Breaking news
Investing Pro 0
🚨 Onze pro-data onthullen dé winnaar van dit resultatenseizoen. Raadpleeg data.
Sluiten

Silver Futures - Mei 2023 (SIc4)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
24,025 +0,089    +0,37%
20:24:31 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 23,936
  • Open: 23,860
  • Dagbereik: 23,270 - 24,065
Zilver 24,025 +0,089 +0,37%

Futures zilver Nieuws

 
Op deze pagina vindt u de meest recente Nieuws over Futures zilver.
Geen Analyses Gevonden
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures zilver

Laat weten wat u vindt van Silver Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Gino van Hal
Gino van Hal 18.01.2023 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Neen Aart, ook vandaag heb je niks gemist ;)
Aart Petersen
Aart Petersen 18.01.2023 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Opzich cijfers zat vandaag…
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 18.01.2023 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aart Petersen Deze dag heeft allemaal te maken met de emotie rondom het rentebesluit van morgen. Het zal waarschijnlijk weinig uitmaken of het besluit meevalt of tegen. De emotie wordt opgepikt door de algoritmen en aldus wordt erop gehandeld (volautomatisch). Ik verw8 dat na morgen de stijgende lijn wel weer wordt opgepikt. Uiteindelijk moeten de pm’s omhoog om de geloofwaardigheid als veilige haven niet te verliezen. Maar het ontbreekt vooralsnog volledig aan volume en momentum.
Gino van Hal
Gino van Hal 18.01.2023 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De richting van de beurzen zal ook nu weer fel beïnvloed worden door het rentebesluit. Dat is nog wel 2 weken wachten.
Aart Petersen
Aart Petersen 18.01.2023 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Naast dat het een veilige haven kan zijn zou je ook verwachten dat de (overal aangegeven) tekorten een rol zouden moeten gaan spelen. Gedulds zaak, opnieuw. 2 weken geleden las ik van iemand die het vorig jaar aardig goed had, dat zilver eerst nog terug zou trekken naar 21 om vandaar te vertrekken om daar nooit meer terug te komen. (op deze site ergens in nieuws of analyses) Maar niemand heeft een glazen bol natuurlijk. Maar snappen doe ik het in ieder geval (nog) niet.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 18.01.2023 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal De notulen betreffende economisch beleid worden morgen gepresenteerd. De markt is benieuwd naar de intenties.
Aart Petersen
Aart Petersen 17.01.2023 19:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ah, de hefboom werking is er toch.Alleen de andere kant op...
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 13.01.2023 17:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de goud en zilvermijnen stijgen alsnog niet navenant ... van de spreekwoordelijke hefboom is nog niets te merken voorlopig
Gino van Hal
Gino van Hal 13.01.2023 17:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De hefboom is kleiner dan we zouden willen maar hij is er wel. Na een stijging van de zilverprijs van 18 naar 24 usd (= 33%) zijn de zilvermijnen gemiddeld met 40% gestegen met sommige uitschieters van 50 tot 80%.Er ook wel bijzeggen dat de miners die het hardst zijn gestegen ook het hardst waren afgestraft het afgelopen jaar.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 13.01.2023 17:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Toch staat de gemiddelde prijs voor een aandeel bij mij in iedergeval nu 50% lager dan een jaar geleden toen zilver ook aan 24$ noteerde
Gino van Hal
Gino van Hal 13.01.2023 17:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat zou mij stellig verbazen. Ik weet natuurlijk niet in welke miners jij zit maar voor de balangrijkste zilvermijnen zijn dit de resultaten vergeleken met 9/1/22 :AG nu 16 % lagerEndeavour nu 5% lagerHecla nu 24 % lagerCoeur mining nu 27 % lagerSILJ nu 2 % lager
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 13.01.2023 6:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zilver dat geen stand houdt boven de 24$ en goud dat terugzakt onder zijn fib 61.8% na een rally-(tje),,,,Dat zijn geen goede voortekenen. Wellicht een correctie op komst?Tis erop of eronder de komende dagen.
Aart Petersen
Aart Petersen 11.01.2023 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb ik iets gemist?Van +2% naar dik -1%??
Vorige antwoorden weergeven (2)
Aart Petersen
Aart Petersen 11.01.2023 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een nieuw economisch cijfer bv.Zilverhandel is zeer volatiel, weet ik, maar deze daling leek naar aanleiding ergens van. Maar kon niet iets vinden..
Gino van Hal
Gino van Hal 11.01.2023 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gewoon de enorme volatiliteit die versterkt wordt door het alsmaar dalende aanbod van fysiek zilver. Ook niet vergeten dat de zilverprijs sinds 14/10 meer dan 30% gestegen is.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 11.01.2023 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En denk je dat de shorters die de prijzen al jaren manipuleren opeens zijn verdwenen?
Aart Petersen
Aart Petersen 11.01.2023 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zijn die dan in staat om bijna 0,8 dollar te manipuleren? (bandbreedte van vandaag)
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 11.01.2023 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb het wel van +6% naar - 3% in een uur zien gaan. Het ziet er allemaal wel positief uit en zo maar we kunnen over een week makkelijk weer op 18$ staan als het jp morgan en soortgelijke behaagd.
Leo Mariën
Leo Mariën 06.01.2023 15:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben eens benieuwd waar zilver gaat uitkomen tussen nu en eind 2025. Manipulatie zal moeilijker en moeilijker worden wegens de industriële kant van de zaak. Industriëel zilver wordt effectief gebruikt, aan papier zilver hebben ze daar niets. Er gaan zelfs geruchten dat Tesla baas Musk een zilvermijn wil kopen om zijn bedrijf draaiende te houden. Zilver staat hystorsch laag, is interessant om puur in te beleggen en is ook aan de recyclagekant niet echt interssant. Uit een ton GSM's komt meer goud uit dan uit de beste grond, dat is rendabel. Zilver uit bv zonnecellen recycleren is dat helemaal niet of de prijs van zilver moet een aantal keren over de kop gaan. Mexico gaat de productie dit jaar sterk verhogen maar de tekorten zullen blijven. Zeker richting 2025! In de markt zitten en geduldig afwachten blijft volgens mij de beste manier om in deze kleine markt hoge rendementen te behalen.
Vorige antwoorden weergeven (2)
Gino van Hal
Gino van Hal 06.01.2023 15:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bij mij is de verdeling 40 % fysiek en 60% mijnaandelen. Ik moet er wel bij vertellen dat het fysieke voor 3/4 goud betreft. Mede door de hoge premiums op zilveren munten. Ik weet wel dat ik premium en btw kan voorkomen dmv zilver in depot maar ik verkies mijn edelmetalen zelf diccreet bij te houden zonder enige vorm van tussenpersoon.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 06.01.2023 15:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal Ik heb het zelf niet precies berekend maar ik denk dat ik het ongeveer andersom heb. Wat ik niet goed snap is dat mensen wel het risico nemen op aandelen in p.m. mijnen maar dan niet het echte spul willen bezitten. (En ondertussen wel klagen over de papieren handel in zilver).
Johan Moors
Johan Moors 06.01.2023 15:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal
Gino van Hal 06.01.2023 15:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
70 ... euro, jaar, kilo, meter ???
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 06.01.2023 15:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 27.12.2022 19:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goeie zet ...
Roos De
Roos De 20.12.2022 17:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Japanse YEN klapt er aardig onderuit.. verklaarbaar waarom Goud en Zilver een sprong gemaakt hebben?
Vorige antwoorden weergeven (6)
Leo Mariën
Leo Mariën 20.12.2022 17:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis, veel succes!
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 20.12.2022 17:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 20.12.2022 17:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goeie zet hoor...
Gino van Hal
Gino van Hal 20.12.2022 17:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
In bewaring in depot zonder BTW ?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 20.12.2022 17:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal In opslag met btw Is zakelijk zilver. Overigens doe ik dat al jaren en heb ik inmiddels ruim 100kg bij 3 allocatie partners. Kost wat meer,,maar is wel veiliger.
Gino van Hal
Gino van Hal 16.12.2022 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De correctie naar lagere steun/weerstandsniveaus is duidelijk ingezet. Niet meer dan normaal na de sterke stijging van de afgelopen weken. Zulke tussentijdse correcties zijn gezond en noodzakelijk voor een langdurige bullmarkt.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Gino van Hal
Gino van Hal 16.12.2022 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
In post 1 schreef ik : Een renteverhoging door de FED van 0.5% en goede vooruitzichten voor de komende termijnen zal zilver verder omhoog stuwen. Het zijn die goede vooruitzichten (geen renteverlaging in 2023) die bijgedragen hebben aan de recente daling.Wat de 2de post betreft bedoel ik een correctie op korte termijn zoals die er altijd zijn in een langdurige bullmarkt. Een stijging op de beurs gaat nooit rechtlijnig omhoog. En die correctie zou ons wel eens veel lager dan 23.5 kunnen brengen. Voor de langere termijn blijf ik uitermate positief.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.12.2022 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gino van Hal Ik bedoelde er verder eigelijk niet veel mee. Je bent een ‘belieber’net als ik. Het valt me alleen op dat iedere keer als er posts verschijnen met voorspellingen dat deze keer op keer niet uitkomen omdat oude regels niet meer lijken te gelden. Feit is dat we al een maand of zo op de weg omhoog zijn. Laten we hopen dat dat doorzet.
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.12.2022 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het valt me trouwens wel op dat de laatste paar 3 a 4 weken op maandag een lagere koers sluit en de dindag weer een (forse) stijging plaats vindt.
Gino van Hal
Gino van Hal 16.12.2022 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de haakjes rond "forse" mogen weg ;)
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 16.12.2022 13:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er komt steeds meer positief geluid over de prijsverwachting van goud en zilver. Nog een beetje hoger en het wordt ‘zwaan kleef aan’Ik ben er klaar voor. 45% stijging van mijn mijnaandelen sinds september is al een feit. Nog een paar dollar erbij en de daling van 2022 is wegggewerkt.
Gino van Hal
Gino van Hal 16.12.2022 13:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De correctie naar lagere steun/weerstandsniveaus is duidelijk ingezet. Niet meer dan normaal na de sterke stijging van de afgelopen weken. Zulke tussentijdse correcties zijn gezond en noodzakelijk voor een langdurige bullmarkt.
Danny Vernelen
Danny Vernelen 16.12.2022 13:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
maar goud en zilvermijnen zijn in beperkte maten gevolgt, te weinig om goed te zijn
Gino van Hal
Gino van Hal 16.12.2022 13:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijnaandelen zijn ook aandelen die door het negatieve beursklimaat meegezogen worden. Maar als de edelmetaalprijzen blijven stijgen zullen hun winsten enorm toenemen en zullen de koersen van de mijnaandelen uiteindelijk ook gaan stijgen.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail