Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Nyrstar NV (3NY1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
0,242 +0,002    +0,83%
12:48:00 - Vertraagde Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  BE0974294267 
S/N:  A2AKN7
  • Volume: 0
  • Bied/laat: 0,000 / 0,000
  • Dagbereik: 0,228 - 0,242
Nyrstar 0,242 +0,002 +0,83%
Samenvatting:Neutraal
Moving Averages:NeutraalKoop (6)Verkoop (6)
Tech. Indicatoren:KoopKoop (5)Verkoop (2)

Pivot Points17.05.2022 11:10 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242
Fibonacci 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242
Camarilla 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242
Woodie's 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242 0,242
DeMark's - - 0,242 0,242 0,242 - -

Tech. indicatoren17.05.2022 11:10 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 50,239 Neutraal
STOCH(9,6) 76,995 Koop
STOCHRSI(14) 100,000 Overgekocht
MACD(12,26) -0,003 Verkoop
ADX(14) 100,000 Overgekocht
Williams %R -21,053 Koop
CCI(14) 38,5354 Neutraal
ATR(14) 0,0092 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0056 Koop
Ultimate Oscillator 63,081 Koop
ROC -2,419 Verkoop
Bull/Bear Power(13) 0,0080 Koop

Koop: 5

Verkoop: 2

Neutraal: 2


Samenvatting:Koop

Moving Averages17.05.2022 11:10 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 0,238
Koop
0,237
Koop
MA10 0,233
Koop
0,238
Koop
MA20 0,241
Koop
0,240
Koop
MA50 0,247
Verkoop
0,245
Verkoop
MA100 0,249
Verkoop
0,247
Verkoop
MA200 0,249
Verkoop
0,250
Verkoop

Koop: 6

Verkoop: 6


Samenvatting:Neutraal

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies NYR

Laat weten wat u vindt van Nyrstar NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Pat Pedersen
Pat Pedersen 06.01.2022 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verkoop ze maar snel schat want ze zakken hahaha
Pat Pedersen
Pat Pedersen 06.01.2022 17:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oei schat ze zijn weer aant stijgen, koop ze maar rap terug anders kunnen we volgende maand niet met ne BMW X6 rijden
Pat Pedersen
Pat Pedersen 06.01.2022 13:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Very strange yesterday the first hour of the session more than 1 million shares volume and today almost no volume...👆
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 05.01.2022 7:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zie je een tijdje geleden zei ik het nog !! Plots een grote stijging !!😎
Stefan De Clercq
Stefan De Clercq 05.01.2022 7:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd maar als ik het mij goed herinner sprak je dan van 12€. Laat ons hopen dat je gelijk hebt
Pat Pedersen
Pat Pedersen 05.01.2022 7:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waar is die grote stijging? Ik koop als ze verder zakken naar 0,13 - 0,15 🤣
Mario Velghe
Mario Velghe 05.01.2022 7:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wie verleden jaar kocht aan 0,20 heeft vandaag zijn centen verdubbeld in 8 dagen tijd !!!
Pat Pedersen
Pat Pedersen 05.01.2022 7:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
van die verdubbeling is al ni veel meer te zien zo zijn tientallen 'bouncekes' op een jaar als ge iets van de beurs afkent
Mario Velghe
Mario Velghe 05.01.2022 7:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kwestie van niet te hebberig te zijn en via orders te verkopen
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 20.09.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dit platform is verlaten zo te zien !!Dead end !!!
Stefan De Clercq
Stefan De Clercq 20.09.2021 12:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter, heb jij hier een verklaring voor?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 23.06.2021 15:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oh oh het gaat hier van kwaad naar erger !! Wat een geluk dat ik dit schip al een tijdje verlaten heb ! Spijtig !!! Misschien na een tijdje, na de inflatie ?
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 10.05.2021 17:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 22.04.2021 22:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarschijnlijk als nyrstar de deal rondkrijgt van hun zinkmijnen te verkopen stijgt het aandeel naar 10 of zelfs 15 per aandeel dus 👀🤞. Dit staat dus te gebeuren ? ???!! Jackpot. ( op komst)Dus nog even geduld en bijkopen !!!!
Pat Pedersen
Pat Pedersen 22.04.2021 22:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niks jackpot hier beunhaas, uranium aandelen zullen de jackpot zijn UEX etc
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 14.04.2021 12:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een aandeel als deze stijgt plotseling, geen controle over, alleen geduld !!Maar er zit wel iets te gebeuren hangt af van de amerikaanse inflatie ? 👀🤞
xavier demeulenaere
xavier demeulenaere 18.02.2021 17:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Is investeren in dit aandeel weggesmeten geld ?
Dave Lenaerts
Dave Lenaerts 18.02.2021 17:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik geloof het niet, ze hebben grote investeringen op de planning staan
Mathieu de Jonghe
Mathieu de Jonghe 18.02.2021 17:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja zowiezo.. is in feite een lege beursschelp..
Pat Pedersen
Pat Pedersen 18.02.2021 17:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ge zijt uw eurokes kwijt 😎
Pat Pedersen
Pat Pedersen 20.01.2021 13:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Welke storm?
Vorige antwoorden weergeven (1)
Pat Pedersen
Pat Pedersen 20.01.2021 13:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jurgen Lanting in 2045 misschien
Michiel Bonte
Michiel Bonte 20.01.2021 13:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Pat Pedersen iedereen die de beurspsychologie een beetje kent, weet dat dit een goudmijn is.
Stefan De Clercq
Stefan De Clercq 20.01.2021 13:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Michiel Bonte wat is dan volgens u het koersdoel?
Stefan De Clercq
Stefan De Clercq 20.01.2021 13:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Iemand voorspelling 2021?
Pat Pedersen
Pat Pedersen 20.01.2021 13:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Meneerke Bonte ik wist niet dat zink evenveel waard is dan goud
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail