Breaking news
0

AEX (AEX)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
547,42 -5,23    -0,95%
18:05:02 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type: Index
Markt: Nederland
# Componenten: 25
  • Volume: 71.760.546
  • Open: 551,31
  • Dagbereik: 547,42 - 552,07
AEX 547,42 -5,23 -0,95%

AEX Bijbehorende Instrumenten

 
Deze pagina bevat informatie over ETF's en futures indices die met elkaar verbonden zijn aan AEX 25. Voor meer informatie klik op elke link.

Futures

Melding aanmaken
Voeg toe aan Portfolio
Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio  
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

 NaamMaandLaatstBasisHoogLaag+/-+/- %Tijd
 Futures AEXApr 19546,22550,65550,10545,00-4,43-0,80%18:19:45 

ETF's

 NaamSymboolLaatst+/- %Vol.Tijd
 iShares AEXIAEX54,500-1,00%15,86K17:35:00 
 Think AEXTDT54,690-1,37%17,86K17:35:00 
 iShares AEXIUSJ54,05+0,00%004/03 
 iShares AEXIUSJ54,20-0,24%008:00:00 
 iShares AEXIUSJ54,66-0,60%017:10:00 
 iShares AEXIUSJ54,70-0,33%014:01:00 
 iShares AEXIUSJ54,75-0,85%011:14:00 

Indexen

 NaamLaatstHoogLaag+/-+/- %Tijd
 AEX Gross TR1.851,671.861,391.849,85+1,43+0,08%19/03 

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot AEX?
of
De markt is momenteel gesloten. U kunt alleen stemmen tijdens de openingstijden van de markt.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies AEX

Laat weten wat u vindt van AEX
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Hans van Vliet
Hans van Vliet 44 minuten geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaan we nog plezier hebben tot 540 / 542 ?  We hebben wel lang moeten hopen/wachten op een daling ; nu mag het ook wel ietsje meer zijn ....
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 21 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rond de  554 hebben we ook het Fib. correctie niveau 0.786 en zien we in de daggrafiek en candel  met kleine spike  die het cor. niveau  uit nam  en geen kracht meer had erboven te sluiten..De futures van de AEX verder afdalen, gelijk met de koersen van de DJIA ,S&P500, Nasdaq 100 en de Nasdaq Composite en de laatste zelfs met een "Dark Cloud Cover" een "Bearish reversal" met een hoge betrouwbaar heid die overigens in een uur grafiek niet zo heel belangrijk is, maar hij staat er toch..Heel langzaam het vormen van en top met de nadruk op heel langzaam  maar nog niet zeker dus nog even geduld HANS.
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 7 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dank voor de persoonlijke aandacht !  Ik heb geduld en geniet intussen van de beertjes die ik al had .
Antwoord
1 0
Albert Klein
Albert Klein 19.03.2019 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is ook heel goed mogelijk dat de top is geplaatst op de 5en  555.23  (2+3 =)  alle mogelijk heden worden nauwkeurig onderzovht.met de TA  komende dagen zal een hoop duideljlk worden.
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 19.03.2019 13:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben en blijf nieuwsgierig !
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 19.03.2019 13:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oke ,  de 554.5  is er aan,  en nieuwe jaar top is een feit, nu blijft de vraag over,  tot hoeveer gaat deze top lopen.?.Naar de volgende weerstand op 565.5 of zelfs.de twee eerder genoemde gaps? zie terug 16.03 18.17
Antwoord
0 0
Johan Van Luijtelaar
Johan Van Luijtelaar 18.03.2019 21:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat gaan we morgen doen????
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 18.03.2019 21:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Geen idee ... waar heb je zin in ?
Antwoord
4 0
Albert Klein
Albert Klein 18.03.2019 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
TA kan waar of niet waar maar nooit stuk zijn.!
Antwoord
0 0
Roland GW
Roland GW 18.03.2019 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ok
Antwoord
0 0
Roland GW
Roland GW 18.03.2019 11:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ta is stuk
Antwoord
1 1
Hans van Vliet
Hans van Vliet 18.03.2019 11:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
???
Antwoord
0 0
Roland GW
Roland GW 18.03.2019 11:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hans van Vliet. wat begrijp je niet aan ta is stuk ?
Antwoord
0 0
Winnie Allegaert
Winnie Allegaert 18.03.2019 11:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ta....is voor mij n raadsel...
Antwoord
0 0
Vincent Be
vincentkells 18.03.2019 7:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en we stijgen weer zoals de futures aantonen het zal weer een week volledig in risisco zijn zonder pullback
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 18.03.2019 7:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nog even geduld Vincent ( hoor wie het zegt ! ) , de fut twijfelt nog .
Antwoord
1 1
Hans van Vliet
Hans van Vliet 17.03.2019 13:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat ondenkbaar lijkt is morgen waarheid!  Die houen we er in !!!.Meneer Klein .. dit berichten ~!@#*(3<#/  , na eerst zeuren over mijn ~=) ?.Beste groet en bom fim de semana .
Antwoord
0 1
Albert Klein
Albert Klein 17.03.2019 13:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lol!
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 16.03.2019 18:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
~!@#*(3<#/  Aanvullend !!
Antwoord
0 0
Vincent Be
vincentkells 16.03.2019 18:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
codetaal albert?
Antwoord
3 0
Erik Goven
Erik Goven 16.03.2019 18:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vincentkells Ik denk dat het meer " vloeken " is
Antwoord
1 0
Vincent Be
vincentkells 16.03.2019 18:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Erik Goven1ding is zeker we verwachten allemaal een zak als je kijkt op de D chart is gewoon te hard naar 540 is 1ste optie
Antwoord
0 0
Vincent Be
vincentkells 16.03.2019 18:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een daling moet gewoon kome is op geen enkel basis technisch geondersteund handelshoop en brexit en de centrale banken
Antwoord
0 0
Albert Klein
Albert Klein 16.03.2019 18:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Anvullend voor de AEX mag worden gesteld dat de AEX  ook nieuwe jaar top gaat laten zien en dat nu ook laat zien, 554.50  is een richt punt en de daar op volgende 565.5 en nog een 2 heel vervelend gapjes op 563.1 en 571.2.e e a hangt af van de bewegingen in de USA
Antwoord
0 1
Albert Klein
Albert Klein 16.03.2019 17:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wel voor de liefhebbers, de nieuwgierige en de ongeduldige  onder ons heb ik vandaag een analyse gemaakt  die niet past in deze discussie qua ruimte, kijk onder analyses van Albert met de kop:  Is dit mogelijk ?..Veel plezier volgende week,.Prettig wekend, Albert
Antwoord
1 1
Mustafa Dogan
Mustafa Dogan 16.03.2019 15:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik verwacht dit week een groot daling ivm fed en andere oorzaken
Antwoord
0 0
Vincent Be
vincentkells 16.03.2019 11:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nu het was quad witch week dus normaal gezien gaat het volgende week naar beneden :) lets hope handelsdeal zal er enkel komen over agricultuur en valuta geen zware dingen, clown kim jong un  zal weer raketten afschieten waarschijnlijk, daarnaast brexit komt er zowiezo dus zal enkel orderlijker lopen is niet gezegd dat dit beter is we zitten in bubbels zoals we zien in 2012 en 2016 je kan nasdaq vergelijken met 2000
Antwoord
0 0
Vincent Be
vincentkells 16.03.2019 11:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
puur op handelshoop en vµbrexit gaat Europa snoeihard omhoog cac, en aex als beste van de wereld geen 1 deftige pullback gezien dat de rally kan ondersteunen nu we stijgen hard zonder pullback dan hebben we geen steun en kunnen we gemakkelijk terugvallen zoals in december
Antwoord
0 0
Jos Deklos
Jos Deklos 16.03.2019 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren kort voor sluitingstijd mijn long op de AEX weggedaan...  Mijn verliezen van de dagen ervoor (met short) mee goedgemaakt.
Antwoord
2 0
Albert Klein
Albert Klein 16.03.2019 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu....... er zijn er maar weinig die willen weten wat er gaat gebeuren volgende week..Dat scheelt mij een hoop werk !
Antwoord
0 0
Winnie Allegaert
Winnie Allegaert 16.03.2019 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wil het ongelooflijk graag weten mr.Klein...please please ;))
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 15.03.2019 12:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat fijn hè , dat er helemaal niets aan de hand is in de wereld en in europa .  Lekker diep ademhalen en het ballonnetje verder opblazen. ik verbaas me er al maanden over . Nu genoeg geschreven .... ik moet mijn beertjes voeren .
Antwoord
4 0
Johan Van Luijtelaar
Johan Van Luijtelaar 15.03.2019 12:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waar eindigt dit???????????
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 15.03.2019 12:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Johan Van Luijtelaar   zo te zien voorlopig nog niet , maar er zijn vast mensen die er meer over kunnen vertellen . ( Hoop ik )
Antwoord
0 0
Mick De Wit
Mick De Wit 15.03.2019 9:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ongelovelijk, Amerika dreigt met importtarieven naar europa en we gaan vrolijk door naar een nieuwe high in 5 maanden..
Antwoord
2 0
dkm st
dkm st 14.03.2019 22:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik wil het ook wel graag weten :-)
Antwoord
0 0
Hans van Vliet
Hans van Vliet 14.03.2019 18:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wil het ook wel graag weten !
Antwoord
1 0
Jos Deklos
Jos Deklos 14.03.2019 17:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bedankt voor je positieve reactie Albert...   Ik volg je sinds enkele dagen een beetje, omdat ik het gevoel heb iets van je aanpak te kunnen leren.  Ik wil niet blindelings volgen hoor.  Met de lichte uitbraak boven 545 (zeer licht nog maar), maar ook door de twee grote groene stevige candles de afgelopen dagen ben ik je nu ook gevolgd in je long...  en met een stoplimit rond 542...  Eigenlijk met een bang hartje, want ik neig naar short long term, maar dat heeft me weinig opgeleverd
Antwoord
0 0
Jos Deklos
Jos Deklos 14.03.2019 16:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar hey, ik ben dankbaar voor wat ik hier kan leren hoor!
Antwoord
0 0
Jos Deklos
Jos Deklos 14.03.2019 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik vind het wel een klein beetje jammer dat de uitstap bij 538,2 niet gemeld werd, terwijl de gezette stoplosses wel beschreven worden...  Dan veronderstel ik dat je je ook aan die stoploss houd...   Maar ik weet dat zulke opmerking ook jammer genoeg slechter zal vallen dan ik bedoel. Ik zal het proberen uitleggen: ik probeer namelijk te leren van de beschrijving hoe en waar en wanneer je een stoploss zet, en dan lees je nadien als die stoploss bereikt werd, dat men al veel eerder op 538 was uitgestapt?  Domme ik niet, want ik had een stoploss gezet :-)
Antwoord
1 0
Albert Klein
Albert Klein 14.03.2019 16:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
indien het gevoel iets anders aangeeft pak je meer winst  en stap je eerder uit  maar als je niet bij de computer zit is de stoplos heel belangrijk om het verlies te beperken
Antwoord
1 0
Toon meer commentaar
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail