Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Koninklijke Ahold Delhaize NV (AD)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
27,95 +0,07    +0,23%
15/10 - Gesloten. Valuta in EUR ( Algemene voorwaarden )
Type:  Aandeel
Markt:  Nederland
ISIN:  NL0011794037 
  • Volume: 3.611.008
  • Bied/laat: 0,00 / 0,00
  • Dagbereik: 27,72 - 28,01
Ahold Delhaize 27,95 +0,07 +0,23%
IndustrieDetailhandel (Supermarkt)
SectorDiensten
Werknemers

410000

Soort aandeel

ORD

Koninklijke Ahold Delhaize N.V., voorheen Koninklijke Ahold N.V., is actief in de exploitatie van winkels in Europa en de Verenigde Staten. Het bedrijf segmenten Ahold USA, Delhaize America, Nederland, België, en Midden- en Zuid-Europa. Daarnaast andere, detailhandelszaken bestaat uit Ahold Delhaize's niet-geconsolideerde joint ventures JMR - Gestao de Empresas de Retalho, SGPS, S.A. (JMR) en P.T. Lion Super Indo, LLC (Super Indo) en Ahold Delhaize's Global Support Office. JMR werkt food retailketens in Portugal onder de merknaam Pingo Doce. Het bedrijf Ahold USA segment omvat Stop & Shop New England, Stop & Shop New York Metro, Giant Landover en Giant Carlisle en Peapod. Het bedrijf Delhaize America segment omvat merken, zoals voedsel Lion and Hannaford. Het eten Lion merk marktgebieden zijn Delaware, Georgia, Maryland, Pennsylvania, Tennessee, West Virginia, Kentucky, North Carolina, South Carolina en Virginia.

Contact Informatie

Telefoon +31-20-5095100
Fax -

Topmanagers

Naam Leeftijd Sinds Titel
Katherine C. Doyle 54 2019 Independent Member of Supervisory Board
William Gerard McEwan 65 2016 Independent Vice Chairman of Supervisory Board
Helen A. Weir 59 2020 Member of Supervisory Board
Jan Zijderveld 56 2021 Member of Supervisory Board
Frank van Zanten 54 2020 Member of Supervisory Board
Mary Anne Citrino 62 2015 Independent Member of Supervisory Board
Bala Subramanian 49 2021 Member of Supervisory Board
D. René Hooft Graafland 66 2016 Independent Member of Supervisory Board
Peter Agnefjall 50 2019 Independent Chairman of Supervisory Board
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies AD

Laat weten wat u vindt van Koninklijke Ahold Delhaize NV
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Peter Sauerbier
Peter Sauerbier 05.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ziet er goed uit Jeffries heeft zijn koersdoel voor Ahold verhoogd. Ik houd ze vast.
James Bond
James Bond 05.10.2021 22:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd Peter houd ze stevig vast jongen,je hoeft voor mij niet bang te zijn dat ik ze afpak in ieder geval🤣
moos dr
moos dr 05.10.2021 15:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
mooie run gehad dit jaar. ik zeg alles verkopen. n.m.m. zijn de vooruitzichten slecht.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 05.10.2021 15:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Slechte vooruitzichten ? Verklaar nader Moos
moos dr
moos dr 05.10.2021 15:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1 wegzakkende dollar. 2 corona aankopen worden minder. 3 economie zakt in elkaar.... hier tegenover staat dat ahold mogelijk een goede inflatie hedge is. ik hou mn geld aan de zijlijn heb voorlopig genoeg verdiend🤔
Hermanus Driver
Hermanus Driver 05.10.2021 15:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
moos dr Punt 1 en 2 oké, punt 3 zou je verwachten dat deze terug aantrekt , consumables doen het doorgaans wel goed al zal de winst wel gedrukt worden door punten 1 en 2
moos dr
moos dr 05.10.2021 15:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
toen ik ahold kocht hadden ze k/w van 19 nu 26,6. nu zitten ze in goeie flow. misschien wel €32. voor mij risco te groot
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 16.08.2021 21:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
testen van vorige top op EUR 31,50 is wel aannemelijk en daarboven zijn er geen weerstanden meer, dus laat ze nog maar even zwijgen over de waarde van BOL.COM :-)
BB King
BB King 14.08.2021 12:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Aandelen als Ahold en Unilever horen mijn inziens ten aller tijde in een goed gespreide portefeuille thuis.
moos dr
moos dr 12.08.2021 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1/3 verkopen
Hermanus Driver
Hermanus Driver 12.08.2021 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
houden lijkt me meer aangewezen
moos dr
moos dr 12.08.2021 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik heb bij aanschaf 21,5 voorgenomen om tussen de 27 en 30 alles te verkopen. blijf bij mn plan. genoeg risico boven de 30
BB King
BB King 12.08.2021 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Houden,in mijn optiek binnen afzienbare tijd een 3 voorop qua koers,goed dividend en een bol.com die niet ingeprijst is en tzt naar de beurs gebracht word.Ik blijf er lekker af.
BB King
BB King 12.08.2021 9:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dat ziet u heel goed!
Hermanus Driver
Hermanus Driver 04.08.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De Tijd : 04/08/2021 - De Belgische belastingdienst eist een bedrag dat kan oplopen tot 380 miljoen euro van Ahold Delhaize, het moederbedrijf van Delhaize, Albert Heijn en Bol.com. Dat schrijft De Tijd woensdag. Het conflict draait over de manier waarop Ahold Delhaize de Amerikaanse winkels van zijn Belgische dochter Delhaize in 2018 overnam. Moeten beleggers zich zorgen maken ?
Ryan Sol
Statolie 03.08.2021 12:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Over 10dgn interim dividend meepakken. daarnaast kijkend naar div. rendement lijkt dit mij een mooi aandeel om rustig te laten liggen
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 03.08.2021 10:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Denk toch dat we onderweg zijn naar EUR 31,- of zelfs nog hoger, ik verkoop niet voorlopig.
moos dr
moos dr 30.07.2021 20:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ahold tpch weer terug geklommen afgelopen maanden. ik blijf mij mijn plan verkopen vanaf 27
Hermanus Driver
Hermanus Driver 30.07.2021 20:45
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom precies 27 Moos ?
Maarten Bouwman
Maarten Bouwman 08.06.2021 9:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gewoon vasthouden met een prima dividend en goed bestuur, saaie aandelen zijn vaak op lange termijn het best en het slaapt lekker
Hermanus Driver
Hermanus Driver 07.06.2021 10:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BinckBank 07/06/2021 : Beursblik: Bol.com maakt Ahold Delhaize favoriet bij INGDit bleek uit een rapport van de bank, waarin het het koersdoel werd verhoogd van 29,00 naar 32,50 euro met een onveranderde koopaanbeveling.De waarde van het online-warenhuis Bol.com zou nog niet in de koers verwerkt zijn. Op een zelfstandige basis zou Bol.com op 8 tot 19 euro per aandeel komen.Overigens kan de koers van Ahold Delhaize volgens ING zelfs oplopen naar 38 tot 48 euro, indien Bol.com volledig wordt ingeprijsd.Klinkt veelbelovend voor de volgende periode !!
Hubert Auman
Hubert Auman 07.06.2021 10:09
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
er zijn 1 miljard ahold delhaize aandelen dat betekent dat bolcom bij een zelfstandige beursintroductie €19 miljard en zelfs meer kan bereiken gezien de appetijt voor nieuwe aandelen
Bert Bekemans
Bert Bekemans 27.05.2021 9:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
saai aandeel ma houden voor lange termijn👍
Hermanus Driver
Hermanus Driver 27.05.2021 9:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Idd, saai, maar ook taai ...
Hermanus Driver
Hermanus Driver 19.05.2021 12:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BinckBank 19/05/2021 - Beursblik: Kepler Cheuvreux verhoogt koersdoel Ahold Delhaize(ABM FN-Dow Jones) Kepler Cheuvreux heeft woensdag het koersdoel voor Ahold Delhaize verhoogd van 26,30 naar 27,00 euro bij handhaving van het koopadvies.Analisten van Kepler noemde de cijfers over het eerste kwartaal beter dan verwacht, waardoor Ahold de verwachting voor de winst per aandeel dit jaar kon verhogen.Volgens de analisten wordt er een hogere groei verwacht uit online, zowel in de Verenigde Staten als Europa. Voor de VS verwacht Kepler inmiddels een groei van 70 procent, waar het eerder uitging van 60 procent. De bijdrage van Bol.com zal vermoedelijk 5,5 miljard euro zijn, tegen 5 miljard euro in een eerdere raming.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 17.05.2021 17:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik hou ze nog vast, op BinckBank neutraal voor korte, middellange en lange termijn met respectievelijke weerstanden 24,17 - 24,86 - 26,17 en gezien de goede cijfers/outlook wel nog stijgend de volgende periode nmm
moos dr
moos dr 17.05.2021 17:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk dat de lange termijn ook wel goed zit. korte termijn zit er volgens mij wel wat risico. dalende dollar, horeca/winkels open.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 17.05.2021 17:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Blijkbaar typisch voor Ahold, reeds meermaals gebeurd, gaat even door het plafond en dan een duik terug naar onder ...
moos dr
moos dr 17.05.2021 17:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ga er gewoon van proberen te profiteren
moos dr
moos dr 17.05.2021 17:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
50stuks verkocht op 24.03
Hermanus Driver
Hermanus Driver 17.05.2021 17:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaar de duik wellicht Moos ;-)
Hermanus Driver
Hermanus Driver 12.05.2021 11:17
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BinckBank 12/05/2021 : Beursblik: mooie meevaller Ahold(ABM FN-Dow Jones) Ahold Delhaize heeft flink verrast met de cijfers over het eerste kwartaal. Dit stelden analisten van Morgan Stanley woensdag.Daarbij verhoogde Ahold ook de winstverwachting voor heel 2021. Dat zal de koers vandaag goed doen, meent de Amerikaanse bank.Ahold presteerde volgens de analisten zowel goed in de VS als in Europa. De vergelijkbare omzetgroei versnelde ten opzichte van het vierde kwartaal, benadrukte de bank. En ook met het operationeel resultaat boekte Ahold een sterke prestatie.Morgan Stanley heeft een Gelijkgewogen advies op Ahold met een koersdoel van 23,70 euro.
moos dr
moos dr 12.05.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zoals verwacht ahold met zeer goeie cijfers
Vorige antwoorden weergeven (2)
Pascal Neder
Pascal Neder 12.05.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Toch maar lekker uitgestapt.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 12.05.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
we zullen vrijdag weten of dit een goed uitspapmoment was, hangt natuurlijk ook af van je GAK Pascal, wat was je GAK als ik vragen mag Pascal ?
moos dr
moos dr 12.05.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
wat is er vrijdag?
Pascal Neder
Pascal Neder 12.05.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mijn GAK was 22,53. Niet zo heel spannend dus, maar incl. dividend - kosten toch een mooi resultaat van +7% in 3 maanden. Daarnaast zocht ik al een paar dagen naar een positie om te sluiten, zodat ik het bedrag in een ander aandeel kon herbeleggen.
Hermanus Driver
Hermanus Driver 12.05.2021 9:22
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Morgen Hemelvaartsdag, We zullen vrijdag zien of AHold richting sky high blijft aanhouden ..., als de koers dan terug de omgekeerde richting kelder evolueert, dan nam Pascal de juiste beslissing, trouwens 7% op 3 manden vind ik best een goed resultaat.
Frans Brugman
Frans Brugman 10.05.2021 18:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Afscheid genomen op 23.25
moos dr
moos dr 07.05.2021 11:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
alhold kan met goede cijfers makkelijk naar €27. dat heb ik vorige keer ook gezegd, het gebeurt alleen niet. dat betekent niet dat ahold het niet waard is! Amazon cijfers waren weer top. zolando ook. misschien dag ahold last heeft van zakkende dollar, maar ik verwacht goede resultaten en zal als dit beeld niet verandert niet verkopen.
Pascal Neder
Pascal Neder 07.05.2021 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nou, daar gaan we weer. Juiste moment verkopen en dan weer goedkoop instappen. Sowieso vóór woensdag weg want na bekendmaking cijfers storten aandelen doorgaans toch in ongeacht positief of negatief
moos dr
moos dr 07.05.2021 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
is dit jouw analyse? of strategie? ik ben benieuwd. vaak als mensen het spel doorhebben verander het weer he! succes iedergeval.
Pascal Neder
Pascal Neder 07.05.2021 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Meer een analyse van het aandeel Ahold met inachtneming het algemeen effect van publiceren cijfers... je ziet in de afgelopen 6 maanden meermaals dat ie bij de 23-hoog á 24 de tendens heeft in te zakken en dan ook best hard. Mocht ik met deze speculatie de boot hogerop missen zou ik niet echt getreurd zijn want er zijn genoeg interessantere aandelen dan op-en-neer Ahold.
Pascal Neder
Pascal Neder 07.05.2021 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zou bijv. het bedrag lekker herinvesteren in ViacomCBS. Enorme opwaartse potentie na de massa verkoop van het aandelenpakket van Archegos.
moos dr
moos dr 07.05.2021 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
viacom ken ik niet. ahold zit bij mij in de categorie veilige aandelen. heb al genoeg risico's met andere aandelenik heb ahold al lange tijd stijging naar 26 ook meegemaakt. had toen een verkoop order op 27. helaas net niet gehaald. zeker met de kennis van nu.
Frans Brugman
Frans Brugman 05.05.2021 14:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op richting 23.... en meer
Hermanus Driver
Hermanus Driver 30.04.2021 10:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BinckBank 29/04/2021 - Sterke jaarstart Amazon(ABM FN-Dow Jones) Amazon.com heeft in het eerste kwartaal van 2021 veel beter gepresteerd dan zijn eigen outlook en de marktverwachting. Dit bleek donderdag nabeurs uit de resultaten van de Amerikaanse e-commercegigant. De cijfers zijn te vinden in het desbetreffende nieuwsitem.Idd. als Ahold een graantje kan meepikken van e-commerce Bol.com ziet dat er goed uit.
Bram Al
Bram Al 30.04.2021 9:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
iemand al de cijfers van Amazon bekeken.. als dit een voorbode is voor bol.com dan kunnen we op de banken gaan staan 12 mei.
Erwin Herder
Erwin Herder 30.04.2021 9:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
12 mei? Iets gemist?
Bram Al
Bram Al 30.04.2021 9:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
nee hoor Erwin je hebt nog niets gemist. op 12 mei worden de 1e kwartaal cijfers van Ahold bekend gemaakt, daar Amazon het goed doet hoop ik dat t hetzelfde geld voor bol.com.
Bram Al
Bram Al 29.04.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de weg naar de 24 is geopend Pascal
Hermanus Driver
Hermanus Driver 29.04.2021 13:23
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
daar lijkt het nu wel op Ahold UP 🚀
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail