x
0

EUR/USD - Euro Amerikaanse dollar

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorging

Mededelingen website

Mededelingen mobiele app

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Mijn Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1,0798 +0,0015    +0,14%
24/03 - Gesloten. ( AV )
Type: Valuta
Groep: Major
Basis: Euro
Quote: Amerikaanse dollar
  • Vorig Slot: 1,0783
  • Bied/Laat: 1,0797 / 1,0799
  • Dagrange: 1,0761 - 1,0818
Begin met handelen
EUR/USD 1,0798 +0,0015 +0,14%
Samenvatting:Koop
Moving Averages:KoopKoop (9)Verkoop (3)
Tech. Indicatoren:KoopKoop (5)Verkoop (2)

Pivot Points24.03.2017 20:59 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 1,0757 1,0774 1,0784 1,0801 1,0811 1,0828 1,0838
Fibonacci 1,0774 1,0784 1,0791 1,0801 1,0811 1,0818 1,0828
Camarilla 1,0786 1,0788 1,0791 1,0801 1,0795 1,0798 1,0800
Woodie's 1,0753 1,0772 1,0780 1,0799 1,0807 1,0826 1,0834
DeMark's - - 1,0778 1,0798 1,0806 - -

Tech. indicatoren24.03.2017 20:59 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 55,029 Koop
STOCH(9,6) 49,915 Neutraal
STOCHRSI(14) 45,382 Neutraal
MACD(12,26) 0,000 Koop
ADX(14) 36,790 Koop
Williams %R -32,143 Koop
CCI(14) 17,7073 Neutraal
ATR(14) 0,0015 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0000 Neutraal
Ultimate Oscillator 45,968 Verkoop
ROC 0,334 Koop
Bull/Bear Power(13) -0,0002 Verkoop

Koop: 5

Verkoop: 2

Neutraal: 4


Samenvatting:Koop

Moving Averages24.03.2017 20:59 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 1,0802
Verkoop
1,0800
Verkoop
MA10 1,0802
Verkoop
1,0798
Koop
MA20 1,0790
Koop
1,0795
Koop
MA50 1,0788
Koop
1,0790
Koop
MA100 1,0788
Koop
1,0779
Koop
MA200 1,0749
Koop
1,0747
Koop

Koop: 9

Verkoop: 3


Samenvatting:Koop

Mijn Sentimenten

Werk uw sentiment bij:
of
 
Reacties van Leden:
Bullish
31%
Bearish
69%

Voeg een reactie toe

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
Post 1000
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.

Laatste EUR/USD Commentaar

Albert Klein
Albert Klein 04.03.2017 14:10 GMT
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijn gedachten over de E/D ?? Wel de stijging van afgelopen vrijdag me dank aan Yellen is mijns inziens van korte duur, misschien maandag nog een klein na stoot up, maar dan kan de richting weer worden hervat naar .lagere regionen, een gokje, maar dat mag je het nauwelijks noemen maar een grote kans op winst en een vastgesteld verlies mocht het anders blijken; is bv een sprinter of turbo short en direct weer verkopen mocht de koers boven de 1.068 uitkomen waarmee het verlies wordt beperkt. Verkopen? rond de 1.057/1.0544 of ergens ertussen, de stop verschuiven is natuurlijk ook een mogelijkheid..Mijn gedachten, lekker laten staan wil je dan weten tot waar, wel even reageren. .
Albert Klein
Albert Klein 04.03.2017 14:14 GMT
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Let wel elke handelsactie is niet zonder risico u handelt daarom ook geheel op eigen risico !!
Mark van Lankvelt
Mark van Lankvelt 22.02.2017 18:41 GMT
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rond 5 uur schiet opeens de euro/dollar omhoog. Wat is er aan de hand?
Anne Stelwagen
ASFX 27.02.2017 7:44 GMT
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goede vraag, tijdens de Aziatische sessie gaat het wel vaker omhoog of naar beneden.. Ik hou die periode niet echt bij wat nieuws en cijfers betreft.... Misschien is er iemand die het weet.
Pascal Reversal Trader
Pascal Reversal Trader 16.02.2017 15:26 GMT
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is een kwestie van tijd ,.. maar onder de 1 tov de dollar geloof ik nog steeds in zie de hogere time frames de maand candles...
Toon meer commentaar
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
Post 1000
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
 
 
 
Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Voeg Grafiek toe aan Commentaar

Valuta Verkenner

AV: Fusion Media would like to remind you that the data contained in this website is not necessarily real-time nor accurate. All CFDs (stocks, indexes, futures) and Forex prices are not provided by exchanges but rather by market makers, and so prices may not be accurate and may differ from the actual market price, meaning prices are indicative and not appropriate for trading purposes. Therefore Fusion Media doesn`t bear any responsibility for any trading losses you might incur as a result of using this data.

Fusion Media or anyone involved with Fusion Media will not accept any liability for loss or damage as a result of reliance on the information including data, quotes, charts and buy/sell signals contained within this website. Please be fully informed regarding the risks and costs associated with trading the financial markets, it is one of the riskiest investment forms possible.