Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

ING Groep NV (INN1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
13,10 -0,05    -0,37%
08:02:00 - Vertraagde Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  NL0011821202 
  • Volume: 0
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 13,10 - 13,10
ING Groep 13,10 -0,05 -0,37%
Ex-dividenddatum Dividend Type Betaaldatum Rendement
25.04.2019 0,68 02.05.2019 6,76%
06.08.2018 0,67 14.08.2018 6,36%
Legenda
Maandelijks
Driemaandelijks
Halfjaarlijks
Jaarlijks
Trailing Twaalf Maanden
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies INGA

Laat weten wat u vindt van ING Groep NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Federica Catalani
Federica Catalani 11.01.2022 16:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op 'Market Miracle Advisor' werd een teken van aankoop gegeven. De fase is nog steeds 1.3, wat betekent dat institutionele beleggers nog steeds een korte netto positie hebben, maar deze verminderen, terwijl professionele beleggers al een lange netto positie hebben die groeit, een groot bedrijf is en het kopen tegen deze lage prijzen geweldig is
Albert Klein
Albert Klein 22.11.2021 12:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Al maanden terug een aardige short positie opgebouwd in de putts dec. van dit jaar (en heel goedkoop)  en niet voor niets  n.m.m. heeft de ING een ATH gemaakt op 13.73  en is aan een neergaande cyclus begonnen de daling van vrijdag  is nu voor FIB..0.618 gecorrigeerd  er is nog ruimte tot 13.25 pas boven de 13.52 neem ik daar afscheid van. wat ik niet verwacht Het inkopen van eigen aandelen kan dan ook desastreus aflopen voor de ING waarop 1.7 miljard in de waagschaal,  liggen, omdat de rente laag is? en banken kunnen lenen van het rijk zoveel als ze willen! dat kan nog wel eens helemaal verkeerd uit pakken, het is dan wel te hopen dat het rijk nu eens niet ingrijpt als de ING in de fin. problemen komt door onverantwoordelijke inkopen. Als ING nu zo goed zaken doet als wordt beweerd waarom dan nog meer willen hebben. .
Albert Klein
Albert Klein 22.11.2021 12:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hebzucht zou wel eens worden afgestraft, of gaat het niet zo goed met de ING en zijn de werkelijke cijfers minder dan opgegeven. Deze week merken we wel of de aankoop goed is uitgevallen boven de 13.40 is dat juist onder de 12.72 is het een domme move geweest
Albert Klein
Albert Klein 22.11.2021 12:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Frappant 12,72 net aangeraakt ! Toeval of niet !?
test test
test test 22.11.2021 12:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jeen Bouma
Jeen Bouma 21.10.2021 15:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor een 6mnd terug voorspelde ik dat ing op 15 zou komen lijkt de goede kant op te gaan
Levent Badem
Levent Badem 21.10.2021 15:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat spel je nu ? komende 6 maand
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 04.10.2021 18:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ing gaat even 1,7 miljard eigen aandelen inkopen. Dat betekend stevig vasthouden. Voor mij.
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 04.10.2021 18:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor 1,7 miljard , is 125 miljoen aandelen ongeveer .
Wout Ploumen
Wout Ploumen 04.10.2021 18:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wanneer precies?
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 04.10.2021 18:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
, nu het is aangekondigd en ze hebben met de verkoop van NN-IP , 1,7 miljard in kas.
Jeffrey ter Veer
JR89 02.10.2021 2:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis, ga naar google, type uw vraag
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 02.10.2021 2:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
beetje late reactie
jan geerts
jan geerts 02.10.2021 2:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis Rutjes beter laat dan niet
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 02.10.2021 2:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is 100 % correct.
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 20.09.2021 0:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat deze nog ver dalen voor het evt dividend ?
Stefan Beukelaers
Stefan Beukelaers 30.07.2021 20:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heeft iemand enige duidelijkheid. over het dividend dat ons nog te wachten staat dit jaar. Je leest veel maar nooit wanneer en hoeveel.
Levent Badem
Levent Badem 30.07.2021 20:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik dacht in augustus interim divedend was
Peter Meindertsma
Peter Meindertsma 30.07.2021 20:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
4 oktober volgens mij 3,95%
Elen robby
Elen robby 01.07.2021 23:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mijn mooiste aandeel tot nu toe .iemand een gedacht of we nog hogere toppen gaan bereiken . ik kom van 4.84
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 01.07.2021 23:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het is ook een van mijn beste, kijk naar de aanbevelingen van de grote brokers huizen. zodra de rente weer gaat stijgen. komt de stijging nog in een versnelling.
Leon Penafiel Kleber David
Leon Penafiel Kleber David 22.06.2021 17:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoe kan ik doen om hier aandelen te kopen .
Paul Boonstra
Paul Boonstra 22.06.2021 17:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niet kopen kan ook. Nu 11,20.
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 07.06.2021 22:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koersdoel DZ bank 13,20 euro met koopadvies.
Richard Heijstee
Richard Heijstee 04.06.2021 8:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
December gekocht nu 45% winst
Job Van de Velde
Job Van de Velde 29.05.2021 13:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
twee dagen geleden een aantal gekocht.nu al 0,50% winst ing groep up
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 29.05.2021 13:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
er is nog een hele weg te gaan met ING voorlopig stevig vasthouden. ING krijgt regelmatig upgrades van Amerikaanse brokers.
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 29.05.2021 13:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter, welk koersdoel is haalbaar volgens jouw.
Ben VB
Ben VB 12.05.2021 13:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
rentes hoog in VS niet in Europa
Ben VB
Ben VB 12.05.2021 13:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
sry , correctie rentes blijven nog 18 maanden negatief
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 23.04.2021 15:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoeveel verder zakken we nog ?
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 23.04.2021 15:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis Rutjes Zometeen even over mn glazen bol wrijven en dan laat ik het je weten;))
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 23.04.2021 15:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lijkt me prima
Jayden Ramdutt
Jayden Ramdutt 07.04.2021 11:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
beste mensen, ik wil mijn eerste stap gaan nemen in t beleggen. Is dit een mooie eerst stap?
Osama Aguilla
Osama Aguilla 07.04.2021 11:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
koop de dip van vandaag 😎
Jeen Bouma
Jeen Bouma 07.04.2021 11:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik kocht vorig jaar voor 5.20ik denk dat 20 een optie is
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 07.04.2021 11:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Blijven denken dan,je bent knettergek
Bergh van Den
Bergh van Den 07.04.2021 11:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
koop een etf
Albert Klein
Albert Klein 26.03.2021 16:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wie zich niet uitspreekt kan nooit later zeggen : "zie je nu wel, ik dacht het al" maar afgaande op een aantal technische aspecten die de grafiek laat zien  A:mogelijk SHS patroon. B: een kleine 5w en een abc  C: een correctie van de abc precies een  Fib. niveau 0.618   en D: als laatste, een sluiting van een gap op  10.33 Dit alles voorspeld niet veel goeds voor volgende week en al helemaal niet als hij nog vandaag sluit onder de 10.14  Het is natuurlijk wel zo dat ik niet in de toekomst kan kijken, zelfs geen EEN minuut ;-))
Vorige antwoorden weergeven (1)
Albert Klein
Albert Klein 26.03.2021 16:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja een TA wordt gemaak aan de hand van een grafiek, maar als centrale banken opeens miljaren in de markt stoppen heeft dat wel invloed, dat geld nu ook voor alle negatieve berichten die onder het vloerkleed worden geschoven, een dikke maand terug melden ik dat de Bitcoin naar de 30000 zou gaan, met dezelfde tecniek, zou verleden week niets van je vernomen, maar voor jou infromatie, ik laat de putts op juli en december lekker staan als jij nu de calls gaat aankopen weet ik in ieder geval waar zometeen mijn winst vandaan komt. Na de splitsingen overigens van 20-7-2001 en 30-11-2009 staat het aandeel ongeveer 0.57 boven de toemalige koesen dus zo geweldig doet de ING het niet, maart geduld is een schoone zaak vDB, laat je mij wel even weten als de koers de laagste stand aantikt van Maart 2001? Niet alleen maar melden als het niet goed is ,Toch? ;-))
Albert Klein
Albert Klein 26.03.2021 16:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
95 % is Bullisch, dan hoor ik alarm bellen klinken
Bergh van Den
Bergh van Den 26.03.2021 16:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
: je kan ze horen maar kijk nu is waar we nu staan!?
Bergh van Den
Bergh van Den 26.03.2021 16:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
@Albert: n'm calls doen het prima, met dank aan de putts kopers
Albert Klein
Albert Klein 26.03.2021 16:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wel gefeliciteerd, met de behaalde winst zelf zit ik short op de Dec.P. en koop goedkoop bijik heb alleen geen invloed op CB of Fed Acties die de grafiek tekenen iest waarvan ik zelf geloofd dat dat geen stand kan houden, ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken maar geloof nog steeds in een flinke daling gezien de grafieken en de EW telingen maar als de markt stijgt is er natuurlijk ook geld te verdienen dat heb ik nooit ontkent, het valt mij echter wel op dat beleggers altijd praten over hun winsten en nooit over hun verliesen
Ben VB
Ben VB 26.03.2021 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gisteren veel van verkocht en in shell gestoken
Vorige antwoorden weergeven (1)
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 26.03.2021 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben Vb ING omwisselen voor Shell is lood om oud ijzer want ze hebben voor dit jaar allebei een potentie van pak hem beet 15%-30% omhoog dus de logica hiervan ontgaat mij compleet
Ben VB
Ben VB 26.03.2021 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wel de lage , eigenlijk negatieve rentes voor de banken zie ik negatiever in dan het verbruik van oli. Rentes zullen nog lang zeer laag blijven en daaron denk ik dat het meeste er uit is bij de banken. Nu niet alles is verkocht. Ik ben nog al verkeerd geweest. Maar ik hoop van niet.
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 26.03.2021 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Moet jij opletten Ben als dadelijk die dividenden terug komen wat dat doet met de koers van ING
Benoît Depoortere
Benoît Depoortere 26.03.2021 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zeer dom
Osama Aguilla
Osama Aguilla 26.03.2021 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoe gaat het met je Shell dan nog wat olie gevonden in de achtertuin?
Albert Klein
Albert Klein 25.03.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zeker geen advies, of tip maar heb de o.o.t.m. putts gekocht op juli en december en op de vraag waarom,  ik zie toch een SHS aankomen die zich meestal rond een top afspeelt.   S op 10.57---H op 10.71-- S moet nog geplaatst worden. Neckline op 9.84 en 9.79 wie daar niet mee bekend is google; Head And Shoulders Pattern.
Vorige antwoorden weergeven (1)
Albert Klein
Albert Klein 25.03.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hai Dennis, ben geen waarzegger en kan (helaas) niet in de toekomst, kijken, maar de rechter schouder kan op elk moment zijn top vinden, lees nog eens goed een paar verhalen door over de SHS patroon er zijn voorbeelden genoeg op het net te vinden.Zelf studie is voor een belegger een must het is een heus vak en zeker niet gemakkelijk. succes !
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 25.03.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
oke, duidelijk.
Osama Aguilla
Osama Aguilla 25.03.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waarom zou je puts kopen in december als de bank en weg maakt maar herstel? check de graph van American Bank en Barclays. Verwachting is dat ING ook gewoon omhoog blijft gaan en de pre corona 10 verslaat.
Albert Klein
Albert Klein 25.03.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Begrijp mij goed, dit is wat ik gedaan heb naar aanleiding van een TA en het grafiek patroon, u bent natuurlijk geheel vrij om te doen wat u denkt en waar de ING volgens U naar toe gaat, en laat het heel duidelijk zijn, het is geen tip of aanbeveling van mijn kant. maar slechts een mening waar ik naar gehandeld heb.
Albert Klein
Albert Klein 25.03.2021 20:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een voordeel voor u is dat indien u het gelezen naslag werk omtrent SHS patroon heeft bestudeerd, u nooit meer vergeet wat dat patroon inhoud, zowel in en beren als een stieren markt..
Ben VB
Ben VB 23.03.2021 8:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nieuwe lockdown vrees
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 23.03.2021 8:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lijkt erop dat het nog verder daalt.
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 22.03.2021 22:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaan we terug onder de 10 ?
Julian Liemburg
Julian Liemburg 17.03.2021 10:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag nog een stijging tot 10,40
Julian Liemburg
Julian Liemburg 17.03.2021 10:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar was ie al
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 17.03.2021 10:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en nu ?
Julian Liemburg
Julian Liemburg 17.03.2021 10:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dennis Rutjes
Dennis Rutjes 16.03.2021 19:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaan we dalen ?
Albert Klein
Albert Klein 11.03.2021 18:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo van M.Nobody geen last meer waarschijnlijk nog uit de oppervlakkige  kennissenkring gezien de het naam gebruik er zijn er maar weinig die die naam gebruiken. Zo, de correctie fib. 0.382 gebruikelijk voor een W4 en nu dan up de laatste w5 omhoog naar 10.55 /85 en dan denk ik toch dat we daarna heel voorzichtig moet zijn, tenzij je ze voor minimaal 5 jaar wilt sparen, en gek bent op dividend zolang als dat duurt.  Als alle grote indexen toppen maken en ATH is Cash King. Laat ik duidelijk zijn, ik geef geen koop of verkoop advies, zoals sommige  denken dat risico is geheel voor je zelf.
Osama Aguilla
Osama Aguilla 11.03.2021 16:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zou long gaan, notificatie aanzetten voor ING 12 en niet meer kijken. Elk rood getal dat ik zie geeft mij hoofdpijn
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 08.03.2021 12:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vandaag zie je weer ineens wat een TA van Albert waard is.....compleet niks dus,Jezus je zou daar maar naar geluisterd hebben dan jank je jezelf nu kapot....mensen trek je eigen plan en luister niet naar al die betweters👊
Osama Aguilla
Osama Aguilla 08.03.2021 12:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
inderdaad, ING gaat sws de 14 raken. ze zitten al rond 10 met de helft winst pre corona
Albert Klein
Albert Klein 08.03.2021 12:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De meeste lezers wachten nog steeds op jou analyse! Analyses zijn er niet voor een paar dagen en worden geschreven voor een wat langere periode als je ook goed kan lezen in het bericht van 1 maart lees je dat zelfs 11.28 en zelfs 12.18 door mij worden genoemd waar ik mijn vraagtekens bij heb gezet, dat klopt, maar niemand zit op jou berichtjes te wachten want die zeggen namelijk HELEMAAL NIETS ik zal je daarom ook blokkeren lees ik gelukkig geen onzin die niets bijdragen aan de discussie alhier.
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 08.03.2021 12:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kleine Albert Ik zou beginnen met mn eigen analyses nog eens terug te lezen als ik jouw was Bertus en dan zie je pas wat onzin is.....ik geef geen analyses omdat ik me daar niet capabel toe acht maar jij daarentegen met je interresantdoenerij doet net of je jaren gestudeerd hebt en slaat plank na plank mis pipo.....ik kan ook zeggen het word heel lelijk(letterlijk jouw woorden!)maar hij kan op ook naar 11.28 en zelfs naar 12.18;)).....wat voegt dat toe dan???? En maar op de trom slaan met je studentikoze brilletje op en pochen over je "vermeende deskundigheid"....lachen met zon pedante bal gehakt als jij man🤣 ......en blokkeer me maar gerust want het doet me werkelijk geen reet leeghoofd dat je bent....dag dag kleine Albert ik zwaai je vast uit👐
Albert Klein
Albert Klein 08.03.2021 12:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mister Wonderfull  Verdikkeme, je vergeten Mister "Nobody" te blokkeren bij deze dan suk...!
Mister Wonderfull
Mister Wonderfull 08.03.2021 12:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nee dat ben je niet vergeten vriend want je kunt het niet nalaten om te lezen zodat je weer een reactie kunt geven.....ga dat sprookjesboek van Dennis nog een keer lezen zou ik zeggen dan kun je jezelf nog harder voor de gek houden met die dikke kop van je😎
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail