Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Intel Corporation (INTC)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Resultaten Intel volgen

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
55,21 +0,74    +1,36%
19/10 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Voorbeurs
55,13
-0,08
-0,14%
11:03:57 - Real-time Data
Type:  Aandeel
Markt:  Verenigde Staten
ISIN:  US4581401001 
CUSIP:  458140100
  • Volume: 18.233.189
  • Bied/laat: 55,03 / 55,19
  • Dagbereik: 54,37 - 55,22
Intel 55,21 +0,74 +1,36%
TTM = Trailing Twaalf Maanden
MRQ = Meest Recente Kwartaal

INTC Resultatenrekening

Brutomarge TTM 55,59%
Operationele marge TTM 26%
Nettowinstmarge TTM 23,91%
Rendement op investering TTM 14,28%
 Totale omzet  Nettowinst
Einde periode: 26.06.2021 27.03.2021 26.12.2020 26.09.2020
Totale omzet 19631 19673 19978 18333
Brutowinst 11206 10854 11348 9741
Bedrijfsresultaat 5546 3694 5884 5059
Nettowinst 5061 3361 5857 4276

INTC Balans

Ratio snelle activa MRQ 1,63
Liquiditeitsratio MRQ 1,99
Langlopende schuld naar eigen vermogen MRQ 37,22%
Totaal vreemd vermogen naar eigen vermogen MRQ 41,56%
 Totale activa  Totale verplichtingen
Einde periode: 26.06.2021 27.03.2021 26.12.2020 26.09.2020
Totale activa 154597 150622 153091 145261
Totale verplichtingen 69390 70815 72053 70707
Totaal eigen vermogen 85207 79807 81038 74554

INTC Kasstroom

Kasstroom/Aandeel TTM 7,37
Inkomsten/Aandeel TTM 18,8
Operationele kasstroom  57,55%
 Liquide middelen  Mutatie netto geldmiddelen
Einde periode: 26.06.2021 27.03.2021 26.12.2020 26.09.2020
Tijdsduur: 6 Maanden 3 Maanden 12 Maanden 9 Maanden
Kasstroom Uit Operationele Activiteiten 14294 5548 35384 25494
Kasstroom uit Investeringsactiviteiten -9451 -2547 -20796 -15112
Kasstroom uit Financieringsactiviteiten -5962 -3674 -12917 -11220
Mutatie netto geldmiddelen -1119 -673 1671 -838
* In Miljoenen van USD (behalve voor items per aandeel)
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies INTC

Laat weten wat u vindt van Intel Corporation
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.09.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zie hier zal geduld beloond worden !!Wachten op verdere daling !!!!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.05.2021 10:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het kan stijgen maar er komt nog een daling naar 48. - 50. En dan koop ik bij want dan zal het fenomaal beginnen stijgen je wil niet weten waar de top zal zijn !!Kijk maar naar de concurenten Dus zeker aandelen bijhouden zelfs bij daling,of anders even short gaan 🤩Goede toekomst hier, + div. Is hier ook aantrekkelijk hoog !!!!
Erik Jelsma
Erik Jelsma 08.05.2021 10:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dankje peter voor super goeie uitleg ...
Martin Stelten
Martin Stelten 25.02.2021 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu weer stijgen intel
Nelly Hechtermans
Nelly Hechtermans 25.02.2021 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat ze weer gaan stijgen als hun nieuwe fabriek af is, het is maar een idee.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail