Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

UK Natural Gas - (NGLNMc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
244,53 +6,22    +2,61%
01/12 - Vertraagde Data. Valuta in GBP ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
  • Vorig slot: 238,31
  • Open: 238,02
  • Dagbereik: 236,00 - 247,76
Aardgas 244,53 +6,22 +2,61%
Tom Lassing
Gasprijs stijgt in enkele dagen met 60% Door Tom Lassing - 08.10.2021

De gasprijs is in enkele dagen tijd nog weer 60% hoger geworden. Het gaat nu helemaal nergens meer over. Dit is complete overdrijving van de markt alsof een paar kleuters aan de knoppen zitten....

Tom Lassing
Marktbeeld 6 okt 2021 Door Tom Lassing - 06.10.2021

Storingen zijn populair deze week, dus de dag nadat Facebook (NASDAQ:FB) er uit lag wilde mijn server niet achterblijven. Die server van mij is hipper dan ik zelf ben. De gasprijs is flink door de...

Tom Lassing
Marktbeeld 1 oktober 2021 Door Tom Lassing - 01.10.2021

Gisteren is in de Amerikaanse Senaat een akkoord bereikt over een kort uitstel van de budgetproblemen. Het helpt niet heel veel want 18 oktober kan de Amerikaanse overheid haar lopende rekeningen...

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures aardgas

Laat weten wat u vindt van UK Natural Gas
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ben VB
Ben VB 17 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo een vlugge daling, dat had ik nu ook niet verwacht. Maar ja had maar mijn eigen advies gevold.
moos dr
moos dr 2 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat is het belangrijkste Ben. als je eigen advies volgt hou je alles zelf in de hand
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat we weer langzaam de stroomversnelling op gaan zoeken zo richting de jaar wisseling. voor mij staan alle signalen op groen.
Vorige antwoorden weergeven (20)
Ray de Vries
Ray de Vries 4 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Benieuwd wat de OPEC gaat beslissen vandaag . Wat verwaxht jij Moos?
moos dr
moos dr 3 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht verandering van beleid. er zal afgestapt worden van verdere verhogingen tot er meer duidelijkheid is.
Ray de Vries
Ray de Vries 2 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar verwacht je ook dat er een besluit komt over hoeveel er de komende tijd opgepomt gaat worden ? De koers van ruwe olie lijkt op dit moment een klein voorschot te nemen en lichtelijk de plus in te gaan.
moos dr
moos dr 2 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja ik bedoel netzoveel als dec. dus niet meer niet minder. het oude plan was 400m vaten elke maand erbij.
Ray de Vries
Ray de Vries 2 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat gaan ze in mijn beleving nooit doen. Zeker met alle onzekerheid rondom die nieuwe Corona mutatie .
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
NS2 staan niet in duits regeerakkoord. gezien alle kolencentrales vervangen worden voor gascentrales zal deze vermoedelijk toch opengaan.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Ray de Vries
Ray de Vries 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het lijkt wel Red Friday ipv Bladk Friday. de olie markt klapt binnen 1 dag flink naar beneden . Nu was een correctie wel te verwachten, maar het is meteen een beste ook.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
olie is te hard afgestraft denk ik. gelukkig niet in shell afgelopen maand. dat gas stijgt is erg fijn en logisch. vooruitzichten best. wel gek dat gazprom 5% is gedaald. gewoon bijgekocht natuurlijk.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat doe jij nu? ray de vries. posities?
Ray de Vries
Ray de Vries 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb momenteel een positie staan in aardgas. Ingenomen op 4.9.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dan kom de +7% niet verkeerd uit
moos dr
moos dr 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vs opslag aardgas van 26b naar -21b
Ray de Vries
Ray de Vries 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Best bijzonder want tot op heden reageert de koers nauwelijks . in mijn beleving kan dat voor een harde piek zorgen in zeer korte tijd .
moos dr
moos dr 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor veel speculanten is de aandacht eraf. ik koop elke keer bij. flinke gok die ik op 75% kans van slagen acht.
moos dr
moos dr 24.11.2021 7:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
internationalbanker. com. :WAAROM ZIJN DE EUROPESE AARDGASPRIJZEN DIT JAAR ENORM GESTEGEN?22 november 2021
moos dr
moos dr 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
graag een krachtig herstel deze week naar de 6
moos dr
moos dr 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aardgas duidelijk in de lift zouden ze in vs eindelijk doorhebben dat er in de rest van de wereld wel schaarste is.
Ray de Vries
Ray de Vries 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben benieuwd. Ik ben op een stijging voorbereid maar tot nu toe is het mondjesmaat . Weer gaat wel langzamerhand een meer prominentere rol spelen
Ray de Vries
Ray de Vries 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Overigens is het nu technisch ook een stuk sterker .
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben aan het bijkopen. de eerste bel koude lucht komt eind november naar EU.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat dit volgende week wel eens in de prijs te merken kan zijn. Ik hou mij nu nog even rustig en wacht vooral de opening af van volgende week. Mogelijk is dat te laat , maar het blijft speculeren natuurlijjk.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De technische analyse is overigens nog niet best. Nu vind ik dit altijd wel een beetje een lastige graadmeter, maar het is er wel een waar ik toch wel met een schuin oog naar kijk.
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
technische erg zwak inderdaad. tot nu toe 4,7 niet gebroken. fundamenteel zie ik het heel anders. met de kennis dat NS2 voorlopig niet open gaat koop ik elke dip bij. ik vermoed dat het uiteindelijk toch meer met dubbele cijfers hersteld.
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik koop elke keer bij. n.m.m. zit de markt fout
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weer geen beste opening
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aardgas voorlopig omhoog. duitse toezichthouder zet voorlopig rem op ns2. ik blijf bij mijn lange termijn verwachting van september!
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer flink onderuit. steun 4,7 word continu opgezocht. technisch zwak. maar fundamenteel niet uit te leggen. er zal n.m.m. binnekort flinke opwaartse druk komen.
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer flink onderuit. steun 4,7 word continu opgezocht. technisch zwak. maar fundamenteel niet uit te leggen. er zal n.m.m. binnekort flinke opwaartse druk komen.
Ray de Vries
Ray de Vries 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ik kan deze terugval ook even niet plaatsen, naar maak mij er verder ook niet zo druk om. Denk dat dit snel hersteld
Ray de Vries
Ray de Vries 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ik kan deze terugval ook even niet plaatsen, maar maak mij er verder ook niet heel druk om . Ik denk dat de prijs snel herstelt
Jan Bennink
Jan Bennink 14.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat denken jullie voor de opening van morgen?
Ray de Vries
Ray de Vries 14.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Persoonlijk verwacht ik een niet al te gekke week. Alle gebeurtenissen van de afgelopen weken zijn in de prijs verwerkt en de dreiging van Wit Rusland is er ook een waarvan we wel weten dat het op bluf is gebaseerd . Maar goed, het is en blijft speculeren . Ik verwacht een rustige opening met een vermoeden dat het wel iets hoger zal openen dan de slot prijs van afgelopen vrijdag .
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 13.11.2021 8:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo…saved by the Russians..ruim 7 procent eraf. Dat scheelt een boel Europese doden door onderkoeling.
moos dr
moos dr 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zojuist flink aandelen gazprom ingekocht. eu en wit rusland dagen elkaar uit. daarnaast verwacht ik nog steeds hogere prijs. ook zal dit NS2 in de kaart spelen. prijs heeft bodem n.m.m. bereikt
Vorige antwoorden weergeven (9)
Ben VB
Ben VB 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
langere termijn zeker pas 2022 na q2.NS2 zal open gaan , niemand bouwt zo iets om niet te gebruiken. Alleen de vraag is wanneer is politiek.
moos dr
moos dr 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
volgens mij snap je niet helemaal hoe het werkt ben....
Ben VB
Ben VB 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel dat is waar want anders werkte ik voor een groot bank of had ik toch veel meer geld. Maar mijn mening is vershillend ik denk dat gas niet veel meer zal stijgen en dat voor zij die duren short gaan op gas is de juist beslissing.
Ben VB
Ben VB 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel denk ik dat er VEEL toekomst is in gas is, maar de prijzen zijn te hoog om vol te houden op langere termein.
moos dr
moos dr 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het ging meer om de zin " niemand bouwt zo iets om niet te gebruiken. Alleen de vraag is wanneer is politiek."...... natuurlijk bouwt niemand dit met het idee dat het nooit open gaat. en ondanks dat ik ook verwacht dat dit volgend jaar open gaat, kan je dit niet zeker weten. er gebeuren gekkere dingen. er zijn veel oorlogen voor olie geweest en 1 voor gas valt ook zeker niet uit te sluiten. iedereen wijst naar rusland als oorzaak van dure gas terwijl de oplossing in de EU ligt.
johan boie
johan boie 11.11.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Neem Poetin zijn gas en olie af en zijn dictatuur verkruimelt. Europa weet te doen … ga sneller over op kernenergie en zon/windenergie …
moos dr
moos dr 11.11.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
jij niet weet...europa elke jaar... meer gas...putin eindbaas... dicatuur alleen maare grooter...
moos dr
moos dr 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Russische president Vladimir Poetin beloofde al langer meer gas te zullen leveren en lijkt nu de daad bij het woord te voegen.De prijzen voor de in Nederland verhandelde termijncontracten voor gas daalden dinsdag met meer dan 6 procent nadat gegevens erop wezen dat er meer Russisch gas via Oekraïne naar Europa wordt getransporteerd. Het Russische staatsgasbedrijf Gazprom zou ook meer capaciteit op het gasnet hebben geboekt voor het vullen van Europese opslagplaatsen.
Ray de Vries
Ray de Vries 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar dan nu de vraag. Stel jij de verwachtingen bij? Of komt er nog een stijging ?
moos dr
moos dr 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
onder ca 4,8 stel ik verwachtingen bij. voor 10% meer gas raak ik niet snel in paniek. mogelijk vandaag of morgen mooie dip om gazprom te kopen.
Ray de Vries
Ray de Vries 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar hebben we het dipje al. en ooknog onder de 4.8 door
Ray de Vries
Ray de Vries 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Na 2 roerige dagen hou ik mij nog even rustig , maar ik vermoed dat het beetje extra gas wat er wordt geleverd inmiddels in de prijs is verwerkt. Vandaag even afwachten alvorens we weer een keus gaan maken. Wat denk jij ?
Iron Man
Iron Man 07.11.2021 22:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
google prorealcode skynet roofdier
Ben VB
Ben VB 03.11.2021 16:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kan iemand me eens zeggen waarom er het lijkt als of er geen verband is tussen olie en aardgas.
moos dr
moos dr 03.11.2021 16:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
omdat het niet hetzelfde is. er is overigens wel verband. veel mensen en bedrijven kunnen niet overstappen op olie. veel grootverbruikers zoas elektriciteitscentrales wel. dit zorg over en weer voor schommellingen. als als de winter koud word verwarmt 90% zijn huis toch met gas. je heb niet zoveel keuze.
moos dr
moos dr 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
er komt een klein beetje meer gasaanbod van rusland. zodra de vooraad van rusland zelf aangevuld is. dit kan komende maand zijn. maar ook uitgesteld worden. de kopers wachten momenteel of dit de prijzen gaat verlagen. resultaat is dat de aankopen even uitgesteld worden. ik verwacht lange termijn zeker geen wijzigingen om alle voorgenoemde redenen die gewoon de hele winter blijven gelden. voor deze week gewoon weer tussen de 4,8 en 6,5. lange termijn 7/8 tenzij de opec veel meer olie op de markt breng of ns2 dit jaar nog in gebruik word genomen. zelf overigens geen aandelen in bezit wacht op een dipje om eventueel weer te kopen.
Ray de Vries
Ray de Vries 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jij wacht denk ik ook de klimaattop even af. Want ondanks dat het hier over de lange termijn gaat, kan dit op de dagelijkse grafiek wel invloed hebben.  Zat ook even een stuk te lezen over het schaakspel van Rusland en Moldavië . Het is toch ongekend welke belangen er allemaal meespelen .
moos dr
moos dr 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het zal vast invloed hebben maar lange over langere termijn zal het meevallen. het valt mij sterk op dat alle artikelen in europa zo ook deze van trouw allemaal de schuld aan Rusland geven terwijl ze zelf hoofdschuldige zijn. oftewel het is allemaal propaganda, of ze proberen fouten te verhullen. als Moldavië of europa de contracten eerder had verlengend of NS2 gelijk in gebruik had genomen, had dit niet zover gekomen. maarja laat de burgers maar denken dat het aan politieke voorkeur ligt.
Ray de Vries
Ray de Vries 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is ook lastig om door alle belangen heen te kijken. Maar goed, voorlopig gaat Aardgas al 3 dagen op rij flink naar beneden. we gaan weer richting kopen.. tenminste, dat zou je kunnen denken .
Ray de Vries
Ray de Vries 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voorlopig weer heel gestaag naar beneden . Benieuwd wat volgt na ale ontwikkelingen om oplossingen te vinden .
Mieke Hazeveld
Mieke Hazeveld 26.10.2021 10:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Up OR Down.. Anyone? ☺️
Ben VB
Ben VB 26.10.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoger of eerst een correctie?
moos dr
moos dr 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gazprom flink bijgekocht vandaag. verwacht dat gas tussen 4,8 en 6,5 gaat bewegen komende maand.
Vorige antwoorden weergeven (1)
Ben VB
Ben VB 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat de grondstoffen het op korte termijn beter zullen doen dan de bedrijven.
Ray de Vries
Ray de Vries 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   zeer zeker een sterke opening. Ben het verder met jou eens dat de beweging idd tussen de 4.8 en 6.5 zal liggen. Ik verwacht niet zomaar dat we richting de 7 of 8 zullen gaan. Maar je weet het maar nooit .
moos dr
moos dr 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht het wel. maar we zullen zien hoe het gaat😏
Ray de Vries
Ray de Vries 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   zo goed als de week begon, zo slecht dat het lijkt te eindigen.
moos dr
moos dr 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zo is dat ray.
moos dr
moos dr 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vanaf hier weer rustig omhoog?
Vorige antwoorden weergeven (2)
moos dr
moos dr 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vandaag 16.30 opslag aardgas cijfers
Ray de Vries
Ray de Vries 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   ja dat zal een goede indicatie geven. Wat verwacht jij ?
moos dr
moos dr 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat we de bodem hebben gezien. misschien nog wat twijfel dagen maar prijs zal naar mijn mening weer gaan stijgen
Ray de Vries
Ray de Vries 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   waren ook een schokkende berichten als je het mij vraagt . Mogelijk ook omdat het sentiment al in de prijs zit .
Ray de Vries
Ray de Vries 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een = geen
moos dr
moos dr 19.10.2021 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
koers van gas is afgelopen dagen flink onderuit gegaan. gas leverancier zoals gazprom nauwelijks. dat zegt veel. daarnaast word er met grondstoffen veel gespeculeerd. of zitten jullie altijd in gas? waarschijnlijk heeft het veel mensen aangetrokken die nu snel dumpen omdat prijzen dalen. leuk spelletje voor ervaren beleggers. uiteindelijk gaat geld altijd van de ongeduldige naar de geduldige 😎
Ray de Vries
Ray de Vries 19.10.2021 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Denk dat het ook een verschil in handelen is. Als je aandelen koopt dan kun je die vasthouden tot je een ons weegt, je pakt pas de waarden als je de aandelen verkoopt .  Een positie innemen in een grondstof of een aandeel is vaak een agressieve manier van handelen die enorm veel geld kan opleveren, maar ook enorm veel verlies met zich mee kan brengen. Met name dag traden is erg lastig. Met aandelen heb je geduld nodig, posities innemen is in mijn beleving volle bak aanwezig zijn op al het nieuws wat de kleinste invloeden kan hebben op de markt .
Ar Br
Ar Br 19.10.2021 10:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Iedereen gaat er hier vanuit de gasprijs zal stijgen. Maar wat als hij eens gaat dalen? Er is een enorme piek geweest, kan die nog veel hoger worden? Na de zomer is iedereen gaan inkopen om de reserves aan te vullen, die worden nu dus gevuld, waarna de vraag zal dalen. Even niet bijkopen?
Ben VB
Ben VB 19.10.2021 10:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ww.ft.com/content/760b2a01-d1ec-4177-bae5-27f29c7ad646deze zeggen het tegendeel, Gazprom has also let its own storage facilities in Europe fall to very low levels. En de winter moet nog beginnen
Ben VB
Ben VB 19.10.2021 10:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en op langere termein , iedereen wil meer gas centrales bouwen ..
moos dr
moos dr 19.10.2021 10:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vooral niet kopen als je het niet vertrouwd. de stand van de voorraden is gewoon op te zoeken. dat is feitelijke informatie waar je je strategie op kan berusten. denken dat het daalt omdag iedereen zegt dat het stijgt is niet verstandig als onderbouwing om wel of geen aankopen te doen.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.10.2021 7:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
geen best begin dit, toch flink naar beneden en ik kan even niet pijlen waar deze vandaan komt.
Vorige antwoorden weergeven (11)
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 18.10.2021 7:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat de steun zone zich ergens rond de 4 bevind.Dan koop ik zeker bij.
moos dr
moos dr 18.10.2021 7:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bijkopen lijkt mij logisch. voor de duidelijkheid zelf koop ik geen gas. ik investeer in bedrijven. als gazprom morgen hard daalt zal ik zeker bijkopen. ik snap dat deze daling flink is, en ik de oorzaak niet ken is het in mijn optiek erg simpel te kort is tekort. achteraf is alles wel weer te verklaren.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.10.2021 7:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr  achteraf is absoluut alles verklaarbaar , juist daarom ben ik ook aan het zoeken naar de reden van de recente daling . Niet zozeer dat een daling zo vreemd is na een flinke stijging maar meer dat er nog maar weinig veranderd is in de situatie waarom gas in eerste instantie zo explosief omhoog is gegaan. Er komt dan gas vanuit de VS, maar een tekort is nog steeds een tekort zoals je terecht zegt.  Vind het een interessante beweging .  Kijken wat het gaat doen.
moos dr
moos dr 18.10.2021 7:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk nog steeds dat de vraag is afgenomen omdat men alternatieve heeft gevonden. zodra deze op zijn zal stijgen verder gaan.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.10.2021 7:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   en zo blijkt inderdaad dat alternatieve energie op dit moment toch de boosdoener is. Aan de andere kant geeft dit ook de tijd om juist de voorraden gas aan te vullen. Dus ik begin mij toch af te vragen of we nog wel veel hoger gaan. Het zal zeker niet zomaar keihard terugvallen, maar een veel hogere top dan wat we al hebben gehad ?   Naja we gaan het zien
moos dr
moos dr 13.10.2021 19:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het moge door zijn dat Rusland niet veel meer gas onze kant op stuurt zolang de nord stream 2 niet open mag. de productie is dit jaar al 15% hoger dan normaal. belangrijk is om in de gaten te houden hoe de vorderingen gaan met NS2. zolang deze niet open gaat verwacht ik geen daling onder 4,8
Ray de Vries
Ray de Vries 13.10.2021 19:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Conservatief weekje lijkt het te zijn.
moos dr
moos dr 13.10.2021 19:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
inderdaad men zoek hard naar alternatieven voor gas. ik verwacht alleen dat deze snel op zullen zijn. met de eerste sneeuwvlokken in Scandinavië verwacht ik dat de realiteit binnen een maand wel door zal dringen dat er flink ingekocht moet worden. ik wacht nog rustig af en als er dips zijn koop ik zeker bij. de enige spelbreker kan een onverwachte productie verhoging van de opec zijn. dit goed in de gaten houden.
Ray de Vries
Ray de Vries 13.10.2021 19:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr  voorlopig is het geen beste week geweest voor aardgas  Ik zie het overigens voorlopig niet gebeuren dat de OPEC  de productie can ruwe olie omhoog gaat gooien . Ze hebben onlangs nog aangegeven dit nu nog niet van plan te zijn . En begrijpelijk,  ze worden er goed rijk van voor zoverre ze dat al niet waren. Maar goed, een fris weekend kan het sentiment vast weer wat omhoog zetten aankomende week. Alternatieve kunnen worden gezocht maar zijn geen korte termijn oplossingen .
Timo Van Aalst
Timo Van Aalst 13.10.2021 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu kopen of verkopen?
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail