Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

AEX (N25)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
789,49 -8,66    -1,09%
17/09 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Index
Markt:  Nederland
# Componenten:  25
  • Vorig slot: 789,49
  • Open: 803,67
  • Dagbereik: 788,03 - 804,47
AEX 789,49 -8,66 -1,09%
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Laat weten wat u vindt van AEX
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Wat is uw sentiment met betrekking tot AEX?
of
De markt is momenteel gesloten. U kunt alleen stemmen tijdens de openingstijden van de markt.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Alle opmerkingen (4744)
Alex Klein
Alex Klein 2 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goud en zilver leggen het loodje… Wordt m niet meer..
wh de jonge
wh de jonge 11 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hallo Eric. antwoord op je vraag heb je denk ik al. helaas heb ik wat foutjes gemaakt wat het niet duidelijker maakt. Oeps foutjes in de koersen. Voor de toppen 689.24 (16-2) of 667.85 (25-1). De bodems 647.9 (26-2) 677.88 (13-5)
rob lunsingh
rob lunsingh 17.09.2021 21:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
9 uur terug gepost:  dayclose onder 796 oplopende steun is het startsein voor een bezoek aan een brede oplopende steunzone 780-750 globaal
wh de jonge
wh de jonge 17.09.2021 21:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
?? Hoezo Rob, dit is voor het eerst dan. Zo hoog heeft de aex nog nooit gestaan. Bovendien is de vraag of de huidige top in stand blijft. ff terug zou mij niet verbazen. Daarna kunnen we nog wel hoger.
wh de jonge
wh de jonge 17.09.2021 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bij elke serieuse bodem of top krijg je vaak een abc-abc soms alleen ab maar dan wel bijna tot de oude top. Voor een top is dit dan abc down en daarna een abc up. bv bij bodem 647.9 of 694.22. bij top 698.24 of 667.85
rob lunsingh
rob lunsingh 17.09.2021 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een terugtest van het uitbraaknivo rond 797 komt regelmatig voor
wh de jonge
wh de jonge 11 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
rob lunsingh Ik kan je ff niet volgen. Een uitbraak is in mijn beleving een doorbraak van een weerstand. Met een beetje goede wil kan ik 804.3 / 799.5 / 793.7 en 787.3 als weerstand beschouwen. Maar de 796-797 zie ik niet als weerstand, het WAS wel een koersdoel op 3-9 maar daarmee is denk ik dan ook alles wel gezegd denk ik.
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 17.09.2021 17:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dit is nog niks
wh de jonge
wh de jonge 17.09.2021 17:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nou fijn
wh de jonge
wh de jonge 17.09.2021 17:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgende wk weer richting 800 verwacht ik. Kijken of de top het houd. Goed weekend.
Erik van Netten
Erik van Netten 17.09.2021 17:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom denk je dat?
Koen Klees
Koen Klees 17.09.2021 17:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Fors deel geschreven puts gesloten vanmorgen. Just in time. Lijkt in de VS nu golf 3. Ga weer kijken naar step by step schrijven puts (geschreven calls laat ik verdampen). Na 3 komt 4 en 5 en weer abc up w.m.b. Fijn weekend. Het weer ziet er goed uit.
rob lunsingh
rob lunsingh 17.09.2021 17:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vlak voor het weekend wordt nu de veilige haven opgezocht
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vanuit een zonnig Calafell wens ik een ieder een prachtig weekend. Ejoy it. Tot maandag.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Neem een "servesa"" en proost Roger!
Erik van Netten
Erik van Netten 17.09.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zit hier aan een Ouzo op Kos, fijn weekend allemaal.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Erik van Netten  Poost Erik!! Kijk uit dat je niet stikt in die koffie boontjes!!!!
Hans van Vliet
Hans van Vliet 17.09.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben soms een weekje in Nederland ~=)
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor de ew's 800 getest vervolg down!
rob lunsingh
rob lunsingh 17.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
tapering zou door FED volgende week aangekondigd worden;zelfs een lichte vermindering kan voor enig gas terug zorgen; maar zolang geen rente verhoging is de LT bull run nog niet voorbij
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
rob lunsingh   das best mogelijkl Rob maar voorlopig zie ik hier zowel in de AEX als de  SP500, DJIA en de Nasdaq weer een 3 starten dus voorlopig even down.  en een lichte tapering gaat niet lukken het zou een grote moeten zijn maar na de maandag/dinsdag weten we precies waar we staan .
wh de jonge
wh de jonge 17.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein hallo zou qua ta goed uitkomen:))
wh de jonge
wh de jonge 17.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
rob lunsingh volledig mee eens. wat denk jij wat de top gaat worden?
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 16:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
We stuiteren nu al 3 weken tegen de AEX 800 aan, zonder één noemenswaardige correctie. Ik zou willen dat er een kwam, want het zou de weg vrijmaken voor een duidelijker opwaartse hervatting naar AEX 850-900. We zitten ongeveer 1% onder het laatste ATH. De opwaartse kracht is gigantisch.
Marnix NL
Marnix NL 17.09.2021 16:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je kan beter naast meneer vd Akker gaan zitten.
Marnix NL
Marnix NL 17.09.2021 12:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oke leuk, iedereen blij dat de 800+ is gehaald, maar vasthouden lukt niet. Dat er nog discussies ontstaan of dit een zeepbel is. Ja, geen twijfel mogelijk. Waar gaat het stranden? Aan de afgrond. Fijne dag.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 12:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
163187572254514.jpg
Twee belangrijk tlijnen, de opgaande trendlijn en een  horizontale weerstand  op 794/3
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 17.09.2021 12:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
radiografisch bijna onbestuurbare luchtbel.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 12:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wie de laatse grafiek heeft gezien met het oplopende trendkanaal  is het wachten op een breuk van dat trend kanaal ., een stand onder de 794  gaan de CB's  tientalen miljarden kosten de vraag luid dan: tot  hoever zijn zij bereid de farce in stand te houden ?
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zeepbel of niet.... dat is dus de vraag. Terug naar Jay Powell van de FED, hij ziet geen bubble en dat is logisch want zijn middelen om deze markt te steunen zijn o n b e p e r k t . Dat is de essentie. Zelfs met een economie die helemaal op slot zit zoals vorig jaar, dan nog laten zij de koersen stijgen. Omdat de politiek geen belang heeft bij het terugfluiten van de FED en andere CB's, is er geen enkele rem op het systeem. Het vereist een volksrevolutie om dat te stoppen. En ook het volk vindt het wel best met de stimulus cheques die ze gratis krijgen. Welkom in LaLaLand.
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 17.09.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
onbeperkt: dat is wat hij en jij denken
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De vraag Roger is niet terecht, we ZITTEN in een reuzachtige zeepbel die tot grote proporties is opgeblazen  de vraag moet zijn waarneer die uiteenspat, of laten zij hem langzaam leeglopen voor de komende jaren.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 12:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wel de nieuwe high staat op het bord  zoals vermeld in het begin van de week, en raakte de boven kant van het opgaande trend kanaal, vanmorgen, einde oefening UP? Of hebben de CB 's nog en verassing in hun hoge hoed?
rob lunsingh
rob lunsingh 17.09.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
speciaal voor Erik Netten: vandaag in de Volkskrant artikel van Peter de Waard, 'is een AEX van 800 maar een getal of is er iets grondig mis met het kapitaalverkeer?.......met vooral aandacht voor de laatste 10 regels, eindigend met de vraag 'of het knappen van de zeepbel'? p.dewaard@volkskrant.nl
Vorige antwoorden weergeven (4)
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Erik van Netten  Beste Erik, verdiep je eens in de TA van EW sinds de jaren 20 en dan bedoel ik ECHT let dan speciaal even op de verschillende niveau's die alle dezelfde  patronen laten zien zowel in de grafiek van een minuut of van de laatste 100 jaar  best een zaaie klus, maar dan spreek ik je over een aantal weken wel weer want zolang duurt dat minstens voordat het kwartje valt
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als het valt, want met een aantal  weken bedoel dan ook minmaal  12 uur per dag !
Erik van Netten
Erik van Netten 17.09.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein Als het spel verandert heb je niks meer aan de oude spelregels. Intepretatie op dit moment op basis van hoe het was volgens mij ook niet. En de hoeveelheid tijd die nodig is om “een kwartje” te laten vallen om de regels van een spel te begrijpen als het spel verandert is (hopelijk tijdelijk) al helemaal niet. Als jij maar niet blijft vasthouden aan iets waar je niets meer aan hebt omdat je er zoveel tijd in hebt gestopt. Zou zonde zijn.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Erik van Netten   En dat is nu net de reden dat je je eens moet verdiepen, EW zijn namelijk geen spelregels maar een natuurlijk reacties op/of van het menselijk gedrag in de financiele wereld al zo lang die bestaat, en in kaart gebracht d.m.v grafieken, en dan maakt het niet uit welke waarde die vertegenwoordigd, mocht het de moeite niet waard wezen voor jou "no hart feelings" Ik zou dat zelfs kunnen bewijzen door je twee grafieken te laten zien die verschillende waardes laten zien,  met verschillende time frames, maar ik denk dat dat verspilde moeite is,  en ga dan ook niet voor jou school meester spelen.
Erik van Netten
Erik van Netten 17.09.2021 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein Had een aardig bedoelde reactie geschreven. Die is door de moderators tegengehouden voor nadere beoordeling. Wellicht komt het nog door. Fijn weekend Albert.
rob lunsingh
rob lunsingh 17.09.2021 11:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dayclose onder 796 oplopende steun is het startsein voor een bezoek aan een brede oplopende steunzone 780-750 globaal
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 11:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Long positie geheel opgebouwd nu.
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 11:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oei.....laten staan of aanzienlijk verlies nemen en accepteren Roger?
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2021 11:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik pak nu eerst even de winst op de short +74%
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 11:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Winst op shorts is zeer verstandig Albert. Ik denk dat onze visies niet zoveel uit elkaar liggen. Ik koop long bij op dit moment.
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 11:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En ik begin met long posities op te bouwen AEX DEC 820 is een leuke
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 11:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De site plaats mn vorige post 3x ?? sorry.
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En ik sluit de shortposities. Mochten we onder de 800 komen, dan ga ik long.
roger deutz
roger deutz 17.09.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En ik sluit de shortposities. Mochten we onder de 800 komen, dan ga ik long.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail