Breaking news
Investing Pro 0
Cyber Monday-SALE: tot 54% KORTING op InvestingPro+ VAN AANBIEDING PROFITEREN
Sluiten

UK Natural Gas - Dec 2022 (NGLNMc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
295,00 +6,54    +2,27%
15:16:00 - Vertraagde Data. Valuta in GBP ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
  • Vorig slot: 288,46
  • Open: 291,00
  • Dagbereik: 275,78 - 296,00
Aardgas 295,00 +6,54 +2,27%

Futures aardgas Analyses

 
Op deze pagina vindt u de meest recente analyses en berichten over Futures aardgas.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures aardgas

Laat weten wat u vindt van UK Natural Gas
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Mickey Mitchell
Mickey Mitchell 25.11.2022 16:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
US gaat de export van gas uitbreiden naar Europa toe! in combinatie met winter gaat de prijs flink omhoog straks👍
moos dr
moos dr 21.11.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kouder weer duidelijk aan zet
Roos De
Roos De 21.11.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De temperatuur in Amerika is behoorlijk gedaald, en veel sneeuwval.
Ray de Vries
Ray de Vries 21.11.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat verwachten jullie ? Stabiel tussen de 6 en 8? Of gaan we een flinke uitbraak krijgen gezien de recente stijging en de aantredende kou in de VS.
moos dr
moos dr 21.11.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gezien opslag aardgas: kleine uitbraak naar boven
Patrick van Dijk
Patrick van Dijk 02.11.2022 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
weer die 6.2 aantikken?
Dorian Dutoit
Dorian Dutoit 02.11.2022 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Iemand een idee waar ik de gasprijzen per mwh kan volgen ?
Roos De
Roos De 25.10.2022 21:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Flinke trap omhoog afgelopen 2 dagen
Ray de Vries
Ray de Vries 25.10.2022 21:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat dacht je van deze dan? Tot nu toe 11 procent en de dag is pas net over de helft .
Roos De
Roos De 25.10.2022 21:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ray de Vries weer behoorlijke variabele koersschommelingen weer vandaag.. mooie sprinter long rit vandaag
moos dr
moos dr 25.10.2022 14:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
europese opslag helemaal vol. gister werd prijs gas eu even negatief. komende week nog volop 20 graden geen vraag dus
Roos De
Roos De 25.10.2022 14:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat kan ik nog niet uit de koers opmaken.. lijkt er meer op dat we gaan bodemen.. en de up trend gestart is.
moos dr
moos dr 24.10.2022 12:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nog steeds veel warmer dan normaal dus geen reden voor stijgingen. vele tankers wachten bij zuid europa om gelost te worden. nergens plek momenteel.
Gianni Glorie
Gianni Glorie 24.10.2022 12:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vanwaar de stijging dan ?
Ray de Vries
Ray de Vries 24.10.2022 12:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Die stijging kan morgen weer weg zijn. Koersen gaan altijd op en neer, het gaat vaak over de lijn op de wat langere termijn. Dag succes is lastig te voorspellen.
moos dr
moos dr 24.10.2022 12:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik heb het over grote bewegingen lange termijn. zonder kou zie ik de 8 niet snel meer komen. makkelijk in de gaten te houden.
Roos De
Roos De 21.10.2022 8:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaan we de 5 aantikken?
moos dr
moos dr 18.10.2022 20:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
enige tijd geleden schreef ik over het weer in de gaten houden. het is halverwege oktober en de temperatuur is best warm. daling is dus te verklaren. een paar weken kouder dan normaal is gewenst voor flinke stijgingen
Ray de Vries
Ray de Vries 17.10.2022 12:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
durft iemand een voorspelling aan?
Roos De
Roos De 17.10.2022 12:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nieuwe bodem richting 5.5?
Ray de Vries
Ray de Vries 17.10.2022 12:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dus je verwacht nog een diepere daling als ik het goed begrijp ?
Roos De
Roos De 17.10.2022 12:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lastig voorspelbaar, de vorige bodem zat rond 5,5 lijkt mij ook een realistisch koersdoel. Maar ja dat weet je nooit zeker?
Roos De
Roos De 28.09.2022 22:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sterke comeback vandaag van -3% naar + 4% bodem ligt rond de 663
Roos De
Roos De 28.09.2022 22:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kijken of we morgen boven de 720 gaan gaan toppen?
Ray de Vries
Ray de Vries 28.09.2022 22:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Helaas ook net zo hard weer terug .
Ray de Vries
Ray de Vries 28.09.2022 22:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En we zakken rustig verder . Flinke daling al dagen op rij .
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail