Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Silver Futures - Jul 2022 (SIc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
19,597 -0,685    -3,38%
01/07 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 20,282
  • Open: 20,165
  • Dagbereik: 19,265 - 20,185
Zilver 19,597 -0,685 -3,38%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Silver Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Mrstheresa Sab
Mrstheresa Sab 02.07.2022 6:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vorige week sprak Warren Buffett in BBC-nieuws over hoe investeerders en handelaren miljoenen kunnen verdienen. Hij heeft ook een expert aanbevolen op het gebied van 🅘̣̣̣ 🅝̣̣̣ 🅢̣̣̣ 🅣̣̣̣ 🅐̣̣̣ 🅖̣̣̣ 🅡̣̣̣ 🅐̣̣̣ 🅜̣̣̣ 👉𝗝𝗮𝘀𝗺𝗶𝗻𝗲𝗳𝘅_𝗼𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹_𝗧𝗿𝗮𝗱𝗲𝘁. Ik vraag me af of kijkers hier bekend zijn met haar diensten, want ze heeft mijn leven financieel veranderd met behulp van haar handelssignalen....
Marc Kuys
Marc Kuys 01.07.2022 15:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat zilver terug naar 14 usd per ounce.Je mag er niet aan denken
Edwin Boer
Edwin Boer 01.07.2022 15:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zou mooi zijn … instappppeen👌 break-even ligt volgens mij op $18 dus er word niet veel meer verdiend 😌
Erikvankleef Kleef
Erikvankleef Kleef 01.07.2022 15:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ingestapt op 19,50. Target was eigenlijk 19,26 .
Marc Kuys
Marc Kuys 01.07.2022 15:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik heb 3000 Aandelen Exk gekocht op 3.03 usd voor lange termijn. Koopje, denk ik !!!
Leo Mariën
Leo Mariën 01.07.2022 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Is dit de kanarie in de koolmijn die zegt dat we regelrecht in een diepe recessie gaan verdwijnen? Ik dacht anders dat er duizenden miljarden zouden gespendeerd worden aan hernieuwbare energie. En net daar is zilver en ook koper een erg belangrijke speler. Dit slaat maw nergens op.
Marc Kuys
Marc Kuys 01.07.2022 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De kleine belegger wordt door de zilverprijs te manipuleren verplicht zijn zilvermijnaandelen met verlies te verkopen of uit te zweten.
Marc Kuys
Marc Kuys 01.07.2022 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Leo zijn edelmetalen dan geen vluchthaven ? Ik versta er niets meer van .
Edwin Boer
Edwin Boer 01.07.2022 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bij kopen nu hij onder de 20 staat ! Dollar cost avarage
Danny Vernelen
Danny Vernelen 01.07.2022 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal het wel uitzweten, verkopen aan deze prijs, no way.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 28.06.2022 21:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
john en thomas rot op aub
Tom Van den Berghe
Tom Van den Berghe 23.06.2022 17:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dr.Copper 🤒🤕
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 16.06.2022 22:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nog steeds geen grote stijgijng vd mijnen...misschien vanaf morgen...
Vorige antwoorden weergeven (1)
Linda Bakker
Linda Bakker 16.06.2022 22:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
of de maand daarna
Michel Hendriks
Michel Hendriks 16.06.2022 22:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries
Peter De vries 16.06.2022 22:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
of nooit zilver alleen maar naar beneden en ze hebben ook nog te maken met gigantische kostenstijgingen terwijl de prijs van zilver alleen maar naar beneden wordt gemanipuleerd.
Danny Vernelen
Danny Vernelen 16.06.2022 22:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoe diep kan het nog zakken, de meeste staan op hun dieptepunt ooit
DIETER Van de Velde
DIETER Van de Velde 16.06.2022 22:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zilver kan nog zakken tot de support level 18,785 dollar. maar volgens mij gaan we niet lager gaan. hold and wait.
Linda Bakker
Linda Bakker 15.06.2022 13:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
van mij mag ie nu wel doorschieten naar 27
dris laarab
dris laarab 17.05.2022 11:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
In welke platvorm doen jullie zilver verhandelen?
Gino van Hal
Gino van Hal 17.05.2022 11:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
fysiek zilver bij goud999 of hollandgold en mijnaandelen via Bolero maar andere brokers zijn zeker zo goed.
dris laarab
dris laarab 17.05.2022 11:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ok bedankt voor uw reactie. Ik zie dat bij hollandgold je aangekochte zilver in zwitserland wordt bewaard, zijn hier aan kosten verbonden? Vast wel en hoeveel?
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 16.05.2022 22:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
morgen zilver naar beneden ? Mijnen volgen opnieuw de zilverprijs niet
Gino van Hal
Gino van Hal 16.05.2022 22:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht, of misschien beter gezegd hoop, een inhaalbeweging van de mijnen.
Erikvankleef Kleef
Erikvankleef Kleef 16.05.2022 22:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zilver en mijnen gaan natuurlijk niet 1 op 1
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 16.05.2022 22:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1.7 normaal
Tom Van den Berghe
Tom Van den Berghe 13.05.2022 14:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bottom making, all in
Leo Mariën
Leo Mariën 13.05.2022 14:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De mijnaandelen geven u alvast gelijk.
Gino van Hal
Gino van Hal 13.05.2022 14:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zilverprijs heeft het toch moeilijk om op te veren maar met een gold/silver ratio van 86 is neerwaarts risico beperkt. Met gestaffeld instappen in zilvermijnen kun je niet zoveel verkeerd doen.
Ben van Wijmelbeke
Ben van Wijmelbeke 13.05.2022 14:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wss eerst nog richting de 19 voor we vertrokken zijn !!
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of