige antwoorden weergeven (3)
Gino van Hal
Gino van Hal 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zilverprijs zakt met 2,5% op 30 minuten tijd. Ik weet wel dat zilver volatiel is maar dit ...
Paul Verh
Paul Verh 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
J.Powell heeft om 17u gesproken, dan weet je meteen de reden van terugval. Nu wel weer wat gestegen.
Ton Verschore
Ton Verschore 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Blijft hommeles bij de edelmetalen ,de enigste die lachen zijn tegenwoordig shorters met hun miljoenen
Gino van Hal
Gino van Hal 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ondanks de daling vandaag staat zilver nog op een weekwinst van 1.65 %. Niet ideaal voor shorters lijkt mij.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoewel ik blij ben met de stijging is deze w.m.b. nog niet echt overtuigend. Zodra de 25 $ doorbroken is durf ik iets optimistischer te worden. Maar hoe dan ook zal de stijging logischerwijze niet in een rechte opgaande lijn zijn.
John Hoop
John Hoop 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zal de bodem er nu staan of kunnen we nog verder zakken? heb het al vaker gedacht namelijk.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Gino van Hal
Gino van Hal 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben idd van mening dat het taperen niet positief is voor de koers van edelmetalen Het taperen is het voorspel op renteverhogingen. Vermits op goud geen rente betaalt wordt is dit niet gunstig. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. De correlatie tussen rente en/of de dollar gaat niet altijd op. Ik heb er een goed oog in dat we de bodem gezien hebben en nu verder omhoog gaan.
John Hoop
John Hoop 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de rente blijft ver onder de inflatie. zal om 0.5 tot 1.5 in 2 jaar zijn
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat beide edelmetalen nog steeds een grote rol hebben als ‘verzekering’ in bange dagen. Het 2e deel van mijn theorie is dat de markten bang zijn dat er door taperen stront aan de knikker komt. De beursen staan kunstmatig op krankzinnige hoogte. Deze lucht moet eruit. Hallo goud en zilver!Hoe dan ook,,,laten we hopen dat de weg naar boven een vervolg gaat krijgen,we hebben inmiddels geduld genoeg moeten hebben.Tijd voor een feestje w.m.b.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
John Hoop Als er al renteverhogingen plaats zullen vinden zullen deze idd weinig om het lijf hebben. De centrale banken staat met hun rug tegen de muur.
Gino van Hal
Gino van Hal 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Exact, deze zullen minimaal zijn. Een mogelijke renteverhoging heeft totaal niet hetzelfde effect op de goudprijs dan ander renteverhogingen in het verleden. De nominale rente blijft zwaar negatief en dit nog voor een hele tijd !
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als zilver gaat stijgen zal het plots heel hard gaan net als bij aardgas
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou,,,het mag eindelijk wel eens los gaan of niedan. :-) Ik hoop dat een daling naar de 18$ ons bespaard blijft maar indien dit gebeurd heb ik mijn cash in de aanslag.
Gino van Hal
Gino van Hal 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb mijn posities in zilver-en goudmijnen de laatste maanden opgetrokken telkens na een dip in de zilverprijs. Mijn cash die ik wil gebruiken voor deze doeleinden is geslonken naar een kleine25 %. Het mag ook voor mij gaan beginnen al verwacht ik zoals gemeld in vorige berichten nog eerst een verdere daling. Een daling naar 18$ lijkt me overdreven maar zeg nooit nooit.
Marc Kuys
Marc Kuys 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als ???????????
Marc Kuys
Marc Kuys 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat is uw doel van speculeren. Ik zit met een GAK van 4.21 usd bij exk met 8 k op lange termijn.Droom lekker van 18 usd per ounce. 21.5 is de bodem.
Gino van Hal
Gino van Hal 01.10.2021 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor de langetermijnbelegger wordt het tijd dat hij stilaan instapt in zilver (fysiek) of zilvermijnen. Doe dit best in schijven. De kans is niet onbestaande dat we nog een lagere low gaan zien op 19.7 à 20 usd.
Gino van Hal
Gino van Hal 01.10.2021 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sorry, foutje. Ik bedoel 20.7 à 21 usd.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 01.10.2021 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
na energie gaan grondstaffen mijns inziens enorm stijgen ...Vorig jaar heb ik veel gazprom en equinor gekekcht ...Jammer maar de mijnen blijven voorlopig achter maar ik heb geduld ...
Erikvankleef Kleef
Erikvankleef Kleef 01.10.2021 14:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren was een dip vanwege sterke dollarkoers . Mooi optijd weer wat zilvermijn gekocht voor lange termijn
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aan de ene kant roept onze Marc dar zilver zal dalen en aan de andere kant roept hij voortduren d dat hij ongekocht heeft ...Aan 5.7 ...Aaan 4.6 en nu na een daling aan 3.96 .Als dit niet ongeloofwaardig is weet ik het niet meer.Ikdoe in elk geval mee ik blijf zilvermijnen bijkopen ...a
Gino van Hal
Gino van Hal 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is exact wat ik ook doe. Woensdag na de daling nog wat mijnen bijgekocht. Ik hou mijn laatste cash achter de hand moest zilver nog dalen onder de 20usd.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren 20k € aan ISC gekocht. Kan nog iets verder dalen maar heb nog Voldoende cash achter de hand. En op Marc reageer ik niet eens meer. Kansloos geval.
Paul Verh
Paul Verh 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Impact Silver Corp?
Marc Kuys
Marc Kuys 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de VS houdt tegen, zilver gaat blijjven zakken beetje bij beetje.
Peter De vries
Peter De vries 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
beetje bij beetje? nu 4% dat is geen beetje hahahahah
dris laarab
dris laarab 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Instappen of nog even wachten🤔
Marc Kuys
Marc Kuys 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben ingestapt vandaag in Endeavour aan 3,96 usd voor langere termijn.
Gino van Hal
Gino van Hal 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijn posities in Hecla en EXK verder verhoogd. Zal ik verder blijven doen verdere daling van de zilverprijs en de zilvermijnaandelen.
Marc Kuys
Marc Kuys 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries en nu 3,03 % erbij.Morgen weer wat meer af smartass.
Marc Kuys
Marc Kuys 24.09.2021 17:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een all time 24/24 koop en verkoop.Europese brokers kunnen geld verdienen alsook haar aandeelhouders.Een tip voor kbc Bolero
Luc Van Braband
Luc Van Braband 22.09.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Man man man. We zullen maar niks zeggen zeker.
Marc Kuys
Marc Kuys 22.09.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu Luc ????
Leo Mariën
Leo Mariën 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De echte reden dat de mijnbouw het deze week wat minder doet heeft niet veel te maken met het manipuleren door banken meer eerder door een nieuw wetsvoorstel van het Amerikaanse congres. Zij willen mijnbouwers die op federale gronden werken, extra gaan belasten, tot wel 8%!! Ipv. investeringen aan te moedigen, omwille van een te laag aanbod, gaan ze een voorstel doen om extra belastingen te heffen?? Biden op z'n best!! Blijkbaar verwacht hij dat er veel winsten gemaakt gaan worden in de mijnbouw? Op termijn zijn extra belastingen zowat het domste wat je kan doen. Mijnbouwers hebben lange en moeilijke tijden achter de rug. Ze hebben lang niet kunnen investeren in nieuwe mijnen Nu worden deze opnieuw ontmoedigd omdat hun mogelijke toekomstige winsten deels ontnomen gaan worden door vadertje staat. Dit begint op een communistisch regime te gelijken terwijl we het toch over Amerika hebben. Het zegt veel over dat vrije Amerika in het algemeen. De stijgende $ laat uitschijnen dat er geen vuiltje aan de lucht is terwijl deze meer en meer op een luchtbel begint te gelijken. De meute beleggers stormen als een kudde wilde dieren vooruit zonder te kijken waar de afgrond ligt. De vraag is, wat als de $ knapt? De wered van de beleggers zou er binnen een goed jaar wel eens gans anders uit kunnen zien. En dat terwijl goud, zilver & andere grondstoffen schaarser en schaarser aan het worden zijn. Het leuke aan grondstoffen is dat politiekers zoveel kunnen roepen als ze willen maar niet om grondstoffen heen kunnen. En van één zaak ben ik 100% zeker, met wat ze roepen hebben ze er wel heel veel nodig!!!.
Vorige antwoorden weergeven (5)
Gino van Hal
Gino van Hal 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het opnieuw uitstellen van het taperen zou een duidelijke indicatie zijn dat de huidige economische toestand geen tapering kan verdragen op dit moment en dat toekomstige renteverhogingen helemaal niet meer aan de orde zouden zijn. Zeer positief voor edelmetalen. Morgen weten we meer.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal Maar dat gegeven is al jaren bekend ,zelfs al voor Covid, en toch blijft goud rond de 1800 zweven. Mijns inziens is uitstel van taperen juist funest voor goud/zilver. Er valt daardoor veel meer te verdienen in de aandelenmarkten onder de noemer, op goud zit geen dividend. Maar goed,,ieder zijn insteek. We zullen zien.
Gino van Hal
Gino van Hal 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ondertussen zijn de aandelenmarkten gestegen tot bubbelniveau en edelmetalen (vooral zilver) is zeer ver achtergebleven. Beleggers stappen niet meer blind in aandelen .
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mee eens, zeker een bubbel en zilver is ondergewaardeerd. Maar voorgaande bubbels als dotcom en de bankencrisis 2008’zijn gevorm door de ‘markt’ en wansprestatie maar uiteindelijk gebarsten. De huidige bubbel wordt in stand gehouden door de mondiale centralebanken. Rente 0 en QE Hun diepe zakken zijn zonder limiet en dit kan nog jaren duren. Pas als het stimuleren stopt zal de bubbel barsten of als er een evenement plaatsvind waarvan de marken zich het lazerus zullen schrikken. Evergrande, een flinke oorlog of grote aanslag. Een grote klimatologische ramp zal ook wel werken. Meestal lopen de markten een half jaar voor op de echte economie, dus zodra goud en zilver hard gaan stijgen kan je er vanuit gaan dat er iets groots gaat gebeuren. Of we er blij mee zullen zijn valt nog te bezien.
Ton Verschore
Ton Verschore 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alles word toch op de een of andere manier kunstmatig laag gehouden ,zodat niemand nog wil investeren in de mijnbouwbedrijven
Marc Kuys
Marc Kuys 17.09.2021 15:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je moet al achterlijk zijn als je nu nog niet weet dat zilver en de VS en niet het minst de banken de prijs aan het manipuleren zijn. De vraag is hoelang nog.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Exk Endeavour gekocht op 4.28 usd en Tui op 3.35 euro. Alles gaat naar het normaal.Reizen en zilver gaan aantrekken.Uranium is heel duur geworden net zoals aluminium. Mijnheer Van Welbergen ik kocht indertijd Alcoa toen ze uit de Dow gezet zijn op 7 usd en verkocht op 12 usd.Blijkbaar te vroeg maar toch met een mooie return. groeten van de sukkelaar.
Gino van Hal
Gino van Hal 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zojuist nog EXK en CDE bijgekocht en een positie ingenomen in Hecla.Hopelijk niet veel te vroeg ingestapt maar risico gedeeltelijk beperkt door verkoop van calls ver out of the money.De kentering mag gaan komen maar ik vrees dat we de bodem nog niet gezien hebben. Fingers crossed ;)
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu zijn we wel goed gezakt. ik wacht nu op minstens 50 procent winst. 1,2 of 3 jaar maakt me niet uit.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een tip Tui .De reissector is vertrokken.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 16:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis verdwijn on de duisternis
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.09.2021 16:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als je je berichten eens een keer zou nalezen alvorens te verzenden dan kan je misschien wat spel en schrijffouten eruit halen. Dan kom je misschien ietsje minder dom over. Ietsje maar hoor.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 16:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ok , dit is een reactie van een looser
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.09.2021 16:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Marc Kuys Loser is met 1 o sukkel. Jij schrijft het engelse woord voor losser.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 16:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis Welbergen in de duisternis sorry
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 16:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
There we go. De manipulatie die me tot een onnzelaar en zelfs armoezaiier heeft genoemd. Nietwaar Dennis Van Welbergen.Ik heb geduld en nu nog.
Peter De vries
Peter De vries 13.09.2021 14:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zilver gaat weer lekker en het is nog niet eens 15.30!!!!
Vorige antwoorden weergeven (5)
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 13.09.2021 14:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries Ik leid uit je woorden af dat jij denkt dat zilver zelfs ‘long term’ niet gaat renderen. Interpreteer ik je reactie goed Demento?
Peter De vries
Peter De vries 13.09.2021 14:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nee bassie long term up natuurlijk kan niet anders maar als zilver op korte termijn naar beneden is alleen maar mooi geeft ook koopkansen. alleen zilver wordt verschrikkelijk gemanipuleerd voor elke ounce fysiek is er 200 ounce papier.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 13.09.2021 14:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries Beste Mensen,DEMENTO heeft sinds hij is gebeten door een radioactieve bejaarde tijdens een freak accident nabij Borsele, de superkracht dat hij met zijn teksten mensen dement kan laten worden. Blijf uit zijn buurt en waarschuw de autoriteiten. Gelukkig hoor je hem al van verre aankomen. Hij roept continue Manipulatie Manipulatie Manipulatie.
Peter De vries
Peter De vries 13.09.2021 14:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bassie ben je vakkenvuller bij jumbo?
Peter De vries
Peter De vries 13.09.2021 14:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
of heb je last van cognitieve dissonantie?
Peter De vries
Peter De vries 09.09.2021 7:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nou marc zilver mooi op weg naar 22 dollar kun je je slag slaan zoals je al zei.
Vorige antwoorden weergeven (2)
Gino van Hal
Gino van Hal 09.09.2021 7:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sorry, die wijsheid heb ik niet. Ik doe dan ook geen uitspraken over de zilver-en goudprijs voor de komende week of maand. Dat hebben er hier al genoeg gedaan en allemaal sloegen ze de bal mis.  Ik weet wel dat de aangekondigde afbouw van stimulus zeker vertraging zal oplopen en dat de verhoging van de rente helemaal niet aan de orde is. Ik blijf dus positief voor goud en zilver.
Marc Kuys
Marc Kuys 09.09.2021 7:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
daar kan ik inkomen. Met een uitleg over de stimules is niemand gebaadt. De grote jongens gaan weer manipuleren.
Leo Mariën
Leo Mariën 09.09.2021 7:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goud- en de zilverkoersen reageren (in eerste instantie) negatief op mogelijke tapering en of renteverhogingen, dat weten we. Vergeet niet dat dit langs de andere kant consequenties gaat hebben op de aandelen beurzen. Aandelen staan in Amerika aan gemiddeld 33x de winst terwijl de goud en zilver mijnaandelen momenteel gemiddeld aan boekwaarde noteren. Trouwens de economie is het gratis geld zo gewoon geworden dat ze echt niet meer zonder kunnen. Nooit is er zoveel geld in de economie gepompt als vandaag en zelfs dan reageert de markt lauw. Niemand heeft een glazen bol maar ik geloof niet in de sprookjes die men ons momenteel voorschotelt. En vergeet niet, als covid eindelijk eens zou gaan uitdoven, wat ik niet geloof, dan staat klimaat op het programma. Ik maak me over goud en zilver dan ook geen moment druk.
Peter De vries
Peter De vries 09.09.2021 7:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
helemaal mee eens maar op korte termijn kan het wat naar beneden gaan. in tijden van hoge inflatie kunnen goud en zilver best dalen kijk maar naar de 80er keren. toen gingen goud en zilver ook wel 80% naar beneden terwijl de inflatie gemiddeld 10% was. het verschil met nu is natuurlijk dat de rentes toen ook heel hoog waren en nu zijn die 0. de schulden zijn nu ook vele malen hoger. nu is de inflatie ook heel hoog misschien wel 7% terwijl de rentes 0 zijn. dit is natuurlijk niet normaal en kan helemaal niet. de aandelen blijven maar omhoog gaan maar het zijn niet de waarde aandelen die omhoog gaan. alleen de aandelen die al heel veel zijn gestegen gaan steeds verder omhoog. dus ja goud en zilver zouden eigenlijk ook omhoog moeten maar dat gebeurt nog niet. als je naar het verleden kijkt dan zijn er ook perioden van soms wel 10 jaar en langer geweest dat goud en zilver alleen maar daalden. dus ik zou zeggen heb geduld en geef niet op ooit zal het omhoog gaan dat kan niet anders.
Marc Kuys
Marc Kuys 09.09.2021 7:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
so zilver heeft wel al 30 gestaan en nu 22,5.Pannikeer maar.Ik stapte zonet in.Vs, Gb en Australië hebben juist een pact gesloten voor extra belegering met Vliegdekschepen en gespecialiseerde VK duikboten in de stille Oceaan in te zetten. Trek jullie uw conclusie
Peter De vries
Peter De vries 07.09.2021 8:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zilver 1x omhoog en dan denkt men dat alle problemen zijn opgelost. maar ja zo steekt de maatschappij nu in elkaar. vroeger was er een spreekwoord een zwaluw maakt geen zomer. maar zoals einstein al zei de domheid van mensen is groter dan het heelal.
Vorige antwoorden weergeven (1)
Peter De vries
Peter De vries 07.09.2021 8:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik snap wel dat u wat bent gefrustreerd maar ik zou zeggen geniet van het mooie warme weer of nee toch heeft dit te maken met klimaat verandering?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 07.09.2021 8:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een wijs man spreekt omdat hij iets te zeggen heeft. De onnozelaar spreekt om iets te zeggente hebben
Marc Kuys
Marc Kuys 07.09.2021 8:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter met Dennis is het altijd wat. Rustig .Ik wacht tot 22 euro euro en ga dan all the way.Deniis die gelooft elke zogezegde intelligente man zodra het hem uitkomt.Ik wacht nu tot exk 4.00 Usd staat en ga dan all in op een termijn van 1 jaar. Ik denk dat Dennis het warm water heeft uitgevonden.Na dertig jaar beleggen heb ik mijn kapitaal met meer dan 2500 procent opgetrokken.
Peter De vries
Peter De vries 07.09.2021 8:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nu weet ik waarom je zoveel praat en marc altijd belachelijk maakt je bent onnozel en hebt bovendien een minderwaardigheids complex. maar daar hebben de meeste nederlanders last van dus dat is niet abnormaal.
Marc Kuys
Marc Kuys 07.09.2021 8:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 03.09.2021 18:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kijk dat zijn de klappers Zoals the Lone Ranger pleegde te roepen HI, HO SILVER!!Gains for the strong and the believers En dat er nog vele mogen volgen Fijn weekend.
Marc Kuys
Marc Kuys 03.09.2021 18:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
good for me,bad for you silver buyer
Gino van Hal
Gino van Hal 03.09.2021 18:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is blijkbaar altijd goed voor u !  LOL Hoe kan iemand die verwacht dat zilver naar 17 usd gaat toch winst maakt  wanneer zilver meer dan 3% stijgt.
Gino van Hal
Gino van Hal 03.09.2021 18:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dit schreef je 14 dagen geleden : ik ben er nu uit en de economie trekt spijtig genoeg aan. Beleggers vrezen dat men minder geld gaat bijdrukken, de OLO stijgt en de dollar gaat stijgen.Alles in he nadeel van de zilverprijs.  Uw geloofwaardigheid, voor zover die nog bestaat, neemt wederom een ferme duik ;)
Marc Kuys
Marc Kuys 03.09.2021 18:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
, Dennis zijn doelstellingen zijn zilver moet omlaag. Reden goedkoop psychisch zilver te kopen aan een prijsje. Een belegger maakt hij belachelijk. Ik sta langs de zijlijn. De inflatie is niet onder controle en dit kans ons helpen.Nadeel OLO stijgt en vastgoed gaat in trek komen.Het bijdrukken gaat verminderen.Na drie maand geruchten gebeurt dit nu eenmaal binnenkort. Ik wacht om zilveraandelen te kopen nu.
Leo Mariën
Leo Mariën 31.08.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Inflatie loopt nu ook flink op binnen de EU, huizenprijzen schieten door het dak in Amerika, het vertrouwen gaat omlaag en de groei stagneert. Er is momenteel van zowat alles te weinig behalve geld, dat is er veel te veel. Banken geven er geld bij als je toch maar wat komt lenen? Men tracht de mensen wijs te maken dat de inflatie tijdelijk zal zijn. Tijdelijk is natuurlijk een rekbaar begrip. Zie het als een bever die aan uw spaargeld knaagt. De boom wordt langzaam minder waard, tot hij omver valt. Een tijdelijke belasting die jaren door kan gaan. Het is ook een indirecte belasting. Ideaal voor overheden want de meeste mensen snappen er niks van tot ze beseffen dat ze amper nog rond komen. Op termijn een gevaarlijke situatie. Naar mijn bescheiden mening heeft het er voor zilver en goud zelden zo goed uitgezien.
Vorige antwoorden weergeven (1)
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 31.08.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries Nou Peter, ik weet niet wat je met die comment nou wil bereiken maar hij beweerd in ieder geval niet op voorhand dat ie ergens gelijk in heeft om vervolgens nog totaal geen gelijk te hebben, zoals jij met je beweringen. Ik denk dat Leo een stuk zinniger schrijft dan jij en Marc.
Peter De vries
Peter De vries 31.08.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dennis lees je eigen comment er is totaal geen touw aan vast te kopen. waar schreef ik trouwens dat leo niet gelijk heeft? het is jammer dat mensen niet meer het verschil snappen tussen fiat currency en geld. maar ja dat is het resultaat van bijna 100 jaar van hersenspoelen. denk je dat mensen 150 jaar geleden zouden werken voor de rotzooi dat ze vandaag de dag ontvangen voor hun arbeid? nee natuurlijk niet maar het wordt nog erger wanneer we overgaan op de digitale euro!!
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 31.08.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries Dit wordt een semantische discussie. Je zwalkt van het ene onderwerp naar het andere. Ik pas even. Fijne avond.
Peter De vries
Peter De vries 31.08.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nee dennis het enige wat jij doet is mensen bashen omdat je denkt dat je een superieure intelligentie hebt. de enige keer dat jij een comment gaf vertelde je ons dat zilver niet onder de 26 zou gaan en dat je niet snapt waarom ze in de VS de zilverprijs manipuleren. volgens mij ben je een trol die wordt betaald om hier te reageren. semantische discussie je weet niet eens de betekenis van sematisch daar ben je te onnozel voor.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 31.08.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries Relax!Neem ff een pilletjeEen semantische discussie is een langdradige discussie zonder zicht op een conclusie. Ik heb nooit gezegd dat zilver niet onder de 26 $ zou gaan Ik zei dat zilver niet onder de 26 LIJKT te willen gaan. ( ik had het mis) Maar zilver staat nog zeker niet op 17 Terwijl jij bij een luttele 2 dollar daling van zilver jouw en Marcs gelijk hebben al claimde en waar de duimjes naar beneden nou bleven. Beetje voorbarig of nie dan?Nogmaals Fijne avond
Erikvankleef Kleef
Erikvankleef Kleef 20.08.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zilver gaat niet naar 15 mischien 20 voor korte tijd
Peter De vries
Peter De vries 20.08.2021 11:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nou waar is iedereen met hun duimpjes omlaag. je kunt zeggen wat je wilt maar marc en ik hadden wel gelijk. zilver op naar de 17 USD.
Vorige antwoorden weergeven (9)
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 20.08.2021 11:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De zwarte zwanen en olifanten worden door de beurzen genegeerd zolang tapering uitblijft. Zolang de beurzen stijgen zal goud en zilver underperformen. Vroeg of laat barst de bom. Ik koop weinig fysiek goud en zilver meer in want dat heb ik de afgelopen 5 jaar al gedaan maar mocht de daling doorzetten ga ik mischien weer inslaan. Tot dan zorg ik voor voldoende cash en doe ik korte trades. Succes gewenst
Marc Kuys
Marc Kuys 20.08.2021 11:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
juist Peter .U bent je wijze raad over te brengen op zilverkopers. Een belegger in zilvermijnaandelan wil een stijgende zilverprijs.Tot op heden staat het zilver veel te laag door enkele banken die de prijs bepalen.Daar komt kortelings wel verandering in.
Gino van Hal
Gino van Hal 20.08.2021 11:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter zegt absoluut geen domme dingen.  Maar de wijze raad die hij volgens Marc probeert over te brengen moet ik dan wel gemist hebben ;)
ronald roelofs
ronald roelofs 20.08.2021 11:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kijk je ziet heel veel shorters die de prijs drukken met ongedekte optie.s en dat zijn amerikaanse banken en rijke stinkerds december staat zilver veel hoger $26tot $28
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 20.08.2021 11:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ronald roelofs Opzich mee eens. Maar waarom denk je dat de prijs omhoog gaat?Dat zou betekenen dat er in jouw optiek dus iets gaat veranderen.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail