Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

EUR/USD - Euro Amerikaanse dollar

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1,2126 +0,0002    +0,01%
23:15:21 - Real-time Data. ( Algemene voorwaarden )
Type:  Valuta
Groep:  Major
Basis:  Euro
Quote:  Amerikaanse dollar
  • Vorig slot: 1,2124
  • Bied/laat: 1,2124 / 1,2127
  • Dagbereik: 1,2125 - 1,2128
EUR/USD 1,2126 +0,0002 +0,01%
Samenvatting:Neutraal
Moving Averages:VerkoopKoop (5)Verkoop (7)
Tech. Indicatoren:KoopKoop (5)Verkoop (2)

Pivot Points15.06.2021 21:15 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 1,2119 1,2122 1,2124 1,2127 1,2129 1,2132 1,2134
Fibonacci 1,2122 1,2124 1,2125 1,2127 1,2129 1,2130 1,2132
Camarilla 1,2125 1,2125 1,2126 1,2127 1,2126 1,2127 1,2127
Woodie's 1,2119 1,2122 1,2124 1,2127 1,2129 1,2132 1,2134
DeMark's - - 1,2123 1,2127 1,2128 - -

Tech. indicatoren15.06.2021 21:15 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 51,872 Neutraal
STOCH(9,6) 76,201 Koop
STOCHRSI(14) 70,283 Koop
MACD(12,26) 0,000 Koop
ADX(14) 29,308 Koop
Williams %R -47,190 Neutraal
CCI(14) 29,3427 Neutraal
ATR(14) 0,0011 Minder Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0000 Neutraal
Ultimate Oscillator 44,114 Verkoop
ROC -0,152 Verkoop
Bull/Bear Power(13) 0,0013 Koop

Koop: 5

Verkoop: 2

Neutraal: 4


Samenvatting:Koop

Moving Averages15.06.2021 21:15 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 1,2126
Verkoop
1,2126
Verkoop
MA10 1,2124
Koop
1,2125
Koop
MA20 1,2125
Koop
1,2124
Koop
MA50 1,2118
Koop
1,2127
Verkoop
MA100 1,2139
Verkoop
1,2134
Verkoop
MA200 1,2153
Verkoop
1,2153
Verkoop

Koop: 5

Verkoop: 7


Samenvatting:Verkoop

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot EUR/USD?
of
Stem om de resultaten van de gemeenschap te zien!
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies EUR/USD

Laat weten wat u vindt van EUR/USD
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Aqua water
Aqua water 19.05.2021 20:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
162144842659793.jpg
Het gaat weer lekker ;-)
Mi Seuk
Mi Seuk 18.05.2021 8:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verkoop deze rotzooi. Euro is nuttelozer dan toiletpapier. De dollar zal altijd heersen.
Aqua water
Aqua water 10.05.2021 18:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
162066465150083.jpg
Ruimte omlaag is er voldoende en 1.20 is een belangrijk punt .
Henry Anderson
Henry Anderson 09.05.2021 17:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
China en Rusland streven naar de-dollarisering. Op de lange termijn zal dit alleen maar toenemen. Rusland heeft meer euro's dan goud en dollars. De handel tussen Rusland en China vindt plaats in euro's.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 09.05.2021 17:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de russen kopen en produceren wel aardig wat goud nu
Henry Anderson
Henry Anderson 09.05.2021 16:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Verenigde Staten drukken geld om de aandelenmarkt te stimuleren. China en Rusland streven naar dollarisering. Op de lange termijn zal dit alleen maar toenemen.
Albert Klein
Albert Klein 04.05.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Na een kleine TA op de EUR/USD verwachte ik het volgende: horizontaal tussen de 1.190 en de 1.20 en daarna richting en misschien zelfs onder de 1.17
Albert Klein
Albert Klein 04.05.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sorry, moet zijn tussen 1,21 i.p.v 1,20 Naar mijn mening is een mooi instap moment short na "close" onder de 1,2000 let op dit is geen advies of tip, maar slechts een mening !!
Sangat Singh
Sangat Singh 04.05.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben gewoon aan het orienteren.bedoel je om nu dollars te kopen om later te verkopen of andersom???bedankt voor je uitleg
Altijd Voetbal
Altijd Voetbal 04.05.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
short gaan op de dollar. je verwacht dan een daling.
Albert Klein
Albert Klein 04.05.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Altijd Voetbal  Daar zou ik nog even mee wachten AV de kans is nu aanwezig dat de EUR/USD de high gaat opzoeken van 1.2351 onder de 1.1988 worden de short weer kansrijk en na een behaalde top boven de 1.2351
Aqua water
Aqua water 27.04.2021 14:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
161952659320258.jpg
To High
Vincent Lagae
Vincent Lagae 27.04.2021 4:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
toch het moment om n buy te zoeken?
Vincent Lagae
Vincent Lagae 07.04.2021 21:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik heb nu n buy gezet goed idee?
Johan Bongaerts
Johan Bongaerts 07.04.2021 21:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik blijf short zitten.  ik denk dat er meer euro's in het systeem zullen blijven gepompt worden dan dollar ... waarom gaat u long ??
thijs dequidt
thijs dequidt 20.03.2021 9:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zou het nu een goed koopmoment zijn ? Of zal het nog wat dalen ?
Johan Bongaerts
Johan Bongaerts 20.03.2021 9:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk dat de euro zal dalen tegenover de dollar dus ik zou short gaan !
Peter De vries
Peter De vries 20.03.2021 9:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gaat gewoon door met dagen tot 1.07
Ertugrul Samanli
Ertugrul Samanli 05.02.2021 18:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat de bulls de controle weer terug hebben, ziet er naar uit dat 1.23 volgende maand in vizier is.
john want
john want 28.01.2021 11:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
trend is dalend 1.2075
Elvin OBrien
Elvin OBrien 26.01.2021 17:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Elke dag is een reden om long te gaan!
Noah Van Remoortere
Noah Van Remoortere 11.01.2021 22:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
i cant put money in
Albert Klein
Albert Klein 09.01.2021 17:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het ziet er naar uit dat de EUR/USD  naar het nieuwe jaar een de trend verandering laat zien wat wel vaker gebeurt, 1e doel 1.2050 / 1.2067 alleen bij een top boven de 1.23 komt dit scenario  te vervalen.
JSG MMV
JSG MMV 06.01.2021 9:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik voorspel Feb 2021 1.26
Dimitri Devos
Dimitri Devos 06.01.2021 9:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nico Brouwers
Nico Brouwers 31.12.2020 0:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op naar de 1.50
john want
john want 30.12.2020 14:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
frans Van Nieulande
frans Van Nieulande 12.12.2020 19:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Murat Tekin
Murat Tekin 08.12.2020 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hello
dj gorunmez
dj gorunmez 28.11.2020 18:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1 Even the blocade is nothing...2 10% yearly growth...3 stop playing games with me.
dj gorunmez
dj gorunmez 28.11.2020 18:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
There is 80% blockade... when the time is right...
dj gorunmez
dj gorunmez 28.11.2020 18:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
i meant, it can go on when the time is right...
dj gorunmez
dj gorunmez 28.11.2020 16:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
EURO becomes the regions money...
dj gorunmez
dj gorunmez 28.11.2020 16:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
it will be the greatest Empire...
dj gorunmez
dj gorunmez 28.11.2020 15:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
EURO, will take over Dollar/Pound etc... you will see the unity...1:10, let's do this first.The system will behave as a heart of the total region.It can be any digit we want.
Armaan Tha TradeBoy
Armaan Tha TradeBoy 27.11.2020 22:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Downtrade eur usd?
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren

Valuta Verkenner

Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail