Breaking news
Investing Pro 0
🚨 Onze pro-data onthullen dé winnaar van dit resultatenseizoen. Raadpleeg data.
Sluiten

UK Natural Gas Futures - S-2 24 (NGLNSc3)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
161,00 +4,79    +3,07%
17:29:00 - Vertraagde Data. Valuta in GBP ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
  • Vorig slot: 161,00
  • Open: 161,00
  • Dagbereik: 161,00 - 161,00
Aardgas 161,00 +4,79 +3,07%

Futures aardgas Interactieve Grafiek

 
Verkrijg onmiddellijke toegang tot een gratis live streaming grafiek voor Aardgas. Deze geavanceerde professionele grafiek geeft u een dieper inzicht in meer dan 90 van de wereld major futures. U heeft de optie om het uiterlijk van de grafieken te wijzigen door te variëren met de tijdschaal, grafiektype, inzoomen en het toevoegen van uw eigen studies en tekeningen. U kunt uw studies bewaren en tevens uw eigen systemen creëeren. Voor een volledige lijst van de beschikbare futures, klikt u op de instrumenten knop in het hoofdmenu.
Inloggen / Registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures aardgas

Laat weten wat u vindt van UK Natural Gas Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Roos De
Roos De 1 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De markt zit met een overschot aan LNG.. gaat met dumpprijzen de van de hand tankers moeten leeg
JA Wansink
JA Wansink 31.01.2023 22:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het vriest helemaal nergens, het gas wordt nog goedkoper dan de goedkoopste aardgas ooit. Maakt alle hoge aardgasprijzen en natte dromen volledig overbodig.
Rai Dui
Rai Dui 30.01.2023 16:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bodem kan niet ver weg meer zijn, het is totaal afgestort en we staan zelfs ruim lager dan voor de oorlog. Ja, de winter is zacht en de voorraden zitten vol, tegelijkertijd is er nog steeds supply onzekerheid, dus ik verwacht dat de prijzen wel weer omhoog schieten.
Bart Deklerck
Bart Deklerck 30.01.2023 12:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het vriest in China, het vriest in the USA, het vriest in EU. NG wordt inefficiënt via bootjes de hele wereld rondgevaren, de voorraad slinkt overal en de prijs gaat omlaag? Dit is erg bizar...
Frans van der Helm
Frans van der Helm 30.01.2023 12:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Geen winterweer in Europa, prima weer West en Oost kust VS, ook alleen winterweer in binnenland China met een veel lagere daling van de gas voorraden tot gevolg, verlaagt de druk op de prijs. Zeker nu de LNG productie capaciteit in de VS stijgt na onderhoudswerk belangrijke speler zitten al die LNG jongens die nu dachten te kunnen cashen, elkaar in de weg. Niet bizar, maar slechts mis gegokt.
Willem van den Berg
Willem van den Berg 26.01.2023 10:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aardgas is de concurrent van de kernenergiewaterstof ontwikkeling. De producerende landen willen nu verkopen en deze ontwikkeling vertragen. Hierdoor is de kans groot dat we teruggaan naar een bandbreedte van 2-3.
Piëtra Kuzee
Piëtra Kuzee 26.01.2023 4:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wanneer is bodem bereikt!!!!!! Of is dit strategisch wat er nu gebeurt
Lesley van Dijk
Lesley van Dijk 25.01.2023 20:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dacht je goedkoop te hebben ingekocht op 3.50 :(
Roos De
Roos De 25.01.2023 20:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou de bodem is nog ver te zoeken blijkbaar
Jeya Kandiah
Jeya Kandiah 25.01.2023 20:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
blijft maar zakken joh...
moos dr
moos dr 18.01.2023 20:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het gas probleem is mogelijk opgelost. qatar en vs leveren waarschijnlijk voldoende. winter is zacht en 2 weken wat kouder veranderen daar weinig aan. tenzij china veel meer gaat kopen of de temperatuur 10graden omlaag gaat zie ik geen grote cijfers meer voorlopig. wel nog wat volatiliteit. met koers tussen 2,2 en 4,5
Vorige antwoorden weergeven (1)
Ray de Vries
Ray de Vries 18.01.2023 20:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik hoop dat ze jouw reactie laten staan . Per ongeluk drukte ik ok "melden " , dat wou ik weghalen maar drukte 2 keer verkeer .maar goed, Aardgas is door alles flink gezakt. ik moet toegeven het niet zo extreem te hebben verwacht .
moos dr
moos dr 18.01.2023 20:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
winter bijna voorbij? gasvoorraad nog 77%
Ray de Vries
Ray de Vries 18.01.2023 20:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja dat werkt zeker mee, maar er wordt ook al gekeken naar volgende winter, plus dat de prijs met 2 derde is gezakt, dat is behoorlijk kunnen we wel stellen.
Roos De
Roos De 18.01.2023 20:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat de koers flink in de Amerikaanse Downforce is geduwd door banken mag ondertussen wel duidelijk zijn..maar zo diep van bijna 50% wel sterk overdreven.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.01.2023 20:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou precies dat, en als je echt vanaf de top gaat kijken is het wel meer dan 50%.
Ray de Vries
Ray de Vries 03.01.2023 8:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En weer een flinke smak naar beneden. hebben we de bodem bereikt ? Of zakt de koers nog verder weg ? Ik denk dat we op korte termijn toch weer omhoog kunnen gaan kijken, wat denken jullie ?
Vorige antwoorden weergeven (2)
Ray de Vries
Ray de Vries 03.01.2023 8:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voorlopig zitten we al richting de 3.7. Het gaat hard momenteel maar verwacht nog steeds dat we zo ongeveer op een bodem zitten .
Roos De
Roos De 03.01.2023 8:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ray de Vries we zitten weer op het niveau van vorig jaar. Benieuwd of we nu gaan bodemen?
Ray de Vries
Ray de Vries 03.01.2023 8:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk zelf dat het niet veel verder zal zakken, maar ik heb er wel vaker naast gezeten dus met heel veel zekerheid durf ik het niet te zeggen. Wat is jouw idee wat er de komende tijd gaat gebeuren ? Het is overigens wel extreem, 47 % in 2 weken tijd.
muhammed ceylan
muhammed ceylan 03.01.2023 8:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hij word nog steeds onderdrukt door de centrale banken. Om de inflatie laag te houden. Maar zal toch ergens gaan ontploffen ben ik bang voor.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 03.01.2023 8:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgens mij was het verhaal dat het nu geen strengen winter lijkt te worden en dat daarom de prijs van het gas naar beneden ging. Dus andersom als het aankomende week weer kouder wordt zal graag prijs moeten stijgen. Afwachten.
moos dr
moos dr 27.12.2022 7:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
door de kou word gas oppompen verstoord in vs. logischerwijs zal de koers moeten stijgen.
Ray de Vries
Ray de Vries 27.12.2022 7:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En dan gaan we 12 tot 13 % omlaag
Roos De
Roos De 27.12.2022 7:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Veel contacten zijn gesloten, meestal is rond december een rustige maand. 3,61 is de volgende steunzone. Ik verwacht nog een verdere daling.
Ray de Vries
Ray de Vries 27.12.2022 7:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik vind het niet bepaald een rustige maand met zulke dalingen, maar dat zal aan mij liggen.
Ray de Vries
Ray de Vries 27.12.2022 7:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voorlopig is er nog weinig van een stijging te merken, best bizar
Ray de Vries
Ray de Vries 27.12.2022 7:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar gaan we Roos, het steunpunt van 3.61. Benieuwd of deze dan ook echt blijft staan.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail