Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Silver Futures - Sep 2022 (SIc2)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
20,698 +0,349    +1,72%
12/08 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 20,349
  • Open: 20,260
  • Dagbereik: 20,190 - 20,850
Zilver 20,698 +0,349 +1,72%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Mogelijk gemaakt door TradingView
Legenda
N
Nieuws
E
Economische Kalender
D
Dividenden
S
Aandelensplitsing
P
Candlestickpatroon

Om de gebeurtenismarkeringen te verbergen/tonen, kunt u op een willekeurige plek in de grafiek op de rechtermuisknop klikken en "Hide Marks On Bars" selecteren.

Kijk hoe het werkt »

Markeringen op staven verbergen
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Silver Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ana Mosa
Ana Mosa 11 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Success is not by accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice, and most of all, love of what your doing or learning to do. I didn't believe Guinevere Van can be this real until I invested $1500 and got back my profits in one week $27, 000.i recommend you to her Face'book platform 👉Guinevere Van.
Michelle Vincent
Michelle Vincent 12 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
I'm proud to say am among the people benefiting from trading, I just got another $8,500 from an investment of $720. I recommended her, she is on Face'book Trading with Harriet J Hodson 👍+1 (214) 898-4365 her What"sApp num
Michelle Vincent
Michelle Vincent 13 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin has beaten every other tradable assets so far and Mr's Harriet J Hodson has been a major help to me in understanding the market better and making the best choice in trading. Reach her on Face📄book 👉 Harriet j Hodson +1 (214) 898-4365 her What"sApp
Roos De
Roos De 09.08.2022 8:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Morgen inflatiecijfers uit Amerika.. hogere volatiliteit USD/ Eur verwacht, dus ook goud en zilver..
Peter De vries
Peter De vries 09.08.2022 8:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
we zullen zien biden zal nu het probleem van de hoge inflatie oplossen door de belastingen te verhogen.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 09.08.2022 8:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter De vries Dus??Afgezien van de twijfelachtige, ongefundeerde bewering is het niet eens relevant of zelfs een reactie op de post van Roos De.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 05.08.2022 21:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen dennis ...Vroeg of laat stijgen goud en zilvermijnen toch ...
Michel Hendriks
Michel Hendriks 05.08.2022 21:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vroeg of laat idd. Dennis is ook heel slim. Zeker met opmerkingen die nergens op slaan!
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 05.08.2022 21:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Michel Hendriks Wbt 1e Dankje!!Wbt 2e Ik ben tenminste duidelijk Jij roeptoetert maar wat. Daar kan niemand wat mee. Ciao ciao
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 05.08.2022 21:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tol’d ya!
Roos De
Roos De 05.08.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Benieuwd wat de koers gaat doen met een negatief banenrapport vanmiddag?
Vorige antwoorden weergeven (2)
Michel Hendriks
Michel Hendriks 05.08.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Klopt niets van!
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 05.08.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Michel Hendriks Waar klopt niets van??Je kapsel? Je huwelijk?De weersvoorspelling?Wees ff duidelijk kerel.
Roos De
Roos De 05.08.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Leo Mariën wanneer goed nieuws eigenlijk slecht nieuws is.. het is de vraag of grondstoffen Goud of zilver uiteindelijk inflatie proef zijn? USD/ Eu dollar verschil loopt steeds verder op, het wezenlijke verschil is dat Europa meer in een energie crisis komt..en Amerika meer problemen met luxe/ schulden crisis heeft, ik denk uiteindelijk dat Amerika een sterker beleid heeft dan Europa om de inflatie aan te pakken, dat gaat de toekomst uitwijzen uiteindelijk.
Leo Mariën
Leo Mariën 05.08.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Helemaal mee eens maar vergeet niet dat een sterke $ is erg negatief is voor een export gerichte VS. Vergeet ook niet dat inflatie slecht is voor de burger maar niet voor de staat. Eigenlijk is het een verkapte belasting die structureel in het leven is geblazen door massaal geld bij te drukken. Nu komen daar ook nog eens de hoge energieprijzen bovenop. Goud en zilver hebben daar enkel indirect last van en waarom zou goud en zilver nu plots anders zijn dan de laatste 1000 jaar? De VS mag trachten de politie in de wereld te spelen, ze zijn te ver gegaan met schulden. De schuld gevisualiseerd kan je opzoeken, us debt of $30 trillion visualized in stacks of physical cash. Leuk om eens even naar te kijken maar geef me dan maar goud of zilver hoor.
Roos De
Roos De 05.08.2022 11:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Leo Mariën benieuwd of de dollar een veilige haven blijft? We hebben gezien dat de Bitcoin uiteindelijk meer als gehalveerd is, wat je merkt dat vooral tech aandelen in de Nasdaq erg rente gevoelig zijn. De geldpers heeft voldoende geld bijgedrukt, het is een kwestie van tijd net zoals in 2008 de crisis begon in Amerika met slechte hypotheken, komt de boemerang straks harder terug dat schuldenplafond hogen ze elk jaar weer op. goud en zilver is en blijft een veilige haven.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 30.07.2022 10:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maak je niet zo druk om die spam. Het zijn spambots daar doe je niets tegen. Ik heb juist wel waardering voor de afdeling die deze berichten best snel verwijderd elke dag. Das erg veel werk voor ze. Het alternatief zou zijn dat elk bericht eerst beoordeeld moet worden voor publicatie, en dat is ondoenlijk gezien het aantal mogelijke chat onderwerpen.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 30.07.2022 10:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dan had ik toch liever onze Marc
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 30.07.2022 10:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik niet,,, spam wordt tenminste nog verwijderd omdat men inziet dat het onzin is.
Gino van Hal
Gino van Hal 30.07.2022 10:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja, die kon mij ook dikwijls de muren laten oplopen maar hij had nooit slechte bedoelingen. Zijn laatste posts waren ook ok. Het wordt nog onze maat ;)
Danny Vernelen
Danny Vernelen 30.07.2022 9:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de fun is eraf, we worden overspoeld van span berichten, niemand geloofd nog in die leugenachtige reclame
Erikvankleef Kleef
Erikvankleef Kleef 29.07.2022 17:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mooie rally weer boven 20
Leo Mariën
Leo Mariën 28.07.2022 15:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De goud- en vooral de zilverprijs laten een fors herstel zien. Het BBP van de VS in het tweede kwartaal is negatief (niet verwacht), wat betekent dat de recessie in de VS wel eens gestart zou kunnen zijn. Einde van de agressieve renteverhogingen (?) of het zal pijn gaan doen!! Biden vertelde deze week nog dat er geen recessie zou komen in de VS maar... dan moet de rente opnieuw verlaagd worden? Sterke inflatie, een zwakkere dollar en betere metaalprijzen. Bodemvisers die nog wachten zouden er wel eens aan kunnen zijn voor de moeite. Ik ben eens benieuwd hoe sterk de mijnaandelen gaan reageren.
Gino van Hal
Gino van Hal 28.07.2022 15:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er is nog veel verkoopdruk bij de mijnen bij de minste heropflakkering. Ik zou er niet van verschieten dat sommige zilvermijnen met rode cijfers eindigen vandaag.Maar op de lange termijn is de ommekeer wsl ingezet.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of