Breaking news
0

Ripple (XRP) short met target: $0,20

Door CryptoAcademy (Jan Robert Schutte)Cryptovaluta12.03.2018 20:15
nl.investing.com/analysis/riple-xrp-short-met-target-020-200196409
Ripple (XRP) short met target: $0,20
Door CryptoAcademy (Jan Robert Schutte)   |  12.03.2018 20:15
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit artikel al opgeslagen in uw Bewaarde items
 

Voor Ripple XRP/USD zie ik het somber in, zowel charttechnisch als fundamenteel: Short rond een koers van $0,78 met koersdoel $0,20. Zeker als de steun rond de $0,73 wordt doorbroken zie ik wel een versnelde beweging richting $0,57 en zie ik mijn target van $0,20 wel binnen enkele weken op het bord verschijnen.

Voor een verdere analyse van de handel in bitcoin en ripple, bekijk ook de marktupdate van vandaag.

Ripple (XRP) short met target: $0,20
 

Gerelateerde Artikelen

Ripple (XRP) short met target: $0,20

Voeg een reactie toe

Richtlijnen voor commentaar

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd.
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen opmerkingen in het Nederlands zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

Schrijf hier uw gedachten
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
Ook posten op :
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Bedankt voor uw commentaar. Wij willen u erop wijzen dat alle commentaren op "in afwachting van goedkeuring" komen te staan, totdat deze door onze moderators worden goedgekeurd. Het kan daardoor enige tijd duren voordat het op onze website verschijnt.
Commentaren
Jeroen de Boer
Jeroen de Boer 27.03.2018 12:25
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Zet de voorspelde daling naar 20ct nu in?? Ripple was toch positiefin het nieuws?
Antwoord
0 0
Paul Groeneweg
Paul Groeneweg 13.03.2018 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Je wilt graag op $0.20 instappen zeker ....hahahaa
Antwoord
0 0
Vorige antwoorden weergeven (1)
Jan Robert Schutte
Jan Robert Schutte 13.03.2018 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Haha dat helemaal niet. Ik heb zelfs koersdoel van 0...
Antwoord
0 0
As Reb
As Reb 13.03.2018 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Nul lijkt mij een mooi streefgetal!. 99,9% van de crypto's gaat sowieso richting 0,0. . Dat krijg je met lege hulzen: die zijn intrinsiek nog geen stuiver waard. . . Jammer voor de meute die in december en januari op het hoogtepunt van de hype wilden meeliften.. Anderzijds heb ik niet echt medelijden met mensen die slachtoffer worden van hun eigen hebzucht.
Antwoord
0 0
As Reb
As Reb 13.03.2018 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Kijk naar Cyber Captal. Fund A is begonnen in januari (op het hoogtepunt van de hype) met een minimale inleg van een ton. Van iedere ingelegde ton is nu -een paar maanden later- minstens de helft verdampt. De mensen achter CB zullen er geen boterham minder om eten. Ondertussen gaan er wel heel wat pensioenpotjes van mensen naar de haaien..  . De geschiedenis herhaalt zich keer op keer. In de toekomst zal het niet anders zijn.. Een ieder die de grafieken van alle cryptovaluta eerst goed had bestudeerd zou nooit in januari zijn ingestapt. De exponentiële stijgingen die de grafieken lieten zien hadden (en hebben) alle karakteristieken van een klassieke zeepbel. . Zie o.a. de dotcom bubble in 2000/2001 voor vergelijkbare charts.
Antwoord
0 0
Jeroen de Boer
Jeroen de Boer 13.03.2018 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Denk dat dit er nu niet meer in zit door de stijgende koers van dit moment?!
Antwoord
0 0
Jeroen de Boer
Jeroen de Boer 13.03.2018 11:20
Bewaard. Zie Bewaarde items.
U hebt dit commentaar al opgeslagen in uw Bewaarde items
Denk dat dit er nu niet meer in zit door de stijgende koers van dit moment?!
Antwoord
0 0
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
Post
 
Vervang de toegevoegde grafiek met een nieuwe grafiek?
1000
U kunt op dit moment geen opmerkingen plaatsen, vanwege negatieve meldingen van andere gebruikers. Uw status zal door onze beoordelaars worden geëvalueerd.
Wacht een minuutje voordat u weer een commentaar plaatst.
Voeg Grafiek toe aan Commentaar
Blokkering bevestigen

Weet u zeker dat u %USER_NAME% wilt blokkeren?

Als u dit doet, kunnen u en %USER_NAME% geen publicaties meer van elkaar zien op Investing.com.

%USER_NAME% is toegevoegd aan uw lijst met geblokkeerde personen

Omdat u de blokkering van deze persoon net hebt opgeheven, moet u 48 uur wachten om hem/haar weer te kunnen blokkeren.

Rapporteer dit commentaar

Ik vind dit commentaar

Commentaar gemarkeerd

Bedankt!

Uw bericht is ter beoordeling verstuurd naar de moderatoren
Algemene voorwaarden: Fusion Media would like to remind you that the data contained in this website is not necessarily real-time nor accurate. All CFDs (stocks, indexes, futures) and Forex prices are not provided by exchanges but rather by market makers, and so prices may not be accurate and may differ from the actual market price, meaning prices are indicative and not appropriate for trading purposes. Therefore Fusion Media doesn`t bear any responsibility for any trading losses you might incur as a result of using this data.

Fusion Media or anyone involved with Fusion Media will not accept any liability for loss or damage as a result of reliance on the information including data, quotes, charts and buy/sell signals contained within this website. Please be fully informed regarding the risks and costs associated with trading the financial markets, it is one of the riskiest investment forms possible.
Inschrijven via Google
of
Inschrijven via e-mail