Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Silver Futures - Jan 2022 (SIc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
22,911 -0,244    -1,05%
14/01 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 22,911
  • Open: 22,900
  • Dagbereik: 22,900 - 23,000
Zilver 22,911 -0,244 -1,05%
Loading
Laatste update:
  • 1 dag
  • 1 week
  • 1 maand
  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 1 jaar
  • 5 jaar
  • Max
Aanpassen

Candlestickpatronen

Periode
Patroonindicatie
Type
Betrouwbaarheid
Patroon Tijdschema Betrouwbaarheid Candles geleden Candle-tijd
Opkomende patronen
Belt Hold Bearish 1H Huidig
Belt Hold Bearish 30 Huidig
Belt Hold Bearish 15 Huidig
Complete patronen
Belt Hold Bearish 1W 1 02.01.2022
Three White Soldiers 1W 2 26.12.2021
Bullish Hammer 1W 4 12.12.2021
Tri-Star Bearish 30 4 10.01.2022 19:30
Tri-Star Bearish 15 4 10.01.2022 19:45
Harami Bullish 1D 5 07.01.2022
Harami Cross 1D 5 07.01.2022
Belt Hold Bullish 5H 5 06.01.2022 14:00
Tri-Star Bullish 1H 6 06.01.2022 21:00
Falling Three Methods 1W 7 21.11.2021
Dragonfly Doji 1D 7 05.01.2022
Belt Hold Bullish 5H 7 05.01.2022 23:00
Tri-Star Bullish 15 8 06.01.2022 21:30
Three Inside Up 1W 9 07.11.2021
Tri-Star Bullish 5H 9 05.01.2022 13:00
Harami Bullish 1W 10 31.10.2021
Belt Hold Bearish 1W 11 24.10.2021
Three Outside Up 1D 11 31.12.2021
Bullish Engulfing 1D 12 30.12.2021
Belt Hold Bullish 1H 13 06.01.2022 01:00
Shooting Star 1D 14 28.12.2021
Belt Hold Bullish 30 14 06.01.2022 14:00
Belt Hold Bullish 15 14 06.01.2022 14:00
Tri-Star Bullish 1H 15 05.01.2022 17:00
Tri-Star Bullish 30 19 05.01.2022 17:00
Homing Pigeon 5H 20 30.12.2021 02:00
Tri-Star Bullish 15 20 05.01.2022 17:15
Morning Star 1D 21 16.12.2021
Morning Doji Star 1D 21 16.12.2021
Abandoned Baby Bullish 1D 21 16.12.2021
Bullish doji Star 1D 22 15.12.2021
Falling Three Methods 1D 23 14.12.2021
Tri-Star Bearish 30 25 31.12.2021 15:00
Tri-Star Bearish 15 26 31.12.2021 15:00
Doji Star Bearish 1H 27 30.12.2021 16:00
Dragonfly Doji 1D 31 03.12.2021
Ladder Bottom Bullish 1D 31 03.12.2021
Bullish doji Star 1D 32 02.12.2021
Tri-Star Bearish 30 36 30.12.2021 14:00
Tri-Star Bearish 15 39 30.12.2021 14:15
Bullish Engulfing 1D 43 17.11.2021
Belt Hold Bullish 5H 43 14.12.2021 11:00
Tri-Star Bullish 15 43 30.12.2021 06:45
Harami Cross Bearish 5H 44 14.12.2021 06:00
Tri-Star Bullish 15 47 30.12.2021 02:15
Break Away Bullish 5H 50 10.12.2021 12:00
Tri-Star Bullish 30 50 28.12.2021 02:00
Belt Hold Bullish 5H 53 09.12.2021 16:00
Tri-Star Bullish 30 53 23.12.2021 16:00
Tri-Star Bullish 15 54 28.12.2021 02:15
Belt Hold Bullish 1D 57 29.10.2021
Tri-Star Bullish 15 57 23.12.2021 16:00
Tri-Star Bullish 15 59 23.12.2021 15:15
Doji Star Bearish 1H 61 16.12.2021 20:00
Belt Hold Bearish 1D 63 21.10.2021
Engulfing Bearish 1D 63 21.10.2021
Evening Doji Star 5H 63 06.12.2021 08:00
Doji Star Bearish 5H 64 06.12.2021 03:00
Belt Hold Bearish 1D 65 19.10.2021
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Silver Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 07.01.2022 9:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
The Comex line dance Take two steps forward and three steps back. Turn and repeat.
Linda Bakker
Linda Bakker 07.01.2022 9:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 19:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgens vele ook ander bekende investeerders zal de zilverprijs enorm stijgen wanneer de banken hun schuldenproblematiek en de economische crisis niet meer kunnen behappen….. en weer in elkaar storten.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 19:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 19:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Marc Kuys
Marc Kuys 03.01.2022 19:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik hoop dat je gelijk krijgt Linda.
Gino van Hal
Gino van Hal 03.01.2022 19:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat hopen we allemaal Marc. Ooit wordt ons geduld beloont.
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 19:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zilver is ook het edelmetaal voor de chip industrie
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 28.12.2021 23:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en toch gaan de grondstoffenprijzen stijgen
Marc Kuys
Marc Kuys 28.12.2021 23:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb je een reden waarom de zilverprijs zal stijgen Kurt.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 28.12.2021 23:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja door schaarste op de industriele markt ...En je kan grondstoffen maar 1 keer uit de grond halen...Het wordt ook steeds duurder om mijnen op te starten en er is ook nog het ecologische aspect in bepaalde landen ( bv Mexico nu )Maar andere mensen mogen best andere idieen hebben daarrond .
Marc Kuys
Marc Kuys 22.12.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat zilverkopers die denken dat de zilverprijs nog een duik zal nemen. Ik ga nu in een zilvermijn dewelke ik benoem.Reden kritiek van bepaalde mensen hier. Raadpleeg het Zacks Ranking en jullie zelf dat alle zilvermijnaandelen 2 ratings zijn verhoogd. Bye zilver kopers.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Marc Kuys
Marc Kuys 22.12.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis Welbergen dat spreek ik zeker niet tegen.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 22.12.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Snapt iemand wat hij niet tegenspreekt???Er valt met die gast niet te communiceren Hoe oud ben jij nou eigenlijk Marcje??Twaalf??
Marc Kuys
Marc Kuys 22.12.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Marc Kuys
Marc Kuys 22.12.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kijk is hen nu aandelen in AG. Dus 70 procent in fysiek zilver.Ik kan niet handelen buiten de beursuren.Je kan niet ontkennen dat voorbeurs handelen een voordeel is. Ik ben en blijf bij Bolero.Veilig en betrouwbaar.Ik ga naar geen ander platform
Marc Kuys
Marc Kuys 22.12.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
fouten in de tekst zijn problemen met mijn bib.Sorry daarvoor.
Marc Kuys
Marc Kuys 17.12.2021 18:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijnheer Van Welbergen ziet zilver naar 18,5 gaan.Een glazen bol ???. Of eigen belang.
Piet Vanlerberghe
Piet Vanlerberghe 15.12.2021 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hallo iedereenik ben nieuw op dit forum en interesse in zilvermijnaandelenzou ik nu al aankopen of is het te vroeg of kan iemand mij een beetje raad geven alvast bedankt
Vorige antwoorden weergeven (4)
Marc Kuys
Marc Kuys 15.12.2021 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Piet Vanlerberghe opletten voor bepaalde personen.Je moet een onderscheid maken tussen zilvermijn believers en believers om fysiek zilver te kopen. Deze laatsten pushen om de zilverprijs naar beneden te halen. Opletten want je wordt op schrijffouten en zinsbouw ook beoordeeld. Wil je zilvermijnaandelen ga naar de aandelen zelf , een goede raad. Ik ben ingestapt voor eergisterenavond en met 10 procent gisterenavond uitgestapt, een zilveraandeel en een uranium aandeel.
Gino van Hal
Gino van Hal 15.12.2021 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En Endeavour Marc, hoe staat het daar mee ?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 15.12.2021 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Laat me raden:Vast dikke winst geboekt in 1 dag In en uitgestapt.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 15.12.2021 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En Piet, mijn advies is je beschikbare kapitaal momenteel niet allemaal in 1 x te gebruiken maar om op dips te kopen. Ik ben geen expert maar ik heb sterk de indruk dat het nog best even kan duren voor er een substanciele stijging van de zilverprijs plaats gaat vinden. Succes!
Marc Kuys
Marc Kuys 15.12.2021 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een jojoaandeel veel aan te verdienen.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 15.12.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik acht een daling tot 18,5$ niet ondenkbaar tot de top van 2019 alvorens weer het noorden op te zoeken.
Gino van Hal
Gino van Hal 15.12.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Momenteel is mijn worstcase scenario de technische steun op 19 usd. Dit is nog een daling van 12% t.o.v. de huidige zilverprijs. Dit zou ook betekenen dat de meeste zilvermijnaandelen nog dik 20% zullen dalen. Niet zo'n prettige vooruitzichten. Ik verwacht wel een forse turnaround vanaf de bodemprijs.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 15.12.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Platina en palladium zitten nu al opHet niveau van 2019 dus voor zilver en goud is dit ook zeker mogelijk. Jjj zegt 19$ en ik 18,5$ dus dat ligt redelijk bij elkaar. Ik hoop alleen dat dit ook echt de bodem zal zijn. Er zijn geen garanties en kan net zo goed terug naar 15$
Marc Kuys
Marc Kuys 15.12.2021 14:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
uw post is niet zo populair.
Steve Moyaert
Steve Moyaert 07.12.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Twee dagen na elkaar bij opening US bij vrij grote volumes eerst dalen naar 22,24 om dan opnieuw naar 22,48 te stijgen. Steeds minder fysische stock beschikbaar op comex. Voorbode van een rit omhoog naar einde jaar toe ?
Vorige antwoorden weergeven (3)
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 07.12.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hij bedoelt fysieke vooraad en dat weet je best,,,irritante wijsneus.
Gino van Hal
Gino van Hal 07.12.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter, in je vorige reactie op Dennis waarin je hem op zijn spellingsfouten wijst schrijf je zelf 4 fouten in je eerste zin. Stop aub met anderen op hun schrijffouten te wijzen !
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 07.12.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op zich zijn spelfouten natuurlijk geen punt maar er zijn lui (ik noem geen namen,,, Marc :-) ), die random woorden aan elkaar schijnen te plakken. Geen punt, komma of hoofdlettertje, en dan mag de lezer maar gokken wat de schrijver bedoelt. Als je wat bijdraagt aan een discussie of een mening of actie in de groep gooit is dat altijd prima. Maar besteed wel even wat aandacht aan de leesbaarheid aub. Hoe dan ook,, Fijn weekend
Marc Kuys
Marc Kuys 07.12.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hier onze expert die alles weet. Ik wacht nog wat af. Opgelet mensen geen spellingsfouten.Geen punten en komma's vergeten. Dat is blijkbaar belangrijker dan de zilverprijs.
Marc Kuys
Marc Kuys 07.12.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar ziet Dennis geen graten in.Het feit is wie niet voorbeurs kan handelen de dupe is.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 01.12.2021 8:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
I.v.m. de dalingen in de fysieke zilver en goudprijs en de dalingen in de mijnsector het afgelopen jaar ben ik mijn posities op deze drie assets inmiddels verder aan het uitbouwen. Neemt niet weg dat ik altijd een goede cashpositie aanhoud om een eventuele ‘flash crash’ te kunnen benutten. Ik maak me geen zorgen.
Vorige antwoorden weergeven (2)
Gino van Hal
Gino van Hal 01.12.2021 8:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis, ikzelf, Kurt en nog enkele anderen die sterk geloven in het potentieel van edelmetalen en dan voornamelijk zilver zijn al lang bezig met hun positie in zilver gestaag te verhogen. Spijtig genoeg zijn die investeringen niet altijd aan bodemkoersen. Zelf ben ik ook deels ingestapt in sommige mijnen aan 30 à 40 % hogere koersen dan de huidige.Maar wanneer zilver aan zijn run begint naar 50usd en hoger zal ik blij zijn met mijn huidige posities en niet de trein hoeven te missen. De huidige koersdalingen zullen uiteindelijk niet van betekenis verwaarloosbaar zijn.
Peter De vries
Peter De vries 01.12.2021 8:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dennis koop alleen maar op bodem prijzen hij is perfect. Hij heeft ook geen last van inflatie daarom heeft hij ook honderden procenten rendement. Zijn Nederlands is ook perfect er staan maar 8 spellingsfouten in bovenstaande stukje.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 01.12.2021 8:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dit is een forum over zilver Pietertje,Stay on topic. Maar bedankt voor de complimenten. Boks man!
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 01.12.2021 8:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op termijn komt het wel in orde ...
Marc Kuys
Marc Kuys 01.12.2021 8:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zulke lange zinnen. Ik denk niet dat je zoveel verstand heeft van de ziverprijs.Wel met opmerkingen over schrijffouten.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Stijgende dolllar en edelmetalen houden toch netjes stand. Weinig inflatievrees op de beurs maar toch oplopende inflatiecijfers. Wereldwijd komen de nieuwe coronagolven op gang,,Beurs op alltime high.Tina overheerst. De ‘normale’ regels gelden niet meer in deze tijd van ongebreideld geld pompen. De geldstromen vinden hun weg naar de happy few. Zij beleggen in vastgoed dus huizenprijzen op krankzinnige hoogte. Woningnood in zicht. Waar zal dit eindigen?
Vorige antwoorden weergeven (3)
Linda Bakker
Linda Bakker 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
chaos is de weg naar vernieuwing
Marc Kuys
Marc Kuys 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nog niet gemerkt Mijnheer Van Welbergen dat het niet normaal is dat de zilverprijs omlaag gaat en indruist tegen een inflatie van meer dan 5 procent. De usd sterkt aan, so what. zilverprijs zakt terug met meer dan 1.50 procent tussen 15.30 en 18.00 uur.Niet normaal toch.De zilverprijs zou moeten stijgen naar 30 usd. Dit is geen haatmail maar een realistische mail.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
als je zo zeker bent dat zilver gaat dalen waarom koop je dan voortdurend endeavour ?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weet je wat me nog het meeste opvalt,,,Dat Marcje en Piemeltje alleen in de picture schijnen te komen zodra er een daling in zilver plaats vindt. Alsof ze daar op wachten,, zodat ze kunnen azijnpissen. Mij interesseert het persoonlijk niets of edelmetalen stijgen of dalen. Maar deze twee ‘heren’ kicken er op om het de ‘believers’ direct onder de neus te wrijven of zien overal complotten. Ik gun iedereen een mening,, maar deze mennekes zijn m.i. tamelijk bevooroordeelt. Ik geloof,,dus ik koop. Ieder z’n ding.
Marc Kuys
Marc Kuys 17.11.2021 7:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nee Dennis jij weet er evenveel van als iedereen.Al gehoord van dwars beleggen in deze tijd.Ik heb Bpost opgepikt en Palentir aan de bijna laagste koers.De zilverprijs kan niemand voorspellen. De jonge belegger pikt Amerikaanse toekomstaandelen op en verkopen met 10 procent op een paar dagen of weken. Nadenken,nee, analyse geven nee.Elke sector waar op korte termijn winst kan genomen is meegenomen. Verstan op nul en go.Nog niet gesnapt Dennis.
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
naar $50
Steve Moyaert
Steve Moyaert 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Linda Bakker waarop gebaseerd ? zou al zeer mooi zijn dat manipulatie beetje weggewerkt kan worden en we zo misschien nog naar $ 28-30 kunnen evolueren tegen einde jaar.
ivo meerschaert
ivo meerschaert 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
idd Steve , maar het mag altijd wat meer zijn hé
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Steve Moyaert de Beursman zegt dit in zijn nieuwsbrief
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 04.11.2021 12:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
niks is nog normaal in deze wereld...Een grote stijging van de dollar en toch een stijgings van goud en zilver ...zoveel te beter voor goud en zilvermijnen
Jan Hinderks
Jan Hinderks 02.11.2021 9:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als met de emotie van de dag handelt, raak je dagelijks in de war. Je kiest voor iets, dan zul je vaak geduld moeten hebben.Dat pensioenfondsen obligaties verkopen en daarvoor in de plaats gaan beleggen in goud, zilver en andere grondstoffen, is voor mij de bevestiging, dat ik goed zit met zilver. Zeker als ik naar de koperprijs kijk, denk ik dat er nog een grote golf gaat komen.Tijd is net elastiek, je kunt er lang aan trekken maar als het klapt, komt de reactie.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 02.11.2021 9:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op zich natuurlijk ware woorden Jan, maar ons geduld wordt wel op de proef gesteld.Het lijkt zo langzamerhand wel of goud en zilver niet MOGEN stijgen. Word het bewust laag gehouden i.v.m. een op hande zijnde ‘big reset’ , zijn de grote kopers als landen en centrale banken nog niet klaar met hun inkoop targets. Of is er een ander mechanisme gaande? Wie zal het zeggen. Tot dan blijf ik waar ik ben qua goud en zilver. Ik ben benieuwd wanneer het ‘elastiek’ gaat knappen.Ik heb ooit de fout gemaakt de handdoek in de ring te gooien met aandelen Wavin jaren geleden. Plotseling een sterke daling en in paniek mijn turbo’s verkocht. De volgende dag waren ze 10x zoveel waard. 20k door het putje. Dat zal me niet nog een keer gebeuren.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
straks mooie stijging voor zilver en goudmijnen
Vorige antwoorden weergeven (3)
Gino van Hal
Gino van Hal 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zilverprijs zakt met 2,5% op 30 minuten tijd. Ik weet wel dat zilver volatiel is maar dit ...
Paul Verh
Paul Verh 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
J.Powell heeft om 17u gesproken, dan weet je meteen de reden van terugval. Nu wel weer wat gestegen.
Ton Verschore
Ton Verschore 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Blijft hommeles bij de edelmetalen ,de enigste die lachen zijn tegenwoordig shorters met hun miljoenen
Gino van Hal
Gino van Hal 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ondanks de daling vandaag staat zilver nog op een weekwinst van 1.65 %. Niet ideaal voor shorters lijkt mij.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 22.10.2021 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoewel ik blij ben met de stijging is deze w.m.b. nog niet echt overtuigend. Zodra de 25 $ doorbroken is durf ik iets optimistischer te worden. Maar hoe dan ook zal de stijging logischerwijze niet in een rechte opgaande lijn zijn.
John Hoop
John Hoop 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zal de bodem er nu staan of kunnen we nog verder zakken? heb het al vaker gedacht namelijk.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Gino van Hal
Gino van Hal 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben idd van mening dat het taperen niet positief is voor de koers van edelmetalen Het taperen is het voorspel op renteverhogingen. Vermits op goud geen rente betaalt wordt is dit niet gunstig. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. De correlatie tussen rente en/of de dollar gaat niet altijd op. Ik heb er een goed oog in dat we de bodem gezien hebben en nu verder omhoog gaan.
John Hoop
John Hoop 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de rente blijft ver onder de inflatie. zal om 0.5 tot 1.5 in 2 jaar zijn
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat beide edelmetalen nog steeds een grote rol hebben als ‘verzekering’ in bange dagen. Het 2e deel van mijn theorie is dat de markten bang zijn dat er door taperen stront aan de knikker komt. De beursen staan kunstmatig op krankzinnige hoogte. Deze lucht moet eruit. Hallo goud en zilver!Hoe dan ook,,,laten we hopen dat de weg naar boven een vervolg gaat krijgen,we hebben inmiddels geduld genoeg moeten hebben.Tijd voor een feestje w.m.b.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
John Hoop Als er al renteverhogingen plaats zullen vinden zullen deze idd weinig om het lijf hebben. De centrale banken staat met hun rug tegen de muur.
Gino van Hal
Gino van Hal 14.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Exact, deze zullen minimaal zijn. Een mogelijke renteverhoging heeft totaal niet hetzelfde effect op de goudprijs dan ander renteverhogingen in het verleden. De nominale rente blijft zwaar negatief en dit nog voor een hele tijd !
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als zilver gaat stijgen zal het plots heel hard gaan net als bij aardgas
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou,,,het mag eindelijk wel eens los gaan of niedan. :-) Ik hoop dat een daling naar de 18$ ons bespaard blijft maar indien dit gebeurd heb ik mijn cash in de aanslag.
Gino van Hal
Gino van Hal 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb mijn posities in zilver-en goudmijnen de laatste maanden opgetrokken telkens na een dip in de zilverprijs. Mijn cash die ik wil gebruiken voor deze doeleinden is geslonken naar een kleine25 %. Het mag ook voor mij gaan beginnen al verwacht ik zoals gemeld in vorige berichten nog eerst een verdere daling. Een daling naar 18$ lijkt me overdreven maar zeg nooit nooit.
Marc Kuys
Marc Kuys 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als ???????????
Marc Kuys
Marc Kuys 05.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat is uw doel van speculeren. Ik zit met een GAK van 4.21 usd bij exk met 8 k op lange termijn.Droom lekker van 18 usd per ounce. 21.5 is de bodem.
Gino van Hal
Gino van Hal 01.10.2021 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor de langetermijnbelegger wordt het tijd dat hij stilaan instapt in zilver (fysiek) of zilvermijnen. Doe dit best in schijven. De kans is niet onbestaande dat we nog een lagere low gaan zien op 19.7 à 20 usd.
Gino van Hal
Gino van Hal 01.10.2021 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sorry, foutje. Ik bedoel 20.7 à 21 usd.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 01.10.2021 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
na energie gaan grondstaffen mijns inziens enorm stijgen ...Vorig jaar heb ik veel gazprom en equinor gekekcht ...Jammer maar de mijnen blijven voorlopig achter maar ik heb geduld ...
Erikvankleef Kleef
Erikvankleef Kleef 01.10.2021 14:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren was een dip vanwege sterke dollarkoers . Mooi optijd weer wat zilvermijn gekocht voor lange termijn
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aan de ene kant roept onze Marc dar zilver zal dalen en aan de andere kant roept hij voortduren d dat hij ongekocht heeft ...Aan 5.7 ...Aaan 4.6 en nu na een daling aan 3.96 .Als dit niet ongeloofwaardig is weet ik het niet meer.Ikdoe in elk geval mee ik blijf zilvermijnen bijkopen ...a
Gino van Hal
Gino van Hal 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is exact wat ik ook doe. Woensdag na de daling nog wat mijnen bijgekocht. Ik hou mijn laatste cash achter de hand moest zilver nog dalen onder de 20usd.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren 20k € aan ISC gekocht. Kan nog iets verder dalen maar heb nog Voldoende cash achter de hand. En op Marc reageer ik niet eens meer. Kansloos geval.
Paul Verh
Paul Verh 01.10.2021 14:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Impact Silver Corp?
Marc Kuys
Marc Kuys 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de VS houdt tegen, zilver gaat blijjven zakken beetje bij beetje.
Peter De vries
Peter De vries 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
beetje bij beetje? nu 4% dat is geen beetje hahahahah
dris laarab
dris laarab 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Instappen of nog even wachten🤔
Marc Kuys
Marc Kuys 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben ingestapt vandaag in Endeavour aan 3,96 usd voor langere termijn.
Gino van Hal
Gino van Hal 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijn posities in Hecla en EXK verder verhoogd. Zal ik verder blijven doen verdere daling van de zilverprijs en de zilvermijnaandelen.
Marc Kuys
Marc Kuys 28.09.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries en nu 3,03 % erbij.Morgen weer wat meer af smartass.
Marc Kuys
Marc Kuys 24.09.2021 17:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een all time 24/24 koop en verkoop.Europese brokers kunnen geld verdienen alsook haar aandeelhouders.Een tip voor kbc Bolero
Luc Van Braband
Luc Van Braband 22.09.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Man man man. We zullen maar niks zeggen zeker.
Marc Kuys
Marc Kuys 22.09.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu Luc ????
Leo Mariën
Leo Mariën 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De echte reden dat de mijnbouw het deze week wat minder doet heeft niet veel te maken met het manipuleren door banken meer eerder door een nieuw wetsvoorstel van het Amerikaanse congres. Zij willen mijnbouwers die op federale gronden werken, extra gaan belasten, tot wel 8%!! Ipv. investeringen aan te moedigen, omwille van een te laag aanbod, gaan ze een voorstel doen om extra belastingen te heffen?? Biden op z'n best!! Blijkbaar verwacht hij dat er veel winsten gemaakt gaan worden in de mijnbouw? Op termijn zijn extra belastingen zowat het domste wat je kan doen. Mijnbouwers hebben lange en moeilijke tijden achter de rug. Ze hebben lang niet kunnen investeren in nieuwe mijnen Nu worden deze opnieuw ontmoedigd omdat hun mogelijke toekomstige winsten deels ontnomen gaan worden door vadertje staat. Dit begint op een communistisch regime te gelijken terwijl we het toch over Amerika hebben. Het zegt veel over dat vrije Amerika in het algemeen. De stijgende $ laat uitschijnen dat er geen vuiltje aan de lucht is terwijl deze meer en meer op een luchtbel begint te gelijken. De meute beleggers stormen als een kudde wilde dieren vooruit zonder te kijken waar de afgrond ligt. De vraag is, wat als de $ knapt? De wered van de beleggers zou er binnen een goed jaar wel eens gans anders uit kunnen zien. En dat terwijl goud, zilver & andere grondstoffen schaarser en schaarser aan het worden zijn. Het leuke aan grondstoffen is dat politiekers zoveel kunnen roepen als ze willen maar niet om grondstoffen heen kunnen. En van één zaak ben ik 100% zeker, met wat ze roepen hebben ze er wel heel veel nodig!!!.
Vorige antwoorden weergeven (5)
Gino van Hal
Gino van Hal 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het opnieuw uitstellen van het taperen zou een duidelijke indicatie zijn dat de huidige economische toestand geen tapering kan verdragen op dit moment en dat toekomstige renteverhogingen helemaal niet meer aan de orde zouden zijn. Zeer positief voor edelmetalen. Morgen weten we meer.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal Maar dat gegeven is al jaren bekend ,zelfs al voor Covid, en toch blijft goud rond de 1800 zweven. Mijns inziens is uitstel van taperen juist funest voor goud/zilver. Er valt daardoor veel meer te verdienen in de aandelenmarkten onder de noemer, op goud zit geen dividend. Maar goed,,ieder zijn insteek. We zullen zien.
Gino van Hal
Gino van Hal 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ondertussen zijn de aandelenmarkten gestegen tot bubbelniveau en edelmetalen (vooral zilver) is zeer ver achtergebleven. Beleggers stappen niet meer blind in aandelen .
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mee eens, zeker een bubbel en zilver is ondergewaardeerd. Maar voorgaande bubbels als dotcom en de bankencrisis 2008’zijn gevorm door de ‘markt’ en wansprestatie maar uiteindelijk gebarsten. De huidige bubbel wordt in stand gehouden door de mondiale centralebanken. Rente 0 en QE Hun diepe zakken zijn zonder limiet en dit kan nog jaren duren. Pas als het stimuleren stopt zal de bubbel barsten of als er een evenement plaatsvind waarvan de marken zich het lazerus zullen schrikken. Evergrande, een flinke oorlog of grote aanslag. Een grote klimatologische ramp zal ook wel werken. Meestal lopen de markten een half jaar voor op de echte economie, dus zodra goud en zilver hard gaan stijgen kan je er vanuit gaan dat er iets groots gaat gebeuren. Of we er blij mee zullen zijn valt nog te bezien.
Ton Verschore
Ton Verschore 18.09.2021 10:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alles word toch op de een of andere manier kunstmatig laag gehouden ,zodat niemand nog wil investeren in de mijnbouwbedrijven
Marc Kuys
Marc Kuys 17.09.2021 15:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je moet al achterlijk zijn als je nu nog niet weet dat zilver en de VS en niet het minst de banken de prijs aan het manipuleren zijn. De vraag is hoelang nog.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Exk Endeavour gekocht op 4.28 usd en Tui op 3.35 euro. Alles gaat naar het normaal.Reizen en zilver gaan aantrekken.Uranium is heel duur geworden net zoals aluminium. Mijnheer Van Welbergen ik kocht indertijd Alcoa toen ze uit de Dow gezet zijn op 7 usd en verkocht op 12 usd.Blijkbaar te vroeg maar toch met een mooie return. groeten van de sukkelaar.
Gino van Hal
Gino van Hal 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zojuist nog EXK en CDE bijgekocht en een positie ingenomen in Hecla.Hopelijk niet veel te vroeg ingestapt maar risico gedeeltelijk beperkt door verkoop van calls ver out of the money.De kentering mag gaan komen maar ik vrees dat we de bodem nog niet gezien hebben. Fingers crossed ;)
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu zijn we wel goed gezakt. ik wacht nu op minstens 50 procent winst. 1,2 of 3 jaar maakt me niet uit.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.09.2021 19:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een tip Tui .De reissector is vertrokken.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail