Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Koninklijke Ahold Delhaize NV (0RI8)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
25,58 +0,11    +0,41%
27/05 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
ISIN:  NL0011794037 
SEDOL:  BZ9ND50
  • Volume: 715.940
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 25,58 - 25,58
Ahold Delhaize 25,58 +0,11 +0,41%
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies AD

Laat weten wat u vindt van Koninklijke Ahold NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Inger Trader
Inger Trader 20.05.2022 23:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kopen kopen kopen!
Jens Bos
Jens Bos 29.04.2022 11:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heeft iemand al dividend uitbetaling ontvangen?
Henk Nijmanting
Henk Nijmanting 29.04.2022 11:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ja, 52 euro van 10p aandelen ontvangen in de eerste week van de maand mei 2022.ik beleg via Degiro.ik heb het dividend dan ook bij Degiro op mijn rekening ontvangen.
Henk Nijmanting
Henk Nijmanting 29.04.2022 11:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
foutje.... niet 10p maar 100.
Anton de Boer
Anton de Boer 13.04.2022 11:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Crashen maar!
Hermanus Driver
Hermanus Driver 22.02.2022 12:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bodem gezet op 25,95 ?
Dennis Klein
Dennis Klein 22.02.2022 12:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en een vrij veilig aandeel met het conflict tussen Rusland en Oekraïne
Paul Boonstra
Paul Boonstra 14.02.2022 18:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben benieuwd wat Ahold gaat vertellen over bol.com aanstaande woensdag bij de cijfers. Bol.com zou 7 miljard waard zijn, daarnaast vraagt het personeel extra loonsverhoging. Slot 28,77
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 03.01.2022 20:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ahold gaat voor 1 euro miljard ,eigen aandelen inkopen. dat is 3 Jan 2022, gecommuniceerd .
moos dr
moos dr 12.11.2021 19:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nieuwe lockdownachtige maatregelen niet zien aankomen. zal wel weer flink in voordeel van AD spelen komende winter.
claudia risi
claudia risi 10.11.2021 12:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
It maintains momentum, reporting strong Q3 results and raising guidance on full-year underlying operating margin, earnings and free cash flow.
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 08.11.2021 19:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ziet er op heel korte termijn toch even technisch wat minde ruit als je het mij vraagt. onder de EUR27,50 staan we snel op EUR 26 denk ik. Dan koop ik weer terug.
Marinus Versluis
Marinus Versluis 08.11.2021 19:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gaat nu even duren vrees ik
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 05.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ziet er goed uit Jeffries heeft zijn koersdoel voor Ahold verhoogd. Ik houd ze vast.
James Bond
James Bond 05.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd Peter houd ze stevig vast jongen,je hoeft voor mij niet bang te zijn dat ik ze afpak in ieder geval🤣
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Inschrijven via Google
of