Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Koninklijke BAM Groep NV (BAMN)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
2,550 +0,020    +0,79%
20/05 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Duitsland
ISIN:  NL0000337319 
S/N:  A0JMJ1
  • Volume: 0
  • Bied/laat: 0,000 / 0,000
  • Dagbereik: 2,544 - 2,554
BAM 2,550 +0,020 +0,79%
Samenvatting:Koop
Moving Averages:KoopKoop (9)Verkoop (3)
Tech. Indicatoren:KoopKoop (4)Verkoop (3)

Pivot Points20.05.2022 18:55 GMT

Naam S3 S2 S1 Pivot Point R1 R2 R3
Klassiek 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554
Fibonacci 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554
Camarilla 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554
Woodie's 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554 2,554
DeMark's - - 2,554 2,554 2,554 - -

Tech. indicatoren20.05.2022 18:55 GMT

Naam Waarde Actie
RSI(14) 54,760 Neutraal
STOCH(9,6) 35,345 Verkoop
STOCHRSI(14) 42,765 Verkoop
MACD(12,26) 0,011 Koop
ADX(14) 83,424 Overgekocht
Williams %R -49,153 Neutraal
CCI(14) 13,5265 Neutraal
ATR(14) 0,0221 Minder Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0013 Koop
Ultimate Oscillator 47,122 Verkoop
ROC 2,657 Koop
Bull/Bear Power(13) 0,0460 Koop

Koop: 4

Verkoop: 3

Neutraal: 3


Samenvatting:Koop

Moving Averages20.05.2022 18:55 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA5 2,538
Koop
2,548
Koop
MA10 2,555
Verkoop
2,538
Koop
MA20 2,516
Koop
2,526
Koop
MA50 2,508
Koop
2,523
Koop
MA100 2,565
Verkoop
2,534
Koop
MA200 2,537
Koop
2,589
Verkoop

Koop: 9

Verkoop: 3


Samenvatting:Koop

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies BAMN

Laat weten wat u vindt van Koninklijke BAM Groep NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Peter Meindertsma
Peter Meindertsma 24.03.2022 10:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eaarom zoveel omhoog ?
Jake KK
Jake KK 24.03.2022 10:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Door advies ING denk ik
Nick Niemeijwr
Nick Niemeijwr 12.11.2021 11:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waar zou het heen gaan?
Mark Verstraete
Mark Verstraete 12.11.2021 11:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nick Niemeijwr
Nick Niemeijwr 12.11.2021 11:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zou zeer mooi zijn
Sonny Crijns
Sonny Crijns 12.11.2021 11:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
5? op basis van wat? en binne welke tijdspanne?
Harold devries
Harold devries 12.11.2021 11:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Van de zomer schiet BAM als een pijl omhoog op weg naar €9.99!! Oléolé.
Elbertus Achterstraat
Elbertus Achterstraat 20.08.2021 11:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De daling heeft te maken met de expiratie van de opties
John Rooijakkers
John Rooijakkers 19.08.2021 16:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wanneer zijn de kwartaalcijfers eigenlijk goed?
Jermaine Eikelboom
Jermaine Eikelboom 13.05.2021 14:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
doel is 3 liefst 4 ;)
dean castricum
dean castricum 13.05.2021 14:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op termijn wellicht zelfs €5. Er moeten een miljoen huizen gebouwd gaan worden de a.s. 10 jaar
Sven Mulder
Sven Mulder 05.03.2021 11:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nu nog even door die 2.5 heen :)
Jordy Coene
Jordy Coene 24.02.2021 11:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BAM is coming!!
Abdu Munyankumburwa
Abdu Munyankumburwa 10.12.2020 13:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat zijn verwachtingen hiervan?
Florian Schipper
Florian Schipper 08.12.2020 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hmm, zou het erg zijn dat Bam uit de AMX verdwijnt of geeft dit juist potentie?
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 08.12.2020 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb een limiet order op 1.5 staan.Ik heb dit al 8 keer gekocht en verkocht telkens met winst.Van winst nemen is nog niemand armer geworden omdat je toch niet weet wat Bam in de toekomst gaat presteren.Ik denk niet dat het veel impact heeft maar ik heb geen glazen bol.
Joke Baeyens
Joke Baeyens 26.11.2020 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat zal dit aandeel verder doen? Potentieel om verder te stijgen?
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail