Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Galapagos NV (GLPGa)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
49,98 +2,36    +4,96%
20/01 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Euro Zone
ISIN:  BE0003818359 
  • Volume: 153.173
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 48,63 - 49,98
Galapagos 49,98 +2,36 +4,96%
Loading
Laatste update:
  • 1 dag
  • 1 week
  • 1 maand
  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 1 jaar
  • 5 jaar
  • Max
Aanpassen

Candlestickpatronen

Periode
Patroonindicatie
Type
Betrouwbaarheid
Patroon Tijdschema Betrouwbaarheid Candles geleden Candle-tijd
Opkomende patronen
Three Black Crows 1D Huidig
Three Black Crows 5H Huidig
Harami Cross 30 Huidig
Complete patronen
Harami Cross 1M 3 Okt 2021
Engulfing Bearish 1H 7 17.01.2022 18:00
Three Black Crows 1W 8 21.11.2021
Inverted Hammer 1D 8 10.01.2022
Harami Bullish 30 8 17.01.2022 18:30
Harami Cross 30 8 17.01.2022 18:30
Bullish doji Star 15 8 18.01.2022 18:00
Inverted Hammer 1M 9 Apr 2021
Engulfing Bearish 30 9 17.01.2022 18:00
Bullish Engulfing 1D 12 04.01.2022
Belt Hold Bearish 30 12 14.01.2022 17:30
Bullish Engulfing 1W 14 10.10.2021
Doji Star Bearish 1H 15 12.01.2022 17:00
Bullish Hammer 1W 16 26.09.2021
Bullish doji Star 1D 17 28.12.2021
Engulfing Bearish 1D 18 27.12.2021
Bullish Engulfing 5H 18 04.01.2022 17:00
Harami Cross Bearish 1W 19 05.09.2021
Harami Bearish 1W 19 05.09.2021
Belt Hold Bullish 1H 19 10.01.2022 17:00
Harami Bullish 15 20 13.01.2022 18:00
Harami Cross 15 20 13.01.2022 18:00
Bullish Engulfing 1M 21 Apr 2020
Belt Hold Bearish 1D 21 22.12.2021
Upside Gap Two Crows 1D 21 22.12.2021
Belt Hold Bearish 1H 21 07.01.2022 17:00
Engulfing Bearish 1H 21 07.01.2022 17:00
Bullish doji Star 5H 23 28.12.2021 15:00
Three Outside Up 1H 23 07.01.2022 12:00
Hanging Man 1D 24 17.12.2021
Engulfing Bearish 5H 24 27.12.2021 14:00
Hanging Man 1D 25 16.12.2021
Bullish Hammer 1H 25 06.01.2022 17:00
Harami Bullish 1W 26 18.07.2021
Belt Hold Bearish 5H 27 22.12.2021 14:00
Bullish Engulfing 1H 28 05.01.2022 17:00
Harami Bearish 1M 29 Aug 2019
Bullish doji Star 1W 29 27.06.2021
Bullish Engulfing 1H 30 05.01.2022 15:00
Doji Star Bearish 1M 33 Apr 2019
Harami Bearish 30 35 05.01.2022 18:00
Harami Cross Bearish 30 35 05.01.2022 18:00
Three Outside Down 1W 37 02.05.2021
Engulfing Bearish 1W 38 25.04.2021
Harami Cross 1H 38 30.12.2021 18:00
Shooting Star 30 40 05.01.2022 15:30
Inverted Hammer 30 40 05.01.2022 15:30
Abandoned Baby Bullish 1D 41 24.11.2021
Bullish doji Star 1D 42 23.11.2021
Bullish doji Star 1H 43 28.12.2021 17:00
Bullish Engulfing 1M 44 Mei 2018
Bullish doji Star 15 49 05.01.2022 18:00
Engulfing Bearish 5H 50 01.12.2021 18:00
Three Inside Up 1M 53 Aug 2017
Harami Bullish 1M 54 Jul 2017
Harami Cross 1M 54 Jul 2017
Engulfing Bearish 1M 56 Mei 2017
Abandoned Baby Bullish 5H 58 24.11.2021 16:00
Abandoned Baby Bullish 30 58 28.12.2021 18:00
Belt Hold Bearish 15 58 05.01.2022 15:45
Bullish doji Star 5H 59 23.11.2021 15:00
Three Inside Up 1M 61 Dec 2016
Harami Bullish 1M 62 Nov 2016
Harami Cross 1M 62 Nov 2016
Belt Hold Bullish 15 62 05.01.2022 14:45
Belt Hold Bearish 1H 63 15.12.2021 18:00
Engulfing Bearish 1H 63 15.12.2021 18:00
Bullish doji Star 30 64 23.12.2021 18:30
Bullish Hammer 15 65 05.01.2022 14:00
Harami Bullish 1W 67 04.10.2020
Harami Cross Bearish 5H 67 15.11.2021 12:00
Belt Hold Bearish 30 68 22.12.2021 17:30
Doji Star Bearish 15 68 04.01.2022 18:15
Evening Doji Star 1W 69 20.09.2020
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies GLPG

Laat weten wat u vindt van Galapagos NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Federica Catalani
Federica Catalani 03.01.2022 15:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er is een mooi bord op Market Miracle Advisor ... je gaat omhoog!
Marc Kuys
Marc Kuys 31.12.2021 13:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu komt er weer meer duidelijkheid in. Je kan nu met hun cash positie uw eigen verdiepen in de werkelijke waarde van de huidige koers van het aandeel.Hopelijk komt er geen onverwachte tegenslag meer. Overname is momenteel geen optie.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 04.11.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
SPANNEND! haha ... Wat voorspellen we? +15%? - 15%? Als je dit leest weet je het al xD ... ik nog nie. Pffff.... Ik gok dat ze een gehandicapt konijn uit hun hoed toveren en het 15% stijgt. Als het naar 40 euro zakt is het nie meer de moeite. Zoek dan maar een andere belegging.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 04.11.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jah... Twas een terminaal konijn. De markt weet precies nie wa te doen nu. Saai...
Anne Roorda
Anne Roorda 27.10.2021 15:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Overname?
Julius de Wal
Julius de Wal 26.10.2021 17:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hedge Funds storten zich op Galapagos! Misschien zit er iets aan te komen!
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 26.10.2021 13:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Update: als dit blijft springen rond de 42- 43 euro en de hoge verkoopdruk verminderd, dan is nog altijd hoop voor dit zielig bedrijfje. Als het toch onder de 40 duikt ist voor de vuilbak.
Marc Kuys
Marc Kuys 18.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is een speeltje voor grote beleggers geworden. Het zal wel goed komen, waar heb ik dat nog gehoord bij Fortis !!!
CHRIS VAN DAELE
CHRIS VAN DAELE 18.10.2021 13:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
idd Marc, heb er ook geen goed gevoel bij
CHRIS VAN DAELE
CHRIS VAN DAELE 18.10.2021 9:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kurt Neven, wanneer zal dat gebeuren man ? Alle steun is verloren nu, ėėn groot zwart gat momenteel, hopelijk ooit terug beter.
Kurt Neven
Kurt Neven 18.10.2021 9:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoi wou jullie morele steun geven , ben er al een tijdje uitgestapt 😔
Kurt Neven
Kurt Neven 13.10.2021 18:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er blijven in geloven , ooit komt het terug goed 👍 .
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 13.10.2021 17:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mensen .. Zie je nu waar ik al maanden over spreek? Rond 43 euro moest die bodem liggen en op 6 oktober zei ik dat Galapagos een +10% dag moest zien. Dit zielig bedrijfje is nog altijd BULLISH.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 13.10.2021 17:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maar ... dit wil nie zeggen dat de trend absoluut niet kan breken. Als het vanaf nu terug onder die 42 dollar zakt, blijf er dan maar van.
Marc Verstappen
Marc Verstappen 13.10.2021 17:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Toegegeven je zit heel aardig in de juiste richting. Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar laten we hopen op een trend kentering.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 12.10.2021 21:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dit gaat gewoon niks worden ...
johan boie
johan boie 11.10.2021 21:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
EU en in Jzpan goedkeuring van filgotinib voor reumatoïde artritis e.a. aandoeningen,Dit zal de steun voor de kopers betekenen !Filgotinib is approved for the treatment of RA by the EMA and PMDA. First patients treated with filgotinib in Japan and the EU in 2020.https://www.glpg.com/filgotinib
Dries Beyens
Dries Beyens 06.10.2021 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bryan, ben je al aan het kopen? Jij was er toch van overtuigt dat 44 het minimum was?
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 06.10.2021 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik investeer niet in Galapagos. Ik help enkel mensen hier die dachten dat 80 - 70 - 60 of 50 euro goedkoop was. Nu hier rond de 43 euro zou het laagste punt moeten zijn. Als het nog zakt naar 42 en 41 is er minder en minder hoop. Hou er rekening mee dat ik er enkele euros naast kan zitten. Onder de 40 euro zou ik er absoluut van blijven.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 06.10.2021 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De daling kwam er eigenlijk vlugger dan verwacht. Daarom dat ik ook de laagste prijs een beetje moest laten dalen.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 06.10.2021 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het volume moet hoger en er zou een +10% dag moeten komen. Misschien bij earnings later.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 06.10.2021 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat de bodem rond de 35 euro gaat zijn.Daar koop ik me wel een pakketje.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 06.10.2021 9:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nee als het naar 35 euro gaat is het risico te groot voor nog meer verlies.
Marc Kuys
Marc Kuys 05.10.2021 18:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu er nog cash is, waarom wacht men op het faillissement. Nu kunnen aandeelhouders nog recupereren
Marc Kuys
Marc Kuys 05.10.2021 18:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat is een mes dat blijft vallen en nu tegen maart 2022 uit de Bel 20. Beloofd.Waar is de cash dat het aandeel zou waarderen 75 euro per aandeel.Het is nu aan de analisten
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 29.09.2021 14:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alright, als je nu een GROOT risico will nemen en geen probleem hebt om bijvoorbeeld 200 euro te verliezen, dan kan je beleggen in een turbo Long. Stop loss 41.8 euro met een hefboom van 12. Als dit zielig bedrijfje toch een konijn uit hun hoed kunnen halen en de volgende 5 jaar 350% stijgen, dan heb je 4200% winst. 200 euro x 4200% is 8400 euro.
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 29.09.2021 14:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vergeet niet: 17 oktober 2014 stond Galapagos 10 euro, 1 juni 2015 stond het al 55 euro.
Said Baghbani
Said Baghbani 29.09.2021 14:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ga het doen
Marc Kuys
Marc Kuys 29.09.2021 14:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ok dat is dan ook met 600 euro X3 ????
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 29.09.2021 14:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Marc Kuys, ja, da klopt. Maar weet wel dat je heel gemakkelijk die 600 euro kan verliezen. Hoe hoger uw hefboom, hoe vlugger er bij komt of het weg is. Je kan ook een hefboom nemen van 5 in plaats van 10
Tony De Witte
tonydw 29.09.2021 11:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu €44 beurzen op hun top als het slecht gaat op de beursen zal Galapagos nog eens meegesluurd zijn naar beneden richting de €35
Dries Beyens
Dries Beyens 29.09.2021 11:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Klopt Tony, dat is ook mijn visie!
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 21.09.2021 20:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wij zijn bijna aan de 43 -44 dollar die ik heb voorspeld. Dit zou het LAAGSTE punt moeten worden. Als dit toch breekt, is het game-over voor jullie.
Patient Guy
Patient Guy 21.09.2021 20:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat is game over? 2 maanden geleden zei je dit nog: 15.07.2021 13:42KOOP op 43euro - 45 euro ---- - VERKOOP tegen 2030 voor meer dan 400 euro (gemakkelijk)
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 21.09.2021 20:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja da klopt nog altijd. Maar die 40 euro mag absoluut. NIET breken.
Dries Beyens
Dries Beyens 21.09.2021 20:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dag Brian, We zijn er....denk je nu echt dat we niet meer lager gaan (wat je al maanden lang aangeeft)? Ik denk dat we nog veel lager gaan, wat ik ook al maanden aangeef....we zullen het zien!Volgens mij gaan de beurzen op zeer korte termijn een flinke klap krijgen en gaat GLPG gewoon mee zuidwaarts onder de 40, misschien wel onder de 30...
Bryan The Crystal Ball
Bryan The Crystal Ball 21.09.2021 20:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja dit is ongeveer het laagste punt. Het zou nog een euro of twee lager kunnen, maar als galapagos onder de 40 of zelfs 41 gaat mag je er absoluut nie meer aankomen.
frans bolder
frans bolder 21.09.2021 9:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
er zit een grote partij die via laat en bied de koers al maanden naar beneden probeert te drukken. kijk maar zijn stukken van telkens tussen 106 en 115 stuks vandaag is het getal 113. dit heeft niets meer met normale handel te maken en pakt zeer negatief uit voor de normale belegger. de vereniging van effecten handel zou dit moeten verbieden.
Patient Guy
Patient Guy 17.09.2021 17:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
(ABM FN-Dow Jones) Galapagos heeft van de Commissie voor geneesmiddelen voor menselijk gebruik, het CHMP, van het Europees Geneesmiddelenagentschap EMA, een positief advies ontvangen voor Jyseleca. Dit maakte Galapagos vrijdagmiddag bekend.Jyseleca is een eenmaal daagse, orale, preferentiële JAK1-remmer voor de behandeling van volwassenen met matige tot ernstige actieve colitis ulcerosa, bij wie een conventionele therapie tekort schiet.Na dit positieve advies wordt later dit jaar een definitief besluit van de Europese Commissie verwacht.De positieve bevinding van de CHMP is gebaseerd op gegevens van het registratiefase 2b/3 SELECTION-programma, aldus Galapagos. Het positieve advies volgt na de eerdere goedkeuring van filgotinib voor de behandeling van patiënten met matige tot ernstige actieve reumatoïde artritis. Het gebruik van filgotinib voor colitis ulcerosa, een invaliderende inflammatoire darmziekte, zit nog in de onderzoeksfase en is nergens ter wereld goedgekeurd, benadrukte het biotechbedrijf.
frans bolder
frans bolder 01.09.2021 9:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rustig afwachten tot de 70 - 75 euro , dit is de rieele waarde voor dit aandeel. Lees ook de financiele telegraaf van vandaag.
Tony De Witte
tonydw 31.08.2021 18:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Morgen komen zij allemaal wakker. Als het goed gaat meteen bedrijf gaat de CEO toch geen stap terug zetten.
Tony De Witte
tonydw 31.08.2021 18:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zullen wel snel een nieuwe CEO vinden die ook op het bedrijf zijn zakken vul
Tony De Witte
tonydw 31.08.2021 18:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verkopen nu het nog kan. Heb ik ook gedaan aan 70€ ook met verlies
Kurt Neven
Kurt Neven 31.08.2021 13:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Onno we hebben goud in handen , hij bedoelde ik heb goud in handen en jullie niet 🥳.
Pascal Neder
Pascal Neder 31.08.2021 13:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
+5,7% omdat de CEO is vertrokken? Galapagos beleggers leren het nooit.
Tony De Witte
tonydw 31.08.2021 9:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tijd dat Galapagos ook uit de bel 20 gezet wordt
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail