Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Shell PLC (R6C0)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
27,66 -0,52    -1,86%
27/05 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  GB00BP6MXD84 
S/N:  A3C99G
  • Volume: 19.066
  • Bied/laat: 27,67 / 28,18
  • Dagbereik: 27,67 - 28,20
Shell 27,66 -0,52 -1,86%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies SHEL

Laat weten wat u vindt van Shell PLC
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ayam Lee
Ayam Lee 1 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb net mijn transacties gecontroleerd en ik ben 48% gestegen op mijn GMT/USDT-transactie, EOS stond op 19%, Cake maakte me 17%, ZRX maakte me 34% en APE op 18%. Ik heb mijn winst genomen en ik heb aanzienlijke winst behaald sinds ik zijn handelsplatform begon te volgen. Heel erg bedankt aan mevrouw Jasmine M Frankie voor het helpen van me om alles te krijgen wat ik in het verleden verloor. Je kunt haar nu bereiken op Face 🌍book Jasmine M Frankie
Nic Stocks
Nic Stocks 24.05.2022 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Had mij steeds voorgenomen om bij prijs boven € 28, te gaan verkopen maar verwacht dat olieprijs nog boven $ 115 klimt.
Roel Sengers
Roel Sengers 24.05.2022 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wacht ook nog even ja. Historisch gezien liggen de pieken zo rond de €30 namelijk.
JJ Brugts
JJ Brugts 24.05.2022 12:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Historisch gezien ken ik geen oorlog en energie crisis , ik denk dat het plafond van shell onbekend is en het dividend los van de koers prachtig met 4% en groeiend. Mocht shell marktleider in duurzame energie worden zit je toch prachtig? Ze zijn de enige die het kunnen betalen
wh de jonge
wh de jonge 20.05.2022 21:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bij een close onder de 27 is de voorlopige  top gezet nmm.
JJ Brugts
JJ Brugts 19.05.2022 18:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag dividend geweest 0.25 usd
wh de jonge
wh de jonge 19.05.2022 18:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oke bedankt. Nog ff terug naar de 27 ??
Tony De Witte
tonydw 17.05.2022 9:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag boven de 28
Paul Boonstra
Paul Boonstra 17.05.2022 9:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
¥€$.Op naar de 30 wellicht. 📈
wh de jonge
wh de jonge 16.05.2022 17:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dit is de reden waarom ik wachte op de topvorming. Nog een kleine toegift denk ik.
Wim Niewenhuizen
Wim Niewenhuizen 10.05.2022 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Weer een druiloor die kalelt over het klimaat accoord nederland ligt aan de geeuw honger door de hoge gasprijzen en is totaal biet voorbereid op het zgn klimaat accoord prutswerk als je naar het elektriciteitsnet kijkt
Wim Niewenhuizen
Wim Niewenhuizen 10.05.2022 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Shell is vollop bezig koploper waterstof technologie windmolen technologie vollop bezig met laadpalen en electriciteits laadpalen tevens nieuwe biobrandstoffen Shell is verder dan de meeste verwachten
Ruben Arendse
Ruben Arendse 10.05.2022 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
maar nogsteers het meest vervuilende bedrijf ooit
Chris Zierikzee
Chris Zierikzee 10.05.2022 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
feitelijk onjuist. de meest vervuilende industrie is die van de data en digitale opslag de voetprint van deze bedrijven is groter dan shell door electrischiteit gebruik van gas en kollencetrales
Chris Zierikzee
Chris Zierikzee 10.05.2022 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ėėn datacentrum verbruikt net zoveel energie als een middelgrote stad met 120.000 inwoners
haem haem
haem haem 07.05.2022 0:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat te denken van de wapen industrie
Ali Pinar
Ali Pinar 05.05.2022 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ondaks zogenaamde sancties tegen Rusland alsnog winst maken? Volgens mij wil geen 1 bedrijf dat de oorlog nog vandaag nog stopt!! pomp de prijzen maar omhoog!!
Vorige antwoorden weergeven (1)
Ali Pinar
Ali Pinar 05.05.2022 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben tegen oorlog. Dat een bedrijf winst maakt dankzij een oorlog vind ik ook niet kunnen.
thomas veldhoven
thomas veldhoven 05.05.2022 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
stel, je hebt een jaar waar olie verbruik halveert of meer. olie is goedkoop, dus je werkt al je opslag vol. Corona is voorbij, dus verbruik gaat omhoog van benzine, diesel en kerosine en tegelijk breekt een oorlog uit waardoor diezelfde grondstof slecht(er) verkrijgbaar is. resultaat: je hebt goedkoop grondstof gekocht en je kan nu verkopen met een gigantische marge. Effect is tijdelijk, maar ik ga ervan uit dat we dat nu zien
Chris Zierikzee
Chris Zierikzee 05.05.2022 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zo dat is een tijd geleden dat Ali zijn beschouwing komt geven. voor heen toeterde hij: shell 10 10 10
moos dr
moos dr 05.05.2022 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en toen shell onder 10 stond zei hij 8 en zo staan er een hele boel mensen van de zijlijn te scheeuwen
moos dr
moos dr 05.05.2022 9:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de echte winnaars zijn trouwens de Amerikanen. bijna exclusiviteit op gas verkopen aan de hoofdprijs binnen EU. voor miljarden aan wapens komende jaren. vermoedelijk veel meer handel. enz
wh de jonge
wh de jonge 04.05.2022 17:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Topvorming afgerond nmm, eerst volgende koersdoel wis wat mij betreft 23.adhv de fib in de dag graf.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of