Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Upgrade nu
Sluiten

Silver Futures - Okt 2022 (SIc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
18,960 +0,349    +1,88%
30/09 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 18,611
  • Open: 18,845
  • Dagbereik: 18,825 - 18,970
Zilver 18,960 +0,349 +1,88%

Futures zilver Analyses

 
Op deze pagina vindt u de meest recente analyses en berichten over Futures zilver.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Silver Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Gino van Hal
Gino van Hal 30.09.2022 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het zijn hectische tijden momenteel. Het sentiment t.a.v. de edelmetalen lijkt stilaan te verbeteren. Maar niet te voorbarig, één zwaluw ...
Linda Bakker
Linda Bakker 30.09.2022 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Renaissance edelmetalen is gestart
Robert Dijkman
Robert Dijkman 30.09.2022 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben nog niet overtuigd
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 30.09.2022 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wedergeboorte??? Hoe dan?? Plaats dan alsjeblieft een raketje.Of gebruikt men renaissance tegenwoordig voor résurrection. Sarcasme??Yep. Wel grappig dat je bij elke stijging direct een slakkenspoortje trekt. Door de euro/dollar koers schieten met die 3% niets op vandaag. Maar dat even terzijde.
Jos Mijsch
Jos Mijsch 29.09.2022 10:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Klopt Gino wat je schrijft,alleen als je op maandgrafiek kijkt is er een bovenkant [bij 2016 en 2019]vande trendkanaal bereikt.Dat is voor mij een reden om zilver nu extra in de gaten te houden. Dit geldt voor short en long posities
Jos Mijsch
Jos Mijsch 26.09.2022 17:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De grafiek ziet er trouwens niet zo gek uit
Gino van Hal
Gino van Hal 26.09.2022 17:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De grafiek is extreem bearish voor de korte en middellange termijn. Waar zie jij iets positiefs ?
Aart Petersen
Aart Petersen 26.09.2022 17:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik snap dat nooit van die grafieken, hoewel al veel mensen het hebben uitgelegd op deze forums. Hoe kunnen lijntjes nog voorspellen dat er bv Nordstream wordt gesaboteerd? Of een van de vele andere escalties?
Gino van Hal
Gino van Hal 26.09.2022 17:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oorlogen, klimaatrampen , terroristische aanslagen en verkiezingsuitslagen kunnen invloed op de beurzen hebben en zijn factoren die deel uit maken van een fundamentele analyse. De technische analyse gebeurd op basis van grafieken.Beide methoden hebben hun nut al meermaals bewezen maar geen van beide zijn sluitend mbt toekomstige beurskoersen.
Jos Mijsch
Jos Mijsch 26.09.2022 17:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik handel nooit in zilver----ik lees de commentaren,als zilver 3% stijgt en de superlage euro ook 3% dan schiet je er nog niks mee op.
Gino van Hal
Gino van Hal 26.09.2022 17:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als zilver 3% zakt en de euro ook dan heb je dus ook niets verloren .Alleen zijn de stijgingen en dalingen niet altijd van dezelfde grootteorde.
Marc Kuys
Marc Kuys 26.09.2022 17:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
blijf dan in dollar.Ik heb nog dollars aan 1.40 Usd voor 1 Euro.Ik verkoop die zeker niet.Waarom handelen in Europese aandelen met een nucleaire dreiging.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 26.09.2022 17:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aandelen in dollar ja ...anders klopt je verhaal niet door de inflatie na 10 jaar
Gino van Hal
Gino van Hal 26.09.2022 17:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aandelen, obligaties, ETF's .Zolang je dollars maar niet onder ja matras hebt liggen ;)
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 26.09.2022 17:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoop dat marcske dat snapt
Linda Bakker
Linda Bakker 26.09.2022 14:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Samenvatting zilverprijs verwachting 2025Aanbod zilver zal verminderenVraag naar zilver zal gemiddeld 6% per jaar toenemenChina en India worden steeds belangrijker op de zilvermarktBelangrijkste industriële vraag: Elektronica, elektriciteit en autosectorZilverprijs kan exponentieel stijgen in 2025 tot €85 (Omgerekend op moment van schrijven 100 USD)
Johan van Holland
Johan van Holland 23.09.2022 20:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor spotprijs $18,83 kun je het niet eens uit de grond halen.
Aart Petersen
Aart Petersen 23.09.2022 20:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En dus gaan mijnen pauzeren of stoppen.En dus een nog grotere schaarste.
Danny Vernelen
Danny Vernelen 23.09.2022 20:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
toch blijven ze de prijs naar beneden drukken, hoe lang kan dat nog, wanneer gaat de boel onploffen?
Aart Petersen
Aart Petersen 23.09.2022 20:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Straks werkt dat ook weer andersom hé. Dan wordt er gespeculeerd met de futures terwijl de zilverprijs alweer aan het dalen is bijvoorbeeld
Gino van Hal
Gino van Hal 23.09.2022 20:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De meeste mijnen maken nog winst met een AISC van 16$.Het spreekt voor zich dat de investeringen naar nieuwe mijnen met dergelijke prijzen op hold worden gezet.Deze lage prijs, die nog wel wat lager kan, zal niet zeer lang zo laag blijven.Bij de herneming van de economie zal de industriële vraag en de vraag naar fysiek beleggingszilver de prijs snel terug omhoog stuwen.
Aart Petersen
Aart Petersen 21.09.2022 12:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom zou zo vlak voor een redelijk belangrijke gebeurtenis als renteverhoging incombinatie met praatje van Powell de prijs van Zilver en goud best ook redelijk omhoog gaan?
Gino van Hal
Gino van Hal 21.09.2022 12:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beleggers die al anticiperen op een verhoging met 0.75% wat in deze omstandigheden de markten zou kunnen kalmeren.
Aart Petersen
Aart Petersen 20.09.2022 8:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Interessant artikeltje onder de tap “analyses”. Over die rakketjes…
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 20.09.2022 8:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik had liever gezien dat het niet van ‘Slim beleggen’ afkomstig was geweest. Ik heb eens een schaduw portefuille aangemaakt met alles wat zij adviseren. Binnen een jaar stond ik op -50% met 20 posten. Maar goed,, hoop doet leven.
Linda Bakker
Linda Bakker 15.09.2022 18:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gelukkig, alles zakt weer. Ik wil graag goedkoop inkopen doen. ;-)
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of