Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Natural Gas Futures - Feb 2022 (NGc2)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
3,819 +0,145    +3,95%
17:31:52 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
  • Vorig slot: 3,674
  • Open: 3,692
  • Dagbereik: 3,688 - 3,886
Aardgas 3,819 +0,145 +3,95%
Samenvatting:Neutraal
Moving Averages:VerkoopKoop (5)Verkoop (7)
Tech. Indicatoren:KoopKoop (5)Verkoop (0)

Pivot Points08.12.2021 16:30 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 3,749 3,767 3,791 3,809 3,833 3,851 3,875
Fibonacci 3,767 3,783 3,793 3,809 3,825 3,835 3,851
Camarilla 3,803 3,807 3,811 3,809 3,819 3,823 3,827
Woodie's 3,753 3,769 3,795 3,811 3,837 3,853 3,879
DeMark's - - 3,800 3,813 3,842 - -

Tech. indicatoren08.12.2021 16:30 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 54,645 Neutraal
STOCH(9,6) 54,027 Neutraal
STOCHRSI(14) 11,226 Oververkocht
MACD(12,26) 0,029 Koop
ADX(14) 62,562 Koop
Williams %R -52,147 Neutraal
CCI(14) 38,8849 Neutraal
ATR(14) 0,0474 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0000 Neutraal
Ultimate Oscillator 51,208 Koop
ROC 1,604 Koop
Bull/Bear Power(13) 0,0260 Koop

Koop: 5

Verkoop: 0

Neutraal: 5


Samenvatting:Koop

Moving Averages08.12.2021 16:30 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 3,818
Verkoop
3,812
Verkoop
MA10 3,812
Verkoop
3,801
Koop
MA20 3,768
Koop
3,779
Koop
MA50 3,722
Koop
3,785
Koop
MA100 3,871
Verkoop
3,922
Verkoop
MA200 4,279
Verkoop
4,172
Verkoop

Koop: 5

Verkoop: 7


Samenvatting:Verkoop

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures aardgas

Laat weten wat u vindt van Natural Gas Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
moos dr
moos dr 7 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voorlopig zitten we op een sterke steun van ca 3,7. die zal n.m.m. niet snel gebroken worden. misschien een weekje rust tussen de 3,7 en 4,3
Aytekin Bilgili
Aytekin Bilgili 18 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heren, ik lees hieronder jullie commentaar. Let op! Dat jullie de ontwikkelingen en de gevolgen van de gasprijs in Europa (o.a. NS2) niets te maken heeft met de gasprijs in VS. VS kan maar in beperkte mate naar het buitenland gas leveren, vraag en verbruik is m.n. in het binnenland zelf gericht. De recente daling heeft alles te maken met de sinds anderhalf week mildere verwachting voor een koude winter in de VS icm stabilisatie gasvoorraden.
Vorige antwoorden weergeven (1)
Ben VB
Ben VB 9 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
neen wat hij zegt is dat deze Futures aardgas op de web-site alleen maar de gas prijs van de VS weer geeft.Nederland gas : ICE EndexDutch TTF Gas Futures
Ben VB
Ben VB 9 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
TFMBMc1
moos dr
moos dr 7 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de kosten van het vloeibaar maken en vervoer is vaak de spread tot de maximale capaciteit is bereikt
Ray de Vries
Ray de Vries 7 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo had ik hem niet gelezen, staat er ook niet letterlijk maar snap het punt inderdaad .
Arjan Boer
Arjan Boer 31 minuten geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Warme winter klinkt logisch..Vroeg me af of die nieuwe omicron variant roet in het eten gooit, de gasprijs steeg ook omdat er zoveel vraag naar producten was na de vorige coronagolf, met die nieuwe variant wordt de vraag misschien kleiner en daarom wordt minder ingekocht...
Stephan Landstra
Stephan Landstra 06.12.2021 20:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
haha, ik ook een newbie.ik volg Moos, Ben en Ray ook.heel interessant maar idd iedereen zoekt een verklaring die er niet is. Er was sprake van 6 en 7. Huidig NIVO is 3,665
moos dr
moos dr 06.12.2021 20:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de verklaring van ben vb is zowiezo juist. overal lees ik dat dit met het weer in de vs te maken heeft. ik denk dat de markt zich vergist en dat de vraag op het vasteland (europa/azie) veel groter is of ik gelijk krijg is pas achteraf te zeggen. er is ook een fors verschil tussen de Eu en vs aardgasprijs.
Arjan Boer
Arjan Boer 06.12.2021 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben slechts een newbie..en leer graag..leuk om jullie te volgen..Ik hoorde vandaag in het nieuws dat Biden de Northstream 2 gaslijn als drukmiddel tegen Poetin wil gebruiken voor de escalatie in de Oekraine.Hoe precies weet ik niet. Maar was op Radio 1.Kan dat te maken hebben met die enorme daling? Ik zou juist een stijging verwachten.
moos dr
moos dr 06.12.2021 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eigenlijk verwacht ik niet dat biden hier iets over te zeggen heeft. maar zeker interessant om in de gaten te houden
moos dr
moos dr 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
steun 3,8 bereikt. opleving naar 4,2?.
Vorige antwoorden weergeven (4)
Ben VB
Ben VB 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel ik ben eens gaan kijken wat het weer in de Us is en voorlopig :record high temperatures across continental US
Ray de Vries
Ray de Vries 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mlet andere wooorseb. De prijs gaat verder zakken.
moos dr
moos dr 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ben vb, dat is al langere tijd. wat ik niet snap als dat dit zoveel invloed heeft. op de plekken waar het kouder is wonen 2x zoveel mensen. ik blijf er bij dat dit een inschattings fout is van de markt.
Ben VB
Ben VB 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
als de de prijs van olie van 2 jaar terug " Covid" met nu vergelijkt niet zo veel verschilaardgas van 2 jaar terug met nu , veel verschil. nu zachte zomers in VS en mss veel mensen die dachten dat de omschakeling naar groen via gas vlugger ging gaan? NS2 komt . Ik ben eigelijk ook maar een verklaring aan het zoeken.
Ray de Vries
Ray de Vries 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben ik snap jouw verklaring wel, maar snap Moos ook. Aan de andere kant, gas stond begin dit jaar nog rond de 1.6. Een prijs die dan ineens 4 keer zo hoog is omdat er een zogenaamd tekort zou zijn is nog steeds niet realistisch in een tijd waarin we juist van her gas af willen. Natuurlijk is er af willlen iets anders dan er af kunnen. Maar het feit is wel dat gas ineens door het dak ging en we prijzen zagen die we in 4 jaar niet meer hebben gezien. Is niet geheel realisch na mijn beleving. Zeker gezien het feit dat er feitelijk geen tekort is, maar er te weinig wordt geleverd, daar zit nogal een nuance verschil in. Kan de prijs nog terug omhoog? Een flinke omslag in het weer kan dit veroorzaken, anders zie ik de behaalde pieken niet zo snel meer terug komen.
Ben VB
Ben VB 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo een vlugge daling, dat had ik nu ook niet verwacht. Maar ja had maar mijn eigen advies gevold.
Vorige antwoorden weergeven (1)
moos dr
moos dr 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik had eerder geschreven. verkopen bij daling onder de 4,7. ook maar even mijn eigen advies gevold
moos dr
moos dr 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gevolgd
Ben VB
Ben VB 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   wel na zo'n daling zal er wel een correctie komen.
Ben VB
Ben VB 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu winter begint. Want zelf met omicon dacht ik dat er meer mensen huis zitten en er dus meer gas verbruik is.
moos dr
moos dr 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat had ik eerder ook al geschreven. ik blijf erbij dat prijzen weer hard zullen stijgen en dat er enorme vraag aan zit te komen. volgend jaar mei kunnen we zeggen wie er gelijk heeft gehad 👍🏻👌🏻
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat we weer langzaam de stroomversnelling op gaan zoeken zo richting de jaar wisseling. voor mij staan alle signalen op groen.
Vorige antwoorden weergeven (28)
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk daar anders over. als je negatief kijk kan je de koers als een spiegel zien 5 jaar grafiek. de snelheid omhoog is het zelfde als omlaag en zal vanaf de 3,8 in snelheid afnemen. ik ben echter overtuigd van hogere koersen dus n.m.m. zal dit snel over zijn.
Ray de Vries
Ray de Vries 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is flink balen Moos. Inmiddels een stijging van 5% vanuit de dip. Heb zelf nu een kleine positie ingenomen, kijken wat het doet. wacht jij deze week nog af? Of de opening van komende week ?
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kan zomaar mooi koopmoment zijn. zoals het er nu uitziet wacht ik het weekend even af.
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
opec heeft trouwens besloten productie zoals gepland te verhogen. 🤨
Ray de Vries
Ray de Vries 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
and we going down. wat een ongekende daling . De 3.8 is in beeld. Ik zou zeggen kom maar door met de bevindingen
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
NS2 staan niet in duits regeerakkoord. gezien alle kolencentrales vervangen worden voor gascentrales zal deze vermoedelijk toch opengaan.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Ray de Vries
Ray de Vries 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het lijkt wel Red Friday ipv Bladk Friday. de olie markt klapt binnen 1 dag flink naar beneden . Nu was een correctie wel te verwachten, maar het is meteen een beste ook.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
olie is te hard afgestraft denk ik. gelukkig niet in shell afgelopen maand. dat gas stijgt is erg fijn en logisch. vooruitzichten best. wel gek dat gazprom 5% is gedaald. gewoon bijgekocht natuurlijk.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat doe jij nu? ray de vries. posities?
Ray de Vries
Ray de Vries 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb momenteel een positie staan in aardgas. Ingenomen op 4.9.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dan kom de +7% niet verkeerd uit
moos dr
moos dr 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vs opslag aardgas van 26b naar -21b
Ray de Vries
Ray de Vries 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Best bijzonder want tot op heden reageert de koers nauwelijks . in mijn beleving kan dat voor een harde piek zorgen in zeer korte tijd .
moos dr
moos dr 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor veel speculanten is de aandacht eraf. ik koop elke keer bij. flinke gok die ik op 75% kans van slagen acht.
moos dr
moos dr 24.11.2021 7:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
internationalbanker. com. :WAAROM ZIJN DE EUROPESE AARDGASPRIJZEN DIT JAAR ENORM GESTEGEN?22 november 2021
moos dr
moos dr 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
graag een krachtig herstel deze week naar de 6
moos dr
moos dr 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aardgas duidelijk in de lift zouden ze in vs eindelijk doorhebben dat er in de rest van de wereld wel schaarste is.
Ray de Vries
Ray de Vries 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben benieuwd. Ik ben op een stijging voorbereid maar tot nu toe is het mondjesmaat . Weer gaat wel langzamerhand een meer prominentere rol spelen
Ray de Vries
Ray de Vries 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Overigens is het nu technisch ook een stuk sterker .
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben aan het bijkopen. de eerste bel koude lucht komt eind november naar EU.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat dit volgende week wel eens in de prijs te merken kan zijn. Ik hou mij nu nog even rustig en wacht vooral de opening af van volgende week. Mogelijk is dat te laat , maar het blijft speculeren natuurlijjk.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De technische analyse is overigens nog niet best. Nu vind ik dit altijd wel een beetje een lastige graadmeter, maar het is er wel een waar ik toch wel met een schuin oog naar kijk.
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
technische erg zwak inderdaad. tot nu toe 4,7 niet gebroken. fundamenteel zie ik het heel anders. met de kennis dat NS2 voorlopig niet open gaat koop ik elke dip bij. ik vermoed dat het uiteindelijk toch meer met dubbele cijfers hersteld.
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik koop elke keer bij. n.m.m. zit de markt fout
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weer geen beste opening
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aardgas voorlopig omhoog. duitse toezichthouder zet voorlopig rem op ns2. ik blijf bij mijn lange termijn verwachting van september!
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer flink onderuit. steun 4,7 word continu opgezocht. technisch zwak. maar fundamenteel niet uit te leggen. er zal n.m.m. binnekort flinke opwaartse druk komen.
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer flink onderuit. steun 4,7 word continu opgezocht. technisch zwak. maar fundamenteel niet uit te leggen. er zal n.m.m. binnekort flinke opwaartse druk komen.
Ray de Vries
Ray de Vries 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ik kan deze terugval ook even niet plaatsen, naar maak mij er verder ook niet zo druk om. Denk dat dit snel hersteld
Ray de Vries
Ray de Vries 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ik kan deze terugval ook even niet plaatsen, maar maak mij er verder ook niet heel druk om . Ik denk dat de prijs snel herstelt
Jan Bennink
Jan Bennink 14.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat denken jullie voor de opening van morgen?
Ray de Vries
Ray de Vries 14.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Persoonlijk verwacht ik een niet al te gekke week. Alle gebeurtenissen van de afgelopen weken zijn in de prijs verwerkt en de dreiging van Wit Rusland is er ook een waarvan we wel weten dat het op bluf is gebaseerd . Maar goed, het is en blijft speculeren . Ik verwacht een rustige opening met een vermoeden dat het wel iets hoger zal openen dan de slot prijs van afgelopen vrijdag .
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 13.11.2021 8:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo…saved by the Russians..ruim 7 procent eraf. Dat scheelt een boel Europese doden door onderkoeling.
moos dr
moos dr 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zojuist flink aandelen gazprom ingekocht. eu en wit rusland dagen elkaar uit. daarnaast verwacht ik nog steeds hogere prijs. ook zal dit NS2 in de kaart spelen. prijs heeft bodem n.m.m. bereikt
Vorige antwoorden weergeven (9)
Ben VB
Ben VB 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
langere termijn zeker pas 2022 na q2.NS2 zal open gaan , niemand bouwt zo iets om niet te gebruiken. Alleen de vraag is wanneer is politiek.
moos dr
moos dr 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
volgens mij snap je niet helemaal hoe het werkt ben....
Ben VB
Ben VB 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel dat is waar want anders werkte ik voor een groot bank of had ik toch veel meer geld. Maar mijn mening is vershillend ik denk dat gas niet veel meer zal stijgen en dat voor zij die duren short gaan op gas is de juist beslissing.
Ben VB
Ben VB 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel denk ik dat er VEEL toekomst is in gas is, maar de prijzen zijn te hoog om vol te houden op langere termein.
moos dr
moos dr 11.11.2021 17:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het ging meer om de zin " niemand bouwt zo iets om niet te gebruiken. Alleen de vraag is wanneer is politiek."...... natuurlijk bouwt niemand dit met het idee dat het nooit open gaat. en ondanks dat ik ook verwacht dat dit volgend jaar open gaat, kan je dit niet zeker weten. er gebeuren gekkere dingen. er zijn veel oorlogen voor olie geweest en 1 voor gas valt ook zeker niet uit te sluiten. iedereen wijst naar rusland als oorzaak van dure gas terwijl de oplossing in de EU ligt.
johan boie
johan boie 11.11.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Neem Poetin zijn gas en olie af en zijn dictatuur verkruimelt. Europa weet te doen … ga sneller over op kernenergie en zon/windenergie …
moos dr
moos dr 11.11.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
jij niet weet...europa elke jaar... meer gas...putin eindbaas... dicatuur alleen maare grooter...
moos dr
moos dr 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Russische president Vladimir Poetin beloofde al langer meer gas te zullen leveren en lijkt nu de daad bij het woord te voegen.De prijzen voor de in Nederland verhandelde termijncontracten voor gas daalden dinsdag met meer dan 6 procent nadat gegevens erop wezen dat er meer Russisch gas via Oekraïne naar Europa wordt getransporteerd. Het Russische staatsgasbedrijf Gazprom zou ook meer capaciteit op het gasnet hebben geboekt voor het vullen van Europese opslagplaatsen.
Ray de Vries
Ray de Vries 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar dan nu de vraag. Stel jij de verwachtingen bij? Of komt er nog een stijging ?
moos dr
moos dr 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
onder ca 4,8 stel ik verwachtingen bij. voor 10% meer gas raak ik niet snel in paniek. mogelijk vandaag of morgen mooie dip om gazprom te kopen.
Ray de Vries
Ray de Vries 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar hebben we het dipje al. en ooknog onder de 4.8 door
Ray de Vries
Ray de Vries 09.11.2021 18:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Na 2 roerige dagen hou ik mij nog even rustig , maar ik vermoed dat het beetje extra gas wat er wordt geleverd inmiddels in de prijs is verwerkt. Vandaag even afwachten alvorens we weer een keus gaan maken. Wat denk jij ?
Iron Man
Iron Man 07.11.2021 22:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
google prorealcode skynet roofdier
Ben VB
Ben VB 03.11.2021 16:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kan iemand me eens zeggen waarom er het lijkt als of er geen verband is tussen olie en aardgas.
moos dr
moos dr 03.11.2021 16:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
omdat het niet hetzelfde is. er is overigens wel verband. veel mensen en bedrijven kunnen niet overstappen op olie. veel grootverbruikers zoas elektriciteitscentrales wel. dit zorg over en weer voor schommellingen. als als de winter koud word verwarmt 90% zijn huis toch met gas. je heb niet zoveel keuze.
moos dr
moos dr 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
er komt een klein beetje meer gasaanbod van rusland. zodra de vooraad van rusland zelf aangevuld is. dit kan komende maand zijn. maar ook uitgesteld worden. de kopers wachten momenteel of dit de prijzen gaat verlagen. resultaat is dat de aankopen even uitgesteld worden. ik verwacht lange termijn zeker geen wijzigingen om alle voorgenoemde redenen die gewoon de hele winter blijven gelden. voor deze week gewoon weer tussen de 4,8 en 6,5. lange termijn 7/8 tenzij de opec veel meer olie op de markt breng of ns2 dit jaar nog in gebruik word genomen. zelf overigens geen aandelen in bezit wacht op een dipje om eventueel weer te kopen.
Ray de Vries
Ray de Vries 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jij wacht denk ik ook de klimaattop even af. Want ondanks dat het hier over de lange termijn gaat, kan dit op de dagelijkse grafiek wel invloed hebben.  Zat ook even een stuk te lezen over het schaakspel van Rusland en Moldavië . Het is toch ongekend welke belangen er allemaal meespelen .
moos dr
moos dr 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het zal vast invloed hebben maar lange over langere termijn zal het meevallen. het valt mij sterk op dat alle artikelen in europa zo ook deze van trouw allemaal de schuld aan Rusland geven terwijl ze zelf hoofdschuldige zijn. oftewel het is allemaal propaganda, of ze proberen fouten te verhullen. als Moldavië of europa de contracten eerder had verlengend of NS2 gelijk in gebruik had genomen, had dit niet zover gekomen. maarja laat de burgers maar denken dat het aan politieke voorkeur ligt.
Ray de Vries
Ray de Vries 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is ook lastig om door alle belangen heen te kijken. Maar goed, voorlopig gaat Aardgas al 3 dagen op rij flink naar beneden. we gaan weer richting kopen.. tenminste, dat zou je kunnen denken .
Ray de Vries
Ray de Vries 30.10.2021 18:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voorlopig weer heel gestaag naar beneden . Benieuwd wat volgt na ale ontwikkelingen om oplossingen te vinden .
Mieke Hazeveld
Mieke Hazeveld 26.10.2021 10:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Up OR Down.. Anyone? ☺️
Ben VB
Ben VB 26.10.2021 8:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoger of eerst een correctie?
moos dr
moos dr 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gazprom flink bijgekocht vandaag. verwacht dat gas tussen 4,8 en 6,5 gaat bewegen komende maand.
Vorige antwoorden weergeven (1)
Ben VB
Ben VB 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat de grondstoffen het op korte termijn beter zullen doen dan de bedrijven.
Ray de Vries
Ray de Vries 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   zeer zeker een sterke opening. Ben het verder met jou eens dat de beweging idd tussen de 4.8 en 6.5 zal liggen. Ik verwacht niet zomaar dat we richting de 7 of 8 zullen gaan. Maar je weet het maar nooit .
moos dr
moos dr 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht het wel. maar we zullen zien hoe het gaat😏
Ray de Vries
Ray de Vries 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   zo goed als de week begon, zo slecht dat het lijkt te eindigen.
moos dr
moos dr 22.10.2021 20:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zo is dat ray.
moos dr
moos dr 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vanaf hier weer rustig omhoog?
Vorige antwoorden weergeven (2)
moos dr
moos dr 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vandaag 16.30 opslag aardgas cijfers
Ray de Vries
Ray de Vries 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   ja dat zal een goede indicatie geven. Wat verwacht jij ?
moos dr
moos dr 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat we de bodem hebben gezien. misschien nog wat twijfel dagen maar prijs zal naar mijn mening weer gaan stijgen
Ray de Vries
Ray de Vries 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   waren ook een schokkende berichten als je het mij vraagt . Mogelijk ook omdat het sentiment al in de prijs zit .
Ray de Vries
Ray de Vries 20.10.2021 21:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een = geen
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail