Breaking news
Investing Pro 0
💎 Vind verborgen ondergewaardeerde aandelen op elke markt. Aan de Slag
Sluiten

EURO STOXX Mid EUR Price (MCXE)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
476,80 +6,01    +1,28%
30/03 - Vertraagde Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Index
# Componenten:  80
  • Volume: -
  • Open: 470,77
  • Dagbereik: 470,77 - 477,46
EURO STOXX Mid EUR Price 476,80 +6,01 +1,28%

EURO STOXX Mid EUR Price Technische Analyses

 
Ontvang een korte samenvatting - sterke Koop, Koop, sterke Verkopen, Verkopen of Neutrale signalen voor de EURO STOXX Mid EUR Price index. Verkrijg toegang tot een gedetailleerde technische analyse door middel van voortschrijdende gemiddelden kopen/verkopen signalen (voor eenvoudige en exponentiële 5,10,20,50,100 en 200 periodes) en gemeenschappelijke grafieken indicatoren (RSI, Stochastics, StochRSI, MACD, ADX, CCI, ROC, Williams %R, Ultimate en meer) Kopen, Verkopen, Overbought, Oversold of Neutral signalen. Tevens - pivot points levels voor Standard, Fibonacci, Camarilla, Woodie en Demark's worden geleverd. Alle technische studies zijn beschikbaar in verschillende tijdspaden.
Samenvatting:Zeker kopen
Moving Averages:Zeker kopenKoop (10)Verkoop (2)
Tech. Indicatoren:Zeker kopenKoop (6)Verkoop (3)

Pivot Points31.03.2023 09:11 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 460,34 462,67 466,73 469,06 473,12 475,45 479,51
Fibonacci 462,67 465,11 466,62 469,06 471,50 473,01 475,45
Camarilla 469,03 469,62 470,20 469,06 471,38 471,96 472,55
Woodie's 461,20 463,10 467,59 469,49 473,98 475,88 480,37
DeMark's - - 467,89 469,64 474,28 - -

Tech. indicatoren31.03.2023 09:11 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 50,372 Neutraal
STOCH(9,6) 61,881 Koop
STOCHRSI(14) 100,000 Overgekocht
MACD(12,26) -4,950 Verkoop
ADX(14) 42,584 Verkoop
Williams %R -25,363 Koop
CCI(14) 91,2595 Koop
ATR(14) 10,8121 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 3,7978 Koop
Ultimate Oscillator 52,349 Koop
ROC -2,042 Verkoop
Bull/Bear Power(13) 5,3200 Koop

Koop: 6

Verkoop: 3

Neutraal: 1


Samenvatting:Zeker kopen

Moving Averages31.03.2023 09:11 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 467,04
Koop
470,43
Koop
MA10 466,90
Koop
470,89
Koop
MA20 476,08
Koop
474,28
Koop
MA50 485,56
Verkoop
477,78
Verkoop
MA100 473,03
Koop
471,68
Koop
MA200 453,23
Koop
469,87
Koop

Koop: 10

Verkoop: 2


Samenvatting:Zeker kopen

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot EURO STOXX Mid EUR Price?
of
Stem om de resultaten van de gemeenschap te zien!
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies EURO STOXX Mid EUR Price

Laat weten wat u vindt van EURO STOXX Mid EUR Price
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Louis Schenk
Louis Schenk 14.05.2018 9:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoe kan ik dit discussiegedoe voorgoed uit mijn beeld verwijderen ???
Frans van Knegsel
Frans van Knegsel 09.05.2018 13:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
U kunt de discussie sluiten met het pijltje (V) hier rechtsboven.
Louis Schenk
Louis Schenk 09.05.2018 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verwijder deze onzin
Louis Schenk
Louis Schenk 09.05.2018 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Val mij niet lastig met deze rotzooi !!!!!!!!!
Louis Schenk
Louis Schenk 09.05.2018 9:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoekan ik dit verwijderen ??????
Louis Schenk
Louis Schenk 09.05.2018 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoe kan ik discussies sluiten. Is ongewenst en storend
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail