Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Anheuser Busch Inbev SA NV (ABI)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
52,59 +0,46    +0,88%
27/05 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  BE0974293251 
S/N:  A2ASUV
  • Volume: 168
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 52,48 - 52,69
Anheuser Busch Inbev 52,59 +0,46 +0,88%
Anheuser Busch Inbev winst en omzet hoger dan voorspeld
Anheuser Busch Inbev winst en omzet hoger dan voorspeld Door Investing.com - 05.05.2022

Investing.com - Anheuser Busch Inbev rapporteerde op donderdag voor het eerste kwartaal een winst die hoger is dan verwacht en een omzet die hoger is dan de voorspellingen. Het bedrijf meldt een...

Anheuser Busch Inbev winst en omzet hoger dan voorspeld
Anheuser Busch Inbev winst en omzet hoger dan voorspeld Door Investing.com - 24.02.2022

Investing.com - Anheuser Busch Inbev rapporteerde op donderdag voor het vierde kwartaal een winst die hoger is dan verwacht en een omzet die hoger is dan de voorspellingen. Het bedrijf meldt een...

Anheuser Busch Inbev winst en omzet hoger dan voorspeld
Anheuser Busch Inbev winst en omzet hoger dan voorspeld Door Investing.com - 29.07.2021 2

Investing.com - Anheuser Busch Inbev rapporteerde op donderdag voor het tweede kwartaal een winst die hoger is dan verwacht en een omzet die hoger is dan de voorspellingen. Het bedrijf meldt een...

Beursupdate: positieve start december in Brussel
Beursupdate: positieve start december in Brussel Door ABM Financial News - 02.12.2019 2

(ABM FN) De Brusselse beurs is de maand december vooralsnog positief gestart. Maandag rond de klok van half twaalf noteerde de Bel20 0,6 procent hoger op 3.931,16 punten. De markt werd vanochtend...

Beursupdate: Brussel hoger van start gegaan
Beursupdate: Brussel hoger van start gegaan Door ABM Financial News - 02.12.2019 1

(ABM FN) De Brusselse beurs is maandag, zoals verwacht, hoger van start gegaan. Kort na de beursbel noteerde de Bel20 0,4 procent hoger op 3.930,74 punten. AB InBev (BR:ABI) nam de leiding onder de...

Europese beurzen openen lager
Europese beurzen openen lager Door ABM Financial News - 29.11.2019

(ABM FN-Dow Jones) De Europese beurzen koersen vrijdag af op een rode opening. IG Markets voorziet een openingsverlies van 38 punten voor de Duitse DAX, een min van 8 punten voor de Franse CAC 40 en...

Europese beurzen sluiten in het rood
Europese beurzen sluiten in het rood Door ABM Financial News - 28.11.2019

(ABM FN-Dow Jones) De aandelenmarkten in Europa zijn donderdag licht lager gesloten. De Stoxx Europe 600 index verloor 0,1 procent op een slot van 409,25 punten. De Duitse DAX eindigde 0,3 procent...

Brussel sluit stabiel
Brussel sluit stabiel Door ABM Financial News - 28.11.2019

(ABM FN) De Brusselse beurs bleef donderdag het merendeel van de dag in het rood door nieuwe handelszorgen en lage handelsvolumes die veroorzaakt werden door Thanksgiving Day, al kon de index...

Europese beurzen lager rond middaguur
Europese beurzen lager rond middaguur Door ABM Financial News - 28.11.2019

(ABM FN-Dow Jones) De Europese beurzen noteerden donderdag lager op een dag dat Wall Street gesloten blijft in verband met de viering van Thanksgiving Day en de demonstranten in Hongkong een...

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies ABI

Laat weten wat u vindt van Anheuser Busch Inbev SA
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Didier Missotten
Didier Missotten 08.12.2021 17:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koersdoel richting nieuwjaar?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.12.2021 17:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
48,50€
Tony De Witte
tonydw 29.10.2021 9:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Deutsche Bank heeft vrijdag het koersdoel voor AB InBev verhoogd van 60,00 naar 64,00 euro met een onveranderde koopaanbeveling.Analist Mitch Collett ziet overal "groene signalen", nadat de resultaten van AB InBev in het derde kwartaal op vrijwel alle fronten meevielen. Zo stegen de volumes autonoom met 3,4 procent, terwijl analisten gemiddeld op een heel kleine krimp hadden gerekend.Ook de omzet en de EBITDA vielen hoger uit dan verwacht.Alleen in Noord-Amerika kwamen de volumes niet hoger uit dan voorzien, merkte Collett op. Maar die tegenvaller was slechts heel klein, benadrukte de analist.De onderliggende winst per aandeel viel 4 procent hoger uit dan analisten hadden voorzien.AB InBev rekent voor 2021 op een autonome EBITDA-stijging van 10 tot 12 procent, waar de brouwer eerder mikte op 8 tot 12 procent. De analistenconsensus gaat vooralsnog uit van 9,8 procent.
Tony De Witte
tonydw 29.10.2021 9:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koers nu 52,72 €
Enzo Vandewalle
Enzo Vandewalle 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waar gaat dit nazr toe? 45?
Vorige antwoorden weergeven (1)
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja en nog lager wat heb ik gezegd.Maar dan koop ik me wel een pakketje.
Jan Daelemans
Jan Daelemans 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En lager
vsw Jim
vsw Jim 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rudy Verguts
Rudy Verguts 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
80 binnen een jaar
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 05.10.2021 11:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja goed nieuws dus bijkopen die handel.Op weg naar 67 zeker.
christophe portelette
christophe portelette 01.10.2021 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd dave, ik sprak hieronder als ze de 52 breken naar 55, vermits ze ze deze niet genroken hebben heb ik er een aantal buitengegooid om lager terug in te kopen
Matthias Vlaemynck
Matthias Vlaemynck 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zit er eigenlijk nog hoop op dit aandeel? Ik krijg er stilaan genoeg van. Lange termijn visie, iemand?
Luc De Byser
Luc De Byser 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Begin te kijken om ze buiten te gooien….
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 29.09.2021 17:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag een bloedrode dag je zal wel zien.Die 45 euro komt eraan geloof me.Maar als het bloed door de straten vloeit dan weet je wat je moet doen.Maar wacht tot het bloeden is gestopt.
christophe portelette
christophe portelette 23.09.2021 9:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eindelijk die 50 terug doorbroken, Hopelijk gaan we ineens door die van 52 ook. Dan gaan we even aanmodderen tussen de 56 en de 52 voor een tijdje denk ik. Hopende bij de volgende resultaten meer duidelijkheid over hun marges.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 14.09.2021 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
45 euro komt alsmaar dichter.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 14.09.2021 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kansen nemen toe inderdaad, ik heb nog geen order ingelegd, maar de vingers zitten aan de knoppen :-)
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er kan vertraging opzitten maar gaat zeer kort terug naar 60 zeker weten !!!😎😎😎😎
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ooit krijg je zeker gelijk, maar ik blij ftoch gewoon even aan de zijlijn, totdat de rook is opgetrokken, technisch ligt het aandeel er slecht bij, uitbraak naar beneden uit driehoeksformatie. IN de maandgrafiek pas echt steun rond EUR 40,-
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo denk ik er ook over,denk wel als hij rond de 45 komt ik koop voor de lange termijn en bijkoop als nog lager gaat.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 06.09.2021 16:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal ergens tussenin zijn, ik schat een bodem op 42,50
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgende week omwille van interne progressie zou de koers volgende week terug stijgen ? Misschien morgen al , terug naar 60 … 61 komende week zou in de lift zitten, dus twijfelaars wacht niet 47 van van davy, zou wel eens te laat kunnen zijn om in te stappen 🤩
Vorige antwoorden weergeven (3)
Hermanus Driver
Hermanus Driver 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maarten Bouwman Davy gaat nog gelijk krijgen
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hermanus Driver ???👀 reken er niet op , 🚀🚀
Hermanus Driver
Hermanus Driver 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sprak gisteren nog met een CEO van een brouwerij en grondstoffeninflatie gaat wel degelijk een rol spelen als de grondstoffencontracten vernieuwd gaan worden, deze gaan wel degelijk de resultaten drukken
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als mijn berekeningen kloppen reken er maar wel op.Mijn volume profiler is de beste indicator die ik ooit heb gebruikt en werkt voor alles.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 26.08.2021 14:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb zelfs mijn kooporder nog verlaagd naar 45 euro.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 25.08.2021 20:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wacht ook op dat moment, maar leg nog geen order in, 🤞
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of