Breaking news
Investing Pro 0
Cyber Monday-SALE verlengd: tot 60% KORTING op InvestingPro+ VAN AANBIEDING PROFITEREN
Sluiten

Silver Futures - Jan 2023 (SIc2)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
22,410 +0,761    +3,52%
01:09:34 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 21,649
  • Open: 22,310
  • Dagbereik: 22,300 - 22,460
Zilver 22,410 +0,761 +3,52%

Futures zilver Technische Analyses

 
Deze pagina bevat een korte samengevatte aanbeveling voor Zilver: ofwel Sterke kopen, Kopen, Sterke Verkopen, Verkopen of Neutrale signalen. Het biedt ook een gedetailleerde technische analyse op basis van de aankoop/verkoop signalen van voortschrijdende gemiddelden (simpele en exponentiële voor een breed scala aan periodes) en Kopen, Verkopen, Overgekocht, Oververkocht of Neutrale signalen van gemeenschappelijke indicatoren grafieken (waaronder RSI, MACD en CCI ). Daarnaast bevat de pagina draaipunt niveaus voor Standard, Fibonacci en de Camarilla en anderen. Alle technische studies zijn beschikbaar in verschillende tijdspaden.
Samenvatting:Zeker kopen
Moving Averages:Zeker kopenKoop (12)Verkoop (0)
Tech. Indicatoren:Zeker kopenKoop (7)Verkoop (0)

Pivot Points01.12.2022 00:15 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 22,176 22,238 22,336 22,398 22,496 22,558 22,656
Fibonacci 22,238 22,299 22,337 22,398 22,459 22,497 22,558
Camarilla 22,391 22,406 22,420 22,398 22,450 22,464 22,479
Woodie's 22,194 22,247 22,354 22,407 22,514 22,567 22,674
DeMark's - - 22,368 22,414 22,528 - -

Tech. indicatoren01.12.2022 00:15 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 82,361 Overgekocht
STOCH(9,6) 79,118 Koop
STOCHRSI(14) 100,000 Overgekocht
MACD(12,26) 0,268 Koop
ADX(14) 51,055 Koop
Williams %R -1,069 Overgekocht
CCI(14) 156,8759 Koop
ATR(14) 0,1593 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,4586 Koop
Ultimate Oscillator 81,134 Overgekocht
ROC 4,322 Koop
Bull/Bear Power(13) 0,8640 Koop

Koop: 7

Verkoop: 0

Neutraal: 0


Samenvatting:Zeker kopen

Moving Averages01.12.2022 00:15 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 22,319
Koop
22,283
Koop
MA10 22,047
Koop
22,102
Koop
MA20 21,768
Koop
21,880
Koop
MA50 21,448
Koop
21,606
Koop
MA100 21,420
Koop
21,445
Koop
MA200 21,276
Koop
21,386
Koop

Koop: 12

Verkoop: 0


Samenvatting:Zeker kopen

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Silver Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ali Syed
Ali Syed 3 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wts Ap +4 4 7 5 4 8 7 3 0 7 4 4. 🔘Hi to all my friends, do you want to make successful trades? I can provide technically analysed levels and signals perfect entry points to allow you to take profit with a safe stop loss.
holen famin
holen famin 8 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben begonnen met beleggen met ᴏʟᴀʏᴀɴ ᴍᴀᴅɪɴᴀ investeringsplatform via een familielid, heb hier verschillende geldopnames op kunnen doen, wat alleen kan worden gedaan met een betrouwbare handelaar. ik ben blij dat ik een van hen ben, en jij kunt dat ook zijn.schrijf haar rechtstreeks op ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ👉🅞︎🅛︎🅐︎🅨︎🅐︎🅝︎_🅜︎🅐︎🅓︎🅘︎🅝︎🅐︎🅕︎🅧︎_🅣︎🅡︎🅐︎🅓︎🅔︎🅡︎.
Leo Mariën
Leo Mariën 24.11.2022 0:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Komt er een eindejaarsrally? De wereld staat op de rand van een groot tekort aan zilver dit jaar. Dit schrijft the silver institute in een nieuw rapport. Een in de VS gevestigd bureau dat toezicht houdt op zilver. in zijn laatst gepubliceerde rapport zal de wereldwijde vraag naar zilver van industriële consumenten, fabrikanten van sieraden en huishoudelijke artikelen en particuliere beleggers naar verwachting met 16% stijgen ten opzichte van vorig jaar tot een nieuw record van 1,21 miljard ounce tegen het einde van 2022. Als gevolg hiervan wordt de zilvermarkt geconfronteerd met een meerjarig tekort van 194 miljoen ounces van het metaal, vier keer het niveau van 2021 (48 miljoen ounces). De zilvervoorraden in opslag in Londen en New York, die worden bijgehouden door COMEX en de London Bullion Market Association (LBMA), waren dit jaar al met ongeveer 370 miljoen ounces, of 25%, gedaald, aldus het rapport. Het bureau merkt op dat één van de belangrijkste oorzaken van de stijging van de vraag naar zilver de toename van het verbruik door autofabrikanten is, die toeneemt naarmate er meer elektronica in voertuigen wordt gebruikt. De brede acceptatie van 5G-technologieën en de wereldwijde drang naar groene energie hebben ook invloed op de vraag. Producenten van zonnepanelen hamsteren bijvoorbeeld steeds vaker het metaal. Tenslotte is de vraag naar zilver in India dit jaar bijna verdubbeld doordat consumenten profiteerden van lage prijzen om voorraden aan te vullen die in 2020 en 2021 waren afgenomen. Al bij al goed nieuws naast een mogelijke recessie en nieuwe rentestijgingen.
Gino van Hal
Gino van Hal 24.11.2022 0:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ga volledig mee in uw verhaal maar heb één bedenking. De meeste grote industriële spelers kopen meestal hun zilver direct bij de mijnen met vooraf afgesproken prijzen. Het zal dus nog wel even duren voor de prijszetting zich ook vertaalt in een hogere spotprijs voor zilver maar dat die er ook zal komen staat buiten kijf.Wat wel voor een duwtje in de rug zal zorgen is het vertragen van de renteverhogingen en een vermoedelijke pause in 2023.
Leo Mariën
Leo Mariën 24.11.2022 0:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mee eens Gino maar het geeft wel aan dat bij een verbeterende wereld economie, steeds grotere zilver tekorten zullen ontstaan. En dat in zo een kleine markt als zilver! Daarom vind ik het zo interessant om long te gaan en me niet teveel aan te trekken van de dagdagelijkse situaties. Trouwens de leden van the silver institute zijn net de grotere zilvermijnen. Ik ken deze site ook nog maar net, is geen verkoopssite maar geeft duidelijk de positie van zilver wereldwijd aan.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.11.2022 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik hou er rekening mee dat deze dagen van stijging ook een onderdeel kan zijn van een correctieve ‘upswing’ Iets blijft me zeggen dat er nog steeds een ferme daling in het verschiet ligt. Ik hoop dat ik het mis heb.
Aart Petersen
Aart Petersen 16.11.2022 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Uit nieuwsgierigheid:Waar baseer je dat op?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.11.2022 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aart Petersen Op de constatering dat er zich bij elke stijging het laatste jaar geen momentum ontwikkeld. Zolang de grote partijen niet aanhaken en de vraag aanzwengeld waardoor de massa ontwaakt, zal er geen bullrun ontstaan. Het is alsof de grote. Partijen wachten op de final drawback om daarna vol in te stappen. Op de grafieken is dit mooi te zien aan het langdurige zijwaartse patroon. Ik verwacht goud nog naar ca. 1500 en zilver naar 16,5 Maar liever heb ik het mis en vieren we binnekort een feestje.
Marc Kuys
Marc Kuys 16.11.2022 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je gaat zeker gelijk krijgen.Alles gaat ineenvallen.Nog 4 a 5 maand geduld
Aart Petersen
Aart Petersen 14.11.2022 18:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heeft iemand wellicht een idee waarom de zilvermijnen al een maand lang niet doen wat ze “vroeger” wel deden als de zilverprijs zo srijgt?
Vorige antwoorden weergeven (4)
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 14.11.2022 18:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja gino maar dan moet je op dat niveau gekocht hebben ...En dennis dat moment komt weer maar het kan nog enkele maanden of jaren duren ...maar dan verkoop ik
Gino van Hal
Gino van Hal 14.11.2022 18:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als iemand komt vertellen dat de zilverprijs 30 % gestegen is en de mijnen achterblijven dan weerleg ik dat door de cijfers te geven van de mijnen over dezelfde periode dat de zilverprijs gestegen is. Het gaat niet over de winst dat iemand behaalt heeft. Het is louter een vergelijking van fysieke prijs tov de koersen van de zilvermijnen.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.11.2022 18:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aart verw8 een explosieve stijging als reactie op de langdurige daling van de pm’s mijnkoersen. Dat is niet realistisch. Maar ook 1 van de mijnen waar ik in zit heeft al een koersstijging van ca. 35% gehad bij een paar dollar zilverspot stijging. Welliswaar heb ik in die mijn veel winst moeten inleveren de laatste paar jaar maar ik ben nooit in het rood gekomen.
Gino van Hal
Gino van Hal 14.11.2022 18:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eens de zilverprijs echt gaat stijgen, ik bedoel >30usd dan dan zullen de mijnkoersen niet achterblijven. Geduld is een mooie deugd ;)
Aart Petersen
Aart Petersen 14.11.2022 18:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dank allen voor de reacties!Ben redelijk nieuw in dit gebeuren en moet nog veel leren. Daarom stel ik vragen hoe het werkt of van het "waarom" van stijgingen en dalingen. En zachtjes aan bouw je ervaring op (door "schade en schande") en kennis door veel te lezen, oa ook op dit forum. Hoewel kennis een groot woord is, wat gisteren kennis was heeft vandaag alweer afgedaan, althans zo lijkt het.
Marc Ramge
Marc Ramge 11.11.2022 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het lijkt wel dat iedereen die in digitale muntjes heeft ze snel verkoopt en over stapt op de eeuwen oude veilige havens van zilver en goud. Heel verstandig.
Gino van Hal
Gino van Hal 11.11.2022 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zeker met het 3de stimuleringsprogramma van Bernanke dat op komst is :)Nieuws van 10 jaar geleden posten, daar heeft niemand iets aan.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 11.11.2022 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beste Marc, Hoewel je logica op zich best plausibel zou kunnen zijn zou ik er nog eens goed over nadenken als ik jou was. Correlatie of samenvallende gebeurtenissen hoeven niet op causaliteit te duiden. “Post hoc ergo propter hoc” lijkt me
Rutger van Bruggen
Rutger van Bruggen 11.11.2022 8:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoindrama lijkt goed te zijn voor de zilverprijs
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 11.11.2022 8:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Leg eens uit,,, waarom heeft dat volgens jou met elkaar te maken?
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 11.11.2022 8:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
misschien vluchten naar een veilige haven ipv een woelige oceaan ?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 11.11.2022 8:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De zilverprijs was al een maand VOOR het zogenaamde bitcoindrama aan het stijgen en na het ‘drama’ is de stijging niet sneller gegaan. Waar blijf nu je logica dan?
Dieartway Vantveld
Dieartway Vantveld 11.11.2022 8:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
in de financiele markten zit geen logica!!!
Gino van Hal
Gino van Hal 11.11.2022 8:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het kan ook zijn dat jij de logica niet ziet of niet snapt.
Marc Ramge
Marc Ramge 08.11.2022 17:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De zilverprijs is sinds de eerste ronde van quantitatieve verruiming door de Federal Reserve (december 2008 t/m maart 2010) met 53% in prijs gestegen, twee keer zoveel als goud. Gedurende de tweede stimuleringsronde (november 2010 t/m juni 2011) steeg de zilverprijs zelfs drie keer zo hard als de goudprijs. Met een derde ronde van stimulering, die op 13 september door Bernanke werd aangekondigd, zal de prijs van zilver opnieuw harder stijgen dan die van goud, zo verwacht Morgan Stanley. Met dit nieuwe stimuleringsprogramma haalt de Federal Reserve maandelijks voor maximaal $40 miljard aan hypotheekleningen uit de markt, in ruil voor 'vers' geld.
Gino van Hal
Gino van Hal 08.11.2022 17:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Derde ronde van stimulering door Bernanke. In welk jaar zit gij ?
Aart Petersen
Aart Petersen 04.11.2022 20:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De vraag naar zilver in China begint enorm toe te nemen. Kan een van de triggers zijn voor deze rally.De mijnen reageren, maar niet echt uitbundig ofzo…
Gino van Hal
Gino van Hal 04.11.2022 20:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het covid einde in China brengt de vraag naar alle grondstoffen (inclusief energie) naar een hoger peil. Daar bij komen nog de indicaties dat de effecten van de renteverhogingen pas later zichtbaar zijn en hierdoor neemt de kans op een vertraging van de renteverhoging in december toeneemt.Ook de lage fysieke zilvervoorraad zal ook wel zijn rol spelen. Ben zeer benieuwd naar volgende week.Een terugval van de zilverprijs met enkele procenten zit er wel in vrees ik.
Danny Vernelen
Danny Vernelen 02.11.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
we zitten in vrije val, normaal noem ik dat niet meer
Vorige antwoorden weergeven (2)
Gino van Hal
Gino van Hal 02.11.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat snap ik heel goed, ik zit in hetzelfde kamp. Maar stilaan komen we dichter bij het punt dat de prijs definitief zal uitbreken. Ik voorspel een mooie lente ;)
Danny Vernelen
Danny Vernelen 02.11.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoop dat je gelijk krijgt
Arend Wolven
Arend Wolven 02.11.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal Een voorspeller hoort op de kermis thuis... laat u vooral geen deelgenoot maken van de Z-groep bij een X-Y-Z_beweging (trendkanaal)...😌
Linda Bakker
Linda Bakker 02.11.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de Beursman naar de kermis sturen!
Leo Mariën
Leo Mariën 02.11.2022 20:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
We zitten zo goed als in een (zware) recessie en in een opgaande rentecurve. De correcties voor zilver hebben daar momenteel een verband mee maar vrije val? Dat is wel helemaal iets anders!
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail