Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

BTC/USD - Bitcoin Amerikaanse dollar

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
36.546,6 +3.169,3    +9,50%
15:06:06 - Real-time Data. ( Algemene voorwaarden )
Type:  Valuta
Groep:  Minor
Basis:  Bitcoin
Quote:  Amerikaanse dollar
  • Volume: 69.425
  • Bied/laat: 36.546,6 / 36.546,6
  • Dagbereik: 33.100,0 - 37.550,0
BTC/USD 36.546,6 +3.169,3 +9,50%
Log in / registreer u gratis om uw grafiekinstellingen op te slaan.
Druk op ESC om de modus voor volledig scherm af te sluiten
Mogelijk gemaakt door TradingView
Legenda
N
Nieuws
E
Economische Kalender
D
Dividenden
S
Aandelensplitsing
P
Candlestickpatroon

Om de gebeurtenismarkeringen te verbergen/tonen, kunt u op een willekeurige plek in de grafiek op de rechtermuisknop klikken en "Hide Marks On Bars" selecteren.

Kijk hoe het werkt »

Markeringen op staven verbergen
Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Mijn Sentimenten

Wat is uw sentiment met betrekking tot BTC/USD?
of
Stem om de resultaten van de gemeenschap te zien!
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Overzicht BTC/USD Bitfinex

Laat weten wat u vindt van BTC/USD
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Ab Supwa
Ab Supwa 22.01.2022 19:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik denk dat 100 k ooit zal bereiken. Schommelingen zijn er altijd al geweest van 30,40 of 50 procent.
Steven Verwer
Steven Verwer 22.01.2022 19:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Rente moet eerst meer dalen daarvoor denk ik.
Jan Heersema
Jan Heersema 22.01.2022 19:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Met de verwachte rentestijgingen dit en volgend jaar is het nog maar de vraag. En mocht het 100k worden dan is het vanaf nu +200%.. dan liggen er heel andere kansen. Kijk maar eens naar het Bitgert (Brise), die binnenkort een gas-free netwerk lanceert of EGC met 8% bonus over iedere transactie.. Of de waarschijnlijk nieuwe Shiba, Baby Dogecoin.
Jan Heersema
Jan Heersema 22.01.2022 17:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
10 ipv 100k
Leo Mariën
Leo Mariën 22.01.2022 17:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als de cryptogekte over is wordt de echte waarde zichtbaar! Zijn we op dat punt aanbeland? De cryptowereld lijkt momenteel alvast op een niet te stoppen waterval! Ik vraag mij af waar al dat geld naartoe gaat gaan! Momenteel spreken we reeds over een uitstroom > 1 biljoen $. Toch geen klein geld.
Steven Verwer
Steven Verwer 22.01.2022 17:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarde van de munt is ook niet te bepalen. Aantal munten X Marktprijs is geen goede indicatie.
Jan Heersema
Jan Heersema 22.01.2022 17:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Crypto belangstelling is verre van over, maar er gaat ongetwijfeld veel veranderen. En ik denk dat Bitcoin een van de slechtste keuzes is. Een waardeoordeel adhv 'marktkapitaal' is een lachertje en leidt tot rare situaties.. maar ook kansen. 000000... achter de komma is denk ik de.. voorlopige.. toekomst.. Shiba.. en degenen die staan te dringen de nieuwe Doge of Shiba te worden zijn de echte rendement producenten
Henk DeVries
Henk DeVries 22.01.2022 17:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
10k is prima, kunnen we mooi bijkopen.
Jan Heersema
Jan Heersema 22.01.2022 17:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja een extreme daling is kassa
Leo Mariën
Leo Mariën 21.01.2022 14:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Erg voor de mensen in El salvador, je zal je loon maar voor 40% zien verdampen op amper een maand tijd. Waar zitten diegenen die bitcoin een inflatiehedge noemden? Er wordt momenteel bij Bitcoin ook niet meer verwezen naar goud & zilver, dat trouwens de omgekeerde weg heeft ingezet. Zou het daardoor zijn dat bitcoin bezitters zich geroepen voelen hun coins te verzilveren? Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven!
Pat Pedersen
Pat Pedersen 21.01.2022 14:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
BTC is een waardeloze zeepbel gehyped door de media en een paar dwaze miljardairs
George Baars
George Baars 21.01.2022 14:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je kan je ook afvragen hoeveel mensen daar hun loon in BTC ontvangen. Diegene die dat eventueel doen zijn meestal die het zich wel kunnen veroorloven. De burgemeester van New York zal zich deze dagen nog wel eens op zijn achterhoofd wrijven.....
Pat Pedersen
Pat Pedersen 21.01.2022 13:55
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De virtuele gebakken lucht tulpenbol begint het moeilijk te krijgen, fading fantasy 'profit'
LEE GIANT
LEE GIANT 14.01.2022 8:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
With the help of Mr Moore, he has helped my company grow and earn greatly in Bitcoin. You too can be successful.
JB Wolbers
JB Wolbers 12.01.2022 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het koop signaal voor BTC EUR op mijn point en figure chart is volgens mij vandaag gegeven. Zie mijn bericht van gisteren.
Jan Heersema
Jan Heersema 12.01.2022 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ze hebben het gezien.. en gehandeld 🤔
George Baars
George Baars 12.01.2022 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Een ding is zeker, BTC is in nog geen 3 uur alles van vandaag en gisteren weer kwijt geraakt. Waarschijnlijk omdat het almachtige Pakistan de crypotmarkt wl gaan verbieden. Blijft lachen met deze rommel.
Jan Heersema
Jan Heersema 12.01.2022 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De angst rond btc is al heel lang aan de gang en zolang het toch nog tegelijkertijd als een beetje koning wordt gezien blijft het heen en weer tussen hoop en vrees.. Wordt hopelijk anders wanneer het onttroond is, maar voor de betere rendementen is het over en uit met deze coin.. gehannes met een hoog crash-risico.
Pat Pedersen
Pat Pedersen 12.01.2022 12:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bedankt voor uwe gehyped onzin
JB Wolbers
JB Wolbers 11.01.2022 14:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik volg de BTC/EUR met behulp van een P&F grafiek. Volgens de theorie zou op € 37.980 een koopsignaal voor de korte termijn worden afgegeven. Voorlopig ziet het daar niet naar uit en is een korte downtrend bij een overigens "oversold" van kracht.
Jan Heersema
Jan Heersema 11.01.2022 14:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
..er is nu al een koopsignaal voor EGC EverGrowCoin.. tenzij je voor minimale marges gaat, dan zit je hier goed
JB Wolbers
JB Wolbers 11.01.2022 14:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Jan Heersema  Geduld is een schone zaak.
Leo Mariën
Leo Mariën 08.01.2022 20:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bitcoin wordt voorgesteld als een inflatie hedge? Moeilijk te begrijpen dat de koersen dan blijven dalen!! Zowat elke degelijke belegger weet dat de rente in Amerika amper gaat stijgen, jobcijfers vielen vrijdag dan ook nog eens flink tegen. In Europa zal er ook weinig veranderen aan het monetair beleid? Lagarde is verliefd op inflatie, dit om de schulden terug te betalen. De inflatie zal in 2022/2023 dus best hoog blijven!! Goud is de laatste weken amper gedaald, daar snappen ze het plaatje toch net iets beter. Het is dan ook niet te begrijpen dat er geld van goud naar bitcoin gaat vloeien zoals Golman Sachs suggereerde. Het zal eerder andersom zijn. Nog beter zijn de mijnbouw bedrijven die (extreem) laag geprijsd staan en al een hele tijd gouden zaken doen. "Bit"man Sachs zal snel teruggefloten worden naar "Gold"man Sachs.
Henk DeVries
Henk DeVries 08.01.2022 20:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
When in doubt, zoom out.
Bas Nobel
Bas Nobel 08.01.2022 19:10
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Panieeeeek
Eric de Zwarte
Eric de Zwarte 08.01.2022 16:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gone, baby, gone...
Pat Pedersen
Pat Pedersen 08.01.2022 16:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Warme gebakken lucht stijgt ook
Jan Heersema
Jan Heersema 08.01.2022 7:54
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
'Extreme fear' bij Bitcoin investeerders.. zou ik ook hebben
Nato Kaishvili
Nato Kaishvili 07.01.2022 9:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat het nog ooit stijgen? duurt zo lang...
Bas Nobel
Bas Nobel 07.01.2022 9:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nee volgende maand 20k
Jan Heersema
Jan Heersema 07.01.2022 9:34
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vast wel weer een x, maar er zijn veel betere crypto
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 06.01.2022 21:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
crypto is volgens mij lucht ...
Jan Heersema
Jan Heersema 06.01.2022 21:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Net als goud.. totdat we er een waarde aan toekennen. Alleen ik heb niks met die onzin en koop een Stainless Steel ring voor $ 10 die nog mooier blijft en minder te lijden heeft als goud. Mey crypto is het net zo.. zolang de wereld roept dat Bitcoin extreem waardevol is, en niet stuk kan blijven mensen er achter aan rennen totdat de realiteit ze inhaalt. Als je hieraan denkt en je eigen weg volgt is t wel een leuke wereld vol idioten waar je $ kunt maken
Leo Mariën
Leo Mariën 06.01.2022 21:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Er is naar mijn mening toch wel een groot verschil tussen goud en crypto's Jan!! Goud zit opgestapeld in zowat elke nationale bank, crypto's niet. Italië bv zit bij de armere economische landen binnen de EU maar hebben het meeste goud op de rekening. Zij zeggen openlijk dat dit potje behouden wordt voor als het monetair helemaal fout gaat. Rusland, China, India, ... hebben hun reserves de laatste jaren alleen maar vergroot. Crypto's maken graag de vergelijking met goud omdat ze weten dat daar waarde zit, los van het monetair systeem en zouden daar graag inbreken. De enige onderliggende waarde van crypto's is de blockchain technologie, al de rest is geloof. Er is goud en er zijn crypto munten, zo'n 8000 momenteel. Veel succes in de zoektocht welke de beste gaat zijn. Bij goud is er maar één unieke molecule die je kan kopen, enkel de vervuiling bepaald de waarde. Persoonlijk ben ik er wel van overtuigd dat blockchain technologie veel toepassingen gaat innemen in de toekomst. Goud gaat dan weer erg belangrijk worden in heel de omslag naar elektrificatie. En u mag zo'n ring van 10€ dragen, veel mensen met weinig centen zullen u volgen, echter mensen met centen dragen een gouden ring met of zonder diamanten en net daar valt het geld te verdienen. Trouwens, ooit al eens een crypto van staal in een afbeelding gezien of een stalen ring met diamanten? Dat zegt toch alles.
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 06.01.2022 21:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
goud heeft al sinds de mens bestaat waarde gehad ...het is iets tastbaars en kan voor allerlei doeleinden worden gebruikt
Jan Heersema
Jan Heersema 06.01.2022 21:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het principe is hetzelfde..
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 06.01.2022 21:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
absoluut niet...goud is iets tastbaars ...
Jan Heersema
Jan Heersema 06.01.2022 17:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
..haha.. de koningsmunt wordt steeds meer een sh#tcoin
Leo Mariën
Leo Mariën 05.01.2022 22:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volgens Goldman Sachs gaat Bitcoin in 2022 naar $100.000, omdat het marktaandeel goud afpakt. Op 17 november 2020 voorspelde diezelfde bank een koers voor goud van 2300$, dit voor 2021! We weten waar goud op het einde van 2021 is gestrand (amper 1800$) Laat u niet vangen. Waarschijnlijk hebben ze posities die ze willen verzilveren en daarvoor hebben ze de kleine belegger nodig.
Vorige antwoorden weergeven (2)
Leo Mariën
Leo Mariën 05.01.2022 22:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als de as breekt dan valt de kar door mekaar!! De meeste mensen kijken enkel naar de headlines, zoals onderstaande. NEW: Goldman Sachs says Bitcoin will continue to take market share from gold, making a price prediction of a $100,000 a possibility. Bron Bloomberg Crypto
Jan Heersema
Jan Heersema 05.01.2022 22:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Dit is een wereld van list, bedrog en manipulatie.. dat is met aandelen zo.. en hier nog 10x zo erg.. voorspellingen gaan meestal richting het eigen straatje en de rest een doodlopende weg in.. kies je eigen weg
Pat Pedersen
Pat Pedersen 05.01.2022 22:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heel juist dat is de taktiek van dat soort instellingen, de kleine man in de markt 'sucken' zodat ze hun 'opgepompte winsten' kunnen pakken
Pat Pedersen
Pat Pedersen 05.01.2022 22:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
George Baars en uwe onzin hebben we ook niet nodig
Jan Heersema
Jan Heersema 05.01.2022 22:06
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het 'systeem' draait al jaaaren goed op geschreeuw dat btc heilig is.. en het heeft lang gewerkt.. ik zou mn positie herbezinnen.. net als steeds meer partijen nu doen..
Steven Huges
Steven Huges 05.01.2022 19:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
bitcoin is just a bit of a coin. you can better buy  real silvercoins. (if you want to have money)
Jan Heersema
Jan Heersema 05.01.2022 19:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
And make a tremendous profit by selling it to the Bank against.. in best case scenario.. 0 % interest.. sleep well
Jan Heersema
Jan Heersema 04.01.2022 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zal wel gek zijn, maar volgens mij is btc een van de mindere crypto's. Kuddegedrag..
George Baars
George Baars 04.01.2022 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zelfde als bij aandelen, als Amerika niest dan heeft Europa buikgriep en gaat alles door de plee.
Jan Heersema
Jan Heersema 04.01.2022 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
..ja en hebben de 'grote jongens' als btc last.. terwijl de kleintjes 40% per dag maken.. voor rendement is bitcoin een lachertje en moet je hier niet zijn.. kijk maar eens even bij Evergrowcoin wanneer je rendement wilt maken
George Baars
George Baars 04.01.2022 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik ga me er eens in verdiepen.
George Baars
George Baars 04.01.2022 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tip waar je die kan kopen?
Jan Heersema
Jan Heersema 04.01.2022 13:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoi George.. egc evergrowcoin kun je eigenlijk nog nergens kopen, maar alleen ruilen (swappen) vanuit bv je trustwallet.. ik zou me er snel in gaan verdiepen, want ik moet me heel erg vergissen wanneer dit de komende tijd geen topper wordt als shiba vorig jaar.. het mooie van deze coin is dat het 8% van alle transactie uitkeert aan zn beleggers in de vorm van busd dollars, wanneer je deze 'aanzet' in je wallet.. laat maar horen of je er uit komt..
Neno Santrac
Neno Santrac 31.12.2021 13:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hallo, Weet iemand wat over finsroyal platform voor handelen in cryptos, het blijkt dat je goed geld mee kan verdienen?
Jan Heersema
Jan Heersema 31.12.2021 13:16
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lijkt me niks anders dan anders, en geld verdienen doe je niet zozeer met de plek maar meer met de crypto die je kiest.
Jan Heersema
Jan Heersema 22.12.2021 19:24
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
MicroStrategy CEO.. man van 6 miljoen.. 🙈 we'll see
Steven Verwer
Steven Verwer 04.12.2021 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
volgende week 100k
Vorige antwoorden weergeven (1)
George Baars
George Baars 04.12.2021 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
We staan dichter bij de 10K dan bij de 100K
Bas Nobel
Bas Nobel 04.12.2021 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op naar de 3k
Jan Heersema
Jan Heersema 04.12.2021 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Op 1 januari dit jaar stond btc rond de 30.000 nu 48.000.. 60% winst.. Shiba staat op iets van 60.000.000 % winst.. blij dat ik op Shiba gegokt heb, helaas niet een jaar geleden..
George Baars
George Baars 04.12.2021 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is maar hoe je het bekijkt. ATH BTC nu min 33% en ATH Shiba min 65%
Jan Heersema
Jan Heersema 04.12.2021 19:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ehhh.. btc stond op een gegeven moment onder de 28.000 terug van 65.000, bijna 60%
alain verwee
alain verwee 04.12.2021 12:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
crasch beursen maandag !
Hans van Breugel
Hans van Breugel 04.12.2021 12:26
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zie het..
Steven Verwer
Steven Verwer 04.12.2021 9:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ga al mn spaargeld investeren nu!
cj fields
cj fields 17.11.2021 11:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zeg laat de investering maar beginnen
Bas Nobel
Bas Nobel 17.11.2021 11:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
🚀🚀🚀
iskender coskun
iskender coskun 17.11.2021 10:41
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het bleef vast
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren

Valuta Verkenner

Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail