Breaking news
0

AEX (N25)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
567,03 -1,93    -0,34%
18/05 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type: Index
Markt: Nederland
# Componenten: 25
  • Vorig slot: 567,03
  • Open: 567,71
  • Dagbereik: 565,10 - 570,22
AEX 567,03 -1,93 -0,34%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot AEX?
of
De markt is momenteel gesloten. U kunt alleen stemmen tijdens de openingstijden van de markt.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies AEX

Laat weten wat u vindt van AEX
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Albert Klein
Albert Klein 19.05.2018 13:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
HAHA in het spel .was niet de enige Bob!!
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 17.05.2018 17:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
pff, op tijd hoger genomen ( maar nog iets te vroeg  )
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 17.05.2018 16:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja weet het , maar is nu te laat ( teveel verlies reeds Had beter hoger genomen, volledig mee eens , was weeral eens te gulzig ( greedy )
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 17.05.2018 10:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de 567.62  is wel erg krap Bob
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 16.05.2018 13:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Dax is toch ook bezig om een lager topje te plaatsen  Bob en kan elk moment gebeurd zijn met nog wel een zware weerstand op 13190 fib. 0.786 van de vorige daling van 23 jan. en gelijk heb je, als alle short zijn weg gepest en het optimisme hoogtij viert  gaan wij  weer in de  SHORTS ;-) enne,....Bob , niet verder vertellen hoor !!
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 16.05.2018 13:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
oke, zal het niet verder vertellen, maar deze zienswijze was nu ook de mijne , en niet om naar jouw mond te praten, hoor , als ik ander idee heb , hoor je het ook
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 15.05.2018 21:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het laatste gap'je is gesloten Bob  we kunnen naar het zuiden
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 15.05.2018 14:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
in AEX bedoel ik ( want Dax doet niet mee )
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 15.05.2018 13:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijn mening ( ondervinding ) ze zijn de shorts er aan het uitpesten
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 15.05.2018 1:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zijn er nog andere meningen??? Ideeën  of inzichten , ben benieuwd!
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 14.05.2018 9:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Met een korte blik op de S&P 500 niet eens zo gek idee,  daar staat ook nog een gap'je open op.2749.93
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 14.05.2018 9:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Half februari van dit jaar vroeg ik mij af of de gap's zouden worden gesloten voordat de daling, begonnen op 23 januari, zijn vervolg zou krijgen. Ik heb er 4  geteld  en er zijn er 3 van gesloten, er staat er nog een (kleintje) open  op 565.08   .Met een stevige bodem die twee maal is getest  ronde de 515 wordt nu de top getest, het gap'je gesloten  en nu het begin van een flinke aanloop om de 515 de breken, of is het de wens van de gedachten met een serie "out of the money putts" in de AEX? ;-)
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 09.05.2018 10:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en vandaag 560.10 hoog
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 08.05.2018 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
559.70 hoog 20.00 uur Trump inz Iran dus Bob 560 bijna idd
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 07.05.2018 15:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
is mogelijk maar lig op het strand :-)
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 07.05.2018 11:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en er boven 560 Roland ?
Antwoord
1 0
Roland Spel
Roland Spel 03.05.2018 13:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de handelsbreedte 556.50 tot 552.50.daaronder de 549
Antwoord
0 0
tee cee
tee cee 03.05.2018 11:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Onder 554 aex sell!! Boven 556 aex kopen!
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 03.05.2018 7:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ok dank
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 02.05.2018 20:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En In de week grafiek is dat ook nog mogelijk  zie laatste top  rond de 570  maar de aex dat nog gaat halen lijkt mij  bijna onmogelijk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;-))
Antwoord
1 0
Albert Klein
Albert Klein 02.05.2018 20:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Van de AEX Roland  op 556.52 .Vandaag wel even erboven maar  sluit lager .met een shooting star een candel die we liever niet zien op de top
Antwoord
1 0
Rene Invest
Rene Invest 02.05.2018 17:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
AMG mooie resultaten
Antwoord
0 0
bob geerts
bob geerts 02.05.2018 14:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zie weekgrafiek, Roland
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 02.05.2018 10:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
welke ?
Antwoord
1 0
Albert Klein
Albert Klein 01.05.2018 17:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een test van de top ?
Antwoord
0 0
tee cee
tee cee 30.04.2018 11:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aex > 554.72 koop,< 554.72 verkoop!
Antwoord
0 0
Toon meer commentaar
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail