Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Intel Corporation (INTC)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
43,260 -1,075    -2,42%
02/12 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  US4581401001 
WKN:  855681
  • Volume: 33.371
  • Bied/laat: 0,000 / 0,000
  • Dagbereik: 42,670 - 43,440
Intel 43,260 -1,075 -2,42%
PlaatsGebruikersnaamTotaalGesloten SentimentenWinnende SentimentenWin %+/- %
1Blai Morera Melo111100+21.21%
2Thais Passos111100+20.9%
3Alejandro Vidal111100+20.6%
4Inga Zaurs222100+12.45%
5Severin Steininger44375+11.97%
6Алекс Ман111100+9.33%
7Hermann Albrecht333100+8.77%
8Stephen Dresar111100+2.1%
9Zsolt Nyeste1100-1.03%
10Jonathan En1000-1.87%
11sancho san1100-2.37%
12Manfred Astner1100-3.36%
13Master Trader1100-5.63%
14Nico Sternbeck1100-27.49%
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies INTC

Laat weten wat u vindt van Intel Corp
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ugur Ediz
Ugur Ediz 17.11.2021 5:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ze hebben hier een bedrijf overgenomen niet voor niks ook zijn ze aan het uitbreiden in de isook krijgen ze van de staat subsidie gisteren ondertekend van biden
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 05.11.2021 18:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ben vast ingestapt onder de 50. Voor de lange termijn. De ideeën zijn goed , nu nog uitwerken.....
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 22.10.2021 17:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Toch zal het nog dalen !Leveren ook niet meer aan apple !!!……😎
Dailey Merlevede
Dailey Merlevede 22.10.2021 17:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is 2% van hun omzet en ze hebben grontstoffen tekort om nog meer te kunnen produceren
Ali marktplaats
Ali marktplaats 22.10.2021 17:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat ze niet meer aan Apple leveren is oud nieuws. Hiernaast wachten ze op goedkeuring van EU om een fabriek te kunnen bouwen. Check eerst hun PE / cashflow/ aandelen die uitstaan voordat je je mening zo goed verkondigd heer... DIt is ook mijn mening maar klein beetje onderbouwd :)
Marc Kuys
Marc Kuys 22.10.2021 17:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
als er grondstoffen nodig zijn voor chips te maken moeten ze meer betalen als de concurrentie en doorrekenen aan de klant.Dat kan ook de klant doorrekenen. Win win operatie.
Julius de Wal
Julius de Wal 22.10.2021 13:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
min 10% voorbeurs. oei
Perry Hoornweg
Perry Hoornweg 21.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat denken jullie nu de resultaten bekend zijn gemaakt, zal het stijgen of toch blijven hangen rond de 55
Xav ier
Xav ier 21.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Blijkbaar niet zo goed als je kijkt nabeurs …
Benjamin Goossens
Benjamin Goossens 21.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
even -10 % in de voorbeurs . Misschien mooi instapmoment ?
Xav ier
Xav ier 21.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Benjamin Goossens idd wat bijkopen. Cijfers zijn zo slecht niet
Julius de Wal
Julius de Wal 21.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
denk dat dit aandeel nog verder gaat zakken. Bedrijf heeft achterstand op hun concurrenten. Nieuwe CEO heeft het druk met reorganiseren. Denk dat dit wel even zijn tijd nodig heeft.
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 06.09.2021 15:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zie hier zal geduld beloond worden !!Wachten op verdere daling !!!!
Peter Kabelacs
Peter Kabelacs 08.05.2021 10:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het kan stijgen maar er komt nog een daling naar 48. - 50. En dan koop ik bij want dan zal het fenomaal beginnen stijgen je wil niet weten waar de top zal zijn !!Kijk maar naar de concurenten Dus zeker aandelen bijhouden zelfs bij daling,of anders even short gaan 🤩Goede toekomst hier, + div. Is hier ook aantrekkelijk hoog !!!!
Erik Jelsma
Erik Jelsma 08.05.2021 10:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dankje peter voor super goeie uitleg ...
Martin Stelten
Martin Stelten 25.02.2021 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu weer stijgen intel
Nelly Hechtermans
Nelly Hechtermans 25.02.2021 19:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat ze weer gaan stijgen als hun nieuwe fabriek af is, het is maar een idee.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail