Breaking news
Investing Pro 0
Cyber Monday-SALE: tot 54% KORTING op InvestingPro+ VAN AANBIEDING PROFITEREN
Sluiten

EUR/USD - Euro Amerikaanse dollar

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1,0462 +0,0067    +0,64%
14:58:11 - Real-time Data. ( Algemene voorwaarden )
Type:  Valuta
Groep:  Major
Basis:  Euro
Quote:  Amerikaanse dollar
  • Vorig slot: 1,0395
  • Bied/laat: 1,0460 / 1,0464
  • Dagbereik: 1,0341 - 1,0497
EUR/USD 1,0462 +0,0067 +0,64%

EUR/USD Technische Analyses

 
Krijg een EUR USD prognose - sterke Kopen, Kopen, sterke Verkopen, Verkopen of Neutrale signalen en krijg toegang tot een gedetailleerde EUR USD technische analyse door middel van voortschrijdende gemiddelden kopen/verkopen signalen (eenvoudige en exponentiële voor 5,10,20,50,100 en 200 periodes) en gemeenschappelijke grafiek indicatoren (RSI, Stochastics, StochRSI, MACD, ADX, CCI, ROC, Williams% R, Ultimate en meer) Kopen, Verkopen, Overgekocht, Oververkocht of Neutrale signalen. Ook - pivot niveaus voor Standard, Fibonacci, Camarilla, Woodie's en Demark's worden geleverd. Alle technische studies zijn beschikbaar in verschillende tijdspaden.
Samenvatting:Zeker kopen
Moving Averages:Zeker kopenKoop (11)Verkoop (1)
Tech. Indicatoren:Zeker kopenKoop (10)Verkoop (0)

Pivot Points28.11.2022 13:57 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 1,0442 1,0450 1,0461 1,0469 1,0479 1,0488 1,0498
Fibonacci 1,0450 1,0458 1,0462 1,0469 1,0476 1,0480 1,0488
Camarilla 1,0467 1,0469 1,0470 1,0469 1,0474 1,0475 1,0477
Woodie's 1,0444 1,0451 1,0463 1,0470 1,0481 1,0489 1,0500
DeMark's - - 1,0456 1,0467 1,0474 - -

Tech. indicatoren28.11.2022 13:57 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 65,698 Koop
STOCH(9,6) 77,124 Koop
STOCHRSI(14) 90,099 Overgekocht
MACD(12,26) 0,002 Koop
ADX(14) 35,214 Koop
Williams %R -20,513 Koop
CCI(14) 97,6899 Koop
ATR(14) 0,0026 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0050 Koop
Ultimate Oscillator 66,686 Koop
ROC 0,945 Koop
Bull/Bear Power(13) 0,0062 Koop

Koop: 10

Verkoop: 0

Neutraal: 0


Samenvatting:Zeker kopen

Moving Averages28.11.2022 13:57 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 1,0466
Verkoop
1,0455
Koop
MA10 1,0423
Koop
1,0437
Koop
MA20 1,0402
Koop
1,0417
Koop
MA50 1,0405
Koop
1,0399
Koop
MA100 1,0376
Koop
1,0372
Koop
MA200 1,0306
Koop
1,0301
Koop

Koop: 11

Verkoop: 1


Samenvatting:Zeker kopen

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot EUR/USD?
of
Stem om de resultaten van de gemeenschap te zien!
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies EUR/USD

Laat weten wat u vindt van EUR/USD
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
marc morym
marc morym 16.11.2022 19:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nieuwe statistieken in de cryptowereld. 80% verliest veel geld!
Jan Hebbelinck
Jan Hebbelinck 14.11.2022 13:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kan iemand me even helpen met volgende : ik zoek the swing indicator bij investing (die op een 5 min grafiek de weerstand en steun weergeeft ) zoals nv fibonacci? ik vind geen enkele die daar op lijkt.. Dank bij voorbaat
marc morym
marc morym 11.11.2022 18:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Cryptobroker FTX is bankroet.!
Camouflage Trading
Camouflage Trading 18.10.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
problemen om te stijgen
marc morym
marc morym 18.10.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er is niet veel reden om te stijgen,
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 18.10.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
groot gelijk marc ...men spreekt altijd over de oorlog maar het gevolg hiervan is geweest dat de dollar enorm gestegen is ...en wij betalen nu in dollars voor duur schaliegas ipv euro's aan de russen
marc morym
marc morym 18.10.2022 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kurt Rosseel Daarom ook zullen ze met inzet wapens blijven leveren, en krijgen nog mooie contracten voor hun hulp. Altijd money! En Europa zit met de last, en als het misloopt ook met het slagveld. Altijd miserie!
Roos De
Roos De 11.10.2022 18:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Euro herstelt iets
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 05.10.2022 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
markten heel nerveus...
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 05.10.2022 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
markten heel nerveus...
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 27.09.2022 22:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
opnieuw fout...De markt wordt door feiten en gebeurtenissen gestuurd en niet omgekeerd ...maar ieder zijn methode ....
marc morym
marc morym 27.09.2022 22:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Inderdaad, maar men moet een TA hebben. Anders blijf je aan de zijlijn, vindt u niet? Alles beter dan dat pyramide gedoe van hier boven...
Albert Klein
Albert Klein 17.09.2022 16:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vanaf de low op 0.9864 zijn we in een opgaande beweging, de correctie daarop liep af op  0,9945 en sindsdien weer omhoog. De 0.9945 dient dan wel te blijven staan en niet meer te worden gebroken, uiteindelijke doel verwacht omstreeks de 1.03  en  neemt trapsgewijs weken in beslag !
Pouyan Shirinbab
Pouyan Shirinbab 17.09.2022 16:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Euro gaat verdwijnen! Is een rit naar beneden te boeken. Meer is er helaas niet meer in. Wel succes
Joris van Dorst
Joris van Dorst 17.09.2022 16:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niet meer van toepassing sinds deze morgen, terug naar 0.9864?
Bart Van Looy
Bart Van Looy 05.09.2022 22:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
US Dollar shortage
Roos De
Roos De 05.09.2022 22:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarschijnlijk is de stijging van de rente al ingeprijst.. verwacht eerder een ligte stijging van de euro
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren

Valuta Verkenner

Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail