Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Natural Gas Futures - Jun 2022 (MNGc2)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
657,20 -1,10    -0,17%
19:59:59 - Gesloten. Valuta in INR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
  • Vorig slot: 658,30
  • Open: 648,90
  • Dagbereik: 622,30 - 666,60
Aardgas 657,20 -1,10 -0,17%
Samenvatting:Zeker kopen
Moving Averages:Zeker kopenKoop (12)Verkoop (0)
Tech. Indicatoren:Zeker kopenKoop (8)Verkoop (0)

Pivot Points19.05.2022 18:00 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 641,30 646,40 651,10 656,20 660,90 666,00 670,70
Fibonacci 646,40 650,14 652,46 656,20 659,94 662,26 666,00
Camarilla 653,10 654,00 654,90 656,20 656,70 657,60 658,49
Woodie's 641,10 646,30 650,90 656,10 660,70 665,90 670,50
DeMark's - - 648,75 655,02 658,55 - -

Tech. indicatoren19.05.2022 18:00 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 57,812 Koop
STOCH(9,6) 66,553 Koop
STOCHRSI(14) 88,718 Overgekocht
MACD(12,26) 3,180 Koop
ADX(14) 28,350 Neutraal
Williams %R -21,088 Koop
CCI(14) 130,4613 Koop
ATR(14) 10,4714 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 7,8000 Koop
Ultimate Oscillator 49,515 Neutraal
ROC 1,734 Koop
Bull/Bear Power(13) 20,8920 Koop

Koop: 8

Verkoop: 0

Neutraal: 2


Samenvatting:Zeker kopen

Moving Averages19.05.2022 18:00 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 655,08
Koop
653,19
Koop
MA10 644,57
Koop
649,97
Koop
MA20 646,64
Koop
647,44
Koop
MA50 643,42
Koop
639,89
Koop
MA100 622,71
Koop
631,66
Koop
MA200 619,28
Koop
613,47
Koop

Koop: 12

Verkoop: 0


Samenvatting:Zeker kopen

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures aardgas

Laat weten wat u vindt van Natural Gas Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Kees Janssen
Kees Janssen 16.05.2022 13:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het gaat keihard dalen
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 16.05.2022 13:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
op wat baseer je je analyse?
Guy Joos
Guy Joos 16.05.2022 13:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Equinor kan de vraag niet bijhouden....
muhammed ceylan
muhammed ceylan 08.05.2022 20:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben bang dat ondanks de logische correcties , de gas toch abnormaal zal stijgen en in het verleden behaalde niveau's te testen. Spreek natuurlijk puur uit technisch analyse. Ik hoop dat ik ernaast zit.
Ray de Vries
Ray de Vries 08.05.2022 20:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Elke analyse is interessant dus hier ga ook ik zeker naar kijken .
Ray de Vries
Ray de Vries 02.05.2022 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Iemand enige analyse waar we nu naaatoe gaan met. Gas? Blijven we op hoog niveau? Gaat het nog hoger? Of gaat het toch langzaam afzwakken
moos dr
moos dr 02.05.2022 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik zou kiezen voor op lange termijn langzaam afzwakken maar wel met veel volatiliteit zowel naar boven als onder. voorlopig is er echter te kort wat vooral komende winter vervelend gaat worden.
Ray de Vries
Ray de Vries 02.05.2022 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zat daar zelf ook wel aan te denken . Enkels zoals je zelf ook al zegt is het momenteel extreem volatiel . En inderdaad, richting de winter kan het zeker vervelend worden . Voorlopig hebben we het gas hard nodig .
Ray de Vries
Ray de Vries 11.04.2022 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verwachten jullie dat deze flinke piek verder zal gaan? Of zal er toch een einde in zicht zijn?
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 11.04.2022 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zolang er geen ' deftige ' rentestijging komt en de consumptie niet wordt gedrukt door " het niet meer kunnen betalen' zullen grondstoffen blijven stijgen. teveel gebruikers
Ray de Vries
Ray de Vries 11.04.2022 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je antwoord snap ik zeker . Maar aan de andere kant, dit zijn stijgingen die abnormaal zijn en voor vele mensen al niet meer te betalen zijn . Als dit zo door gaat dan zorgen de hoge prijzen uiteindelijk voor mindere opbrengsten is mijn idee. Ik verwachr toch ergens een flinke correctie , ondanks dat het sentiment van de oorlog ook flink meespeeld . Maar ik kan er genadeloos naast zitten natuurlijk .
Rene Kamminga
Rene Kamminga 11.04.2022 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Russisch gas in de ban...géén substantiële renteverhoging en een lange slepende oorlog in de Oekraïne. Rusland heeft de grootste gasreserves in wereld, stijgt nog wel verder..
Ray de Vries
Ray de Vries 05.04.2022 16:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat best met de gasprijs
Ray de Vries
Ray de Vries 07.03.2022 10:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat denken jullie? Gaat er een volledige boycot komen op Russische energie ?
Ben VB
Ben VB 07.03.2022 10:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
neen, VS mss, europa neen
Ray de Vries
Ray de Vries 07.03.2022 10:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
VS heeft zelf in de basis voldoende opties , Europa helaas niet . Maar dan zit er momenteel een hoop grootspraak bij de Europese leiders . Maar het sanctiepakket verrasd dit misschien ook wel.
Nikodemus II
Nikodemus II 07.03.2022 10:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als dit zou gebeuren dan gaat de duitse industrie helemaal ineen storten.
moos dr
moos dr 07.03.2022 10:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk dat de kans groot is op tijdelijke boycot.
Ben VB
Ben VB 04.03.2022 14:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben er al een paar dagen helemaal uit, met een klein verlies. want ik zie de oorlog lang duren. Hoewel gas volop door de pijpleiding stroomt in europa zie ik te veel angst die voorloopig niet echt nodig is. Politiek gebeurt er te veel dag per dag. Ik wou iets wat ik dacht veilig was naar de zomer hebben. Maar dat is het nu niet meer .. dus gewoon uit en ik zie laat wel weer.
Ray de Vries
Ray de Vries 04.03.2022 14:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik snap je volledig en ook ik ben er momenteel volleosg uit. het is simpelweg even niet te voorspellen op dit moment. En de risico's zijn vele malen groter dan normaal .
News Letters
News Letters 03.03.2022 13:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben short sinds de piek - maar weet niet waarom het zakt
Ray de Vries
Ray de Vries 03.03.2022 12:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oke, ik ben het even kwijt . Iemand die het aandurft waar NG naar toe zal gaan
News Letters
News Letters 03.03.2022 12:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom zakt het zo? met al het gas te kort?
Ray de Vries
Ray de Vries 03.03.2022 12:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het lijkt vandaag eerder stabiel. Maar NG lijkt op dit moment minder gevoelig voor wat er in Europa gebeurd
Fortunato Giove
Fortunato Giove 24.02.2022 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sanctions sévères pour la Russie. La contre-mesure pourrait être de fermer LES ROBINETS DE GAZ DE L'EUROPE. Dans ce cas, le schixx proche serait aux niveaux STRATOSPHÉRIQUESvolume_upcontent_copyshare
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail