Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Gold 250 Gramm - (BORc1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
301,64 -2,36    -0,78%
02/08 - Vertraagde Data. Valuta in BRL ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Metalen
  • Vorig slot: 304,00
  • Open: 301,64
  • Dagbereik: 301,64 - 301,64
Goud 301,64 -2,36 -0,78%
Loading
Laatste update:
  • 1 dag
  • 1 week
  • 1 maand
  • 3 maanden
  • 6 maanden
  • 1 jaar
  • 5 jaar
  • Max
Vorig slot304
MaandN/A
Tickgrootte0,001
Open301,64
Contractgrootte100 ons
Tickwaarde0,25
Dagbereik301,64 - 301,64
Settlement TypeFysiek
Basis SymboolN/A
Bereik 52 wk277,18 - 356,4
VerrekeningsdagN/A
Puntwaarde1= R$250
Verandering in 1 jaar - 8,03%
Laatste overgangsdagN/A
MaandenFGHJKMNQUVXZ
Wat is uw sentiment met betrekking tot Futures goud?
of
Stem om de resultaten van de gemeenschap te zien!

Futures goud Nieuws


Goud futures lager tijdens de Aziatische sessie
Goud futures lager tijdens de Aziatische sessie Door Investing.com - 9 uur geleden

Investing.com - Goud futures stonden lager tijdens de Aziatische sessie op dinsdag.Op de Comex divisie van de New York Mercantile Exchange, werden Goud futures voor December...

Goud futures hoger tijdens de V.S. sessie
Goud futures hoger tijdens de V.S. sessie Door Investing.com - 19 uur geleden

Investing.com - Goud futures stonden hoger tijdens de V.S. sessie op maandag.Op de Comex divisie van de New York Mercantile Exchange, werden Goud futures voor December levering...

Goud futures lager tijdens de Europese sessie
Goud futures lager tijdens de Europese sessie Door Investing.com - 30.07.2021

Investing.com - Goud futures stonden lager tijdens de Europese sessie op vrijdag.Op de Comex divisie van de New York Mercantile Exchange, werden Goud futures voor Augustus levering...

Futures goud Analyses


Tom Lassing
Marktbeeld 30 juli 2021 Door Tom Lassing - 30.07.2021 2

De goudprijs won gisteren bijna 1,5% (intraday). Een goede zaak, al blijft het natuurlijk wel zo dat goud stijgt op onzekerheid. Ik zie alleen niet waar die toegenomen...

Tom Lassing
Marktbeeld 29 juli 2021 Door Tom Lassing - 29.07.2021

Google (NASDAQ:GOOGL) gaat van de medewerkers eisen dat ze gevaccineerd zijn tegen Covid. Daarbij wil het bedrijf dat binnenkort minstens 60% van de tijd weer op kantoor wordt...

Tom Lassing
Marktbeeld 22 juli 2021 Door Tom Lassing - 22.07.2021

Volgens het IMF gaat de wereldeconomie dit jaar met 6% groeien. Het is sinds de jaren zeventig niet meer voorgekomen dat de wereldeconomie zo hard groeit. De Britten willen de...

Technische Samenvatting

Type Dagelijks Wekelijks Maandelijks
Moving Averages Koop Koop Neutraal
Tech. Indicatoren Zeker kopen Koop Verkoop
Samenvatting Zeker kopen Koop Neutraal
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures goud

Laat weten wat u vindt van Gold 250 Gramm
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Peter de Jong
Peter de Jong 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gaat goud na morgen 18.00u omhoog of omlaag?
Paul Verh
Paul Verh 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Na de FED meestal omlaag
Peter de Jong
Peter de Jong 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Paul Verh
Paul Verh 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
meestal wel zei ik, gelukkig ziet het er nu wat beter uit omdat de augustus futures aflopen en Basel lll hierin nu een belangrijke rol kan spelen.
Marc Kuys
Marc Kuys 27.07.2021 9:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
dat ik dat moest weten zou ik mijn werk opzeggen.
Bilal Tiw
Bilal Tiw 21.07.2021 7:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hoe kan ik mijn coints in geld op mijn rekening storten
Bilal Tiw
Bilal Tiw 21.07.2021 7:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Frank Gorissen
Frank Gorissen 20.07.2021 18:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
hoelang willen die die Amerikanen dit blijven volhouden?
Peter de Bruin
Peter de Bruin 20.07.2021 18:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zolang de rente en de inflatie blijft
Peter de Bruin
Peter de Bruin 15.07.2021 9:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
op naar de 2200
Peter de Jong
Peter de Jong 14.07.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eindelijk een beetje vuurwerk. eindejaarsrally is begonnen?
Dennis Welbergen
Dennis Welbergen 14.07.2021 14:52
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Eindejaarsrally???We zitten midden in de zomer man!!LoL
Frank Gorissen
Frank Gorissen 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
elke dag rond 3 uur gaat de goudprijs omlaag, hoe is het mogelijk?‽??‽
Bart Van Looy
Bart Van Looy 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vraag en aanbod...
JeanPaul Rammelaere
JeanPaul Rammelaere 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
lees eens dagelijks de nieuwsbrief van beursman. je kan hem gratis dagelijks in je mailbox krijgen. zie site beursman
Niet Belangrijk
Niet Belangrijk 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee
Marc Kuys
Marc Kuys 08.07.2021 18:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Omdat er velen winst nemen aan koersen voor beurs.
Marc Kuys
Marc Kuys 06.07.2021 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
koppel het goud van de usd
Robin De Munck
Robin De Munck 06.07.2021 17:51
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter de Jong
Peter de Jong 06.07.2021 8:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
gata de goudprijs nu een eindsprint/ inhaal race maken tot eind dit jaar?
Marc Kuys
Marc Kuys 05.07.2021 1:27
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waar haal je dat vandaan.Wie wil dar bullshit.De ontnuchtering van Corona moet nog komen Veel zaken gaan nog diep zakken.
Daan Van Balen
Daan Van Balen 18.06.2021 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ze willen goud naar 1760 hebben.
Paul Verh
Paul Verh 18.06.2021 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het is het papieren goud dat daalt uiteraard, de goud futures, banken en grote beleggers die shorten. Het fysieke goud zal uiteindelijk overwinnen.
Marc Kuys
Marc Kuys 18.06.2021 15:01
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en is het hetzelfde probleem met zilver dan
Paul Verh
Paul Verh 17.06.2021 16:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Het verbaast me steeds weer hoe bepaalde partijen (lees shorters) met een beperkte aankoop/verkoop (enkele honderden aandelen), een aandeel lager kunnen zetten. Ik zie dit regelmatig.
Paul Verh
Paul Verh 17.06.2021 16:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja ok, een paar duizenden bij een wat grotere goudmijn.
Daan Van Balen
Daan Van Balen 17.06.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
1800 is een mooi instapmoment
Daan Van Balen
Daan Van Balen 17.06.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
helaas gefaald, op naar 1760 dan?
Jordy vandenPoll
Jordy vandenPoll 17.06.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
en weer terug naar 1800
Marc Kuys
Marc Kuys 17.06.2021 13:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik zie eerder zilver. Powel heeft de grondstoffen omlaag gepraat met zijn renteverhogingen in 2023. Het is een corrupte boel.Alleen werd goud en zilver achter gehouden. Dat zal wel eens eindigen zeker.
Paul Verh
Paul Verh 15.06.2021 14:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Inflatie weer opnieuw hoger dan verwacht. Hoe vaak moet men nog herhalen dat de inflatie erg hoog is voordat men het geloofd.
Bart Van Looy
Bart Van Looy 14.06.2021 14:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Perfecte kopie van 2011. Nu iedereen denkt dat er inflatie komt, neem ik rustig de deflatie trade: Long term US treasuries.
Seb Swagemakers
Seb Swagemakers 14.06.2021 14:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ka-tching. Ha ha
Peter Looyenga
ShelLuser 14.06.2021 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wel... en toen zaten we ineens weer 50 punten lager. Hadden we het vorige week nog over 1900 nu mag je hopen dat we vandaag de 60 - 65 halen, ik denk dat hier wel een paar dagen overheen gaat.
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 14.06.2021 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Enkel zaken die opgepompt worden gaan als raket omhoog..aandelen, bitcoin... dingen met blijvende waarde nemen hun tijd en corrigeren soms. Dat hoort bij gezonde stijgingen.
Gino van Hal
Gino van Hal 14.06.2021 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Miguel van holsbeeck  Volledig akkoord. Beleggen vereist een langetermijnvisie en het nodige geduld.
Philip Van Langenhove
Philip Van Langenhove 11.06.2021 9:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Basel 3 nieuwe regelgeving. Einde van juni geen handel meer in papier goud. 👍👍
Gino van Hal
Gino van Hal 11.06.2021 9:02
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Voorlopig alleen in Europa, zal niet zoveel verschil maken op korte termijn vrees ik.
Peter de Jong
Peter de Jong 03.06.2021 15:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
schraal weer
jacobus jochems
jacobus jochems 03.06.2021 15:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal blij zijn als die papieren handel voorbij is heeft niets meer met de werkelijkheid te maken
Peter de Jong
Peter de Jong 26.05.2021 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
flirten met 1900...wat gaat het moeizaam zeg...duurt lang
Vorige antwoorden weergeven (1)
Kurt Rosseel
Kurt Rosseel 26.05.2021 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
het heeft 6 jaar geduurd voor er wat beweging in goud zat ...Een klein beetje geduld anders moet je hier niet aan beginnen
Peter Looyenga
ShelLuser 26.05.2021 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zal ook echt met robots te maken hebben denk ik. Ik volg de markt scherp ivm CFD handelen (dit is een van mijn favoriete markten) en zie heel vaak dips ontstaan op vrij specifieke punten. Die dan ook vlot weer hersteld worden (wat het ook zo'n lucratieve markt maakt).
Paul Verh
Paul Verh 26.05.2021 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
@ShelLuser Op wat voor specifieke punten dan? Kan je dat verduidelijken aub?
Peter Looyenga
ShelLuser 26.05.2021 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Paul Verh  Zekers... bijvoorbeeld...  een paar dagen terug tikte de teller op 1895 en vrijwel meteen erna zette een (binnen context) zware daling in: terug naar 1892 - 1893 met zelfs een dip naar 1889. Of eerder vandaag: nauwelijks hebben we de 1900 aangetikt en meteen zakt het terug tot rond de 1895. Natuurlijk zijn er mensen met sentimenten die denken "cashen nu het kan", maar als we over zulke ronde nummers praten (1895, 1900, etc.) dan denk ik: robots. Even voor context: ik ben een daghandelaar op de CFD markt en ik kijk veel naar candles met een 1m en/of 5m interval (meestal beide op 2 monitoren).
Paul Verh
Paul Verh 26.05.2021 20:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ok, bedankt. Heeft misschien ook te maken met de weerstand op 1900.
Mo Ad
Mo Ad 26.05.2021 18:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
is this better than bitcoin
Miguel van holsbeeck
Miguel van holsbeeck 26.05.2021 18:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
yes.. here there is values. bitcoin is thin air.. just like $,¥
Alparslan Ercan
Alparslan Ercan 26.05.2021 18:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
I think gold is the best investment
Peter Looyenga
ShelLuser 26.05.2021 18:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
I'm mostly focussing on CFS trading right now and well.. even though Bitcoin (and other cryptos) are more popular I very much prefer gold. It has good margins/spread yet despite that it's also pretty stable (within context of course). And so far the trend is most definitely up...
Peter de Jong
Peter de Jong 25.05.2021 22:18
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
eindelijk 1900..nu verder gaan...
Rubert Marcel
Rubert Marcel 22.05.2021 20:35
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Guy who predicted 1890 on Gold and 2880 on Silver this week has come out with his next week's forecast...watch and follow ..most reliable...search on Y o u T u b e his video string as follows :::: "YwaAm4vcgqY"
Paul Verh
Paul Verh 19.05.2021 21:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Viel even tegen dat het opkoopprogramma van obligaties over een aantal maanden stopt
Paul Verh
Paul Verh 19.05.2021 21:00
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Inflatie zal natuurlijk nog wel lang aanhouden en geld printen stopt niet
Karel Mannaert
Karel Mannaert 19.05.2021 15:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
All bitcoiners , come to gold , much more profit!
Paul Verh
Paul Verh 19.05.2021 11:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Moeilijke dag voor goud en zilver. Zal weer gaan over al dan niet stijgen van de rente. Vanavond zal wel blijken uit de notulen van de FED dat de rente NIET zal stijgen en dat inflatie nog een paar jaar hoog zal blijven. En dan goud en zilver snel weer omhoog.
Paul Verh
Paul Verh 19.05.2021 11:57
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
En we zijn weer vertrokken
Shadi Jordan
Shadi Jordan 19.05.2021 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Í dag var það ekki selt á morgun 1890-1900
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail