Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Bitcoin Euro (BTC/EUR)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
51.776,5 +827,7    +1,62%
17:01:07 - Real-time Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Index
Onderliggend:  BTC/EUR
  • Volume: 5.253
  • Open: 50.948,8
  • Dagbereik: 50.042,8 - 51.832,7
Bitcoin Euro 51.776,5 +827,7 +1,62%
PlaatsGebruikersnaamTotaalGesloten SentimentenWinnende SentimentenWin %+/- %
1so what333100+85.03%
2Hocine Nessah111100+56.99%
3sahin cakir111100+53.5%
4Shane Morris88675+53.44%
5DIY time con Caty66466.67+53.36%
6Alex Martínez111100+48.02%
7Fjorenco Hysi111100+47.36%
8marcos di cristofaro54375+43.59%
9Hermann Albrecht14141178.57+43.03%
10Argan Corvisy111100+40.34%
11Dominic Richter111100+39.85%
12cristian Baena111100+38.9%
13Pedro Silva111100+38.87%
14Elian Duran111100+38.79%
15giovanni ferraro111100+38.05%
16Kalin Stefanov111100+37.07%
17Enrique Sosa111100+35.95%
18Cécile Acker111100+35.64%
19Alberto Crypto111100+35.57%
20Venca Kubic222100+35.46%
21Stefano Carobene111100+29.27%
22Francisco Patiño Aido111100+28.5%
23Tomeu Martí111100+28.14%
24Rayane Daho111100+27.75%
25Maxime Fabre22150+26.59%
26Konstantin Kolokolov33266.67+26.41%
27Ramon Alvarez111100+25.14%
28Fabio Cano111100+24.41%
29Joan Perez111100+24.06%
30Fabr Ta111100+23.18%
31Massimiliano Rizzo111100+22.09%
32Matt Land111100+21.76%
33Ivan Mak111100+21.25%
34bitcoin bear444100+20.95%
35Silvio Aurelio Neves111100+20.59%
36Mohd Khusairi Ramli111100+19.92%
37Mirko Chiaverini111100+19.49%
38PIE PATTAYA111100+18.84%
39Juan Núñez Bernaola22150+18%
40Kévin Hatry111100+17.14%
41Michel Martin111100+17.11%
42Molnár Gábor111100+16.63%
43Alex Reyna111100+16.47%
44Antonio Barbarotto22150+16.47%
45Ben Muijen111100+15.98%
46Germain Bridy111100+15.54%
47Bluecvis ZENEO111100+15.53%
48Erik Fleischhacker22150+15.39%
49Flo Orano111100+15.37%
50Aleksandr Demchenko111100+15.33%

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot Bitcoin Euro?
of
Stem om de resultaten van de gemeenschap te zien!
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Bitcoin Euro

Laat weten wat u vindt van Bitcoin Euro
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ronald Wijnen
Ronald Wijnen 24.09.2021 13:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin euro is heel goed alleen ik vind wel dat het wel na 3 procent ietsjes steeds verhoging gaan dan kunnen we een goede reden moment bouwen momenteel is die toch wel een beetje laat en ik hoor maar oké dat zal wel komen omdat ze nog aan het worstelen zijn die crypto munten
Ronald Wijnen
Ronald Wijnen 24.09.2021 13:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
heel goed
Eric Rongen
Eric Rongen 27.08.2021 22:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
foxwild?
Mathieu Wattenij
Mathieu Wattenij 09.08.2021 13:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sold at 34000€.. missing the motherpump?
Herman Hindriks
Herman Hindriks 25.07.2021 16:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🛸🛸🚀🚀🚀🚀
De Oudijzerboer
De Oudijzerboer 19.05.2021 13:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een geweldige natuurfilm waar we met zn alle naar zitten te kijken.
Rob van Alphen
Rob van Alphen 19.05.2021 9:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgens analisten bevat de verklaring van Peking echter geen nieuwe regelgevende stappen.
Rob van Alphen
Rob van Alphen 19.05.2021 9:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgens analisten bevat de verklaring van Peking echter geen nieuwe regelgevende stappen.
Rob van Alphen
Rob van Alphen 18.05.2021 22:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zou hij het echt niet doen als er iemand 10 x Tesla wil bestellen met bitcoins
Rob van Alphen
Rob van Alphen 17.05.2021 20:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
elonneke heeft al lang weer gekocht !!
Rob van Alphen
Rob van Alphen 13.05.2021 8:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin vuil vinden maar wel emissierechten verkopen Elon ! 🤣🤣
Rob van Alphen
Rob van Alphen 24.04.2021 16:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin " CRASHT" 🤣🤣🤣 Wat een kop !!
Rob van Alphen
Rob van Alphen 23.04.2021 8:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoeveel munten bepalen de koers ook alweer !
Hasan Ayana
Hasan Ayana 28.02.2021 23:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
8 Mart 2021’ 🚀
Bas weele
Bas weele 27.02.2021 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gezien het laatste nieuws over de $750 miljoen die er uit wordt getrokken en dus op de markt komt verwacht ik dat hij een duikvlucht gaat nemen.
Murat Demirci
Murat Demirci 23.02.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hij wordt zeker 45000 vandaag let maar op
Bas Nobel
Bas Nobel 23.02.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eerder 35k
Murat Demirci
Murat Demirci 23.02.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beetje geduurt maar..... ik wist t!!!!
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 18.02.2021 0:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar elke opgeblazen parabolische bubbel barst, om welke reden dan ook. Dan zal blijken, dat Bitcoin en alle andere cryptos een waarde hebben van uitgerekend NUL. De muziek stopt, zodra er geen tegenpartij in velden of wegen te bekennen is. Die tegenpartij moet bereid zijn om je Bitcoin te kopen, anders komt er geen transactie tot stand. En dan al die beleggingsfondsen in Cryptos! Die lijken op Hotel California: men zou wel eens tevergeefs kunnen proberen om eruit te stappen.
Harry Palstra
Harry Palstra 18.02.2021 0:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bubbel of niet. het lijkt er op dat sommigen de trein hebben gemist....en het nu te duur vinden alsnog in te stappen. Gal gaan spuien kan dan een uiting zijn ... hoe dan ook....waarde nul lijkt niet zo. ik denk eerder over een paar maanden 100k.... denk aan al die banken die nu gaan kopen.
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 18.02.2021 0:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar is de markt van cryptos nu niet te groot om te falen? Met een marktwaarde van zo’n $ 1000 miljard zijn cryptos toch niet meer weg te denken als financiële activa? Vergeet het maar. Die activa zijn niets anders dan een lege huls. Gebakken lucht, echt waar! Als dit misgaat en leidt tot de onvermijdelijke ondergang van deze sekte, dan zal dat de wereld financieel niet onberoerd laten. Centrale Banken zullen echter geen hand uitsteken. Die hebben al eerder hun vingers gebrand aan de redding van het speculatieve bankwezen in 2009.
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 18.02.2021 0:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin bestaat nu 12 jaar, de herkomst is onduidelijk (CIA?) en het wist in die afgelopen jaren, ondanks enorme fluctuaties van soms wel 80% of meer, te stijgen van $ 0.003 naar $ 33.739. Een gemiddelde stijging van 250% per jaar. Nee, niet gefeliciteerd. Want dit is te mooi om waar te zijn en de geurtest (‘smell test’) ervan is verdacht. Dit is niet de toekomst van universeel geld! Het heeft veel weg van de bubbel in waardeloze mijnaandelen en kettingbrieven tijdens de jaren ’70 en de verlieslijdende technologie-aandelen van het jaar 2000. Die bleken grotendeels een kat in de zak, een miskoop, hadden gigantische verliezen tot gevolg en lieten legers van beleggers berooid achter.
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 18.02.2021 0:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BITCOIN is helemaal geen ‘coin’, oftewel een betaalmiddel, dat je in je hand kunt vasthouden. Het is helemaal niet goudgekleurd en wordt ook helemaal niet, met bloed, zweet en tranen, uit de grond of uit het slib van een rivier gehaald, zoals Goud. Bitcoin is niet tastbaar, heeft geen intrinsieke waarde en is niet onvernietigbaar zoals Goud. Het is gewoon een stuk software, een reeks van zo’n 34 getallen, die opgeslagen zijn op een computer, die kan worden gehackt. Het is allesbehalve veilig, ook al is het gedecentraliseerd. Miljarden zijn reeds verloren gegaan bij de verschillende cryptobeurzen. Bewaren op een USB-stick? Niet aan te raden, want, na verloop van tijd, mankeert daar altijd wat aan. Het is een gedeeld grootboek (‘distributed ledger’), dat, tegelijk met je adres en je transacties, doorgaans openbaar is. Daarom kon het Amerikaanse Ministerie van Justitie onlangs nog beslag leggen op Bitcoins ter waarde van $ 1 miljard, die enige tijd geleden waren gestolen:
Hasan Ayana
Hasan Ayana 09.02.2021 0:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🎈📌 Almost it is to hi
Koen Koen
Koen Koen 11.01.2021 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weet iemand wie de officiele eigenaar is van Bitcoin ,ik krijg hierover niks gevonden?
Vorige antwoorden weergeven (1)
Gert Kuiper
Vesty 11.01.2021 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
je bedoelt waarschijnlijk wie hem bedacht en gemaakt heeft..?
Mehmet Gulec
Mehmet Gulec 11.01.2021 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bedenker is onbekend, schijnt circa 1 miljoen bitcoins te hebben. Wanneer hij ze verkoopt.....
stefaan broucke
stefaan broucke 11.01.2021 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beste, Niemand is eigenaar van bitcoin. Het wordt beheerd door alle gebruikers van bitcoin. grtz
stefaan broucke
stefaan broucke 11.01.2021 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Satoshi Nakamoto is de bedenker van bitcoins
Mehmet Gulec
Mehmet Gulec 11.01.2021 16:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
stefaan broucke is een alias, niet zijn echte naam.
Yunus Emre
Yunus Emre 10.01.2021 18:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat het gaat dalen.. 30/40%
Hasan Ayana
Hasan Ayana 08.01.2021 17:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een kleine wiskundige rekening laat zien een verandering in 1 jaar van 337% stijging is een kans dat bitcoin kan stijgen naar 114.000€ !!
Sarmad Aldaabagh
Sarmad Aldaabagh 08.08.2020 10:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hello people, die Aktion in Winger
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail