Breaking news
0
Reclamevrije versie. Ga voor een nog betere Investing.com-ervaring. Bespaar tot 40% Meer details

Start "Crash" twijfeld u nog?

Door Albert KleinMarktoverzicht21.06.2021 01:15
nl.investing.com/analysis/start-crash-twijfeld-u-nog-200205478
Start "Crash" twijfeld u nog?
Door Albert Klein   |  21.06.2021 01:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit artikel al opgeslagen in uw Bewaarde items
 

Wie nu nog twijfels heeft over de het begin van een lange periode van dalingen, die ongetwijfeld gepaard zullen gaan met flinke correcties, heeft zich nooit in het verleden van de beurs verdiept en de bijbehorende grafieken die de omstandigheden perfect in kaart hebben gebracht die zich hebben afgespeeld in het verleden sinds er grafieken zijn.

Op 22 mei liet ik u al de grafiek zien van de DJIA nog steeds de “moeder” (Hoe lang nog?) van alle indexen sinds de jaren 30. Op alle levels zijn we aan het de top gekomen en hebben de alle indexen hun ATH gemaakt voorafgegaan aan de DJIA die haar vermeende ATH al op 10 mei liet zien.

100% zekerheid wordt er echter “nooit “ gegeven, maar de breuk van de trendlijn j.l. 17 juni en de close onder de trend lijn die loopt vanaf 23 mrt. en 30 okt. 2020 zowel in de week als de maandgrafiek, een ieder mag er dus zelf een percentage aan verbinden.

Voor de AEX was het de afgelopen week de grootse daling van dit jaar te zien, mede veroorzaakt door de berichten i.v.m. de renteverhogingen, die wel  eens sneller dan verwacht op de borden komen te staan en een maal  1/10 procentje erbij, de volgende zullen dan snel volgen, net als het schaapje over de dam!  

Na diverse analisten te hebben gelezen valt mij op, dat de medewerkers van een bekend vermogensbeheerder alhier, en vreemd genoeg altijd tot de meest populaire analyses worden genoemd en vreemd genoeg de enige die de voorkeur heeft van de redactie (zie redactie keuze)

Het wordt nog gekker. hou de belegger maar voor dat je, je spaar tegoeden bij die partij kunt inleveren, ik las zelf van een van die medewerkers dat de rente die je gaat betalen bij de Ned. banken 0,5%   de minste optie zou zijn voor je spaargeld, ik denk, en al wat langer dan de meeste, dat 0,5% altijd nog een betere optie is dan 50% inleveren op je portefeuille vermogen, de winst op jaarbasis is dan snel uitgerekend.

Als er ooit een beurs gezegde nu op waarde wordt geschat is dat de volgende; “Sell high, and buy low” de vraag die u zich nu moet stellen is “staan we nu high of low”?  en beantwoord die vraag nu zelfs eens!

Prettige handelsdagen!

Albert.

Start "Crash" twijfeld u nog?
 

Gerelateerde Artikelen

Cor Wijtvliet
Wensdenken rondom Evergrande? Door Cor Wijtvliet - 22.09.2021

Deze week gingen de internationale beurzen fors onderuit. Ter verklaring keek menigeen naar het dreigend omvallen van de Chinese vastgoedreus Evergrande (HK:3333). Toch was de...

Joop van de Groep
We will see Door Joop van de Groep - 22.09.2021

De Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) heeft gisteren nieuwe groeiramingen voor de wereldwijde economische ontwikkelingen gepubliceerd. De verwachte...

Tom Lassing
Marktbeeld 13 sept 2021 Door Tom Lassing - 13.09.2021

Dit weekend had ik mijn ‘uitgestelde feestjes’ weekend. Het voelt nog steeds alsof ik op een wolk loop. Helaas uitgestelde feestjes met nog altijd flinke belemmeringen. Op dat...

Start "Crash" twijfeld u nog?

Voeg een reactie toe

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Schrijf hier uw gedachten
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Commentaren (16)
Philippe van der Meij
Philippe van der Meij 03.08.2021 15:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beste Albert, ik volg je al verschillende jaren maar het enige wat ik van je gezien heb, is dat je steevast een crash voorspelt. Op een dag ga je natuurlijk gelijk krijgen maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ik niet je advies heb gevolgd gezien de markt ontwikkelingen.
Albert Klein
Albert Klein 03.08.2021 15:13
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
TA is een manier om op lange of korte termijn een beeld te schetsen van wat er gaat of kan gebeuren, en dan heb ik het over dagen, weken of zelfs maanden. Ik heb ook nog nooit in al mijn analyses enig verkoop of aankoopadvies gegeven ik begrijp dan ook niet de negatieve reacties die waarschijnlijk zijn van mensen die naar aanleiding van mijn analyses short of long zijn gegaan en geld hebben verloren. (en dan laat ik de school meesters even achterwegen die alleen maar letten op de taalfouten van een ander, zelf zijn die waarschijnlijk zonder fouten) Als jij je eigen koers hebt gehouden en geld hebt verdient aan deze (toch wel bizare markt die momenteel wordt beheerst door het grootkapitaal en de CB) markt heb je dat goed gedaan, contrair handel is ook een manier van handelen, en altijd je eigen koers varen kan je niemand de schuld geven als je verkeerd zit,  susses met het handelen en bedankt voor je reactie Philippe!
William van Domburg
William van Domburg 23.07.2021 10:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nu nog leren zonder taalfouten schrijven en je komt er wel
Bernard Bekaert
Bernard Bekaert 05.07.2021 10:47
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
De crash komt er niet! Een  correctie wel degelijk wel, ongetwijfeld,  bepaald door fundamentele dan wel technische factoren. Iedere minimale dip van minimale correcties wordt voorlopig nog steevast gekocht. Toch zou het niet ongezond zijn als er een correctie in  de zomermaanden zou komen, dan kunnen we inderdaad het principe toepassen van buy low(er). Ik verlang naar een correctie maar het blijft geduld uitoefenen, totdat waarschijnlijk niemand nog een correctie (of een mini-crash) verwacht... Maar voorlopig is het gissen wat de "illuminati" zullen beslissen, zij die de touwtjes in handen hebben dus. De waarderingen zijn inderdaad hoog, maar kunnen nog hoger, want de markten overdrijven altijd. Het is nooit anders geweest.
Rob Robic
Rob Robic 02.07.2021 9:07
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Heb je nog geld over Albert voor shorts of ga je bankroet zijn bij de echte start van de grote correctie ?
Alfred Belmans
Alfred Belmans 24.06.2021 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Grafieken ? Die mensen gaan er vanuit dat alles zich herhaald. Als dat echt zo was zaten we nu al aan WO 6
Vorige antwoorden weergeven (4)
Albert Klein
Albert Klein 24.06.2021 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Guido De Wit  kan je niet lezen dan of moet ik uitleggen hoe je romeinse cijfers schrijft
Guido De Wit
Guido De Wit 24.06.2021 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
je moet niet zo bijdehand doen want jou analyses slaan werkelijk nergens op en zo wordt dat door steeds meer lezers onderbouwd. Je kan het ook eens een keer over een andere boeg gooien en eens berichten in je opnemen om daar je voordeel uit te halen. Na 2,5 jaar tegen de trend in analyseren moet er eens een kwartje vallen dacht ik zo.
Albert Klein
Albert Klein 24.06.2021 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Guido De Wit  JIJ behoort slecht tot de 2 % van de lezers die altijd commentaar geven en zelf met NIETS komen gewoon echt zielig, en ik ben niet de enige die er zo over denkt!
Albert Klein
Albert Klein 24.06.2021 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Guido De Wit  Ga jij maar lekker door zo, ik blokkerje wel weer hoef ik we niet meer te ergeren aan die domme commentaren van je !
Guido De Wit
Guido De Wit 24.06.2021 13:36
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
elk tegenbericht wordt door jou bekritiseerd. Een paar keer in het begin dat ik jou analyses las werden mijn analyses door jou naar het land der fabelen verwezen. Nu 2 jaar later zie je waar we staan met de indexen. Geef een keer toe dat ook jij nog wat te leren hebt maar eerlijk is eerlijk, het blijft een kunst om te analyseren.
toert toert
toert toert 23.06.2021 0:12
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
"twijfeld". Ik betwijfel zeker of dat goed is gespelt!
toert toert
toert toert 23.06.2021 0:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Leer eerst de/het Nederlandse taal goed te beheersen.
Peter Looyenga
ShelLuser 23.06.2021 0:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ayups...  dat detail viel mij ook op... stam +t.
Albert Klein
Albert Klein 23.06.2021 0:04
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Toert  toert 111?? Weet je zeker dat je je eigen naam goed hebt opgeschreven !!!
Peter Looyenga
ShelLuser 22.06.2021 22:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik wil even ingaan op sommige kritische opmerkingen hieronder... Het is één ding om het met iemand  oneens eens te zijn maar daarom hoef je hem of haar nog niet persoonlijk te beledigen. Sterker nog: een mening die je niet aanstaat "gewoon" maar afwijzen en belachelijk proberen te maken is het stomste wat je kunt doen en het toont enkel je eigen gebrek aan intellect. Ben ik het met Dhr. Klein eens? Neen. Maar ik vind het geweldig om onderdeel uit te maken van een platform (Investing) die ook meningen en visies deelt die niet de mijne zijn. Wetenschap is hier zelfs op gebouwd: het delen en 'aanvallen' van meningen maar dan wel op basis van argumenten. Bovendien... hoef je iets niet perse te lezen ;)
Guido De Wit
Guido De Wit 22.06.2021 22:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik weet niet hoelang u zijn analyses volgt maar voor veel mensen lijkt de maat vol te zijn
Albert Klein
Albert Klein 22.06.2021 22:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kon het niet beter omschrijven dank je wel . maar als belegers geld verliezen moet daar toch iemand de schuld van krijgen zelf zijn ze daar namelijk niet verantwoordelijk voor ;-)) ic weeet niit of eeer taal fouyte nin staan maare dat kon al me eiegelijk niest shelen :-( Dit voor de schoolmeesters onder ons die zelf zonder fouten zijn!
Guido De Wit
Guido De Wit 21.06.2021 19:59
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Waarom trappen mensen nog in deze analyses. Natuurlijk komt er een keer een omslag moment maar dit gezeur gaat al 2,5 jaar zo aan
Wim Giesen
Wim Giesen 21.06.2021 15:44
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert, die crash komt als versnelling van een trend en geeft eigenlijk een trendomkeer aan. mvg Wim
Wim Giesen
Wim Giesen 21.06.2021 15:33
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert, je vergelijkt appelen met peren op deze manier vwb de RSI, maar nogmaals een crash is sprake van als de koersen op 1 dag meer dan 10% down gaan, dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren. mvg Wim
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 21.06.2021 15:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ze lokken nog even wat bulls :D
Paulus Pietsma
Paulus Pietsma 21.06.2021 15:05
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zo is het precies Albert!
Peter Looyenga
ShelLuser 21.06.2021 11:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Ik twijfel inderdaad nog. Natuurlijk hebben we een enorme duik gezien als we kijken naar metalen (goud, zilver en koper), maar er was ook een hele overduidelijke oorzaak voor deze daling: de Amerikaanse centrale bank. Ofwel... wat ik tot nu toe zie is een correctie, niet specifiek een crash.
Albert Klein
Albert Klein 21.06.2021 11:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Wanneer begint een crash dan ?
Peter Looyenga
ShelLuser 21.06.2021 11:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein  Goeie vraag! In mijn optiek kunnen we praten van een crash, ofwel beurskrach, wanneer meerdere fondsen onverwacht en schijnbaar ongelimiteerd in relatief korte tijd meer dan 10% naar beneden denderen. Kijkende naar de edelmetalen, in specifiek goud, was de drop niet bepaald onverwacht en met 100 punten was de daling ook veel minder dan 10% (dan hadden we rond de 1720 gezeten). Sterker nog... de drop is vrij consistent als je naar het dag verloop van goud nu & een week geleden kijkt. Sja, de rest van de fondsen... houden zich vrij stabiel. Ik zie  zeker spanning, maar nog geen breaking points zogezegd.
Albert Klein
Albert Klein 21.06.2021 11:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Peter Looyenga  Right, helemaal gelijk, maar het begint toch nog altijd met de "eerste" beweging naar beneden ,al is die nog zo klein en niet meer boven de de ATH uitkomt! Dus de mate van dalingen en correcties volgen elkaar nu snel op waarbij de stabiliteit steeds minder  wordt ........bij alle fondsen, aandelen, metalen, ect. ect.
Peter Looyenga
ShelLuser 21.06.2021 11:32
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein  Daar heeft u ook helemaal gelijk aan maar hier verschillen wij dus duidelijk wat van mening. Want als er meer dalingen elkaar opvolgen is er dan uiteindelijk niet wederom sprake van een voorspelbare beweging? Dan neig ik dus naar 'correctie' en niet zozeer naar 'crash', daar zit een verschil tussen. En bedankt voor uw reacties. Ik mag het dan niet helemaal met u eens zijn, ik vind uw columns altijd interessant om te volgen (net als de reacties erop) en ik vind het beslist sterk dat u uw meningen met duidelijke argumenten onderbouwt.
Wim Giesen
Wim Giesen 21.06.2021 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert, schijnbaar ben ik een van de weinige die een realistisch weerwoord durft te schrijven. Ja, ik twijfel nog zolang er een trend is van hogere bodems en hogere toppen in de indices en zie ook deze daling als een correctie voor de Dow lijkt het nu wachten op een lagere top, echter ook hier moet ik een slag om de arm houden kijkend naar de RSI op dagbasis, deze is met een daling van amper 1800 punten reeds oversold aan het raken terwijl dit de vorige keer een stijging van 9000 punten opleverde. Ik beweer niet dat dit nu weer zal plaats vinden maar ik heb ooit geleerd indien de indicator sneller gaat als de koers, dat dit dan de verkeerde richting is. Ik ga pas denken aan een crash nadat er een hogere koers staat en een lagere RSI dus voorlopig zie ik e.e.a. als een correctie. mvg Wim
Albert Klein
Albert Klein 21.06.2021 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Beste Wim, je bent zeker niet een van de weinige, zijn er nog zeker minimaal 4 :-) maar weet zeken dat dat er veel meer zijn, maar die niet reageren, waarom zouden ze ook. Maar even terug te komen op de RSI op dag basis moet ik je toch even teleur stellen op 26 febr 2020 stond de dag RSI op 20.000  en de DJIA koers op 26440 (ongeveer) de RSI  ging daarna omhoog trapsgewijs  naar de 27.000 maar de DJIA zakte verder down naar ongeveer 18000 het is dus niet zo dat de RSI altijd "hoog" MOET staan om de koersen te laten zaken.  En voor de duidelijkheid,  een crash of flinke daling begint altijd na een ATH waarvan ik denk dat die op 10 mei j.l is gezet, we gaan natuurlijk niet in een rode streep weer naar de 18000 toe, dat gebeurd trapsgewijs iedere daling heeft zijn eigen correctie. Weten wij niet allemaal dat we pas praten over een crash als je al 20% van je portefeuille kwijt  bent. Nu heb ik geen portefeuille, maar analyseer de markt alleen maar, geheel gratis dus voor niks, Nada ,for free
Albert Klein
Albert Klein 21.06.2021 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Misschien dat ik daar verandering in moet brengen en geld moet gaan vragen om tegen een flinke vergoeding in te mogen handelen met vreemd geld, zonder zelf financieel risico te lopen, en elke week op visite voor een paar duizend bij Harry Mens, schijnt zeer lucratief  te zijn!
Radu Badescu
Radu Badescu 21.06.2021 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein Veel aandelen hebben nu een hoge P/E ratio maar de Winsten zullen snel weer stijgen van veel tech bedrijven ...marges zijn goed en er komen nieuwe spelers op de markt die hun plaats gaan eisen in onze maatschappij zoals bijvoorbeeld Etsy, Pelaton, Square , ayden , Baidu , klarna , docusign etc ...als ik naar de cijfers en share holders letters kijk dan zijn de nieuwe opkomende bedrijven allemaal positief de kans is dus groter dat we een tijd zijwaards gaan bewegen omdat de koersen te snel zijn gestegen. Langzame groei bedrijven en cyclische bedrijven hebben inderdaad meer last van stijgende spanningen in de wereld indien we een sterke correctie krijgen is er zeker een grote kans dst we heel snel weer stijgen omdat er dan een rotatie komt van oud naar nieuw economie van langzame groeier naar snelle groeiers met hoge margesBeste Lezers wees niet bang voor een crash verkoop als je index etf hebt zoals world , sp500 of nasdaq niet maar zie het als mooie kans om te kopen
Albert Klein
Albert Klein 21.06.2021 10:28
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Radu Badescu  Beste, de marges waren inderdaad verschikkelijk goed, misschien wel veel te goed  en dat trekt ander ondernemeingen of nieuwe ondernemingen aan die zich op dezelfde markt storten hetgeen zeker niet ten goede zal komen van de te behalen marges, daar komt dan nog bij van de start/ups van het afgelopen jaar draai 96% met verlies hoelang houden zij dit nog vol! Ik ben het helemaal met je eens dat na een crach of sterke correctie zoals jij dit noemt, de markt inderdaad weer zal gaan stijgen, zelf geef ik geen "koop of verkoop advies" aan de Beste Lezers. Ik meld alleen maar dat we eerst een flinke hap nemen uit de zure appel voordat ik weer positief schrijf over de markt en het weer tijd is om in te stappen, en voor de kopers van nu,    doe waar je zelf in geloofd, en luister niet naar andere zij betalen ook de schade niet bij ongelijk.
Hans van Vliet
Hans van Vliet 21.06.2021 1:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Lijkt mij een realistische analyse . Waarschuwingen komen de laatste tijd wel van erg veel kanten .......
Sean Temmerman
Sean Temmerman 21.06.2021 1:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Vré realistisch .. vooral met al het de typfouten die erin staan lol
Albert Klein
Albert Klein 21.06.2021 1:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Sean Temmerman  Een kniesoor die daarop let, maar geef ze even aan, daar leer ik dan weer van!
Hans van Vliet
Hans van Vliet 21.06.2021 1:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Albert Klein  Misschien is Sean eerst even bezig met de taal , stijl en spelfouten in zijn eigen zinnetje.
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Algemene voorwaarden: Fusion Media would like to remind you that the data contained in this website is not necessarily real-time nor accurate. All CFDs (stocks, indexes, futures) and Forex prices are not provided by exchanges but rather by market makers, and so prices may not be accurate and may differ from the actual market price, meaning prices are indicative and not appropriate for trading purposes. Therefore Fusion Media doesn`t bear any responsibility for any trading losses you might incur as a result of using this data.

Fusion Media or anyone involved with Fusion Media will not accept any liability for loss or damage as a result of reliance on the information including data, quotes, charts and buy/sell signals contained within this website. Please be fully informed regarding the risks and costs associated with trading the financial markets, it is one of the riskiest investment forms possible.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail