Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Upgrade nu
Sluiten

Shell PLC (R6C0)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
25,45 +0,16    +0,61%
30/09 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  GB00BP6MXD84 
S/N:  A3C99G
  • Volume: 15.544
  • Bied/laat: 25,45 / 25,72
  • Dagbereik: 25,33 - 25,92
Shell 25,45 +0,16 +0,61%

R6C0 Ratio's

 
Deze pagina bevat een tabel met precaire financiële ratio's, zoals Koers-Winstverhouding (K/W), Winst Per Aandeel (WPA), Rendement op Totaal Vermogen (RTV) en andere op basis van Shell PLCs meest recente financiële verslagen.
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies SHEL

Laat weten wat u vindt van Shell PLC
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ernest Matthew
Ernest Matthew 01.10.2022 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben zo blij dat ik een van de mensen ben die profiteren van handelen. Ik heb $ 5.000 in mijn bitcoin-portemonnee gestort en mevrouw Clara ruilde het voor mij, ik kreeg mijn eerste uitbetaling van $ 25.000 in 5 dagen. Ik begrijp nu waarom er zoveel aanbevelingen over haar zijn en ik beveel haar ook aan om te lezen dit bericht
moos dr
moos dr 23.09.2022 15:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
geen beste dag voor shell. ik zie de toekomst niet heel best voor. extra belastingen voor energie zullen de resultaten drukken. maar met de huidige prijs word er vast veel winst gemaakt. als ik er nog inzat had ik niet verkocht, maar mijn positie terug kopen ga ik niet meer doen.
Wim Niewenhuizen
Wim Niewenhuizen 03.09.2022 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Worden die spam kwallen nog een keertje aangepakt door de web beheerder
krijgsmans .
krijgsmans . 03.09.2022 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lijkt of ze niet in “control” zijn over hun eigen website, idd droevig.
Matthias Vlaemynck
Matthias Vlaemynck 01.09.2022 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vanwaar het snelle verval na de korte 28+, enige verklaring voor?
Arnout Bolman
Arnout Bolman 01.09.2022 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tsja, de opening van de Iraanse oliemarkt.. levert nogal veel extra aanbod op. Daarnaast zijn westerse regeringen keihard bezig de vraag van consumenten te vermorzelen. In west zit geld, in oost zitten grondstoffen. West wil Oost niet rijk maken wanneer hier het geld langzamerhand waardeloos wordt omdat er veel teveel schulden zijn gemaakt...Je mag op zich nog wel tanken en je huis verwarmen maar deze winter zorgt jouw overheid gewoon dat er niks te koop is...En daarna? Met jouw crypto wallet kunnen ze jouw bestedingen beperken...Gewoon verbieden vliegticket te kopen, te tanken, meer dan 5 liter, etc, etc...
JJ Brugts
JJ Brugts 31.08.2022 15:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Any reason?
wh de jonge
wh de jonge 23.08.2022 19:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Leuk joh zo'n forum geweldig nuttig, vooral met al die spam. Reuze gezellig.
Erik Rovaart
Erik Rovaart 23.08.2022 19:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd, momenteel staat er gemelde spam al 12 dagen in het forum ondersteund met 8 dislikes. Niet moeilijk te vinden voor een beetje moderator. Alle spam wordt gepost in de fora onder de tab 'populair', maar ook dat heeft de moderator nog steeds niet in de gaten. Daarnaast zijn gebruiken se spammers wel steeds dezelfde termen. Lijkt mij geen rocket science. Ergerlijk...
krijgsmans .
krijgsmans . 23.08.2022 19:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Investing heeft alleen maar spam, droevig
Grégory Faure
Grégory Faure 12.08.2022 14:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Trisha Donald trading platform gives Trader/Investors the opportunity to earn from digital currency investment just by investing $3000 i made a total profit of 15,000 in just 7days of trading with her. Message her on face📈book👉 Trisha Donald
Wim Niewenhuizen
Wim Niewenhuizen 12.08.2022 14:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Loser try to advertise with fake information
JJ Brugts
JJ Brugts 28.07.2022 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
11 miljard winst en 0,70 % koers sprong lekker in verhouding weer met het goede nieuws
Wim Niewenhuizen
Wim Niewenhuizen 28.07.2022 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Shell is een betere daler dan stijger
brughesspecials rv
brughesspecials rv 28.07.2022 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
shorters
jack wouters
jack wouters 28.07.2022 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
geduld is een goede zaak
Jos Aameyri
Jos Aameyri 28.07.2022 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als het dividend omhoog gaat, gaat de koers mee. Nu 4% op jaarbasis. Door buybacks zal waarschijnlijk dividend sneller stijgen.
Erik Rovaart
Erik Rovaart 27.07.2022 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
@moderator, laatste 9! berichten zijn SPAM. Heel irritant en onprofessioneel naar mijn mening.
Peter Seesink
Peter Seesink 27.07.2022 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
je kunt SPAM melden bij het menu rechts (de 3 puntjes "..."). En daar wordt actie op ondernomen. Top!
Erik Rovaart
Erik Rovaart 27.07.2022 10:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
, daar ben ik ook heel fanatiek mee bezig, vandaar. Het irritante is dat de meldingen altijd in de 'populaire' categorieën zijn (USD, ASML, RDSA, JET, S&P, DJ, BTC, vul maar in), altijd dezelfde termen bevatten en soms wel 24h in staan. ze hebben geen enkele relatie met de sectie waar ze in staan en de Moderator ziet het blijkbaar nog niet, jammergenoeg.
Tony De Witte
tonydw 21.07.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat met het dividend nu. mag men eens goed verhogen. Olie 30 Dollar twee jaar geleden en div. verlaag 50% nu Olie boven de 90 Dollar
Stefan Beukelaers
Stefan Beukelaers 21.07.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik begrijp ook niet waarom de koers en het dividend niet hoger staat...zij doen nu gouden zaken.
Arjan Pet
Arjan Pet 21.07.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Stefan Beukelaers geduld, anders krijgt ben alle klimaat wappies over zich heen. Aanseelhouders piepen al een paar maanden en inkoop heeft geen effext op de koers. Dus ben moet het dividend wel verhogen. Maar nieuwe inkoop zou ook mooi zijn . Ze hebben net een 1,5 verkoop gedaan misschien wel extra inkoop erbij. Volgense week koers zeker boven de 25,50
Stefan Beukelaers
Stefan Beukelaers 21.07.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Arjan Pet Merci voor de info!
Ilona van Wijk
Ilona van Wijk 21.07.2022 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Arjan Pet je had gelijk
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of