Breaking news
0

AEX (AEX)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
552,70 -8,78    -1,56%
15/08 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type: Index
Markt: Nederland
# Componenten: 25
  • Volume: 86.047.854
  • Open: 562,41
  • Dagbereik: 550,73 - 562,43
AEX 552,70 -8,78 -1,56%

AEX Bijbehorende Instrumenten

 
Deze pagina bevat informatie over ETF's en futures indices die met elkaar verbonden zijn aan AEX 25. Voor meer informatie klik op elke link.

Futures

Melding aanmaken
Voeg toe aan Portfolio
Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio  
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

 NaamMaandLaatstBasisHoogLaag+/-+/- %Tijd
 Futures AEXSep 18552,15552,15562,15549,95-8,60-1,53%15/08 

ETF's

 NaamSymboolLaatst+/- %Vol.Tijd
 iShares AEXIAEX55,460-1,65%72,47K15/08 
 Think AEXTDT55,650-1,59%81,80K15/08 
 iShares AEXIE00B0.56,440,00%002/08 
 iShares AEXIUSJ54,88-1,79%015/08 
 iShares AEXIUSJ55,47-1,84%015/08 
 iShares AEXIUSJ55,74-1,57%0,42K15/08 
 iShares AEXIUSJ55,88+0,22%015/08 
 iShares AEXIUSJ56,520,00%014/08 

Indexen

 NaamLaatstHoogLaag+/-+/- %Tijd
 AEX Gross TR1.836,151.868,501.829,63-29,19-1,57%15/08 

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot AEX?
of
De markt is momenteel gesloten. U kunt alleen stemmen tijdens de openingstijden van de markt.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies AEX

Laat weten wat u vindt van AEX
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Galid deachtste
Galid deachtste 13 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
alweer een bloedbad, proficiat voor alle shorters
Antwoord
0 0
John Amore
John Amore 10.08.2018 15:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Booking gaat vandaag omhoog
Antwoord
0 0
John Amore
John Amore 10.08.2018 15:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Buy China A50 and we go 620
Antwoord
0 0
John Amore
John Amore 10.08.2018 15:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Buy china A50 and we up again
Antwoord
0 0
Galid deachtste
Galid deachtste 10.08.2018 13:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En daar gaat de Aex hard naar beneden
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 03.08.2018 8:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het was een dolle dag gister iedreen op het verkeerde been ?
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 02.08.2018 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vergeet de steunen dit is  het vervolg van 28 januari wat slechts het beging was van de komende dalingen en die we voor het laatst.meemaakten in 1935/36, als je al 100 jaar wordt maak je dit dus mee een keer in je leven..Met een put AEX 350 Dec 2019 die dan heel veel geld oplevert is het de vraag wat je er dan van kunt kopen!?
Antwoord
0 0
Vorige antwoorden weergeven (4)
Albert Klein
Albert Klein 02.08.2018 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik meld wel wanneer ik ze verkoop oke?
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 02.08.2018 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Galid deachtste  verkocht op.  1.92 !! n iet zeker maar verwacht klein correctie op de afgelopen daling en winst is winst daar wordt je niet armer van ;-)
Antwoord
0 0
Galid deachtste
Galid deachtste 02.08.2018 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goed gedaan. Van winstnemingen is nooit iemand blut gegaan. Af en toe winstnemingen is goed
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 02.08.2018 10:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nou die is gebroken verder studeren. :-)
Antwoord
1 0
Roland Spel
Roland Spel 01.08.2018 13:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de 573 was al meerrmalen steun of spel rondom..spannund
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 01.08.2018 13:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
niet door de median line dus daar dan steun e n of nu bodumen want.Bereikt de koers de ML dan zal de ML weerstand zijn of er doorheen gaan.tot nu dan steun
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 01.08.2018 13:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
intraday de vork een studie..https://invst.ly/85ahz
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 27.07.2018 14:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dank u wel voor de tips..ik ben dyslectisch sorry voor de fouten .
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 27.07.2018 14:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ook heel nuttig bij het volgen van de AEX is de gartis site  INVESTING.COM = bekijk scherm. . . https://nl.investing.com/indices/netherlands-25-candlestick. . . Je kunt er op elk tijd frame naar kijken, bijvoorbeeld naar de candle sticks van vandaag rond de 576
Antwoord
1 0
Roland Spel
Roland Spel 27.07.2018 14:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein
Albert Klein 27.07.2018 14:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Even googele.naar bv. Technische Analyse - en dit boekje uitgegeven is een leuk begin. Beleggenvoordummies.nl.Lees bv eens iets over Japanse Candels op het net is er genoeg om te leren als je alles in je hebt opgenomen spreek ik je weer en ben je een stuk wijzer als het gaat om het beleggen en kun je mening of TA  maken..Groetjes Ronald..(en even de tekst doornemen voordat je hem verzend)
Antwoord
1 0
Roland Spel
Roland Spel 27.07.2018 14:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Meneer Albert..Heeft u misschien tips voor goede boeken inz Technische analyse die ik kan lezen...Groet
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 27.07.2018 13:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bijdehand ik ?.ik zag meningen niet technisch onderbouwd ik dacht zal het vragen of die onderbouwd zijn..Want ik wil altijd leren !.Ben slecht een beginner namelijk !.Maar het bleek roeptoeteren te zijn 1. wil erbij zijn want dan word die rijk in de crash.de andere ziet 600 +.De fout van mij is dat ik dus een vraag heb gesteld sorry daarvoor zal het zeker niet meer doen  nog mij in deze discussie laten horen.Aangezien ik een beginner ben hoop ik dat u begrip heeft voor het feit dat ik geen 14 daagse analyse kan produceren ...met vriendelijke groet.Roland
Antwoord
1 0
Albert Klein
Albert Klein 27.07.2018 12:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niet zo bijdehand Ronald, ik lees dat je alleen maar commentaar geeft op berichten hier maar zie nergens jou mening  omtrent de AEX en het vervolg..Dus verwacht ik nu van jou natuurlijk op hoog niveau en onderbouwd jou visie en schep ons een toekomst beeld van wat wij (simpele zielen)  kunnen verwachten op korte termijn graag, wat de AEX gaat doen voor de komende twee weken..Dan kan ik dit wekend mijn gedachten er over laten gaan en bericht ik jou a.s. maandag mijn visie....of een geweldig compliment.....deal ??
Antwoord
2 0
Roland Spel
Roland Spel 26.07.2018 17:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maarten S6 verder
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 26.07.2018 17:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bij 365  [?? zal wel 565 zijn]   knalt er helemaal niets naar beneden. Dan vindt de AEX daar zeer waarschijnlijk steun en hervat zijn stijgende trend. Met welk niveau hebben we in deze discussie te maken. Laag.
Antwoord
0 0
Galid deachtste
Galid deachtste 13 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou ik zie het de steun is van karton.
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 26.07.2018 17:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
weerstand doet zijn werk als hij terug gaat onder de 365 dan knalt hij door naar beneden [galid de achste]    = wat is dit dan voor bijdrage? wat is het doel van zo'n opmerking, is dat wel onderbouwd?
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 26.07.2018 17:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mooi maar dat was niet de vraag = is uiterst vaag
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 26.07.2018 17:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:..Verrijk het gesprek.Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken..Wees respectvol
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 26.07.2018 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alles berust op technische analyse.
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 26.07.2018 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Natuurlijk.
Antwoord
0 0
Roland Spel
Roland Spel 26.07.2018 16:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mooi maar dat was niet de vraag .
Antwoord
0 0
Maarten Sverijn
Maarten Sverijn 26.07.2018 16:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een stijgende beurs "climbs a wall of worries". Degenen [hieronder] die in zo'n beurs zitten te wachten op een daling of zelfs crash profiteren dus nooit van een stijging. We zitten nu op 573 de weg naar boven gaat nooit in een rechte ljn, 2 stapjes vooruit en minimaal ook weer eentje omlaag.
Antwoord
0 0
Toon meer commentaar
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google