Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Beter Bed Holding NV (BETR)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
4,750 -0,005    -0,11%
08:08:00 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  NL0000339703 
S/N:  A0JMCY
  • Volume: 0
  • Bied/laat: 0,000 / 0,000
  • Dagbereik: 4,750 - 4,750
Beter Bed 4,750 -0,005 -0,11%
Samenvatting:Zeker verkopen
Moving Averages:Zeker verkopenKoop (2)Verkoop (10)
Tech. Indicatoren:VerkoopKoop (3)Verkoop (4)

Pivot Points23.05.2022 18:50 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755
Fibonacci 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755
Camarilla 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755
Woodie's 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755 4,755
DeMark's - - 4,755 4,755 4,755 - -

Tech. indicatoren23.05.2022 18:50 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 47,870 Neutraal
STOCH(9,6) 65,743 Koop
STOCHRSI(14) 47,783 Neutraal
MACD(12,26) -0,011 Verkoop
ADX(14) 100,000 Overgekocht
Williams %R -60,000 Verkoop
CCI(14) -9,1811 Neutraal
ATR(14) 0,0775 Minder Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0014 Koop
Ultimate Oscillator 56,058 Koop
ROC -4,523 Verkoop
Bull/Bear Power(13) -0,0420 Verkoop

Koop: 3

Verkoop: 4

Neutraal: 3


Samenvatting:Verkoop

Moving Averages23.05.2022 18:50 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 4,768
Verkoop
4,742
Koop
MA10 4,722
Koop
4,766
Verkoop
MA20 4,808
Verkoop
4,792
Verkoop
MA50 4,796
Verkoop
4,801
Verkoop
MA100 4,759
Verkoop
4,819
Verkoop
MA200 5,003
Verkoop
5,021
Verkoop

Koop: 2

Verkoop: 10


Samenvatting:Zeker verkopen

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies BETR

Laat weten wat u vindt van Beter Bed Holding NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Emre Aktas
Emre Aktas 12.01.2022 13:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Cees Schokker
Cees Schokker 29.11.2021 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sinds de aankoop eigen aandelen krijg je de prijs niet meer terug de oude verkocht en de nieuwe zijn de pineut .
Paul Boonstra
Paul Boonstra 15.10.2021 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beter Bed heeft in het derde kwartaal van dit jaar met de voortgezette activiteiten een hogere omzet geboekt en zegt op schema te liggen in de realisering van het strategisch plan 2025. Nu 5,55.
BGG GG
BGG GG 17.06.2021 3:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wachten is op cijfers welke op 21 juli bekend gemaakt worden, het De Rucci vrhaal speelt ook mee, daarnaast is de strategie goed en een serkt managent. Overnames loeren om de hoek. Ik verwacht dat beleger in willen stappen en de koers richting 10-12 euro kan gaan. Als er twijfel is kan de koers ook 10% terug vallen en dan zullen we eind Q3 op 7,5 euro uitkomen... Retteketet zeg ik dan maar!
Corn Kerkenaar
Corn Kerkenaar 12.06.2021 1:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goed aandeel
BGG GG
BGG GG 15.03.2021 10:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Retteketet, veel mensen stappen uit, er komen nog zeer mooie maanden. alles komt positief uit voor Beterbed. Samenwerking met andere markten, cijfers waren goed! Koersendoel  €7.50 eind Q3. Cheers today!
Vorige antwoorden weergeven (1)
BGG GG
BGG GG 15.03.2021 10:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er is een aantal weken wat gepubliceerd, verwachting is dat de koers zelf terug kan gaan naar €12. ( termijn weet ik zo even niet) . cijfers gaan boven verwachting zijn, koers zal flink stijgen.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 15.03.2021 10:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ONGELOOFLIJK goed dag. Slot 8,40. Als dit zo doorgaat zien we volgende week al de €12. Het nieuws wat ik vinden kan is goed verkopen in Duitsland en online. En op RTL Z werd verteld dat advies prijzen extra verhoogd worden om zo met hogere kortingen de klanten een aankoop te laten doen.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 15.03.2021 10:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat vind jij Gerwin over deze spectaculaire dag?
BGG GG
BGG GG 15.03.2021 10:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zie net idd deze mega stijging, heb verder het nieuws nog niet gelezen. er zal denk ik wel een lichte correctie komen. Het is weekend, wellicht staat er komend weekdn meer info online. koersdoelen waren al verhoogd. in december werd er al gezegd dat BeterBed het aandeel van 2021 zou gaan worden, vooralsnog ziet het er goed uit....Reteketet
Paul Boonstra
Paul Boonstra 15.03.2021 10:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als je meer ontdekken hoor ik het graag. Kijk graag vooruit. Niet van had ik nou maar. Dan is het te laat. De reteketet raket is reeds vertrokken en er willen nog steeds beleggers bij. Gewoon opschuiven en blijven zitten. Maar je hebt gelijk Maandag krijg je winstpakkers en beleggers die ook wel eens íets anders willen een AEX die Zzzijwaarts 2 punten stijgt na een dag handelen.
Appie Kox
Appie Kox 12.03.2021 10:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Top vandaag !! Raar aandeel
BGG GG
BGG GG 01.03.2021 11:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Retteketet, gaan Beter Bed naar de AMX? Cijfers zullen goed zijn! maar komt daar ook promotie naar de AMX..... Cheers to day!
BGG GG
BGG GG 09.01.2021 14:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Retteketet! was ooit een mega goede slogan....Zou deze weer als een raket gaan?? Mooie tijd voor Beter bed om die oude slogan weer eens te gaan gebruiken......
Ronald van Amerongen
Ronald van Amerongen 21.10.2020 10:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben benieuwd wat de stap van de groothandelstak gaat betekenen. Mogelijk gaat de koers weer terug naar waarden van vóór 2019 of hoger...long gaan dus...
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail