Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Carnival Corporation (CCL)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Resultaten Carnival Corp volgen

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
21,95 +0,32    +1,46%
19:06:18 - Real-time Cboe. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Verenigde Staten
ISIN:  PA1436583006 
CUSIP:  143658300
  • Volume: 15.553.222
  • Bied/laat: 21,95 / 21,96
  • Dagbereik: 21,31 - 21,98
Carnival Corp 21,95 +0,32 +1,46%
Nieuwste Uitgave

30.09.2021

WPA / Verwacht

-1,75 / -1,53

Inkomsten / Verwacht

546M / 670,38M

Inkomsten
WPA
 Verwacht
 
Vervaldatum Eindperiode WPA /  Verwacht Inkomsten /  Verwacht
25.01.2022 11/2021 -- /  -1,31 -- /  1,62B
30.09.2021 08/2021 -1,75 /  -1,53 546M /  670,38M
28.06.2021 05/2021 -1,8 /  -1,62 50M /  185,29M
07.04.2021 02/2021 -1,79 /  -1,74 26M /  26M
26.01.2021 11/2020 -2,02 /  -1,92 34M /  94,25M
08.10.2020 08/2020 -2,19 /  -2,2 31M /  77,33M
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies CCL

Laat weten wat u vindt van Carnival Corporation
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Алексей Головин
Алексей Головин 01.10.2021 17:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
CCL25.9$ bought, doubled the position. The goals are still the same
Алексей Головин
Алексей Головин 28.09.2021 15:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Half (50%)poses for carnival I will sell 27.08$ the rest I am waiting for
Алексей Головин
Алексей Головин 28.09.2021 10:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
For the purposes of his investment idea, he took another 1/3 of the position 26.1
Алексей Головин
Алексей Головин 27.09.2021 17:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
I bought 26.7 )))
Алексей Головин
Алексей Головин 27.09.2021 17:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Take Profit 1 27.26 50% 27.54 I will close everything
Bergh van Den
Bergh van Den 25.09.2021 14:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
post corona tijd kan er veel gebeuren met dit aandeel.
Bergh van Den
Bergh van Den 25.09.2021 14:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
een koopje t.o.v. ath
Marc Kuys
Marc Kuys 10.08.2021 18:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
veel te duur
chris van severen
chris van severen 24.02.2021 17:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mooie stijging laatste 14 dagen  iemand meer nieuws?
chris van severen
chris van severen 24.02.2021 17:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
schoon herstel laatste dagen?  iemand meer nieuws?
Rob van den Bos
Rob van den Bos 24.02.2021 8:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
emissie
Kevin Vd Werff
Kevin Vd Werff 23.02.2021 10:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Loopt toch lekker de laatste dagen👌🏻
Tycho Sinke
Tycho Sinke 25.01.2021 10:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De directie verkoopt een deel van de aandelen. Ook maar een zinkend schip verlaten? Of is er nog hoop?
Rob van den Bos
Rob van den Bos 14.01.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
geen geld ,zal er dan een emissie komen bij de cruise maatschapijen
Kevin Vd Werff
Kevin Vd Werff 14.01.2021 16:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Komt vast een emissie. Dit bedrijf gaat niet klappen
Rob van den Bos
Rob van den Bos 06.01.2021 17:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
blijft flink achter hier
Kevin Vd Werff
Kevin Vd Werff 06.01.2021 17:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ze varen ook niet he !
Jesse Mantel
Jesse Mantel 06.01.2021 17:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kevin Vd Werff Ja klopt de komende 6 a 7 maanden gaat er niet gevaren worden
Adelique Laurier
Adelique Laurier 03.11.2020 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoop dat dit dieptepunt alleen komt door corona...
hans de boer
hans de boer 15.08.2020 19:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
komt zeker goed met dit aandeel
Eric Hoos
Eric Hoos 15.08.2020 19:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou, als die honderd schepen nog 6 maand stil blijven liggen, lijkt me dit niet best voor de koers! Ze hebben meer als 100.000 man op de loonlijst. Ik hoop het je hopen.
Rudi Penneman
Rudi Penneman 06.08.2020 18:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op de bodem ? MACD DRAAIT POSSITIEF PER 7/8
Vorige antwoorden weergeven (36)
Mari Leenders
Mari Leenders 06.08.2020 18:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik baseer mijn bespiegelingen over NCLH ook op basis van statistieken ook al geeft dit geen enkele zekerheid mbt de toekomst. Zijn dieptepunt had ie op 18 Maart met eenslotkoers van 7.77,daarna kwam een voorlopig dieptepunt op 10 Mei met 10.29 wat dus hoger was....zijn volgende dieptepunt had ie op een slotkoers van 13.06 op 3 Augustus.....zijn volgende dieptepunt verwacht ik globaal gezien rond de 15 mits ie daar uberhaupt komt....wat ik hieruit afleid is dat met het verstrijken van de tijd de bodems steeds hoger komen te liggen ook al gaat het niet snel maar met het naderen van vaccins gaat het wel stapsgewijs langzaam maar zeker omhoog snap je? En ik suggereer niet dat ik het bij het rechte eind heb want ook ik weet het helaas niet....als ik het vandaag wist zou ik het je zeggen en waren we morgen een rijk man Eric!
Eric Hoos
Eric Hoos 06.08.2020 18:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mari, dank voor je uiteenzetting ! Inderdaad we weten het niet. Maar je weet het nooit niet. Shell van 27 naar 12. ING van 23 naar 10. Mittal , alles kan in elkaar donderen. Jij bent toch van de champignons ?
Mari Leenders
Mari Leenders 06.08.2020 18:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja maar die staan gelukkig niet aan de beurs.....hoeben je daar achter gekomen of heb je toenertijd de discussie tussen mij en Homer Simpson gevolgd?
Eric Hoos
Eric Hoos 06.08.2020 18:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Haha, Mari. Internet he !
Mari Leenders
Mari Leenders 06.08.2020 18:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En mbt Shell,Mittal,ING etc.komt het allemaal op hetzelfde neer namelijk dat ze allemaal afhankelijk zijn van vaccins want ze hangen allemaal aan elkaar vast. Als de vaccins er zijn gaan we meer olie verbruiken en das goed voor de Shell gaan we door meer zekerheid weer meer lenen en dus bouwen wat goed is voor Mittal en komt er een eind aan het volproppen van de stroppenpotten van banken zoals de ING.....dat dat geen fabeltje is heb je begin Juni kunnen zien toen al deze fondsen tegelijk weer piekten op het toenmalige vooruitzicht dat met het versoepelen van de lockdowns het einde van de miserie in zicht was. En wij hebben een enorm groot voordeel Eric,namelijk dat wij zo onze aandelen goedkoop gekocht hebben door het hele corona gebeuren dat het helemaal niet naar de standen van Januari toen alles op een hoogtepunt stond terug hoeft om flink te kunnen cashen.....als bijvoorbeeld de Noor op de helft ($30) uitkomt ben ik al heel tevreden snap je?
Eric Hoos
Eric Hoos 04.08.2020 15:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lijkt nog verder te dalen
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail