Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Gold RTS Futures - (GDRTSc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1.786,00 +13,30    +0,75%
20/10 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 1.772,70
  • Open: 1.773,20
  • Dagbereik: 1.768,80 - 1.791,00
Goud 1.786,00 +13,30 +0,75%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Mogelijk gemaakt door TradingView
Legenda
N
Nieuws
E
Economische Kalender
D
Dividenden
S
Aandelensplitsing
P
Candlestickpatroon

Om de gebeurtenismarkeringen te verbergen/tonen, kunt u op een willekeurige plek in de grafiek op de rechtermuisknop klikken en "Hide Marks On Bars" selecteren.

Kijk hoe het werkt »

Markeringen op staven verbergen
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures goud

Laat weten wat u vindt van Gold RTS Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Alex Geussens
Alex Geussens 15.10.2021 19:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je kan goud beter zien als verzekering want als je goud bekijkt vanuit investering om rijk te worden dan zal je in een depressie sukkelen. Haal 40% van je vermogen in goud en 60% haal je inkomsten uit via aandelen, opties, private equity en via de winsten en de dividenden koop je je edelmetalen mee om jezelf en je gezin/familie te redden. Want dat zal jij en ik nog hard nodig hebben
Ton Verschore
Ton Verschore 15.10.2021 19:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alles lekker imlaag gemanipuleerd
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 15.10.2021 18:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Even wachten Peter...
Peter de Jong
Peter de Jong 13.10.2021 19:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mag ik nu wel eindejaarsrally zeggen ;-)
Vorige antwoorden weergeven (1)
Peter Zandloper
Peter Zandloper 13.10.2021 19:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Misschien , hopelijk 👍
Wieger van der Wier
Wieger van der Wier 13.10.2021 19:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op weekbasis een rally van 2,15% en op maandbasis een rally van 0,13%
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 13.10.2021 19:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goud kan nooit ver doorstijgen.. inflatie dus rente up.. en tapering in de pipeline...
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 13.10.2021 19:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou mag je natuurlijk zeggen wag je wilt maar van een rally is nog maar nauwelijks sprake, en voor een eindejaarsrally is het nog veel te vroeg. Maar je bent positief gestemd en zit in de startblokken, dus dat is prima. In december verwacht ik van jou(als de situatie het toelaat) de kreet: EINDEJAARSRALLY in blokletters. :-)
Ton Verschore
Ton Verschore 13.10.2021 19:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Miguel van holsbeeck id gewoon manipulatie van fed banken wn comex
Peter de Jong
Peter de Jong 13.10.2021 17:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
blijft toch wel leuk als de boel weer eens stijgt.
Ton Verschore
Ton Verschore 06.09.2021 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag lekker omlaag gemanipuleerd
Marc Kuys
Marc Kuys 06.09.2021 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoelang denken ze die manipulatie nog vol te houden Ton
Rob Buning
Rob Buning 06.09.2021 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nog even. het houdt binnenkort op.
Marc Kuys
Marc Kuys 06.09.2021 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
komt goed
Peter Zandloper
Peter Zandloper 06.09.2021 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
blijft toch duren
Peter de Jong
Peter de Jong 27.08.2021 22:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eindejaarsrally is begonnen...
Marc Kuys
Marc Kuys 27.08.2021 22:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
begin van het einde bitcoin bepaalt
Peter Zandloper
Peter Zandloper 27.08.2021 22:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het doet mij meer denken aan een skischans of aan een eindejaarsrally !
Frank Gorissen
Frank Gorissen 27.08.2021 17:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mooie sprong lang niet meer gezien, gaat het nu toch goedkomen?
Arjan van der Velden
Arjan van der Velden 23.08.2021 21:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goud bijgekocht ik verwacht grote stijging binnen 14 dagen dollar zal gaan dalen
Netty Jacobs
Netty Jacobs 23.08.2021 21:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wanneer precies Arjan
Gino van Hal
Gino van Hal 23.08.2021 21:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Donderdag 2 augustus om 16u22
Bart Van Looy
Bart Van Looy 22.08.2021 22:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gold target 1500 by Q1 2022.
Leo Mariën
Leo Mariën 22.08.2021 22:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gebaseerd op?
Peter De vries
Peter De vries 20.08.2021 11:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goud is bijna nog niet gedaald als je vergelijkt met zilver dus de daling van goud komt geus nog wel. zilver naar $17 en goud naar $ 1460 ik denk dat dat reeel is. of het terecht is dat is een ander verhaal.
Leo Mariën
Leo Mariën 20.08.2021 11:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
U schrijft het juist, goud is amper gedaald! Toch raar als je weet dat, op een moment dat er amper handel was, er 15 miljard $ in de markt is gegooid. De flashcrash heeft zich echter niet doorgezet, integendeel! Waarom zou goud dat nu dan wel gaan doen? Is de rente opgetrokken tot boven de inflatie? Is de pandemie voorbij? Zijn de schulden van de landen opgelost? Wordt er plotseling geen geld meer bijgedrukt? Loopt de klimaatcrisis op z'n einde? Is de handelsoorlog tussen China & Amerika opgelost? En.. nieuw terrorisme? In Afghanistan geven de Amerikanen het land aan de Taliban. Dit terwijl er voor tussen de 1000 a 3000 miljard $ aan grondstoffen in de bodem zitten en waar één van de leiders openlijk zegt dat er een dag komt dat ze de ganse wereld gaan onderwerpen aan de sharia. Toch moeilijk om te geloven dat het gele goedje nog verder gaat dalen al is natuurlijk niets onmogelijk? Men geeft zelfs veel beleggersgeld uit aan zo goed als waardeloze enen en nullen.
Peter De vries
Peter De vries 20.08.2021 11:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
helemaal mee eens goud en zilver zouden omhoog moeten gaan maar het gebeurt helaas niet. beurzen gaan door het plafond evenals crypto. de economie gaat door het dan. de inflatie is zogenaamd heel laag.allemaal gelogen maar iedereen geloof het
Marc Kuys
Marc Kuys 20.08.2021 11:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de bitcoin is de enige vijand van goud en zilver.
Eric Rongen
Eric Rongen 19.08.2021 21:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dutchman shiney gold is only material...
ramo presa
ramo presa 13.08.2021 14:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1460 in 2 a 3 maanden
Richard Mol
Richard Mol 13.08.2021 14:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
verwacht eerder dat we doorschieten naar de 2400. maar we zullen zien
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 13.08.2021 14:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waar is jou voorspelling op gebaseerd? of ben je ern orakel? gelet op het oneindige gedruk en de algemene wereldwijde politieke en economische toestand denk ik dat alle hard assets oneindig kunnen doorstijgen afgewogen tegen waardeloos papier..
Bart Van Looy
Bart Van Looy 13.08.2021 14:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
QE is not money printing.
Gino van Hal
Gino van Hal 13.08.2021 14:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bart Van Looy   Miguel weet heus wel het verschil tussen geld printen en QE. Hij is ,net zoals zovelen hier op dit forum, er van overtuigd dat in de huidige economische toestand alle hard assets (en zeker ook goud en zilver) zwaar ondergewaardeerd zijn.
Henk DeVries
Henk DeVries 09.08.2021 12:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin al weken in de plus en goud al weken in de min. Toch apart.
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 09.08.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Binnen 3 à 4 weken zitten we terug aan 1800 usd.
Peter Zandloper
Peter Zandloper 09.08.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
misschien
Peter Zandloper
Peter Zandloper 09.08.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Al zoveel malen al gezegd en voorspellingen gedaan maar iedereen klopt er toch serieus naast op ! denk dat er teveel zijn die erover dromen dat is mijn mening daarover .
Luuk Bernard
Luuk Bernard 09.08.2021 0:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Slachting wow
Peter de Jong
Peter de Jong 06.08.2021 19:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter de Jong
Peter de Jong 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gaat goud na morgen 18.00u omhoog of omlaag?
Paul Verh
Paul Verh 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Na de FED meestal omlaag
Peter de Jong
Peter de Jong 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Paul Verh
Paul Verh 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
meestal wel zei ik, gelukkig ziet het er nu wat beter uit omdat de augustus futures aflopen en Basel lll hierin nu een belangrijke rol kan spelen.
Marc Kuys
Marc Kuys 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat ik dat moest weten zou ik mijn werk opzeggen.
Bilal Tiw
Bilal Tiw 21.07.2021 7:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoe kan ik mijn coints in geld op mijn rekening storten
Bilal Tiw
Bilal Tiw 21.07.2021 7:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Frank Gorissen
Frank Gorissen 20.07.2021 18:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoelang willen die die Amerikanen dit blijven volhouden?
Peter de Bruin
Peter de Bruin 20.07.2021 18:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zolang de rente en de inflatie blijft
Peter de Bruin
Peter de Bruin 15.07.2021 9:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
op naar de 2200
Peter de Jong
Peter de Jong 14.07.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eindelijk een beetje vuurwerk. eindejaarsrally is begonnen?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.07.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eindejaarsrally???We zitten midden in de zomer man!!LoL
Frank Gorissen
Frank Gorissen 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
elke dag rond 3 uur gaat de goudprijs omlaag, hoe is het mogelijk?‽??‽
Bart Van Looy
Bart Van Looy 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vraag en aanbod...
JeanPaul Rammelaere
JeanPaul Rammelaere 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lees eens dagelijks de nieuwsbrief van beursman. je kan hem gratis dagelijks in je mailbox krijgen. zie site beursman
Niet Belangrijk
Niet Belangrijk 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee
Marc Kuys
Marc Kuys 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Omdat er velen winst nemen aan koersen voor beurs.
Marc Kuys
Marc Kuys 06.07.2021 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
koppel het goud van de usd
Robin De Munck
Robin De Munck 06.07.2021 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter de Jong
Peter de Jong 06.07.2021 8:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gata de goudprijs nu een eindsprint/ inhaal race maken tot eind dit jaar?
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail