Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details
Sluiten

Futures ruwe olie WTI - Dec 2021 (TZ1)

Melding aanmaken
Nieuw!
Melding aanmaken
Website
  • Als waarschuwing dat er een melding is
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
Mobiele app
  • Zorg er, om deze functie te kunnen gebruiken, voor dat u ingelogd bent op uw account
  • Zorg ervoor dat u ingelogd bent met hetzelfde gebruikersprofiel

Voorwaarde

Frequentie

Eenmalig
%

Frequentie

Frequentie

Bezorgingsmethode

Status

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio Voeg toe aan Portfolio
Aan volglijst toevoegen
Positie toevoegen

Positie succesvol toegevoegd aan:

Geef het portfolio een naam
 
84,64 +0,88    +1,05%
17:55:38 - Afgeleide gegevens in realtime. Valuta in USD ( Algemene voorwaarden )
Type:  Grondstof
Groep:  Energie
Eenheid:  1 Vat
  • Vorig slot: 83,76
  • Open: 83,72
  • Dagbereik: 82,97 - 84,66
Ruwe olie WTI 84,64 +0,88 +1,05%
PlaatsGebruikersnaamTotaalGesloten SentimentenWinnende SentimentenWin %+/- %
1husin mohd17380173801101363.37+732.67%
2Nelio Inacio1301306348.46+113.5%
3алексей карасёв48484185.42+103.14%
4Worm Mr74746283.78+100.03%
5Ajaykumar Pandurangan1000+100%
6sagar deshmukh1000+100%
7Michael Terpstra81816985.19+98.11%
8qt in35342470.59+83.3%
9Dritan Drinziu20201365+79.48%
10Sinex JJ1461466242.47+74.66%
11Bilal Athar19191578.95+69.95%
12احمد محمد النعسان17171270.59+69.87%
13Robin Learmont16161062.5+69.05%
14Ali Daccarett15151386.67+68.94%
15Zabiullah Abdi39392564.1+68.8%
16zafer tartan1010770+67.64%
17Nadeem Khan42422457.14+67.55%
18bhavik nanavati27272177.78+66.85%
19Joon Oh30292172.41+66.82%
20Jose Antonio Romero Beiro14614510068.97+64.69%
21bal ismael777100+63.02%
22SHYAM JINDAL22211885.71+62.43%
23Manuel Vidotto1010880+60.86%
24Steve Grossman1111872.73+59.75%
25HiNick Itsme1313969.23+59.39%
26akhil jain14141071.43+59.27%
27Waleed Ba21211676.19+57.67%
28Jorge Quiles Juste18171058.82+57.67%
29Darryl Parvin16151066.67+57.25%
30Matthias Kirchner12121191.67+56.17%
31화령 이1010880+55.57%
32Antonio Delle Femine33266.67+55.45%
33Trade Care26251872+54.98%
34Moravid Ecks22221463.64+54.67%
35vivek pathak888100+54.22%
36志豪 徐60603355+53.26%
37AHMET KAYA333100+52.89%
38rajesh swami1111763.64+52.88%
39김 문환14131184.62+52.75%
40David Chang1212866.67+52.64%
41Hanjoo Lee766100+52.64%
42?????? ???333100+52.62%
43ALİ DEDE333100+52.19%
44Stela Mouadeb555100+52.09%
45Mikhail Martselyuk28271659.26+51.68%
46영수 전13613611080.88+51.56%
47Дмитрий Курков23231878.26+51.55%
48Marco Tagliani43433376.74+51.04%
49Gurini Romeo109888.89+50.89%
50DeTodosModos Gianandrea555100+50.47%
Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Discussies Futures ruwe olie WTI

Laat weten wat u vindt van Futures ruwe olie WTI
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
roger deutz
roger deutz 22.10.2021 11:21
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als Olie gerelateerd zou zijn aan werkelijke economische groei- wereldwijd- , dan zou een sterke prijsterugval gerechtvaardigd zijn. Echter, derivaten besturen de onderliggende waarde. Als je kijkt wat de 5 grootste banken in de VS op dat punt in portefeuille hebben, dan is het helder dat werkelijke vraag en aanbod hier geen rol meer spelen voor de prijsvorming.
Mehmet Dogan
Mehmet Dogan 20.10.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De bulls zijn uitgeput, afwachten op een momentum shift om te gaan sellen
Bey Bektes
Bey Bektes 20.10.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
jij denkt dat die zakt? gister was er nog speculatie dat wanneer het een extreem koude winter word de sprijs weleens de 200 dollar kan aantikken
Bas van der tuuk
Bas van der tuuk 20.10.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Bey Bektes ben je gek?
Bey Bektes
Bey Bektes 20.10.2021 12:11
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Mehmet dogan jij denk dat die zakt?
Bey Bektes
Bey Bektes 24.09.2021 18:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal olie nog onder de 70 euro raken denken jullie?
Bas van der tuuk
Bas van der tuuk 24.09.2021 18:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja zeker
Alex Verhoef
Alex Verhoef 24.09.2021 18:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zeker! Als de schalie producenten weer op dreef zijn… Dan zal het midden oosten niet hun marktaandeel willen verliezen waardoor de productie aan beide kanten flink toeneemt
Bey Bektes
Bey Bektes 24.09.2021 18:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ondertussen 82 euro aangetikt. ik zie de prijs de aankomde maanden absoluut niet zakken..
Moës Daniel
Moës Daniel 02.09.2021 13:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
SKS in de maak  target 76€
Jan Willem Coers
Jan Willem Coers 02.09.2021 13:38
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Domme vraag mischien maar wat is een sks?
Bey Bektes
Bey Bektes 18.08.2021 16:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
iemand die denkt dat die binnen nu en 6 weken weer boven die 73 euro komt?
Bey Bektes
Bey Bektes 18.08.2021 16:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom denken jullie dat?
Claudio Prive
Claudio Prive 18.08.2021 16:46
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zie koers
Willem van den Berg
Willem van den Berg 12.08.2021 10:08
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tom, als de voorraad negatiever wordt is er meer geconsumeerd en zal dat weer aangekocht worden. Er is echter meer, de voorraad benzine, diesel, kerosine, de raffinage capaciteit de dollar prijs, Covid19, geruchten, factor x, de economische verwachtingen en het sentiment. De prijs wordt dus multifactorieel bepaald en hier zijn de te verwachten en werkelijke voorraden een deel van. Daarnaast bestaat er nog een ruilhandel tussen China en Iran in projecten en olie ivm de blokkade.
Tom Zilver
Tom Zilver 20.07.2021 21:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik ben nieuw in het beleggen en vraag me af, als het wekelijkse ruwe olie aandeel negatiever is dan verwacht, kunnen we dan een stijging of daling in de prijs verwachten.
Dimitri Devos
Dimitri Devos 20.07.2021 21:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Tgoh enkel de voorraden is zeer rudimentair. Ook cushing, benzinevooraden zijn ook belangrijk. Je kan dit iedere week hier bekijken : https://www.eia.gov/petroleum/supply/weekly/
Erik Maas
Erik Maas 15.07.2021 16:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Welk tijdstip is de OPEC meeting? Vandaag donderdag 15 juli 2021?
Abuubakar Sadiq
Abuubakar Sadiq 15.07.2021 16:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
ik denk in om 11.00 of om 10.00 maar niet zeker
Niels Maas
Niels Maas 12.07.2021 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat verwachten jullie deze dagen?
Wim Niewenhuizen
Wim Niewenhuizen 12.07.2021 19:40
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Drama
Loek ten Barge
Loek ten Barge 07.07.2021 9:58
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vandaag opec meeting schiet zo als verwacht eerst omlaag daarna omhoog geen paniek mensen
Bey Bektes
Bey Bektes 06.07.2021 11:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal die überhaupt nog nog naar de 60 euro per vat gaan?
Ben VB
Ben VB 06.07.2021 11:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
saudi arabia geeft een +/- 70 brent nodig om zijn boehouding groen te houden. RDSa geeft maar een 50 euro nodig...
Bas van der tuuk
Bas van der tuuk 01.07.2021 14:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Opec meeting vandaag, ben benieuwd!
Jan Willem Coers
Jan Willem Coers 09.06.2021 18:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lan iemand mij uitleggen waarom de koers daalt terwijl de productie vsn olie meer dan verwacht is gedaald?
Dimitri Devos
Dimitri Devos 09.06.2021 18:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
de productie is niet meer dan verwacht gedaald... in absolute olie cijfers wel. maar de benzinevoorraden e.d. zijn enorm toegenomen. dat moet allemaal mee in rekening worden gebracht. je kan alles raadplegen op  https://ir.eia.gov/wpsr/wpsrsummary.pdf
Loek ten Barge
Loek ten Barge 31.05.2021 19:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Hopelijk morgen goed OPEC news
Loek ten Barge
Loek ten Barge 31.05.2021 1:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verwachten we nog een stijging
Loek ten Barge
Loek ten Barge 31.05.2021 1:49
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wat een rukdag vandaag
Esra Coskun
Esra Coskun 25.05.2021 7:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Gaat het nog verder stijgen?? Iemand iedee?
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 25.05.2021 7:43
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zelf heb ik geen idee maar volgens Goldman Sachs stijgt olie op korte termijn naar de 80 dollar. Of ze daarbij rekening hebben gehouden met Iran weet ik niet. Het schijnt echter dat Iran al langere tijd olie verkocht ondanks de boycot. Als de boycot wordt opgeheven zal er daarom niet zoveel extra bijkomen als aanvankelijk gevreesd werd.
Asghar Abady
Asghar Abady 21.05.2021 21:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Olie prijs na de verkiezing in Iran naar 80.
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 21.05.2021 21:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik neem aan dat je Brent olie bedoelt en niet deze ruwe wti olie. Waarom denk je dit trouwens, kom je uit Iran, ken je het land, is het niet afhankelijk van hoe de verkiezingen verlopen?
Asghar Abady
Asghar Abady 21.05.2021 21:03
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ja zeker naar 80 let op ................
Bey Bektes
Bey Bektes 21.05.2021 10:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
vraag me af of die nog richting de 70 euro zal gaan
Johannes Dijksterhuis
Johannes Dijksterhuis 06.05.2021 17:14
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ben benieuwd als olie deze hoge prijs wel kan vasthouden. Er zijn veel aanwijzingen komende maand de voorraad gaat stijgen.
Bey Bektes
Bey Bektes 24.04.2021 23:30
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
zal de prijs nog richting de 64/65 gaan?
Eddy Warmerdam
Eddy Warmerdam 19.04.2021 5:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom wordt er deze nacht niet in ruwe olie gehandeld? Are we getting soft?
Sil Deijs
Sil Deijs 19.04.2021 5:31
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Volvo heeft ook aangekondigd vanaf nu alles electrisch te gaan ontwikkelen, zijn normaal toch benzineslurpers
Len Boom
Len Boom 13.04.2021 14:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Toch boven 60.00!
Loek ten Barge
Loek ten Barge 13.04.2021 14:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Verwacht eind van deze week een kleine daling onder de 60.00
Bey Bektes
Bey Bektes 13.04.2021 14:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
waar baseer je dat op?
Loek ten Barge
Loek ten Barge 13.04.2021 14:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Meer een gevoel
Loek ten Barge
Loek ten Barge 12.04.2021 22:19
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kom op na de 60.00 weer dan is het echt een topdag geweest met pieken en dalen
selim yuksel
selim yuksel 12.04.2021 17:50
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Als amerika opent altijd daling
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Disclaimer: Fusion Media wijst u erop dat de gegevens op deze website niet noodzakelijkerwijs real-time of accuraat zijn. Alle CFDs (aandelenkoersen, indexen, futures), cryptovaluta en forex-koersen worden niet door verhandeling bepaald, maar veeleer door market makers. Daarom kunnen de prijzen soms niet accuraat zijn of kunnen zij afwijken van de werkelijke marktprijs. Het voorgaande houdt in dat de prijzen indicatief zijn en niet geschikt voor handelsdoeleinden. Fusion Media draagt dan ook geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele exploitatieverliezen die u zou kunnen oplopen als gevolg van het gebruik van deze gegevens.
Fusion Media en verwante partijen aanvaarden geen aansprakelijkheid voor exploitatieverliezen of schade als gevolg van de toepassing van de informatie, met inbegrip van gegevens, noteringen, grafieken en aankoop-/verkoopsignalen op deze website. Informeer uzelf volledig over de risico's en kosten die zijn gemoeid met het handelen op financiële markten. Het betreft een van de meest risicovolle beleggingsvormen.
De Engelse versie van deze overeenkomst is de leidende versie en heeft voorrang bij eventuele discrepanties tussen de Engelse versie en de Nederlandse versie.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail