Wij hebben ons privacybeleid en onze algemene voorwaarden bijgewerkt. Lees hier meer.
2
 

EUR/USD - Euro Amerikaanse dollar

Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio  
1,2249 +0,0022    (+0,18%)
18:40:10 - Real-time Data. ( AV )
Type: Valuta
Groep: Major
Basis: Euro
Quote: Amerikaanse dollar

  • Vorig Slot: 1,2227
  • Bied/Laat: 1,2248 / 1,2250
  • Dagrange: 1,2220 - 1,2272
Trade Nu
  plus500 XForex AVA XM 24Option
EUR/USD 1,2249 ++0,0022 (++0,18%)
Toevoegen/Verwijderen van een Portfolio  
Trade Nu
  plus500 XForex AVA XM 24Option

EUR/USD Technische Analyses

Samenvatting:ZEKER VERKOPEN
Moving Averages:Zeker VerkopenKoop (0)Verkoop (12)
Tech. Indicatoren:Zeker VerkopenKoop (2)Verkoop (7)

Pivot Points22.12.2014 17:36 GMT

NaamS3S2S1Pivot PointR1R2R3
Klassiek1,22331,22421,22461,22551,22591,22681,2272
Fibonacci1,22421,22471,22501,22551,22601,22631,2268
Camarilla1,22471,22491,22501,22551,22521,22531,2255
Woodie's1,22311,22411,22441,22541,22571,22671,2270
DeMark's--1,22451,22541,2257--

Tech. Indicatoren22.12.2014 17:36 GMT

Symbool Waarde Actie
RSI(14) 44,970 Verkoop
STOCH(9,6) 45,269 Neutraal
STOCHRSI(14) 18,323 Oververkocht
MACD(12,26) 0,010 Koop
ADX(14) 39,505 Verkoop
Williams %R -65,714 Verkoop
CCI(14) -84,1261 Verkoop
ATR(14) 0,0013 Meer Volatiliteit
Highs/Lows(14) 0,0000 Verkoop
Ultimate Oscillator 38,051 Verkoop
ROC 0,033 Koop
Bull/Bear Power(13) -0,0004 Verkoop

Koop: 2

Verkoop: 7

Neutraal: 2


Samenvatting: Zeker Verkopen

Moving Averages22.12.2014 17:36 GMT

Periode Simpel Exponentieel
MA51,2254
Verkoop
1,2253
Verkoop
MA101,2258
Verkoop
1,2253
Verkoop
MA201,2249
Verkoop
1,2255
Verkoop
MA501,2262
Verkoop
1,2277
Verkoop
MA1001,2337
Verkoop
1,2313
Verkoop
MA2001,2388
Verkoop
1,2352
Verkoop

Koop: 0

Verkoop: 12


Samenvatting: Zeker Verkopen

Mijn Sentimenten

Werk uw sentiment bij:
of
 
Reacties van Leden:
Bullish
40%
Bearish
60%

Voeg een reactie toe

 

Reactie Richtlijnen

Wij raden u aan om reacties te gebruiken om interactie met gebruikers aan te gaan, uw perspectief te delen en vragen te stellen aan auteurs en elkaar. Met het oog op het hoge niveau van conversatie dat wij allemaal waarderen en verwachten te behouden, dient u de volgende criteria in het achterhoofd te houden:

  • Verrijk het gesprek
  • Blijf geconcentreerd en op het goede spoor. Plaats alleen materiaal dat relevant is voor het onderwerp dat wordt besproken.
  • Wees respectvol. Zelfs negatieve meningen kunnen positief en diplomatiek worden weergegeven.
  • Gebruik standaard schrijfstijl. Voeg interpunctie, hoofdletters en kleine letters toe.
  • LET OP: Spam en/of reclameboodschappen en links in een bericht zullen worden verwijderd
  • Vermijd godslastering, laster of persoonlijke aanvallen gericht op een auteur of een andere gebruiker.
  • Alleen Nederlandse opmerkingen zullen worden toegestaan.

Daders van spam of misbruik zullen van de site worden verwijderd en zijn uitgesloten van toekomstige registratie naar goeddunken van Investing.com.

EUR/USD
 
 
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 

Laatste EUR/USD Commentaar

jordy corvers
jordy corvers 11.11.2014 20:09 GMT
ik verwacht een EUR/Dollar koers van 1.17 voor februari 2015
jan kramer
jan kramer 18.11.2014 12:23 GMT
waar is dit op gebaseerd?
Boskoop Boskoop
Boskoop Boskoop 08.12.2014 11:16 GMT
Beste heer Corvers,. . Denkt u dat de koers nog even terug kan schieten naar de 1,25 of MOET ik nu snel inkopen als ik voor een flink bedrag dollars wil hebben? . . Alvast dank vuur uw reactie.
jordy corvers
jordy corvers 09.12.2014 09:50 GMT
mijn advies (het is natuurlijk jouw beslissing) is om te wachten op een kleine uptick en dan dollars te verkopen. Amerika gaat minderen met hun eigen QE programma terwijl tegelijkertijd verwacht word dat Draghi in Januari een gigantisch Europees QE programma gaat aankondigen. mocht de Amerikaanse schaliegas revolutie de huidige olieprijzen doorstaan dan is een congres wijziging op de oude wet van olie export mogelijk (waardoor Europa olie gaat inkopen van Amerika i.p.v Rusland en SA.
jordy corvers
jordy corvers 09.12.2014 09:51 GMT
pardon. ik bedoelde natuurlijk wachten op een kleine uptick en dan dollars KOPEN
Boskoop Boskoop
Boskoop Boskoop 11.12.2014 12:56 GMT
Danku voor uw reactie Jordy!. . Wanneer verwacht u die uptick? en op hoeveel zou deze volgen u kunnen gaan inkopen? 1,24 zoals nu? Of hoger? Ik zit hier ontzettend in de zenuwen en daar wil ik vanaf. Ik heb vooral angst dat die dollar onder de 1,23 gaat komen waardoor ik alleen nog maar meer verlies heb. Ik ben trouwens geen belegger.

Johan Schouten
Johan Schouten 07.11.2014 07:31 GMT
de EURO t.o.v. USD als er dus staat verkopen wordt bedoeld dat de euro verder wegzak naar beneden.

F. E.
F. E. 06.11.2014 12:57 GMT
Ik ben hier nieuw. Als er staat 'zeker verkopen', voor Euro/dollar, wordt dan de euro bedoeld?
Toon meer commentaar
 
 
Weet u zeker dat u deze grafiek wilt verwijderen?
 
 
 

Succesvol Gerapporteerd