Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Natural Gas Futures - Feb 2022 (NGc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
4,290 +0,028    +0,66%
18/01 - Vertraagde Data. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
  • Vorig slot: 4,262
  • Open: 4,356
  • Dagbereik: 4,227 - 4,390
Aardgas 4,290 +0,028 +0,66%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Mogelijk gemaakt door TradingView
Legenda
N
Nieuws
E
Economische Kalender
D
Dividenden
S
Aandelensplitsing
P
Candlestickpatroon

Om de gebeurtenismarkeringen te verbergen/tonen, kunt u op een willekeurige plek in de grafiek op de rechtermuisknop klikken en "Hide Marks On Bars" selecteren.

Kijk hoe het werkt »

Markeringen op staven verbergen
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures aardgas

Laat weten wat u vindt van Natural Gas Futures
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Kees den Boer
Kees den Boer 07.01.2022 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben aan het onderzoeken of er een verband bestaat met de temperatuur in de stad Boston en de koers van NG.De voorspelde minimum temperaturen lopen van vandaag -4 (Celsius) naar dinsdag -15 als dieptepunt. Eens kijken op woensdag of de koers mee beweegt.
tanja hali
tanja hali 07.01.2022 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Interessant, ben benieuwd wat er uit je bevindingen zijn
Kees den Boer
Kees den Boer 07.01.2022 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De temperatuur in Boston is flink gedaald en de koers duidelijk gestegen. Er lijkt dus een verband te zijn tussen die twee. Ik heb nog geen data bijgehouden, dus helemaal zeker is het niet. Ik ga proberen een programmaatje te schrijven die de waardes automatisch bijhoud. Als ik die heb kunnen we kijken of hier mee te beleggen valt.
Kees den Boer
Kees den Boer 07.01.2022 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren meer dan 14% stijging van de koers en -12 graden in Boston. De verwachting voor vandaag is is -1 tot +5, dus ik verwacht dat de prijs wat zal dalen. Niet te veel, want voor het weekend -16 voor vrijdag, -14 voor zaterdag en -6 voor zondag. Waarbij voor zaterdag en zondag de temperatuur overdag onder de 0 blijft.Maar het blijft allemaal nog theorie met te weinig gemeten data.
Ben VB
Ben VB 07.01.2022 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel ik ben deze ochtend alvast wat short gegaan, want zo'n stijging leek me ideaal moment.
Kees den Boer
Kees den Boer 07.01.2022 9:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren ging de koers - eraf. 12%, veel harder dan ik verwacht had. Op dit moment zitten we op -1,3% De temperatuur in Boston is nu +3 maar gaat dalen naar -15. Mijn verwachting voor vandaag is dat we weer gaan stijgen met de koers naar tenminste 4,844. Dat was gisteren de hoogste stand. We zullen maandag eens kijken hoe goed/slecht mijn voorspelling is.
moos dr
moos dr 30.12.2021 10:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
enige tijd geleden zei ik gezien de koers en nieuws ng vs te verwachten tussen de 3,7 en 4,3. ik denk dat deze periode in januari afloopt. in het nieuwe jaar zal de volatiliteit vast weer oplopen. richting van de uitbraak durf ik niet te voorspellen. maar mij gevoel zeg dat 4,5 volgende halte is.
Ben VB
Ben VB 30.12.2021 10:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat weer dat short gaan voor VS een Europa de veiligere optie is. Maar dan op de langere termijn - de zomer
moos dr
moos dr 28.12.2021 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
uk ng op 267. weer komende week erg zacht is eu. daarbij word er gas uit vs verwacht.
Jayant Ramoe
Jayant Ramoe 28.12.2021 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik snap je niet. wat zou het betekenen voor gas? zou je iets meer uitleg kunnen geven?
Ray de Vries
Ray de Vries 28.12.2021 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat een flinke stijging op korte termijn onwaarschijnlijk is. er is vraag maar niet extreem vanwege het zachte weer. daarbij is er meer aanbod onderweg wat voor stabiliteit zorgt in de gasprijs . Maar goed , ook voor mij blijft het speculeren .
moos dr
moos dr 28.12.2021 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zolang uk ng niet onder de 160 komt is er geen trendbreuk.
Ben VB
Ben VB 27.12.2021 10:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
VS gas meer even omhoog door kouder weer dat in aankomst is.
Philippe Sargis
Philippe Sargis 25.12.2021 6:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
15 schepen gas zijn ond erweg naar Europa van uit de VS. Gas gaat weer binnenkort onder de 3 zitten als de weer zo zacht blijf in de VS
moos dr
moos dr 23.12.2021 13:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Europese gas lijkt toch structureel duurder. met huidige problemen met NS2 lijkt nogwel even zo te blijven. piek oktober stond op 410. koers nu 432. ik zit hier niet om mn gelijk te halen, maar heb me teveel bezig gehouden met VS gas. deze beweegt niet mee met Europees gas. Europees gas heeft eigenlijk alle eerder voorspelling waargemaakt. pieken october verbroken en hoge koersen door de winter heen. ik verwacht dat deze koers nog zeker 2 maanden hoog blijft/stijgt. vs gas zal vast ook wat stijgen als weer daar kouder word, toch ga ik hier voorlopig geen voorspelling voor doen. long of short zou ik niet aandurven. waar ik wel vertrouwen in heb is de winsten bij gazprom, toch momenteel niet hierin belegd.
moos dr
moos dr 23.12.2021 13:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Europese gasprijs is vandaag plots flink gedaald. Waarschijnlijk komt dat doordat er minstens tien en mogelijk tientallen schepen vol met Amerikaanse lng, oftewel vloeibaar gemaakt aardgas, op weg zijn naar Europa. Dat extra gas kan volgens kenners als compensatie dienen voor de gebrekkige leveringen uit Rusland.
Ben VB
Ben VB 17.12.2021 10:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rusland is vandaag meer Gas door zijn pijpen aan het sturen . Dus daarom prijs naar beneden.
Ben VB
Ben VB 17.12.2021 10:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Deze gas prijzen zijn volgens mij een politiek wapen aan het worden / zijn. Rusland laat duidelijk weten wat ze kunnen doen.
moos dr
moos dr 17.12.2021 10:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eu gebruikt gasleiding als politiek wapen.
Ray de Vries
Ray de Vries 17.12.2021 10:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je bent stil geworden Moos. Hoe sta jij er in op dit moment ? Zou je nog steeds kopen? De markt wordt in mijn ogen momenteel teveel gestuurd en is de complete logica kwijt. ik hou mijndaaroknevwn rustig.
moos dr
moos dr 17.12.2021 10:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Europees gas is weer extreem duur.nivo oktober. ik vind gazprom erg interessant om nu te kopen. heb mn geld ff voor andere dingen nodig dus koop even niks. vandaar dat wat afwezig ben. vs gas is waarschijnlijker zoveel goedkoper omdat transport richting eu niet verder op te schalen is.
Ray de Vries
Ray de Vries 17.12.2021 10:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Helder verhaal Moos👌🏼
Har Baek
Har Baek 16.12.2021 11:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Met alle zorgen omstreeks rusland en de winter nog voor de boeg, koop ik
Ben VB
Ben VB 16.12.2021 11:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een kern centrale van Frankrijk moet voor een dringend onderhoud / herstelling even stil gelegd worden . Dus energie prijzen in Europa zijn weer wat hoger. Maar eind januari zie ik deze toch ook niet meer
Ben VB
Ben VB 16.12.2021 11:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoger gaan. En short omverwegen voor de zomer lijkt me dan verstandig
Jos Mijsch
Jos Mijsch 14.12.2021 17:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik lees net op RTL dat gas net zo duur is als tijdens de piek in oktober. Als ik op grafiek kijk klopt daar niets van.Kan iemand mij uit de droom helpen
moos dr
moos dr 14.12.2021 17:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
je heb waarschijnlijk de vs grafiek voor je. als je ng ice pak zie je Europese prijzen
moos dr
moos dr 14.12.2021 6:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ng op ice markt staat weer bijna op record.
Ray de Vries
Ray de Vries 14.12.2021 6:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat verwacht je de laatste weken van het jaar ? Nog steeds tussen de 3.7 en 4.3?
moos dr
moos dr 14.12.2021 6:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ray de Vries
Ray de Vries 14.12.2021 6:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kort antwoord . Voorop dit zie ik wel steeds de 3.7 op worden gezocht maar komen we niet in de buurt van de 4.3. De koers is te fragielen reageert nauwelijks op wat we vermoeden .
Ray de Vries
Ray de Vries 14.12.2021 6:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat typen hier werkt altijd lekker voor mij🤣 maar goed , we zitten half december, alle verwachtingen van een maand tot 2 maanden geleden ten spijt. Met alle respect, wat er nu nog mag gebeuren in de winter, een verdubbeling van de prijs zoals eerder werd voorspeld? Gaat echt niet gebeuren .
Markus Ekkelenkamp
Markus Ekkelenkamp 11.12.2021 18:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
op het internet heb je internationaal forum. hoezo zijn dit alleen nederlanders
moos dr
moos dr 11.12.2021 18:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kan je met vlag kiezen
moos dr
moos dr 08.12.2021 9:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voorlopig zitten we op een sterke steun van ca 3,7. die zal n.m.m. niet snel gebroken worden. misschien een weekje rust tussen de 3,7 en 4,3
Aytekin Bilgili
Aytekin Bilgili 07.12.2021 23:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heren, ik lees hieronder jullie commentaar. Let op! Dat jullie de ontwikkelingen en de gevolgen van de gasprijs in Europa (o.a. NS2) niets te maken heeft met de gasprijs in VS. VS kan maar in beperkte mate naar het buitenland gas leveren, vraag en verbruik is m.n. in het binnenland zelf gericht. De recente daling heeft alles te maken met de sinds anderhalf week mildere verwachting voor een koude winter in de VS icm stabilisatie gasvoorraden.
Vorige antwoorden weergeven (2)
moos dr
moos dr 07.12.2021 23:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de kosten van het vloeibaar maken en vervoer is vaak de spread tot de maximale capaciteit is bereikt
Ray de Vries
Ray de Vries 07.12.2021 23:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo had ik hem niet gelezen, staat er ook niet letterlijk maar snap het punt inderdaad .
Arjan Boer
Arjan Boer 07.12.2021 23:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Warme winter klinkt logisch..Vroeg me af of die nieuwe omicron variant roet in het eten gooit, de gasprijs steeg ook omdat er zoveel vraag naar producten was na de vorige coronagolf, met die nieuwe variant wordt de vraag misschien kleiner en daarom wordt minder ingekocht...
Aytekin Bilgili
Aytekin Bilgili 07.12.2021 23:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aytekin Bilgili
Aytekin Bilgili 07.12.2021 23:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Omricron of andere varianten in mindere mate impact op gasprijs, meer op olieprijs
Stephan Landstra
Stephan Landstra 06.12.2021 20:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
haha, ik ook een newbie.ik volg Moos, Ben en Ray ook.heel interessant maar idd iedereen zoekt een verklaring die er niet is. Er was sprake van 6 en 7. Huidig NIVO is 3,665
moos dr
moos dr 06.12.2021 20:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de verklaring van ben vb is zowiezo juist. overal lees ik dat dit met het weer in de vs te maken heeft. ik denk dat de markt zich vergist en dat de vraag op het vasteland (europa/azie) veel groter is of ik gelijk krijg is pas achteraf te zeggen. er is ook een fors verschil tussen de Eu en vs aardgasprijs.
Arjan Boer
Arjan Boer 06.12.2021 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben slechts een newbie..en leer graag..leuk om jullie te volgen..Ik hoorde vandaag in het nieuws dat Biden de Northstream 2 gaslijn als drukmiddel tegen Poetin wil gebruiken voor de escalatie in de Oekraine.Hoe precies weet ik niet. Maar was op Radio 1.Kan dat te maken hebben met die enorme daling? Ik zou juist een stijging verwachten.
moos dr
moos dr 06.12.2021 18:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eigenlijk verwacht ik niet dat biden hier iets over te zeggen heeft. maar zeker interessant om in de gaten te houden
moos dr
moos dr 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
steun 3,8 bereikt. opleving naar 4,2?.
Vorige antwoorden weergeven (4)
Ben VB
Ben VB 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wel ik ben eens gaan kijken wat het weer in de Us is en voorlopig :record high temperatures across continental US
Ray de Vries
Ray de Vries 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mlet andere wooorseb. De prijs gaat verder zakken.
moos dr
moos dr 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ben vb, dat is al langere tijd. wat ik niet snap als dat dit zoveel invloed heeft. op de plekken waar het kouder is wonen 2x zoveel mensen. ik blijf er bij dat dit een inschattings fout is van de markt.
Ben VB
Ben VB 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
als de de prijs van olie van 2 jaar terug " Covid" met nu vergelijkt niet zo veel verschilaardgas van 2 jaar terug met nu , veel verschil. nu zachte zomers in VS en mss veel mensen die dachten dat de omschakeling naar groen via gas vlugger ging gaan? NS2 komt . Ik ben eigelijk ook maar een verklaring aan het zoeken.
Ray de Vries
Ray de Vries 06.12.2021 6:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben ik snap jouw verklaring wel, maar snap Moos ook. Aan de andere kant, gas stond begin dit jaar nog rond de 1.6. Een prijs die dan ineens 4 keer zo hoog is omdat er een zogenaamd tekort zou zijn is nog steeds niet realistisch in een tijd waarin we juist van her gas af willen. Natuurlijk is er af willlen iets anders dan er af kunnen. Maar het feit is wel dat gas ineens door het dak ging en we prijzen zagen die we in 4 jaar niet meer hebben gezien. Is niet geheel realisch na mijn beleving. Zeker gezien het feit dat er feitelijk geen tekort is, maar er te weinig wordt geleverd, daar zit nogal een nuance verschil in. Kan de prijs nog terug omhoog? Een flinke omslag in het weer kan dit veroorzaken, anders zie ik de behaalde pieken niet zo snel meer terug komen.
Ben VB
Ben VB 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo een vlugge daling, dat had ik nu ook niet verwacht. Maar ja had maar mijn eigen advies gevold.
Vorige antwoorden weergeven (1)
moos dr
moos dr 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik had eerder geschreven. verkopen bij daling onder de 4,7. ook maar even mijn eigen advies gevold
moos dr
moos dr 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gevolgd
Ben VB
Ben VB 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr   wel na zo'n daling zal er wel een correctie komen.
Ben VB
Ben VB 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu winter begint. Want zelf met omicon dacht ik dat er meer mensen huis zitten en er dus meer gas verbruik is.
moos dr
moos dr 01.12.2021 19:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat had ik eerder ook al geschreven. ik blijf erbij dat prijzen weer hard zullen stijgen en dat er enorme vraag aan zit te komen. volgend jaar mei kunnen we zeggen wie er gelijk heeft gehad 👍🏻👌🏻
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik verwacht dat we weer langzaam de stroomversnelling op gaan zoeken zo richting de jaar wisseling. voor mij staan alle signalen op groen.
Vorige antwoorden weergeven (28)
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk daar anders over. als je negatief kijk kan je de koers als een spiegel zien 5 jaar grafiek. de snelheid omhoog is het zelfde als omlaag en zal vanaf de 3,8 in snelheid afnemen. ik ben echter overtuigd van hogere koersen dus n.m.m. zal dit snel over zijn.
Ray de Vries
Ray de Vries 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is flink balen Moos. Inmiddels een stijging van 5% vanuit de dip. Heb zelf nu een kleine positie ingenomen, kijken wat het doet. wacht jij deze week nog af? Of de opening van komende week ?
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
kan zomaar mooi koopmoment zijn. zoals het er nu uitziet wacht ik het weekend even af.
moos dr
moos dr 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
opec heeft trouwens besloten productie zoals gepland te verhogen. 🤨
Ray de Vries
Ray de Vries 26.11.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
and we going down. wat een ongekende daling . De 3.8 is in beeld. Ik zou zeggen kom maar door met de bevindingen
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
NS2 staan niet in duits regeerakkoord. gezien alle kolencentrales vervangen worden voor gascentrales zal deze vermoedelijk toch opengaan.
Vorige antwoorden weergeven (3)
Ray de Vries
Ray de Vries 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het lijkt wel Red Friday ipv Bladk Friday. de olie markt klapt binnen 1 dag flink naar beneden . Nu was een correctie wel te verwachten, maar het is meteen een beste ook.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
olie is te hard afgestraft denk ik. gelukkig niet in shell afgelopen maand. dat gas stijgt is erg fijn en logisch. vooruitzichten best. wel gek dat gazprom 5% is gedaald. gewoon bijgekocht natuurlijk.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat doe jij nu? ray de vries. posities?
Ray de Vries
Ray de Vries 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb momenteel een positie staan in aardgas. Ingenomen op 4.9.
moos dr
moos dr 25.11.2021 15:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dan kom de +7% niet verkeerd uit
moos dr
moos dr 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vs opslag aardgas van 26b naar -21b
Ray de Vries
Ray de Vries 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Best bijzonder want tot op heden reageert de koers nauwelijks . in mijn beleving kan dat voor een harde piek zorgen in zeer korte tijd .
moos dr
moos dr 24.11.2021 18:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor veel speculanten is de aandacht eraf. ik koop elke keer bij. flinke gok die ik op 75% kans van slagen acht.
moos dr
moos dr 24.11.2021 7:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
internationalbanker. com. :WAAROM ZIJN DE EUROPESE AARDGASPRIJZEN DIT JAAR ENORM GESTEGEN?22 november 2021
moos dr
moos dr 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
graag een krachtig herstel deze week naar de 6
moos dr
moos dr 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aardgas duidelijk in de lift zouden ze in vs eindelijk doorhebben dat er in de rest van de wereld wel schaarste is.
Ray de Vries
Ray de Vries 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben benieuwd. Ik ben op een stijging voorbereid maar tot nu toe is het mondjesmaat . Weer gaat wel langzamerhand een meer prominentere rol spelen
Ray de Vries
Ray de Vries 23.11.2021 11:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Overigens is het nu technisch ook een stuk sterker .
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben aan het bijkopen. de eerste bel koude lucht komt eind november naar EU.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat dit volgende week wel eens in de prijs te merken kan zijn. Ik hou mij nu nog even rustig en wacht vooral de opening af van volgende week. Mogelijk is dat te laat , maar het blijft speculeren natuurlijjk.
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De technische analyse is overigens nog niet best. Nu vind ik dit altijd wel een beetje een lastige graadmeter, maar het is er wel een waar ik toch wel met een schuin oog naar kijk.
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
technische erg zwak inderdaad. tot nu toe 4,7 niet gebroken. fundamenteel zie ik het heel anders. met de kennis dat NS2 voorlopig niet open gaat koop ik elke dip bij. ik vermoed dat het uiteindelijk toch meer met dubbele cijfers hersteld.
moos dr
moos dr 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik koop elke keer bij. n.m.m. zit de markt fout
Ray de Vries
Ray de Vries 18.11.2021 14:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weer geen beste opening
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aardgas voorlopig omhoog. duitse toezichthouder zet voorlopig rem op ns2. ik blijf bij mijn lange termijn verwachting van september!
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer flink onderuit. steun 4,7 word continu opgezocht. technisch zwak. maar fundamenteel niet uit te leggen. er zal n.m.m. binnekort flinke opwaartse druk komen.
moos dr
moos dr 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer flink onderuit. steun 4,7 word continu opgezocht. technisch zwak. maar fundamenteel niet uit te leggen. er zal n.m.m. binnekort flinke opwaartse druk komen.
Ray de Vries
Ray de Vries 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ik kan deze terugval ook even niet plaatsen, naar maak mij er verder ook niet zo druk om. Denk dat dit snel hersteld
Ray de Vries
Ray de Vries 16.11.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ik kan deze terugval ook even niet plaatsen, maar maak mij er verder ook niet heel druk om . Ik denk dat de prijs snel herstelt
Jan Bennink
Jan Bennink 14.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat denken jullie voor de opening van morgen?
Ray de Vries
Ray de Vries 14.11.2021 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Persoonlijk verwacht ik een niet al te gekke week. Alle gebeurtenissen van de afgelopen weken zijn in de prijs verwerkt en de dreiging van Wit Rusland is er ook een waarvan we wel weten dat het op bluf is gebaseerd . Maar goed, het is en blijft speculeren . Ik verwacht een rustige opening met een vermoeden dat het wel iets hoger zal openen dan de slot prijs van afgelopen vrijdag .
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.