Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Fugro NV (FURa)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
8,633 0,000    0,00%
22/10 - Vertraagde Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Euro Zone
ISIN:  NL00150003E1 
  • Volume: 0
  • Bied/laat: 0,000 / 0,000
  • Dagbereik: 8,550 - 8,634
Fugro 8,633 0,000 0,00%
IndustrieEnergie - apparatuur en diensten
SectorEnergie
Werknemers

9000

Soort aandeel

DRC

Fugro N.V. is een geïntegreerde leverancier van geotechnische, metings-, subsea- en geowetenschappelijke diensten, alsmede van essentiële aarde- en aanverwante bouwtesten, inspectie- en controlegegevens en adviesdiensten. Het bedrijf is actief in vier segmenten: Het Geotechnical-segment onderzoekt de fysische en geologische kenmerken van bodems en rotsen nabij het oppervlak; het Survey-segment biedt een scala aan diensten ter ondersteuning van de olie- en gasindustrie, duurzame energie en commerciële en civiele industrie, overheden en andere organisaties; het segment Subsea Services biedt onderwaterdiensten voor de olie- en gasindustrie, waterbouw en duurzame energie, en het Geoscience-segment levert diensten en producten in verband met het verzamelen, verwerken, interpreteren, beheren en opslaan van geofysische, geochemische en geologische gegevens.

Contact Informatie

Telefoon +31-70-3111422
Fax 70-3202703

Topmanagers

Naam Leeftijd Sinds Titel
Marc de Jong - 2021 Member of Supervisory Board
Sjoerd S. Vollebregt 67 2020 Chairman of Supervisory Board
Adriana Helena Montijn-Groenewoud 59 2015 Independent Member of Supervisory Board
Antonio Jose Campo Meija 64 2014 Independent Member of Supervisory Board
Petronella H. M. Hofste 60 2015 Independent Vice Chair of the Supervisory Board
Rohinton Mobed 61 2020 Member of the Supervisory Board
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies FUGR

Laat weten wat u vindt van Fugro NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Arjen van der Vegt
Arjen van der Vegt 06.10.2021 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo ineens ruim 4% eraf. Waarom?En houden of verkopen?
James Bond
James Bond 06.10.2021 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Houden,komt goed geloof me. Pas verkopen ergens tussen 9.50 en 10.00.
Danny de Brabander
Danny de Brabander 31.08.2021 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat hij eindelijk de 9 aantikken
Anne Roorda
Anne Roorda 23.07.2021 12:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Moeilijke opstart maar ook met fugro komthet goed! Welk bedrijf kan tegen fugro op. Overheden hebben dit bedrijf gewoon nodig, net als Smits
BB King
BB King 23.07.2021 12:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat denk ik ook,ik heb behoorlijk wat Fugro in bezit en de laatste tijd tegen deze lage prijzen aangevuld. Nu gewoon afwachten en de tijd zijn werk laten doen.
jan boes
jan boes 16.06.2021 10:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ze hebben de laatste maanden verschillende opdrachten gekregen, waarom blijft de koers zo laag ?
Jens Vanfleteren
Jens Vanfleteren 24.05.2021 19:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoe komt het dat dit aandeel voorbij jaren fel gedaald is?
John Rooijakkers
John Rooijakkers 28.04.2021 20:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En we zijn los
Stefan Hemelaer
Stefan Hemelaer 28.04.2021 20:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
let´s hope so
Kasper Heijnen
Kasper Heijnen 28.04.2021 17:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
9,5 deze maand
John Rooijakkers
John Rooijakkers 22.04.2021 19:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
van 8 naar 10 de komende maand...let op
Sonny Crijns
Sonny Crijns 22.04.2021 19:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verklaar u nader? Reden?
Rein Kremer
Rein Kremer 11.04.2021 20:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoe kijken jullie naar dit bedrijf op de lange termijn? En kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat het aandeel zo hard is gedaald in de laatste 10 jaar?
Wim van der Kaaij
Wim van der Kaaij 15.03.2021 11:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
€ 10,02, eventjes, en maar nu doorzetten. Of er staan veel verkoopopdrachten klaar op de € 10,--. Deze barrière gauw nemen.
Jens Vanfleteren
Jens Vanfleteren 11.03.2021 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niet veel nieuws/beweging. Hoe kijken jullie naar dit bedrijf? Mijn gak is 8.6
Vincent Davids
Vincent Davids 11.03.2021 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Niet veel beweging? +20 procent vanaf december.
John Rooijakkers
John Rooijakkers 11.03.2021 9:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
cijfers over t laatste kwartaal waren solide,denk dat t nog wel hoger kan.
Wim van der Kaaij
Wim van der Kaaij 08.03.2021 9:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag door de €10 ?
Wim van der Kaaij
Wim van der Kaaij 08.03.2021 9:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
yes, he did !
Wim van der Kaaij
Wim van der Kaaij 11.02.2021 11:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Over de laatste 5-6 weken gemiddeld een groei. Zet dit door ?
Kristof Hoste
Kristof Hoste 25.01.2021 9:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Alles verkocht aan 9€ verliezen al lang goed gemaakt op de NASDAQ. Deur dicht getrokken voor Europese aandelen en analisten.
Rob Mooi
Rob Mooi 12.01.2021 14:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Helaas te laat geld vrij gekregen om hierin te investeren. een dip zou voor mij nog aantrekkelijk kunnen zijn
Sven Mulder
Sven Mulder 06.01.2021 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Begint een mooie stijgende lijn in te zitten!
Peter De Troch
Peter De Troch 06.01.2021 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mss wel leuk die stijgende lijn , maar hebben wel 50% moeten inboeten aan winst per aandeel door de reverse split ,goed voor de zaak maar slecht voor onze portemonee
Peter De Troch
Peter De Troch 21.12.2020 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Fugro heeft een reverse split ondergaan
Arjen Posthumus
Arjen Posthumus 21.12.2020 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat betekend dat?
Peter De Troch
Peter De Troch 21.12.2020 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de aandelen die hebt worden met de helft vermindert,maar de waarde van elk aandeel verdubbeld
Johan Kampman
Johan Kampman 21.12.2020 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Goh...
Arjen Posthumus
Arjen Posthumus 21.12.2020 10:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dank voor de uitleg
Abdu Munyankumburwa
Abdu Munyankumburwa 09.12.2020 12:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
4€ kopen of straks naar beneden idee aub
Kristof Hoste
Kristof Hoste 09.12.2020 8:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat het nu omhoog of omlaag gaan, ik ben benieuwd.
Arend Wolven
Arend Wolven 08.12.2020 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En toen was het stil met commentaar 🤫
Florian Schipper
Florian Schipper 30.10.2020 21:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zou fugro vandaag niet met de Q3 resultaten komen?
TRDA AAL
TRDA AAL 16.10.2020 13:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat zijn verwachtingen hiervan? is nu wel mooi laag om in te kopen, maar als je naar de afgelopen maanden kijkt. staan ze al een tijd op een laag pitje?
Mark Zwartjes
Mark Zwartjes 16.10.2020 13:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Daar ben ik ook benieuwd naar. de laagste houden adviezen staan op €4.20 Dat is met de huidige koers 50% meer. Ben benieuwd wat de koers gaat doen na de kwartaal cijfers 30okt
Mari Leenders
Mari Leenders 15.10.2020 21:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als je nu niet koopt wanneer dan wel???Mocht ie eventueel doorzakken dan pak je gewoon nog wat bij
Serdar Babadagi
Serdar Babadagi 15.10.2020 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tijd om te kopen?
Vorige antwoorden weergeven (2)
Mari Leenders
Mari Leenders 15.10.2020 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zat jij deze week ook niet op het forum van Shell? Jij was het daar met mijn stelling eens als ik me niet vergis.....
Tim MO
Tim MO 15.10.2020 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mag hopen dat ik niet de enige was wat een geouwehoer daar zeg niet normaal
Mari Leenders
Mari Leenders 15.10.2020 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wen stelletje gekken en jankerds daar die je de waarheid niet mag zeggen omdat ze gefrustreerd zijn omdat ze stuk voor stuk onder water staan en flink ook
Tim MO
Tim MO 15.10.2020 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tja nooit investeren met geld wat je niet kan missen hè!
Mari Leenders
Mari Leenders 15.10.2020 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tim MO Juist!!!Zijn beginnende beleggers die vandaag kopen en volgende week willen cashen en die lieve koekjes worden nou net niet gebakken!
Hans de Bruijn
Hans de Bruijn 23.09.2020 12:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Windmolens gaat goed,jammer dat de rest achter blijft
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail