Breaking news
0

EUR/USD - Euro Amerikaanse dollar

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
1,1749 -0,0028    -0,24%
21/09 - Gesloten. ( Algemene voorwaarden )
Type: Valuta
Groep: Major
Basis: Euro
Quote: Amerikaanse dollar
  • Vorig slot: 1,1777
  • Bied/laat: 1,1749 / 1,1750
  • Dagbereik: 1,1669 - 1,1803
EUR/USD 1,1749 -0,0028 -0,24%
Samenvatting:Neutraal
Moving Averages:KoopKoop (9)Verkoop (3)
Tech. Indicatoren:VerkoopKoop (2)Verkoop (4)

Pivot Points21.09.2018 21:00 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 1,1739 1,1742 1,1746 1,1749 1,1753 1,1756 1,1760
Fibonacci 1,1742 1,1745 1,1746 1,1749 1,1752 1,1753 1,1756
Camarilla 1,1747 1,1748 1,1748 1,1749 1,1750 1,1750 1,1751
Woodie's 1,1739 1,1742 1,1746 1,1749 1,1753 1,1756 1,1760
DeMark's - - 1,1747 1,1749 1,1754 - -

Tech. indicatoren21.09.2018 21:00 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 48,281 Neutraal
STOCH(9,6) 27,500 Verkoop
STOCHRSI(14) 24,771 Oververkocht
MACD(12,26) 0,000 Neutraal
ADX(14) 37,462 Koop
Williams %R -74,286 Verkoop
CCI(14) -46,4792 Neutraal
ATR(14) 0,0017 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0000 Neutraal
Ultimate Oscillator 45,884 Verkoop
ROC -0,289 Verkoop
Bull/Bear Power(13) 0,0002 Koop

Koop: 2

Verkoop: 4

Neutraal: 4


Samenvatting:Verkoop

Moving Averages21.09.2018 21:00 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 1,1746
Koop
1,1749
Koop
MA10 1,1749
Koop
1,1753
Verkoop
MA20 1,1764
Verkoop
1,1756
Verkoop
MA50 1,1740
Koop
1,1743
Koop
MA100 1,1711
Koop
1,1717
Koop
MA200 1,1675
Koop
1,1688
Koop

Koop: 9

Verkoop: 3


Samenvatting:Koop

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot EUR/USD?
of
De markt is momenteel gesloten. U kunt alleen stemmen tijdens de openingstijden van de markt.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies EUR/USD

Laat weten wat u vindt van EUR/USD
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Koen Verwimp
Koen Verwimp 09.09.2018 15:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dollar gaat nog stijgen denk ik : Met de positieve cijfers van de bijgekomen banen en de euro die in het slop zit  Het Trumpeffect begint te werken ;-)
Antwoord
1 1
Sander Wieringen
Sander Wieringen 14.08.2018 22:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Schouder kop schouder patroon afgerond. Neklijn op 1,155. Koersdoel is 1,05 zolang neklijn niet doorbroken is.
Antwoord
1 0
Yoran De Zeeuw
Yoran De Zeeuw 05.08.2018 1:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Next tp 1.1478
Antwoord
1 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 31.07.2018 12:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
EUR$ heeft zijn bodme gezien, en zal opwaards gaan bewgen naar mogelijk de 1,20
Antwoord
2 2
Gerrit 74
Gerrit 74 31.07.2018 12:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het nieuws deed de koers wenden.
Antwoord
0 0
stock member
stock member 29.06.2018 18:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1,167
Antwoord
0 0
Hans Esvelt
Hans Esvelt 28.06.2018 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Fijn Paar /om als beginnend Trader  valuta te leren kennen.met max 2 pips
Antwoord
0 0
Gerard Kleene
Gerard Kleene 28.06.2018 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Stoploss en takeprofit op 2 pips? Kosten minimaal een halve pip! Dat moet je een goede score hebben! Haal je dat?
Antwoord
1 0
Gerard Kleene
Gerard Kleene 28.06.2018 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
2 pips kom je daarmee uit?
Antwoord
1 0
Hans Esvelt
Hans Esvelt 28.06.2018 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gerard Kleene . thanks voor je reactie Gerard .Sorry, bedoelde Met 2 of vier positie,s . hahahahaa gaat redelijk.soms moet je verlies nemen . tegenwoordig maar 2 positie,s  scalping  . ben newbie hihi . Groetjes Hans
Antwoord
0 0
Gerard Kleene
Gerard Kleene 03.06.2018 12:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Looks like euro/dollar goes to parity!
Antwoord
0 5
danny zeegelaar
danny zeegelaar 24.05.2018 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
what will eur/usd be and the end off the day
Antwoord
0 0
Gerard Kleene
Gerard Kleene 24.05.2018 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hard to say, but i think parity before the end of the year
Antwoord
0 4
Ravi Vintges
Ravi Vintges 24.05.2018 10:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1.1710 i think
Antwoord
0 0
Desire Hamelers
Desire Hamelers 08.05.2018 11:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
als de Us$ stijgt tot 1.25 en het goud naar 1400.Wishfull thinking...waarom stijgen de Amerikaanse goudmijnen dan nie t? begrijpen wie begrijpen Kan!!
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 08.05.2018 11:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat komt nog wel
Antwoord
0 0
francky van den heuvel
francky67 08.05.2018 11:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Euro naar 1.25 ik denk wel dat die kans erin zit althans goed op weg naar 1.20. Lol
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 12.01.2018 22:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dollar naar 1.25 en goud naar 1400
Antwoord
1 0
francky van den heuvel
francky67 12.01.2018 22:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat aangezien de omstandigheden. (Het vertrek van financiële adviseur en de belofte van president Trump to make America great again dus meer banen te creëren. .. de dollar niet te veel omhoog mag gaan. Eerder een lagere koers van deze zal dit in de hand werken. Ik heb geen glazen bol maar dit Is de manier waarop ik dit verwacht.
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 03.01.2018 23:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
om banen te scheppen heeft trump een lagere dollar nodig ...de chinezen hebben echter massa's amerikaanse obligaties .
Antwoord
1 0
Trend Trader
Trend Trader 13.12.2017 13:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Langere termijn voorspellen is niet te doen..Het meest voor de hand  liggend : Als Vandaag de Usa de rente verhoogd   dan  vandaag de Euro down.en Dollar omhoog
Antwoord
0 1
Isma Afk
Isma Afk 03.12.2017 22:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat denken jullie nu?
Antwoord
0 0
Robert Hallo
Robert Hallo 03.12.2017 22:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Euro eind 2018 1.30
Antwoord
1 0
Robert Hallo
Robert Hallo 03.12.2017 22:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Euro eind 2018 1.30
Antwoord
0 0
Trend Trader
Trend Trader 24.11.2017 9:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Target point voor de komende weken is 1.2094
Antwoord
1 0
Trend Trader
Trend Trader 23.11.2017 16:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
belangrijk nivo 1.1857   daily trandline   doorbraak ;-)
Antwoord
0 0
Trend Trader
Trend Trader 23.11.2017 16:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op de 4 uur grafiek is een Cup handle patroon te zien uitbraak komt er aan 1.1853 op moment van schrijven.
Antwoord
0 0
cj Pimpel
cj Pimpel 17.05.2017 14:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wist ik het maar....
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 13.05.2017 21:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
we gaan naar een koers van 1.25 en de goudprijs gaat daardoor naar 1500
Antwoord
1 0
Anne Stelwagen
ASFX 13.05.2017 21:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
.....nou als je zo zeker van je zaak bent kun je vast ook wel even aangeven wanneer. Vandaag? over een week? .... een jaar? Volgens mij roep je maar wat!
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 13.05.2017 21:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ASFX het enige in het leven dat zeker is is dat niks zekers is ...
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 29.04.2017 17:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Onder de de neergaande lijn sell met stop op 1.956 natuurlijk geheel op eigen risico zie antwoord op 20-05-17
Antwoord
1 0
Albert Klein
Albert Klein 29.04.2017 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De e/d staat op een belangrijk punt hetgeen ook geld voor de dollar koers in de contra beweging alle seinen staan op rood, maar let op mocht de e/d boven de opgaande lijn uitbreken is dat weggegooid geld en nemen de Bulls het roer weer over. Indien hij echter onder de neergaande lijn duikt dan gaan de Bulls weer in de hoek en gaat de neer trend na een kleine correctie weer verder en gaat de e/d naar de 3 januari low 1.0341
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 29.04.2017 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
smijt je analyse maar id prullenmand
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 20.04.2017 12:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De koers heeft precies het Fib.0,618 gecorrigeerd van de laatste daling meestal op en punt waarop de koers weer gaat dalen je kan een short sprinter in nemen en een stop zetten op bv1,0780 gaat hij niet dan kost het weinig gaat hij wel, verdien je geld..Gratis en zonder garantie ! :-))
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 20.04.2017 12:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goed dat de stop zijn werk heeft gedaan en het verlies beperkt is gebleven zet daarom ook nooit meer dan 3 % van je beschikbare kapitaal in, van de 10 x moet het zeker 4 x keer . lukken 6x fout kost dan 18% 4 x goed brengt op 40% minimaal winst 22%
Antwoord
0 0
jurgen Lattre
jurgen Lattre 01.04.2017 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
er wordt een stijging voorspeld voor maandag rond de 1.0905 maar volgens mij gaan we eerst nog wat naar beneden en als dan de detail handel het goed doet misschien een terugkomende stijging voor woensdag of donderdag. prettig weekend iedereen.
Antwoord
0 0
Paul Langeler
Paul Langeler 01.04.2017 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
door wie en waarop gebaseerd?
Antwoord
0 0
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 27.03.2017 8:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
op weg naar 1.1 !!!!!
Antwoord
0 0
Anne Stelwagen
ASFX 27.03.2017 8:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
....inderdaad, ik denk morgen al.
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 04.03.2017 15:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijn gedachten over de E/D ?? Wel de stijging van afgelopen vrijdag me dank aan Yellen is mijns inziens van korte duur, misschien maandag nog een klein na stoot up, maar dan kan de richting weer worden hervat naar .lagere regionen, een gokje, maar dat mag je het nauwelijks noemen maar een grote kans op winst en een vastgesteld verlies mocht het anders blijken; is bv een sprinter of turbo short en direct weer verkopen mocht de koers boven de 1.068 uitkomen waarmee het verlies wordt beperkt. Verkopen? rond de 1.057/1.0544 of ergens ertussen, de stop verschuiven is natuurlijk ook een mogelijkheid..Mijn gedachten, lekker laten staan wil je dan weten tot waar, wel even reageren. .
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 04.03.2017 15:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Let wel elke handelsactie is niet zonder risico u handelt daarom ook geheel op eigen risico !!
Antwoord
0 0
Mark van Lankvelt
Mark van Lankvelt 22.02.2017 19:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rond 5 uur schiet opeens de euro/dollar omhoog. Wat is er aan de hand?
Antwoord
0 0
Anne Stelwagen
ASFX 22.02.2017 19:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goede vraag, tijdens de Aziatische sessie gaat het wel vaker omhoog of naar beneden.. Ik hou die periode niet echt bij wat nieuws en cijfers betreft.... Misschien is er iemand die het weet.
Antwoord
0 0
Toon meer commentaar
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren

Valuta Verkenner

Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail