Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

ASML Holding NV (ASMLF)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
443,0 -32,9    -6,92%
01/07 - Gesloten. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Verenigde Staten
ISIN:  NL0010273215 
  • Volume: 1.931
  • Bied/laat: 0,0 / 0,0
  • Dagbereik: 441,2 - 468,8
ASML 443,0 -32,9 -6,92%
Jan-Willem Nijkamp
Zijn beleggers te somber? Door Jan-Willem Nijkamp - 10.05.2022 3

Berenmarkt Na de renteverhoging door de Amerikaanse centrale bank vorige week liepen de markten aanvankelijk op om vervolgens de neerwaartse trend van de laatste weken weer voort te zetten. En...

Jan Bouius
ASML wakkert de fantasie aan Door Jan Bouius - 20.04.2022 1

De Nederlandse fabrikant van geavanceerde chipmachines ASML (AS:ASML) rapporteerde vanochtend de eerste kwartaalcijfers. De netto omzet van 3,5 miljard euro kwam aan de bovenkant van de...

Jan Bouius
Tech in het vizier Door Jan Bouius - 19.01.2022

Als gevolg van de stijgende rente deden beleggers op Wall Street gisteren hun aandelen weer eens in de uitverkoop. Met name beleggers in de technologieaandelen moesten daarbij flink in het stof...

Martine Hafkamp
Loonkosten punt van zorg Door Martine Hafkamp - 17.01.2022

Terwijl de Amerikaanse markten dicht zijn in verband met Martin Luther King Day, staan we nu echt aan de start van het cijferseizoen. In Nederland openen bijvoorbeeld ASML (AS:ASML) en Unilever...

Martine Hafkamp
Don't worry Door Martine Hafkamp - 27.12.2021 3

De laatste beursweek van het jaar is aangebroken en we kunnen wel stellen dat het voor beleggers een heel mooi jaar is geweest. De voortekenen waren dan ook gunstig. In de Verenigde Staten won in...

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies ASML

Laat weten wat u vindt van ASML Holding NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Bram Al
Bram Al 10 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het is je geluksdag Anton! ik doe met je mee. inslaan en op de plank laten rijpen.
Anton de Boer
Anton de Boer 09.05.2022 12:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Laat maar dalen! €440,- stap ik in
Vorige antwoorden weergeven (1)
Jo Hemelrijk
Jo Hemelrijk 09.05.2022 12:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Inger Trader
Inger Trader 09.05.2022 12:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Anton de Boer
Anton de Boer 09.05.2022 12:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Anton de Boer
Anton de Boer 09.05.2022 12:53
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Komt toch aardig in de buurt
Gerrit de Groot
Gerrit de Groot 7 uur geleden
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
China maakt de producten van ASMl na op grote schaal en China geeft haar eigen markt voorrang ten aanzien van eigen chip's. En daar gokt en speculant. In ASMl nu op.
Andre Houtgraaf
Andre Houtgraaf 09.05.2022 10:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
met die vraag zit ik ook iemand advies. 509 jaar laagste punt ongeveer. denk zelf dat asml nog daalt. lockdown China, poetin etc niet genoeg spullen om te fabriceren.
Jasper Peter
Jasper Peter 05.05.2022 14:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wanneer verwachten jullie een mooi instap moment?
Bram Al
Bram Al 05.05.2022 14:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
480 staat mijn kooporder
Rob Nijskens
Rob Nijskens 05.05.2022 14:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moet je er technisch analyse er op los laten ,of de fibernatsi getallen da weet je het zo.
Rpbert Sniegowski
Rpbert Sniegowski 02.05.2022 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
tis ellende aandeel
Steven michiels
Steven michiels 02.05.2022 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
5 jaar performantie van +300%, waar heb jij het over?
Jasper Peter
Jasper Peter 02.05.2022 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Precies dit, juist nog even laten dalen nu, vooral door de grote onzekerheid wat Rusland gaat doen en de eventuele economische crisis die komt. Wanneer we verwachten dat het niet verder zal dalen volop investeren. Ik zie dat de koersverwachting nog steeds staat op 700 euro op eind 2023 en de komende jaren inderdaad een fors stijging.
Reyalp Bellwald
Reyalp Bellwald 02.05.2022 11:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Korte termijn denker. Lekker laten sudderen.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 06.04.2022 18:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voor het eerste kwartaal rekent ASML op een omzet van slechts €3-3,5 miljard inclusief €1,2 miljard aan Installed Base Management (IBM, onderhoud en upgrades). In het licht van de schreeuwende vraag naar chipmachines en het uitpuilende orderboek (€24 miljard) is dit een vrij dramatisch cijfer. Slot 571,80.De 540 (van een maand geleden) gaan we niet snel zien. Maar bij 550 stap ik graag weer in.
Jasper Peter
Jasper Peter 27.03.2022 15:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat verwachten jullie van dit aandeel?Er is een flink chiptekort, de grote beleggers verwachten een koers tussen de 850 en 950. Wat mij betreft een goed Garp aandeel om nu veel in te beleggen?
Anton de Boer
Anton de Boer 27.03.2022 15:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ze verwachten ook een recessie. Dus k ben voorzichtig
Jasper Peter
Jasper Peter 27.03.2022 15:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kennen jullie nog goede aandelen die ook goed bestemd zijn tegen een recessie? Of waar jullie veel van verwachten?. Er is een dermate tekort aan chips dat ASML wel een groei gaat realiseren ondanks een recessie, verwacht ik.
Wim Peer
Wim Peer 27.03.2022 15:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jazeker een aandeel met rond de 10% dividend op 21 April, namelijk PostNL en een groeiaandeel zoals Pharming.Beiden nu tegen een veel te lage koers aan te kopen.Succes!!!👍
Anton de Boer
Anton de Boer 17.03.2022 21:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Morgen de 600 aantikken? Uitbetalen maar!
Johan Ysenbaert
Johan Ysenbaert 17.03.2022 21:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
juist voorspeld !
Paul Boonstra
Paul Boonstra 17.03.2022 21:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Met veel geduld was er een mooie plus te behalen van 100€ Verkoop moment. Nu 630.
Anton de Boer
Anton de Boer 17.03.2022 21:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Thomas Plooijer
Thomas Plooijer 07.03.2022 15:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Reden voor plotselinge stijging?
Anton de Boer
Anton de Boer 23.02.2022 20:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het kan vriezen, het kan dooien
Paul Boonstra
Paul Boonstra 23.02.2022 20:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gisteren scheen de zon nog vandaag donderende donderdag op 629€ nu.
Paul Boonstra
Paul Boonstra 23.02.2022 20:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
529 natuurlijk. Sorry. Instap moment?
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of