Breaking news
Investing Pro 0
Cyber Monday-SALE: tot 54% KORTING op InvestingPro+ VAN AANBIEDING PROFITEREN
Sluiten

ING Groep NV (INGA)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
11,700 +0,174    +1,51%
16:18:38 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Italië
ISIN:  NL0011821202 
  • Volume: 3.200
  • Bied/laat: 11,700 / 11,712
  • Dagbereik: 11,512 - 11,700
ING Groep 11,700 +0,174 +1,51%

INGA Technische Analyses

 
Krijg een korte samenvatting - sterke Kopen, Kopen, sterke Verkopen, Verkopen of Neutrale signalen voor het ING Groep NV aandeel. Krijg toegang tot een gedetailleerde technische analyse door middel van voortschrijdende gemiddelden buy/sell signalen (eenvoudige en exponentiële voor 5,10,20,50,100 en 200 periodes) en gemeenschappelijke grafiek indicatoren (RSI, Stochastics, StochRSI, MACD, ADX, CCI, ROC, Williams % R, Ultimate en meer) Kopen, Verkopen, Overgekocht, Oververkocht of Neutrale signalen. Pivot niveaus voor Standard, Fibonacci, Camarilla, Woodie's en Demark's worden ook geleverd. Alle INGA Aandeel Technische Studies zijn beschikbaar in verschillende tijdframes.
Samenvatting:Zeker kopen
Moving Averages:Zeker kopenKoop (12)Verkoop (0)
Tech. Indicatoren:Zeker kopenKoop (6)Verkoop (2)

Pivot Points29.11.2022 17:20 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600
Fibonacci 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600
Camarilla 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600
Woodie's 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600 11,600
DeMark's - - 11,600 11,600 11,600 - -

Tech. indicatoren29.11.2022 17:20 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 67,473 Koop
STOCH(9,6) 35,968 Verkoop
STOCHRSI(14) 100,000 Overgekocht
MACD(12,26) 0,058 Koop
ADX(14) 50,760 Verkoop
Williams %R 0,000 Overgekocht
CCI(14) 208,1333 Overgekocht
ATR(14) 0,0386 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,1276 Koop
Ultimate Oscillator 66,587 Koop
ROC 1,001 Koop
Bull/Bear Power(13) 0,2600 Koop

Koop: 6

Verkoop: 2

Neutraal: 0


Samenvatting:Zeker kopen

Moving Averages29.11.2022 17:20 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 11,576
Koop
11,610
Koop
MA10 11,589
Koop
11,587
Koop
MA20 11,566
Koop
11,545
Koop
MA50 11,406
Koop
11,397
Koop
MA100 11,128
Koop
11,030
Koop
MA200 10,208
Koop
10,538
Koop

Koop: 12

Verkoop: 0


Samenvatting:Zeker kopen

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies INGA

Laat weten wat u vindt van ING Groep NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Christian Josh
Christian Josh 8 minuten geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
💯💯Toen ik mijn baan verloor, had ik nooit gedacht dat ik mijn rekeningen zou kunnen betalen en voor mijn gezin zou kunnen zorgen, maar toen ik werd voorgesteld aan🅞︎🅛︎🅐︎🅨︎🅐︎🅝︎ 🅜︎🅐︎🅓︎🅘︎🅝︎🅐︎ handelsplatform dat het enige legitieme platform is dat ik tot nu toe heb gezien, ik heb slechts $ 700 geïnvesteerd en ik heb $ 9.000 uitbetaald in slechts één maand. nu ben ik fanatiek stabiel. schrijf haar op haar ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ💥platform👉🅞︎🅛︎🅐︎🅨︎🅐︎🅝︎-🅜︎🅐︎🅓︎🅘︎🅝︎🅐︎🅕︎🅧︎-🅣︎🅡︎🅐︎🅓︎🅔︎🅡︎💥👈.
Jeen Bouma
Jeen Bouma 07.11.2022 21:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk dat we 15 halen
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 07.11.2022 21:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
welke termijn, dit jaar of volgend jaar of
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 17.08.2022 22:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het wil maar niet lukken met dit aandeel...
Arnout Bolman
Arnout Bolman 17.08.2022 22:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het wilaar niet dalen, idd.op 5 stap ik uit mn puts.wat n ..... bedrijf!
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 17.08.2022 22:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lijkt een kwestie van tijd
Sander Klein Zeggelink
Sander Klein Zeggelink 17.08.2022 22:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en hoe denk je daar nu over?
Grégory Faure
Grégory Faure 12.08.2022 14:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Trisha Donald trading platform gives Trader/Investors the opportunity to earn from digital currency investment just by investing $3000 i made a total profit of 15,000 in just 7days of trading with her. Message her on face📈book👉 Trisha Donald
Abdu Munyankumburwa
Abdu Munyankumburwa 14.07.2022 8:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
7€ bijkopen👍
dean castricum
dean castricum 24.06.2022 10:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kan ik kopen of nog even wachten?
Marc Kuys
Marc Kuys 14.06.2022 0:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Morgen onder 9 euro
Inger Trader
Inger Trader 25.05.2022 19:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
morgen min 5 procent
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 25.05.2022 19:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gebaseerd op
mari leenders
mari leenders 25.05.2022 19:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Inger Trader Dat hebben we gezien ja-:)
Tjalling de Boer
Tjalling de Boer 25.05.2022 19:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Spoort niet!
Tony De Witte
tonydw 25.05.2022 19:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Die is forum ing als je reclame maakt doe het elders
Marc Kuys
Marc Kuys 09.05.2022 18:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waaronder toch dat dividend moeten innen.Verkoop vdmme en steek gans het dividend in u zak. ING heeft miljarden moeten afschrijven omwille van de boycot in Rusland. ING gaat nooit zijn leningen terugbetalen.Ik koop morgenvroeg op 7 euro.
CHRIS VAN DAELE
CHRIS VAN DAELE 09.05.2022 18:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
veel succes Marc
Ali marktplaats
Ali marktplaats 09.05.2022 18:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
owk....
Ben VB
Ben VB 09.05.2022 14:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
7 lijkt me iets te laag maar 8 kan mss nog net lukken maar lijkt me ook moeilijk
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Registreren met e-mail