Breaking news
Sluiten
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Upgrade nu

ArcelorMittal S.A. (MT)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
21,04 -0,80    -3,64%
14:01:40 - Real-time Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Nederland
ISIN:  LU1598757687 
  • Volume: 1.435.315
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 21,03 - 21,96
ArcelorMittal 21,04 -0,80 -3,64%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies MT

Laat weten wat u vindt van ArcelorMittal S.A.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 30.06.2022 10:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Al onder de 23€ en zal nog %…… ongeveer 20 dalen dus ongeveer tot 16,50 €😎
Vorige antwoorden weergeven (1)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 30.06.2022 10:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bram Al tegen augustus ! Nederland zit in recessie en drukt mee op arcelor en natuurlijk andere oorzaken !Maar toch opletten zeker niet bijkopen, ik ga het zeker niet doen !!Even laten afkoelen ?😎
Bram Al
Bram Al 30.06.2022 10:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bank of America zegt dat die naar 26 euro gaat
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 30.06.2022 10:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bram Al
Bram Al 42 minuten geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kepler zeg 40 euro
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 7 minuten geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bram Al weet jij wat recessie is ?Dan geloof je die cijfers niet ! Misschien jij wel ! Kijk , wacht en beleef het met geduld !!!😎
Bram Al
Bram Al 22.06.2022 17:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
17:20 slechts 7,2 miljoen stuks verkocht voor deze lage prijzen
Bram Al
Bram Al 22.06.2022 17:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nog eens 2,8 miljoen in de laatste 10 minuten
Peter Seesink
Peter Seesink 22.06.2022 17:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
K/W=1,47. Dat heb ik nooit eerder gezien. Wie weet waarom dit aandeel zo uitzonderlijk laag staat?
Paul Boonstra
Paul Boonstra 16.06.2022 17:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik waag de gok. Nu 25,15. Misschien is dit wel de bodem.
Bram Al
Bram Al 16.06.2022 17:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ongelofelijk zoveel winst dat ze gemaakt hebben maar de koers wederom onder de 25 gekomen kon het ook niet laten weer een portie te hebben ingeslagen
Paul Boonstra
Paul Boonstra 16.06.2022 17:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jammer dat de Ruwe olieprijs vanaf 12 uur begon te zakken. Ach nou ja. Just Eat takeaway maakt weer een hoop goed.Slot .24,73.
geert de schutter
geert de schutter 16.06.2022 17:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
koersdoel rond de 45€ zou tegen volgend jaar moeten bereikt zijn denk ik,hoop ik
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 19.05.2022 13:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zie wat ik schreef op 6 mei , komt dichtbij !!!😎
Paul Boonstra
Paul Boonstra 18.05.2022 17:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ArcelorMittal heeft 60 miljoen eigen al ingekochte aandelen ingetrokken. Hierdoor houdt ArcelorMittal zijn portefeuille met eigen aandelen "op een passend niveau. Nu 27,80. Verwachten ze dan dat de koers nog lager gaat om vervolgens in te kopen? Rond 25 ofzo?
geert de schutter
geert de schutter 11.05.2022 18:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
binnenkort veel staal nodig voor wapenindustrie
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.05.2022 14:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goed op weg naar 23 €😎
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 21.02.2022 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eric je hebt gelijk ! Gaat binnenkort stijgen ? Maar het gaat nog dalen 23€ ongeveer of zelfs naar 21€ !! Ik verwacht uw stijging eind maart ,, hopelijk sneller !!😎
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 16.02.2022 11:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Deze gaat binnenkort stijgen. Analyses laten mooie groene lijn zien. Het jojot nog even maar ik verwacht een mooie koersstijging dit jaar.
Mt Vos
Mt Vos 15.02.2022 12:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en zo blijven we heen en weer jojo-en. wel een leuk handelsaandeel
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Onze Apps
DownloadApp store
Investing.com