Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Gold RTS Futures - (GDRTSc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1.819,60 -3,50    -0,19%
17/01 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 1.823,10
  • Open: 1.822,30
  • Dagbereik: 1.815,50 - 1.824,50
Goud 1.819,60 -3,50 -0,19%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures goud

Laat weten wat u vindt van Gold RTS Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Albert Klein
Albert Klein 17.01.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb gekocht vandaag de CFD long voor een klein ritje omhoog tot de 1831//1852 Stoploss op veilige afstand voor “overnight spike’s) op 1812.8 Eenmaal daar aangeland, verwacht ik een flinke daling, en die extra lang wordt met een koers onder de 1755 die dan waarschijnlijk onder 1200 gaat komen. Natuurlijk moet de koers dan wel onder de 1882 blijven, het kan zomaar gebeurd zijn in een of twee weken.    Een glazen bol heb ik natuurlijk, niet maar puur op de technische verwachtingen van EW volgens regels en richtlijnen in de grafiek van het goud.
Robert Dijkman
Robert Dijkman 22 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dus jij verwacht een flinke daling. zoveel veel tegengestelde verwachtingen van analisten. Beursman bijvoorbeeld beweerd weer dat goud naar 2700 gaat binnen korte termijn
Linda Bakker
Linda Bakker 13.01.2022 16:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
up and.....down......up and......down
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 11.01.2022 22:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
beste jordi we zullen zien ....endeavour is vandaag wel 8 % gestegen ....
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 11.01.2022 22:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
-8% year over year
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 11.01.2022 22:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoop dat goud omhoog gaat uiteraard, zit er al een tijdje met leverage in. Maar crypto is echt het onderzoeken waard, enkel een tip, NFA
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 11.01.2022 22:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mijn persoonlijke mening daarover ken je nu maar je hoeft die absoluut niet te delen ...en van mij mogen jullie daar massa's geld me verdienen maar crypto is in handen van 0.0001 mensen en die hebben meer dan 20 % van de markt in handen ...Ik vind dit ongezond
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 11.01.2022 22:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Friet is ongezond
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 11.01.2022 21:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heyyy
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 07.01.2022 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goed advies aan allen. Koop eens een gouden munt voor uw kleinkinderen. Schenk uw kinderen een goud staafje. Je hebt er al kleintjes.. 👍👍
Peter De vries
Peter De vries 07.01.2022 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
helemaal mee eens philip, zeg ik ook altijd kan nog wel eens heeeel lang duren voordat goud en zilver omhoog gaan.
Linda Bakker
Linda Bakker 07.01.2022 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
as woensdag?
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 06.01.2022 21:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
liever goud dan crypto...goud is echtGoud is iets echts ...crypto is lucht
Vorige antwoorden weergeven (1)
Linda Bakker
Linda Bakker 06.01.2022 21:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Crypto is Las Vegas
Paul Verh
Paul Verh 06.01.2022 21:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat voor tastbaars zit er dan achter? Ik vergelijk het met een kettingbrief.
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 06.01.2022 21:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
-cryptogaming-nft’s-staking-betaalmethodes-rechrstreekse betaling zonder tussenstap (de bank)Allemaal werkende diensten op de blockchain. Het is idd digitaal en niet tastbaar maar je aandelen in je porto zijn ook niet tastbaar. Dat vind je zeker wel tastbaar als het bedrijf een doorstroom heeft van goederen? Dus eigelijk zijn uber en airbnb ook kettingbrieven?
Paul Verh
Paul Verh 06.01.2022 21:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
crypto valt onder technologie zonder bedrijf, achter gewone aandelen zit een economie.
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 06.01.2022 21:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Crypto wordt naar mijn verwachting de toekomst economie
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 06.01.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Robert Dijkman
Robert Dijkman 06.01.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
niet geloven dit
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 06.01.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goud heeft al duizenden jaren zijn waarde bewezen ...het is iets tastbaars ...bruikbaar voor allerlei doeleinden en zal altijd waarde hebben
Linda Bakker
Linda Bakker 06.01.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goud is in de vorige eeuw een tijdje verboden geweest omdat het de dollar schade
Linda Bakker
Linda Bakker 06.01.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
In 1933 heeft President Roosevelt, onder Executive Order No. 6102, de gehele Amerikaanse particuliere goudvoorraad opgeëist. Het werd verboden om goud in bezit te hebben en de burgers werden verplicht om hun goud in te leveren bij de FED. ... De confiscatie van goud is aannemelijker dan voor zilver.
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 06.01.2022 8:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Same shit, another day. Vergt enorm veel geduld
Robert Dijkman
Robert Dijkman 06.01.2022 8:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gek wordt je er van
Linda Bakker
Linda Bakker 06.01.2022 8:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zo gaat het al een jaar, up down up down
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 05.01.2022 11:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
heb gistern barrick gold gekocht
Linda Bakker
Linda Bakker 05.01.2022 11:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik heb ook Endeavour Gold
Robert Dijkman
Robert Dijkman 03.01.2022 16:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
volgens beursman zouden we nu al op 2700 zitten
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 16:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Grote investeringsbanken houden de prijs van zilver en goud kunstmatig laag door het spel met future contracts en opties
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 16:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het is wachten op het punt dat het niet meer te houden is en dan 🚀🚀🚀
Robert Dijkman
Robert Dijkman 03.01.2022 16:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoop dat je gelijk hebt, sta nog aardig in de min met m'n goudmijnen
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 16:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rio Tinto gaat langzaam weer up :-) maar het maakt mij niet uit, ga voor de vette dividend ;-)
Leo Mariën
Leo Mariën 03.01.2022 15:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een groot deel van de beleggers zijn toch rare snuiters!! Nu de aandelen torenhoog staan, de inflatie onzettend snel stijgt, de pandemie ver van voorbij is, de instabilliteit in de wereld elke dag toeneemt, de printers en de lage rente heel wat landen en bedrijven boven water houden, stormen ze als bezeten kuddedieren naar steeds ijlere hoogten. Goud & zilver zit (alweer) in de lift naar beneden. Eerlijk, ik lig er niet van wakker en laat me zeker niet gek maken!! Integendeel, de mijnbedrijven verdienen geld als nooit tevoren en met de aanstormende klimaatopwarming wordt het met de dag interessanter. Ik wil hiermee niet de bedweter uithangen maar soms is het beter om de razende kudde achter te laten en niet mee de dieperik in te gaan. We zullen onze huid (aandelen) straks duur verkopen als ze één voor één van hun troon vallen. Alvast veel succes en de beste wensen voor 2022!!
Linda Bakker
Linda Bakker 03.01.2022 15:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
stalen zenuwen krijg je hiervan 😬
Linda Bakker
Linda Bakker 30.12.2021 19:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🎇🥂🎉
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 29.12.2021 14:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weet de gains weer lekker vast te houden, jeetje
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 16.12.2021 22:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bullish
Chris van Egmond
Chris van Egmond 16.12.2021 22:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Riemen vast! Only way is up 🚀
Linda Bakker
Linda Bakker 16.12.2021 22:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal tijd worden, wacht al een jaar op winst
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 16.12.2021 22:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Linda Bakker Kijk ook eens naar crypto, NFA
Linda Bakker
Linda Bakker 16.12.2021 22:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zat van
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 16.12.2021 22:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niet mauwen dan
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 09.12.2021 23:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wordt spannend morgen. Inflatie cijfers USA morgen om 14:30.
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 09.12.2021 23:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 05.12.2021 11:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Afgelopen vrijdag een long positie geopend met hefboom 9.34. Goud is de perfecte dekmantel als financiele markten crashen. Succes allen
Rob Zwart
Rob Zwart 05.12.2021 11:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
als er niet gemanipuleerd wordt.
Ha Jansen
Ha Jansen 04.12.2021 7:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goud zal vanaf nu heel hard gaan stijgen.
Chris van Egmond
Chris van Egmond 04.12.2021 7:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaan paar mooie weken worden🚀
Jordi Van der heijden
Jordi Van der heijden 04.12.2021 7:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom verwachten jullie prijsstijgingen? Benieuwd of het in lijn ligt met mijn kijk io goud
Chris van Egmond
Chris van Egmond 04.12.2021 7:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
-Volatiele markt. --Hoogste inflatie in 40 jaar. -ecb en fed kunnen straks niet meer geld blijven printen en rente zal omhoog moeten…
CarrieAnna anna
CarrieAnna anna 27.11.2021 16:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goedemiddag,leuk om de berichtjeds te lezen, fijn weekend
CarrieAnna anna
CarrieAnna anna 27.11.2021 16:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Berichtjes sorry 🤭
Rik descheemaeker
Rik descheemaeker 22.11.2021 21:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de mijnen zakken quasi niet, tijdelijke daling van goud betekent dit
Linda Bakker
Linda Bakker 22.11.2021 16:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
t is tijdelijk
Paul Verh
Paul Verh 22.11.2021 16:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
transitory dus? lol Ik begrijp de reactie niet, er veranderd niks want Powell is genomineerd voor een nieuwe termijn. Ofwel hebben goudbeleggers twee weken geleden reeds erop gerekend dat Brainard zou genomineerd worden.
Bart Van Looy
Bart Van Looy 22.11.2021 16:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sterkere US Dollar totaal niet positief voor Goud.
Advik Jhawar
Advik Jhawar 14.11.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sell gold sl 1880 tgt 1848-34
Advik Jhawar
Advik Jhawar 14.11.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
9811240527 india any doubt
laurent vanderelst
laurent vanderelst 14.11.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgend jaar boven 2000
Leo Mariën
Leo Mariën 10.11.2021 15:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
6% inflatie in Amerika!! Gaan we volgende maanden naar stagflatie? Een explosieve cocktail als u het mij vraagt. De fed zal weer wel zeggen dat het tijdelijk is. Het begint meer en meer op 2008 te gelijken. Toen vertelde men ook aan iedereen die het horen wilde dat de bankencrisis geen probleem zou zijn. Soms is het moeilijk om geduld te hebben maar in dit geval denk ik dat we in de juiste (snel) trein zitten. Zowel goud maar ook zilver moeten we in het oog houden. Bij zilver speelt ook nog eens het industriële mee. Al de wereldleiders roepen tegelijkertijd "elektrificatie" Dus meer windmolens, ongelooflijk veel zonnecellen, batterijen, electrische wagens enz. De mijnbouw zal boemen en hebben nu reeds de wind in de zeilen. António Guterres, secretaris-generaal van de Verenigde Naties, verkondigde op de klimaattop in Glasgow dat men moet stoppen met mijnbouw!! Deze mensen staan zo ver van de werkelijkheid dat ze denken dat koper, zilver enz aan de bomen groeit. Nogmaals, zo'n explosieve coctail komt naar mijn bescheiden mening uiterst zelden voor!
Peter de Jong
Peter de Jong 10.11.2021 15:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
EINDEJAARSRALLY!!!
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 10.11.2021 15:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
van mij mogen de prijzen verdubbelen
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
naar $2700
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Laat me raden,,,De beursman nieuwsbrief :-)
Linda Bakker
Linda Bakker 08.11.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Iron Man
Iron Man 07.11.2021 22:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
google prorealcode skynet roofdier
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail