Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Gold RTS Futures - (GDRTSc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1.831,00 -1,50    -0,08%
01/07 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 1.832,50
  • Open: 1.828,40
  • Dagbereik: 1.817,20 - 1.831,20
Goud 1.831,00 -1,50 -0,08%
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures goud

Laat weten wat u vindt van Gold RTS Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Mrstheresa Sab
Mrstheresa Sab 02.07.2022 6:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vorige week sprak Warren Buffett in BBC-nieuws over hoe investeerders en handelaren miljoenen kunnen verdienen. Hij heeft ook een expert aanbevolen op het gebied van 🅘̣̣̣ 🅝̣̣̣ 🅢̣̣̣ 🅣̣̣̣ 🅐̣̣̣ 🅖̣̣̣ 🅡̣̣̣ 🅐̣̣̣ 🅜̣̣̣ 👉𝗝𝗮𝘀𝗺𝗶𝗻𝗲𝗳𝘅_𝗼𝗳𝗳𝗶𝗰𝗶𝗮𝗹_𝗧𝗿𝗮𝗱𝗲𝘁. Ik vraag me af of kijkers hier bekend zijn met haar diensten, want ze heeft mijn leven financieel veranderd met behulp van haar handelssignalen....
Aart Petersen
Aart Petersen 30.06.2022 17:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koopkans?Ik zie even niet waar nu, op dit moment, een nieuwe trigger vandaan moet komen om weer in een bullrun te komen.Iemand een idee, behalve wachten op...?
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 30.06.2022 17:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bekijk de grafiek van goud even gedurende de inflatoire periode 1970-1980.
Aart Petersen
Aart Petersen 30.06.2022 17:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar verwijzen idd heel veel mensen naar, maar is 50 jaar later niet zoveel veranderd dat er hele andere drijvende krachten van toepassing zijn op bv goud?Ik hoop natuurlijk dat je gelijk krijgt hé!
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 30.06.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1817 usd is een koopkans. Dit is het moment om fysiek goud te kopen. Ook goudmijnen staan zeer goedkoop.
Robert Dijkman
Robert Dijkman 30.06.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bedankt voor de tip 😤
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 30.06.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Met wat geduld zal je nog opkijken met goud en de goudmijnen. Geduld...
Peter de Jong
Peter de Jong 26.06.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ben benieuwd vannacht en morgen..goudprijs omhoog door rusland uit te bannen...eens wat het effect zal zijn.china zal wel alles kopen wat de westerse wereld aan goud van rusland gekocht zal hebben...
Leo Mariën
Leo Mariën 26.06.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik snap ook niet wat de reden hiervan is. Een lager aanbod = een hogere goudprijs. Dat zou je toch denken of zijn ze weer een manipulatief plan aan het uitwerken? Normaal is dit in het voordeel van Rusland. Rusland heeft de roebel dan ook nog eens gekoppeld aan goud. Als Rusland slim is vragen ze als reactie om hun gas in goud te betalen ipv in roebels. Dan zit het spel helemaal op de wagen. Dit geeft wel aan waar de waarde zit. Onze leiders zitten daar wat te lachen op de G7, niet te geloven met de toestand van vandaag.
Danny Vernelen
Danny Vernelen 26.06.2022 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Normaal vind ik dit niet meer, we moeten door het putje.
Peter Looyenga
ShelLuser 23.06.2022 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goud blijft een fijne markt voor "dagjes mensen", en naar mijn mening een van de meest lucratieve markten voor CFD handel. Zette ik eerder vandaag meerdere malen in op short, nu (ten tijden van schrijven) is er weer een fijne stijgende trend om op mee te liften. 1834 ik denk ik haalbaar.
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 17.06.2022 8:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goudmijnen zijn zwaar ondergewaardeerd. De Etf GDX staat op 30 usd en is in feite spotgoedkoop.
Diego Missiaen
Diego Missiaen 16.06.2022 22:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alle beurzen met 3 a 4% naar beneden en het goud met 2% naar boven.zou men eindelijk beginnen inzien dat enkel goud bestand is regen een zware beurs storm en de huidige inflatie.Misschien is de tijd nu aangebroken dat goud zal beginnen floreren samen met de goudmijnen.
Robert Dijkman
Robert Dijkman 16.06.2022 18:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nou verder omhoog
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 15.06.2022 22:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goud en zilver stijgen ...mijnen blijven opnieuw flink achter morgen daling v goud en zilver ?
Danny Vernelen
Danny Vernelen 15.06.2022 22:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zeg maar dat de mijnen instorten, onbegrijpelijk
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 15.06.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beste Jos ,het is niet omdat men goud gevonden heeft dat mlen het ook direct kan ontginnen .Hier spelen vele factoren mee . Klimaat , boven of ondergronds , loonkosten , milieubeperkingen etc...
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of