Breaking news
Investing Pro 0
Cyber Monday-SALE verlengd: tot 60% KORTING op InvestingPro+ VAN AANBIEDING PROFITEREN
Sluiten

Koninklijke Philips NV (PHG)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
14,48 +0,19    +1,30%
16:34:00 - Real-time Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Nederland
ISIN:  NL0000009538 
  • Volume: 2.706.078
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 14,17 - 14,58
Philips 14,48 +0,19 +1,30%

PHG Interactieve Grafiek

 
Krijg direct toegang tot een gratis live streaming grafiek voor het Koninklijke Philips NV Aandeel. U heeft de mogelijkheid om het uiterlijk van de grafieken te veranderen door het variëren van de tijdschaal, grafiek type, inzoomen op de verschillende secties en het toevoegen van nieuwe studies of indicatoren zoals de RSI, MACD, EMA, Bollinger Bands, Fibonacci retracements en nog veel meer. U kunt uw Philips aandelen studies opslaan en uw eigen systemen creëren en u heeft tevens de mogelijkheid om de kleuren van elk object op de grafiek te bepalen.
Inloggen / Registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies PHG

Laat weten wat u vindt van Koninklijke Philips NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Arend Wolven
Arend Wolven 03.11.2022 16:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Is de low nu gezet met 12,188?
Arend Wolven
Arend Wolven 03.11.2022 16:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vanaf €13 high volume in 3 waves down 2x naar low 12,42 en vandaag de 3de wave naar 12,42 met overschoot naar 12,188, hoog volume !!!we gaan het zien, de gaps zijn allen nml gedicht!!!wat zal de spike gaan worden, iemand een visie hierover?
Arend Wolven
Arend Wolven 03.11.2022 16:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Arend Wolven de eerste naar 13,46?
Arend Wolven
Arend Wolven 03.11.2022 16:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Arend Wolven of gelijk maar naar €15,24
Arend Wolven
Arend Wolven 03.11.2022 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vandaag is eigenlijk zo'n dag om Een year low te creëren...😌
Arend Wolven
Arend Wolven 03.11.2022 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
leuk om te zien.
moos dr
moos dr 27.10.2022 13:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
onverstelbaar dat er niemand is die kwartaalrapporten leest.
Marc Kuys
Marc Kuys 25.10.2022 0:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik heb alleszins nu mijn eerste aankoop gedaan aan 12.90 euro p.a. eh heb tijd om wachten.Is dit nu de bodem? Wie zal het zeggen. ik koop gewoon op gevoel nu op de langere termijn. Naar mijn bescheiden mening gaat er misschien op middellange termijn of wie weet op kortere termijn een keerpunt komen.Kopen, bijkopen of niet kopen.Ik wens jullie al wie het aandeel volgt veel geluk toe .Ik sta ook open voor wat jullie visie is over het aandeel ?
Gerrit de Groot
Gerrit de Groot 25.10.2022 0:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een gokje wagen is altijd leuk
Arend Wolven
Arend Wolven 25.10.2022 0:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik deed mee, eerste 13,132 paar dgn terug, vandaag op 12,42.Gewoon rustig long-term in porto laten liggen.Doe normaal daytraden/ gap trade.kijken of ik dat geduld kan opbrengen
Marc Kuys
Marc Kuys 25.10.2022 0:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goede tip, en zoals je zegt rustig blijven.
Arend Wolven
Arend Wolven 25.10.2022 0:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Arend Wolven en vandaag nog een paar bij op 12,422
moos dr
moos dr 24.10.2022 8:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kwartaalrapport laat totaal geen verbetering zien. outlook is zeer slecht. ondanks lage koers geen enkele reden om in te stappen.
Arend Wolven
Arend Wolven 21.10.2022 17:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bought @ 13,132... we zitten dichtbij bodem?
19.10.2022 17:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kunnen we ze nu NIET voor 1 euro p st kopen! vuile tyf*s klein samsung toetsenbord
19.10.2022 17:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kunnen we ze nu net voor 1 euro p st. kopen ;P
moos dr
moos dr 12.10.2022 13:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr29 nov. 2021 19:02voor mij moet het zowiezo een belegging zijn. vandaar dat het jou niet zal verbazen dat ik nog even wacht. de k/w is mij nog wat te hoog voor een bedrijf de behoorlijke claims gaat krijgen.12-10-22 binnekort maar weer eens ondezoek doen!
Bram Al
Bram Al 02.09.2022 16:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
laat die shorters niet goedkoop wegkomen.. mooie settlement gedaan.. nieuwe CEO trekt dit bedrijf weer helemaal op de rit.. aan daadkracht geen gebrek blijkt maar weer vandaag.
Berten de Klippel
Berten de Klippel 02.09.2022 16:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal af te hangen wat de cijfers zeggen.. de koers gaat steeds terug naar de effectieve waarde van het bedrijf
moos dr
moos dr 02.09.2022 16:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
was er niet een winstwaarschuwing q3
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail