Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Koninklijke BAM Groep NV (BAMN)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
2,658 -0,010    -0,37%
14:50:20 - Real-time Data. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Nederland
ISIN:  NL0000337319 
  • Volume: 358.304
  • Bied/laat: 0,000 / 0,000
  • Dagbereik: 2,650 - 2,690
BAM 2,658 -0,010 -0,37%
Melding aanmaken
Voeg toe aan Portfolio
Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio  
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

 IndexLaatstHoogLaag+/-+/- %Tijd
 AEX All Share1.105,971.108,211.100,50+5,45+0,50%14:39:00 
 AMS Small Cap1.364,571.371,411.359,67-4,81-0,35%14:38:30 
 Next 150 Index3.502,163.502,423.491,01+17,40+0,50%14:39:00 
 AEX Industrials2.873,532.898,962.859,41-25,43-0,88%18/10 
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies BAMN

Laat weten wat u vindt van Koninklijke BAM Groep NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Elbertus Achterstraat
Elbertus Achterstraat 20.08.2021 11:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De daling heeft te maken met de expiratie van de opties
John Rooijakkers
John Rooijakkers 19.08.2021 16:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wanneer zijn de kwartaalcijfers eigenlijk goed?
Jermaine Eikelboom
Jermaine Eikelboom 13.05.2021 14:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
doel is 3 liefst 4 ;)
dean castricum
dean castricum 13.05.2021 14:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op termijn wellicht zelfs €5. Er moeten een miljoen huizen gebouwd gaan worden de a.s. 10 jaar
Sven Mulder
Sven Mulder 05.03.2021 11:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nu nog even door die 2.5 heen :)
Jordy Coene
Jordy Coene 24.02.2021 11:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BAM is coming!!
Abdu Munyankumburwa
Abdu Munyankumburwa 10.12.2020 13:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat zijn verwachtingen hiervan?
Florian Schipper
Florian Schipper 08.12.2020 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hmm, zou het erg zijn dat Bam uit de AMX verdwijnt of geeft dit juist potentie?
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 08.12.2020 20:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb een limiet order op 1.5 staan.Ik heb dit al 8 keer gekocht en verkocht telkens met winst.Van winst nemen is nog niemand armer geworden omdat je toch niet weet wat Bam in de toekomst gaat presteren.Ik denk niet dat het veel impact heeft maar ik heb geen glazen bol.
Joke Baeyens
Joke Baeyens 26.11.2020 9:29
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat zal dit aandeel verder doen? Potentieel om verder te stijgen?
Joke Baeyens
Joke Baeyens 24.11.2020 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Is het interessant om dit aandeel vandaag nog te kopen?
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 24.11.2020 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als Bam het goed blijft doen en de resultaten komen er dan blijft dit een mooie aandeel om bij te houden.Heb de helft verkocht nu op 2 euro,de andere helft houd ik bij.Misshien op naar de 3 en 4 euro.
mario de rooij
mario de rooij 24.11.2020 9:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vamdaag is het interesanter -10%
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 23.11.2020 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
12.66 % op 1 dag,mooi gekocht aan 1.10. Dit lijkt ergens op.
Florian Schipper
Florian Schipper 23.11.2020 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lekker hoor 1,02 hier 🤘 .
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 23.11.2020 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Florian Schipper   Waar gaat u verkopen?Ik hou ze nog een tijdje,misshien terug boven de 2 euro lijkt me haalbaar.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 23.11.2020 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je hebt gelijk slot dinsdag 2,15. Nog 2,50 deze week kan ook zomaar.
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 23.11.2020 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Paul Boonstra   Zullen ongetwijfeld winsten worden genomen na deze sterke stijging maar een Warren Buffet kijkt ook niet elke dag naar zijn aandelen en zie wat hij heeft bereikt.
Florian Schipper
Florian Schipper 03.11.2020 9:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
16% stijging in 3 dagen begint ergens op te lijken.
Sander Beentjes
Sander Beentjes 28.10.2020 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Advies op dit moment kopen of nog even wachten?
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 28.10.2020 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb ze al 7 keer gekocht en verkocht met winst.Zo Ik koop als alles goedkoop staat en dat is nu het geval.
Jan van Hoeven
WieWeet 28.10.2020 11:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zou zo wie zo nu al een basis in kopen. Zodra vaccin er is, zie je deze koers niet meer:)) Laat ik het zo zeggen als KLM zo hoog mag draaien, is Bam spot goedkoop.
Teunholtman Teunholtman
Teunholtman Teunholtman 22.10.2020 12:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
We hebben nog steeds het grootste huizentekort aller tijden. Hoewel de BAM op korte termijn niet gaat stijgen denk ik dat op lange termijn het aandeel makkelijk kan verdubbelen in waarde.Het veiligheidsnet hieronder is ook dat de staat de BAM niet failliet laat gaan. Vanwege werkgelegenheid maar ook vanwege status (Koninklijke) BAM.Ik weet niet of nu de beste tijd is om te kopen, maar ik heb iig een flinke portie aandelen om de komende twee jaar vast te houden
Arend Wolven
Arend Wolven 21.09.2020 12:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Overheid laat BAM niet vallen ivm werkgelegenheid infra... vooral in crisesjaren.... kijk naar projecten in het verleden mbt werkgelegenheid zoals bijv. betuwelijn etc etc
mario de rooij
mario de rooij 21.09.2020 12:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat wil niet zeggen dat het aandeel interesant of winst gevend is of word
Teunholtman Teunholtman
Teunholtman Teunholtman 21.09.2020 12:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mario de rooij klopt, maar het feit dat hij historisch laag staat en waarschijnlijk een impuls op lange termijn krijgt is wel een koop indicator voor lange termijn investeerders.
Dylan Bestenbreur
Dylan Bestenbreur 12.09.2020 8:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Is dit een koopwaardige aandeel?
Bas Nobel
Bas Nobel 12.09.2020 8:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja zeker! Toekomst hopelijk forse stijging bam doet goede zaken!
Elbertus Achterstraat
Elbertus Achterstraat 12.09.2020 8:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zeker koopwaardig voor lange termijn, staat momenteel all-time low, men kan het zien als een langdurige optie
Paul Boonstra
Paul Boonstra 20.08.2020 17:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Door de crisis kwam het werk op verschillende bouwplaatsen vanwege coronamaatregelen stil te liggen. Dit werd door BAM in de omzet gevoeld. De opbrengsten in het tweede kwartaal daalden met 19 procent, oftewel 360 miljoen euro
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 09.07.2020 7:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb het al 3 keer gekocht,telkens met winst verkocht,hebben een goede kaspositie.
moos dr
moos dr 08.07.2020 15:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor lange termijn niet interessant. Bam heeft serieuse problemen
Joke Baeyens
Joke Baeyens 07.06.2020 20:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Is het aangeraden dit aandeel nu te kopen?
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 07.06.2020 20:39
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik heb het gekocht aan 1.49 verkocht aan 1.7.Ik heb een limietorder staan nu aan 1.50.Ik verwacht terug lagere koersen volgens mijn charts.
Marco Vrenssen
Marco Vrenssen 08.07.2019 18:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Today a big correction,because a dissapointment in Germany. BAM is a large, a very solid and also a Royal company from the Netherlands ,so 90 million is a small setback! So the smartest opinion is to BUY NOW, because a correction of -24,06% is way too much!!!
J.J. van Wingerden
JeroenVW 08.07.2019 18:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nog een paar van die dissapointments en dan wordt het overgenomen voor een habbekrats
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 08.07.2019 18:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
I have a nice target and i double my money.
jan van vliet
jan van vliet 08.07.2019 17:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waardeloos flut aandeel!
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 08.07.2019 17:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Stefan happyInvestor
Stefan happyInvestor 28.08.2018 17:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een zwaar geshort aandeel, deels gerechtvaardigd
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail