Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

ASML Holding NV (ASMLF)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
773,9 -21,0    -2,64%
03/12 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Voorbeurs
766,1
-7,8
-1,0%
14:05:00 - Vertraagde Data
Type:  Aandeel
Markt:  Verenigde Staten
ISIN:  NL0010273215 
  • Volume: 663
  • Bied/laat: 0,0 / 0,0
  • Dagbereik: 753,6 - 803,4
ASML 773,9 -21,0 -2,64%
Tom Lassing
Marktbeeld 25 november 2021 Door Tom Lassing - 25.11.2021

Apple (NASDAQ:AAPL) heeft een flink deel van haar producten uit de Turkse schappen gehaald. Met de daling van de lira is de opbrengst in dollars simpelweg te laag geworden. Tencent (HK:0700) mag geen...

Jan-Willem Nijkamp
De bitcoin een bedreiging voor Nvidia? Door Jan-Willem Nijkamp - 26.10.2021

Sterperformer NvidiaMet nog ruim twee maanden te gaan lijkt 2021 het jaar van de chipaandelen te worden. Nederlandse beleggers in aandelen als ASML (AS:ASML), ASMI (AS:ASMI) en BESI (AS:BESI) weten...

Jan Bouius
Het rentespook is terug Door Jan Bouius - 29.09.2021 1

Het kan snel gaan. Waren de beleggers vorige week nog tevreden met het rentebesluit van de Fed en het te verwachten taperscenario, deze dagen schrikken ze weer wel van het rentespook. De tienjaars...

Joop van de Groep
AEX op naar de 900 punten Door Joop van de Groep - 17.09.2021

Voormalig directeur van de EOE optiebeurs Tjerk Westerterp richtte in 1983 de Amsterdamse beursindex op onder de naam EOE-index. De Amsterdamse beursindex ging op 4 maart 1983 van start. In 1997...

Tom Lassing
Marktbeeld 8 sept 2021 Door Tom Lassing - 08.09.2021

Gisteren ineens een gevoelige daling van de goudkoers. Dat kwam voor mij onverwacht. Ook de koers van bitcoin ging zwaar onderuit. Bitcoin verloor meer dan 10% aan waarde. Dat nét op het moment dat...

Jan-Willem Nijkamp
Hoog? Tsja..., wat is hoog? Door Jan-Willem Nijkamp - 07.09.2021 2

800 punten De AEX-index is dezer dagen druk doende de 800-puntengrens te slechten. En dat terwijl de 700-puntengrens nog maar goed vier maanden geleden werd gepasseerd. Het jaar 2021 lijkt een...

Jan Bouius
Goudgerand ASML Door Jan Bouius - 21.07.2021

De steeds grotere vraag naar computerchips en het huidige schreeuwende tekort daaraan zorgen ervoor dat ASML (AS:ASML) voor de tweede keer dit jaar de verwachtingen kan verhogen. De omstandigheden...

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies ASML

Laat weten wat u vindt van ASML Holding NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Anton de Boer
Anton de Boer 26.10.2021 11:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Harry Postma
Harry Postma 20.10.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beste resultaten ooit. Hoort daar nou een koersdaling van ruim 3% bij? Kennelijk is na de bekendmaking van de mooie resultaten 'de lol' er vanaf.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 20.10.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
100 punten geleden, zo'n 4 weken terug begon de draaiing al naar banken en olie. Boven de 700 is in 2022 een goede waardering. Kan ook paniek verkopers zijn die nu in olie en achter blijvers stappen. Nu 655.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 20.10.2021 16:42
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Was dus paniek verkoop. Nu 692.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 20.10.2021 8:37
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ASML behaalde een kwartaalomzet van 5,24 miljard euro met een brutomarge van 51,7 procent. De outlook van ASML ging uit van een omzet van 5,2 tot 5,4 miljard euro met een brutomarge van 51 tot 52 procent.ASML verdiende in het afgelopen kwartaal 1,7 miljard euro, tegen iets meer dan 1 miljard euro in het tweede kwartaal van dit jaar.
Augusto Poloni
Augusto Poloni 18.10.2021 23:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
20/10=3de kwartaal cijfers
Jonas Vanthournout
Jonas Vanthournout 18.10.2021 23:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
voor of na beurs?
Anton de Boer
Anton de Boer 18.10.2021 23:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Thomas Plooijer
Thomas Plooijer 18.10.2021 9:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verwachten we weer een stijging wanneer de resultaten bekend zijn?
Anton de Boer
Anton de Boer 18.10.2021 9:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sws stijging,
Anton de Boer
Anton de Boer 15.10.2021 17:56
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Langzaam aan kruipen we weer omhoog
Paul Boonstra
Paul Boonstra 14.10.2021 18:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
WOENSDAG 20 OKTOBER 07:00 ASML - Cijfers derde kwartaal. Nu 3 dagen. Slot 666.
Anton de Boer
Anton de Boer 14.10.2021 18:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kijk er naar uit
John Didden
John Didden 11.10.2021 10:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor de lange termijn belegger krijg je nu een bonuskans. Kopen kopen. Volgende week komen de resultaten en is het te laat
Steven michiels
Steven michiels 11.10.2021 10:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mooie kans inderdaad, maar het massieve verkoopsvolume de laatste drie dagen van september vond ik toch akelig. Persoonlijk volg ik het 'kopen kopen nu of nooit' niet en wacht ik met toevoegen aan mijn positie tot deze consolidatie ten einde is. ASML zal zijn 200MA nog opzoeken en kijk ook naar SMH en Nasdaq (Nasdaq neerwaarts koersdoel van 14000 alvorens nieuwe impuls omhoog).
Jeevan Koendan Panday
Jeevan Koendan Panday 07.10.2021 13:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gaat deze lift weer omhoog?
Steven michiels
Steven michiels 07.10.2021 13:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Met de lift is het vaak naar omlaag, zoals we recent zagen. Naar omhoog is het met de trappen
Anton de Boer
Anton de Boer 07.10.2021 13:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Elbertus Achterstraat
Elbertus Achterstraat 07.10.2021 13:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
never!
Cor du Pree
Cor du Pree 01.10.2021 10:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgens mij wordt er flink winst genomen.
Gerrit de Groot
Gerrit de Groot 01.10.2021 10:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beleggen brengt risico's met zich mee. Behaalde rendementen in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Je kunt er ook voorkiezen om het af te dekken met opties
Marnix Van
Marnix Van 01.10.2021 10:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wees eens eerlijk na zo een grote stijging en geen winst nemen noem ik dit een gebrek aan ervaring op de beurs
Reyalp Bellwald
Reyalp Bellwald 01.10.2021 10:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Marnix ipv winst nemen kun je ook bijkopen bij een dip, zeker als je in het bedrijf gelooft. maar goed, ik ga maar niet in discussie met iemand met zoveel ervaring als jij.
Steven michiels
Steven michiels 01.10.2021 10:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is niet zwart of wit. Je kan ook in positie blijven maar wat afromen bij langdurige stijgingen zonder correctie en weer bijkopen bij dips. Denk niet dat de grote instellingen ook steevast in positie blijven omdat ze geloven in het bedrijf. (Noot: ik geloof zelf in het bedrijf, quasi-monopolie in cruciale sector voor data-revolutie in dit decennium)
Ronald Wijnen
Ronald Wijnen 28.09.2021 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat is er loos met de koers, wat heeft flinke daling veroorzaakt?
Ilona van Wijk
Ilona van Wijk 28.09.2021 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Oplopende rente en switch naar financials? Was in voorjaar ook zo maar kwam vervolgens weer goed!
Steven michiels
Steven michiels 28.09.2021 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Maandelijkse consolidatie was sowieso al hoog over tijd - kijk maar eens naar de monthly candles die bijna parabolisch zijn - dus dit is niets abnormaals. De verhaaltjes die gekoppeld worden aan korte termijn prijsvariaties zijn dan ook excuses, geen oorzaken. De waarde van deze verhaaltjes is m.i. dan ook miniem. Nog 1 à 2 weekjes doorbijten en tech herneemt m.i. opnieuw omhoog voor een laatste run omhoog.
Iris Meinema
Iris Meinema 28.09.2021 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lekker extra kopen!!
Elbertus Achterstraat
Elbertus Achterstraat 28.09.2021 16:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat de koers betreft: heeft niks met beleggen te maken, maar met speculeren.
Bergh van Den
Bergh van Den 28.09.2021 10:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Koop kansjes vandaag
Bergh van Den
Bergh van Den 28.09.2021 10:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sale!
Paul Boonstra
Paul Boonstra 27.09.2021 18:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
(ABM FN-Dow Jones) Credit Suisse heeft vrijdag in aanloop naar de beleggersdag op 29 september van ASML het koersdoel verhoogd van 720,00 naar 850,00 euro met een onveranderd Outperform advies. Slot 716,90.
Ezim Omar
Ezim Omar 27.09.2021 18:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag met -4% dalen
Davy Van Campenhout
Davy Van Campenhout 17.09.2021 11:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er komt een correctie dus winsten nemen kan nooit kwaad.Dit feestje blijft niet duren.
Gerrit de Groot
Gerrit de Groot 17.09.2021 11:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja wel hoor mooie stijgendelijn. Heb vande week weer bijgekocht
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 17.09.2021 11:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
veel succes... duurt nog jaren eer je break - even komt.. . maar jou soort is ook nodig om het spannend te houden op de beurs. koersdoel 480-500 tussen nu en feb 2022. nadien opveren tot 700 om dan te crashen met ganse systeem.
Gerrit de Groot
Gerrit de Groot 17.09.2021 11:48
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Miguel van holsbeeck Ik dat er nog meer zijn die bijkopen.
Jordi Bruggeman
Jordi Bruggeman 15.09.2021 9:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Elke dag 1-2% up, we worden allemaal snel rijk
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 15.09.2021 9:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nee.. verkeerde idee.. net armer... lees ns mark faber.. ' gloom boom en doom. verspelde perfect de 2 vorige crisissen. volgende komt er aan..maar 10 keer erger..want er zijn 10 keer meer schulden.
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 10.09.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
again full short
TP Ensionado
TP Ensionado 10.09.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal je veel geld gaan kosten
Steven michiels
Steven michiels 10.09.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
TP Ensionado Inderdaad. Ik begrijp de scepcis ten opzichte van de hoge koerswaarde en de non-stop stijging, maar dit is m.i. een aandeel dat je niet short: “the trend is your friend”, weet je wel. Mogelijk biedt deze maand die enige zeldzame opportuniteit, omwille van Nasdaq die 5 à 7% lijkt te gaan corrigeren en mogelijk ASML even mee naar beneden kan trekken.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 10.09.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
aan een k/w van 62 zeker koopje en zeker 300 miljard waard🤣🤣🤣... lucht!
Steven michiels
Steven michiels 10.09.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Miguel van holsbeeck Als je wil doordrammen op k/w, kijk dan gerust ook eens naar NVDA, SQ, … Het is nu eenmaal wat het is, inderdaad lucht, maar de ballon zal nog niet direct klappen zolang de echte tapering uitblijft.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 10.09.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
idd je hebt gelijk... maar dit is niet meer realistisch! kijk ns rond je wat er aan het gebeuren is
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 06.09.2021 13:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
short
Paul Boonstra
Paul Boonstra 06.09.2021 13:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hou hier nou maar eens me op!🤮
Peter Deege
Peter Deege 06.09.2021 9:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
geweldig. gaat gewoon doornaar 1000.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 06.09.2021 9:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
of naar 10.000? 20.000?30.000?. get real! alles gebaseerd op lucht..gedruk van papier. 80 miljard pepp... en economie aan infuus. ECB,FED.. grootste criminelen. de zeepbel spat uit mekaar voor volgende zomer. buy hard assets.. kijk wat jullie veroorzaken... commodities x2, x3 zelfs NG x 7... a warned man is worth 2.. hope u listen!. succes allen!
TP Ensionado
TP Ensionado 05.09.2021 17:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ASML gaat eerder naar de 790. Kijk maar over een goede 2 maanden
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 31.08.2021 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
asml gaat naar de 690 om te beginnen aan de wel verdiend daling na al de lucht miljarden die erin zijn gepompt
Gggg Gggg
Gggg Gggg 31.08.2021 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Martin Ruiter
Martin Ruiter 31.08.2021 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ASML ramt er vandaag gewoon weer 1% bij en stijgt door naar 720+. Hoezo daling?
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 31.08.2021 13:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op welke waardering..kw 66. gezond en zeker te pletter kopen. "day of reconing' is coming... bloed op beurzen.. bloed in straten... en alle nette heren van de ECB, Eu en verantwoordelijken.. Niet bereikbaar. Lucht..allemaal Lucht.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 31.08.2021 9:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
alle dagen percentage bij..👍👍👍..hoera..hoera.. volgend jaar iedereen miljonair
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 27.08.2021 18:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
short op asml.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 27.08.2021 18:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
15 puts 680 september a 5,95... bedoeling is kort in en uit zwaar overbought... bollinger high 700. moet daa naartoe..
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 27.08.2021 18:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja das een optie ;)
Paul Boonstra
Paul Boonstra 27.08.2021 16:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
16:11. De 700 is bereikt 🥳🌝
Paul Boonstra
Paul Boonstra 25.08.2021 18:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Werelds grootste chips producent TSMC gaat de prijs van chips verhogen met 20%. Wie volgt...ASML slot 688,40.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 25.08.2021 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
komaan nog effe doorgaan... dit heeft niks meer te maken met beleggen... op 1 week van 650 naar 690... zonder nieuws, resultaten...
Paul Boonstra
Paul Boonstra 25.08.2021 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wel goed voor de portefeuille.🌝
Reyalp Bellwald
Reyalp Bellwald 25.08.2021 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je zo druk maken om deze fluctuaties heeft ook niets te maken met beleggen.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 25.08.2021 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
is niet druk maken..is nuchtere vaststelling... vanaf de zijlijn
Paul Boonstra
Paul Boonstra 25.08.2021 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Denk zonder emoties. Laconiek. En koop dit aandeel bij op iedere dip. Eens staat het aandeel gelijk aan de AEX. Nu 690.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 25.08.2021 16:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu 710.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail